leuk, Kijkduin is bij mij in de buurtquote:Op woensdag 4 april 2018 17:56 schreef m1st1g het volgende:
[..]
[..]
Ja maar ook Voorburg en Kijkduin.
Ik at vaak bij de Haagse Beek.quote:Op woensdag 4 april 2018 17:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
leuk, Kijkduin is bij mij in de buurt
Ik vond het minder worden het laatste jaar. Ik hoorde iets over een nieuwe eigenaar. Klopt dit?quote:
Amsterdam onderschikken omdat het de bevolking zich niet aan jouw ideologie voldoet.quote:
Dat weet ik niet. Ken je de wijk daarachter? Daar woon ik namelijk.quote:Op woensdag 4 april 2018 18:01 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik vond het minder worden het laatste jaar. Ik hoorde iets over een nieuwe eigenaar. Klopt dit?
Bohemen of ockenburg?quote:Op woensdag 4 april 2018 18:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Ken je de wijk daarachter? Daar woon ik namelijk.
De saté was altijd heel goed.quote:Op woensdag 4 april 2018 18:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
eh nouwja dat kan je wel krijgen daar ja.
Serieus?quote:
lol. Nee het is wel aardig veranderd hoor. Komt weer een compleet nieuwe woonwijk bij ook. Weer een stuk weg.quote:Op woensdag 4 april 2018 18:09 schreef aloa het volgende:
[..]
Serieus?
Was een hele grote camping...toen wij er zaten was er nogal gedoe met Hagenezen die op zoek gingen naar Duitsers
Zat zo'n eettentje daar aan de weg....echt heerlijke uitsmijters daar gehadquote:Op woensdag 4 april 2018 18:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
lol. Nee het is wel aardig veranderd hoor. Komt weer een compleet nieuwe woonwijk bij ook. Weer een stuk weg.
Dat is de Haagse Beekquote:Op woensdag 4 april 2018 18:11 schreef aloa het volgende:
[..]
Zat zo'n eettentje daar aan de weg....echt heerlijke uitsmijters daar gehad
huh?quote:Op woensdag 4 april 2018 18:29 schreef FlippingCoin het volgende:
Je mag het niet meer kolonisten van catan door die zeik lui.![]()
Flikker toch op
om te kotsenquote:Op woensdag 4 april 2018 18:29 schreef FlippingCoin het volgende:
Je mag het niet meer kolonisten van catan door die zeik lui.![]()
Flikker toch op
Ze hebben kolonisten van catan van naam gewijzigd naar catam omdat mensen geklaagd hebben, palestina gekkies, omdat het pro israël zou zijn of zo.quote:
Die lui moeten eens een baan zoeken dan hebben ze niet zo veel om te zeikenquote:
kolonisten van zlatan, waren vikingenquote:
In 1999 uitgeroepen tot spel van het jaar. Nu in 2018 verandert de uitgever de naam omdat ze gek worden van de klachten van consumenten en instanties.quote:Op woensdag 4 april 2018 18:29 schreef FlippingCoin het volgende:
Je mag het niet meer kolonisten van catan noemen door die zeik lui.![]()
Flikker toch op
En die klachten komen nog van een hand vol mensen ook.quote:Op woensdag 4 april 2018 18:33 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
In 1999 uitgeroepen tot spel van het jaar. Nu in 2018 verandert de uitgever de naam omdat ze gek worden van de klachten van consumenten en instanties.
Wat een wereld is dit geworden zeg..
eensquote:Op woensdag 4 april 2018 18:31 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Die lui moeten eens een baan zoeken dan hebben ze niet zo veel om te zeiken
En ze krijgen weer wat ze willen..quote:Op woensdag 4 april 2018 18:34 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
En die klachten komen nog van een hand vol mensen ook.![]()
Zoals altijd, beroepsklagers.
zelfde eikels als die klagen over zwarte Piet en de paasvuren.quote:Op woensdag 4 april 2018 18:37 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
En ze krijgen weer wat ze willen..
Dat is de ellende iddquote:Op woensdag 4 april 2018 18:37 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
Slaan met stokken moet je ze.quote:Op woensdag 4 april 2018 18:37 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
We hebben het duidelijk te goed en gaan dan maar moeilijk doen om al deze onbenullighedenquote:Op woensdag 4 april 2018 18:34 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
En die klachten komen nog van een hand vol mensen ook.![]()
Zoals altijd, beroepsklagers.
Die lui hebben een minderwaardigheidscomplex zoals Sylvana evenals te veel tijd door een uitkering.quote:Op woensdag 4 april 2018 18:41 schreef noodgang het volgende:
[..]
We hebben het duidelijk te goed en gaan dan maar moeilijk doen om al deze onbenulligheden
Het zal me echt een rotzorg zijn welke kleur piet heeft, zolang we er maar niet te lang over zeurenquote:
Weg met Amsterdam.quote:Op woensdag 4 april 2018 18:42 schreef hemarookworst het volgende:
Wat een tijd om te leven met al die politiek correctheid
de manier waarop het gaat is niet goed. Van beide kanten btw.quote:Op woensdag 4 april 2018 18:42 schreef noodgang het volgende:
[..]
Het zal me echt een rotzorg zijn welke kleur piet heeft, zolang we er maar niet te lang over zeuren
quote:Op woensdag 4 april 2018 18:44 schreef hemarookworst het volgende:
Wordt tijd dat dat soort volk hun bek houwe
jepquote:Op woensdag 4 april 2018 18:44 schreef hemarookworst het volgende:
Wordt tijd dat dat soort volk hun bek houwe
Sorry, was blind aan het spammen.quote:
Mag niet met biertje in je hand door de Wallen lopen, terwijl er overal winkeltjes zijn waar je een koud blikje kan scorenquote:
Echt hoor, prima dat ze daar geen zwarte piet/kolonisten van catan/whatever willen maar hou het daar.quote:
Een muur bouwen rondom Amsterdam en de Amsterdammers laten betalenquote:Op woensdag 4 april 2018 18:45 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Echt hoor, prima dat ze daar geen zwarte piet/kolonisten van catan/whatever willen maar hou het daar.
Yes we can.quote:Op woensdag 4 april 2018 18:46 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Een muur bouwen rondom Amsterdam en de Amsterdammers laten betalen
Gelukkig mag dat wel in Rotterdamquote:Op woensdag 4 april 2018 18:45 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Mag niet met biertje in je hand door de Wallen lopen, terwijl er overal winkeltjes zijn waar je een koud blikje kan scoren![]()
Dat is wel triest iddquote:Op woensdag 4 april 2018 18:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het is natuurlijk wel bijzonder treurig dat geen enkele gemeente zich opgegeven heeft voor de intocht dit jaar
Van april t/m oktober mag het in de stadsparken in centrum. Maar Amsterdam heeft gelukkig nog wel genoeg gebieden in binnenstad waar geen alcoholverbod aan de openbare weg geldtquote:
Slaat ook nergens op...je mag wel in de kroeg zuipen, maar daarbuiten mag je niet met een blikje bier lopenquote:Op woensdag 4 april 2018 18:52 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Van april t/m oktober mag het in de stadsparken in centrum. Maar Amsterdam heeft gelukkig nog wel genoeg gebieden in binnenstad waar geen alcoholverbod aan de openbare weg geldt
klopt. "Overlast" maar dat kan je prima aanpakken met het verbod op openbare dronkenschap ipv slechts consumptie of open blik/flessen te beboetenquote:Op woensdag 4 april 2018 18:54 schreef aloa het volgende:
[..]
Slaat ook nergens op...je mag wel in de kroeg zuipen, maar daarbuiten mag je niet met een blikje bier lopen
Yup, verpest door de zeikerds terwijl het in grote delen van Nederland een probleem is geweest, en in Curacao vieren ze het nog wel groots.quote:Op woensdag 4 april 2018 18:54 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
En dat terwijl een paar jaar geleden gemeenten nog in de rij stonden voor de intocht. Men is gewoon huiverig voor het gezeur wat het met zich meebrengt..
Tamelijk bizar als je er over nadenkt.quote:Op woensdag 4 april 2018 18:57 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Yup, verpest door de zeikerds terwijl het in grote delen van Nederland een probleem is geweest, en in Curacao vieren ze het nog wel groots.
niet buiten de deur etenquote:Op woensdag 4 april 2018 19:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik moet zo nog even de deur uit.
okéquote:
Met je machtsmisbruik.quote:
quote:
Waar moet je heen?quote:Op woensdag 4 april 2018 19:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik moet zo nog even de deur uit.
Nou volgens mij wel.quote:Op woensdag 4 april 2018 19:23 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]![]()
Nattekat houdt niet van piemels
Twijfelde je daar dan aan?quote:Op woensdag 4 april 2018 19:23 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]![]()
quote:
Je hebt door dat dit een nieuw deel is?quote:Op woensdag 4 april 2018 19:23 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]![]()
lolquote:
huh?quote:Op woensdag 4 april 2018 19:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je hebt door dat dit een nieuw deel is?
hoezo stiekemquote:Op woensdag 4 april 2018 19:25 schreef _--_ het volgende:
Stiekem wil nattekat een trio met flip en mistig.
Jij gaat morgenochtend merken hoe machtsmisbruik werkt.quote:
Nee, we zijn gemerged met Tweakers.quote:
Hahhahaa weer dreigen.quote:Op woensdag 4 april 2018 19:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij gaat morgenochtend merken hoe machtsmisbruik werkt.
Hint: ik zou gewoon gaan slapen als ik jou was.
Ohja, dan is het luid en duidelijk.quote:
Ahquote:
quote:
bokt.quote:
quote:Op woensdag 4 april 2018 19:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij gaat morgenochtend merken hoe machtsmisbruik werkt.
Hint: ik zou gewoon gaan slapen als ik jou was.
quote:Op woensdag 4 april 2018 19:28 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Voorlopig gun ik jou geen enkele powernap meer.
de zeehond is gemolkenquote:
One lovequote:
Ik heb een signaal binnengekregen.quote:
For you and for me!quote:Op woensdag 4 april 2018 20:25 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
Heal Fok! Make iT a better place ~MJ
Het scheelt maar een vinkje voor rest ben je al eindbaasquote:Op woensdag 4 april 2018 20:26 schreef BoneThugss het volgende:
Make FOK! great again
MAAK MIJ MOD!!11![]()
Wowquote:Op woensdag 4 april 2018 20:27 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Het scheelt maar een vinkje voor rest ben je al eindbaas
Dankjewelquote:
quote:Op woensdag 4 april 2018 20:35 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Is ook moeilijk proppen in je broek
in dat geval 55,023quote:
quote:Op woensdag 4 april 2018 20:41 schreef hemarookworst het volgende:
Zie wel markt voor de fok!webshop. Speciale broeken en onderbroeken verkopen waar ze hun 55cm goed kwijt kunnen
zit aardig verschil tussen, honing met saffraan is lekker.quote:
doe eens normaalquote:Op woensdag 4 april 2018 21:30 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Scrup!!! O-M-G!
Waar was je? Ik heb je gemist! Hugs en kus kus!
Heb je wel eens olifantenhoning gehad?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |