Ja dat dusquote:Op woensdag 4 april 2018 15:16 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Als een gaatje niet door en door is dan is het niet erg. Als je niet op de wortel komt.
Die is echt niet wijs, maar dat wisten we al.quote:Op woensdag 4 april 2018 15:19 schreef formule het volgende:
Als de tandarts je verdoofd kan je je tong afbijten volgens Demi
Kaakchirug, die heeft pas goede verdovingquote:Op woensdag 4 april 2018 15:19 schreef formule het volgende:
In Amerika krijg je gewoon lachgasquote:Op woensdag 4 april 2018 15:20 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Kaakchirug, die heeft pas goede verdoving![]()
Ja dat zijn de leuke filmpjesquote:Op woensdag 4 april 2018 15:21 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
In Amerika krijg je gewoon lachgas
Die filmpjes zijn hilarisch.quote:Op woensdag 4 april 2018 15:21 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
hoe opquote:Op woensdag 4 april 2018 15:20 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Kaakchirug, die heeft pas goede verdoving![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zijn leuke YouTube filmpjes van.quote:Op woensdag 4 april 2018 15:21 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 april 2018 15:24 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
hoe opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rienk heeft een maand bij Vanfles ingewoond....jottum dat zegt hij net
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
quote:Op woensdag 4 april 2018 15:25 schreef DaniqueV het volgende:
[..]ow echt ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rienk heeft een maand bij Vanfles ingewoond....jottum dat zegt hij net
vieze poten in dr huis
hmzz niet verwacht eigenlijk
aardig van Kreeft
Die slapen bij haar.quote:Op woensdag 4 april 2018 15:26 schreef DaniqueV het volgende:
En Lau en Lot zullen wel weer lief doen tegen BIlly
Even laten weten hoe goed ze die 2 wel niet kent.quote:Op woensdag 4 april 2018 15:25 schreef Ghostbuster het volgende:
Bats doet even een TV momentje met rienk
Ja is het enige wat ik ook maar kan denken en voor mij zien, die voeten brrrquote:Op woensdag 4 april 2018 15:26 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
ow echt ...
vieze poten in dr huis
aardig van Kreeft
ja, zo, ben verbaasdquote:Op woensdag 4 april 2018 15:26 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
ow echt ...
vieze poten in dr huis
aardig van Kreeft
Ik denk dat het een heel andere Lot is dan Bil kent.quote:Op woensdag 4 april 2018 15:26 schreef Ghostbuster het volgende:
Oh het gaat over Lot Bats heeft er superveel zin an
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 4 april 2018 15:25 schreef DaniqueV het volgende:
[..]Die loopt van het ene naar het andere adres en slaapt echt niet zo vaak buiten hoor. Ja, in de zomer wat vaker misschien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rienk heeft een maand bij Vanfles ingewoond....jottum dat zegt hij net
Geen snuivende en zuipende meer.quote:Op woensdag 4 april 2018 15:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik denk dat het een heel andere Lot is dan Bil kent.
mss hoopt ze dat Lot nog een secret stash heeftquote:Op woensdag 4 april 2018 15:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Lot is al een keer teruggeweest, na haar afkickkliniek toch ?quote:Op woensdag 4 april 2018 15:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Ons slimme meiskequote:Op woensdag 4 april 2018 15:19 schreef formule het volgende:
Dat dus, daarom noem ik hem ook luxezwerverquote:Op woensdag 4 april 2018 15:28 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Die loopt van het ene naar het andere adres en slaapt echt niet zo vaak buiten hoor. Ja, in de zomer wat vaker misschien.
Maar dat was maar een paar uur. Dit is niet de Lot waar ze mee kan gaan slempen.quote:Op woensdag 4 april 2018 15:29 schreef Verida het volgende:
[..]
Lot is al een keer teruggeweest, na haar afkickkliniek toch ?
quote:Op woensdag 4 april 2018 15:29 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat wisten we al eeuwen.quote:Op woensdag 4 april 2018 15:30 schreef Chea49 het volgende:
Dan weten we nu dus dat Marjet in De Dikke Muis werkte omdat vader van Charlotte zo gul was met botox en schoenen geven.
denk het ook, vandaar mjn eerdere opmerkingen, het maakt Batsje niets uit, Reums wil roken, tuurlijk, als Reums koopt, kan ze weer meeroken, en dat is met de coke precies hetzelfde, ze beschermd niemandquote:Op woensdag 4 april 2018 15:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar dat was maar een paar uur. Dit is niet de Lot waar ze mee kan gaan slempen.
Ja.....te erg hoe ze dat zonder schaamte verteldquote:Op woensdag 4 april 2018 15:30 schreef Chea49 het volgende:
Dan weten we nu dus dat Marjet in De Dikke Muis werkte omdat vader van Charlotte zo gul was met botox en schoenen geven.
Weet je meer dan mij, ik wist dat dus nietquote:
quote:
Lot is nu toch clean ?quote:Op woensdag 4 april 2018 15:31 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
denk het ook, vandaar mjn eerdere opmerkingen, het maakt Batsje niets uit, Reums wil roken, tuurlijk, als Reums koopt, kan ze weer meeroken, en dat is met de coke precies hetzelfde, ze beschermd niemand
Ja, klopt. En ze is wel degelijk wat kilootjes afgevallen.quote:Op woensdag 4 april 2018 15:29 schreef Verida het volgende:
[..]
Joh, Lot, lekker gezellig een wijntje, net als vroeger. Doe gewoon mee!quote:Op woensdag 4 april 2018 15:31 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
denk het ook, vandaar mjn eerdere opmerkingen, het maakt Batsje niets uit, Reums wil roken, tuurlijk, als Reums koopt, kan ze weer meeroken, en dat is met de coke precies hetzelfde, ze beschermd niemand
Ja waar hij bij gods gratie nu nog mag blijven zitten, hij had er eind vorig jaar al weg gemoeten omdat het afgebroken gaat wordenquote:
Bats heeft daar nog een tijdje gewerkt toch ?quote:Op woensdag 4 april 2018 15:33 schreef Bramenstruik het volgende:
kreeg fillers van de vader van Lot, hoe dan, en waarom?
Wederdienst ?quote:Op woensdag 4 april 2018 15:33 schreef Bramenstruik het volgende:
250quote:Op woensdag 4 april 2018 15:33 schreef Yaksa het volgende:
Iemand nog een 'mooie' brievenbus nodig? :
[ afbeelding ]
lijntjesquote:Op woensdag 4 april 2018 15:33 schreef Bramenstruik het volgende:
Zei ze er ook nog achteraan, en dan zat die vader met 4 mooie vrouwen aan tafel (vriendin van Lot er ook bij) en daar was die man zo gevoelig voor.quote:Op woensdag 4 april 2018 15:33 schreef Bramenstruik het volgende:
Geweldigquote:Op woensdag 4 april 2018 15:33 schreef Yaksa het volgende:
[ afbeelding ]
Vriendinnetje van zijn dochter, geld zat, gul. Kan allemaal zomaar.quote:Op woensdag 4 april 2018 15:33 schreef Bramenstruik het volgende:
ik ben nog nooit uitbetaald met fillersquote:Op woensdag 4 april 2018 15:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Bats heeft daar nog een tijdje gewerkt toch ?
Ja, vooral door de onbeschofte bediening van getatoueerde vrouwenquote:Op woensdag 4 april 2018 15:32 schreef chufi het volgende:
Die vreettent van de Dikke Muis had toch hele slechte recensies?
quote:Op woensdag 4 april 2018 15:32 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]![]()
revieuws logen dr niet om
.. mbt het eten .de bediening
de plee's
kan het zo snel niet vinden
Hij rijdt wel in een dikke Mercedes. Verdient waarschijnlijk genoeg.quote:Op woensdag 4 april 2018 15:35 schreef StruisZVeugelT het volgende:
de Beunhaas Tandarts vertrekt weer
het zit erop klus geklaard
![]()
![]()
![]()
tot nooit ziens
fijne reis
gesjellugh de file in
quote:Op woensdag 4 april 2018 15:32 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]![]()
revieuws logen dr niet om
.. mbt het eten .de bediening
de plee's
kan het zo snel niet vinden
op zaak..lease bakquote:Op woensdag 4 april 2018 15:36 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Hij rijdt wel in een dikke Mercedes. Verdient waarschijnlijk genoeg.
Die sporen niet daar!quote:Op woensdag 4 april 2018 15:33 schreef Yaksa het volgende:
[ afbeelding ]
Zo'n recensie zegt mij niets fresh, is ook persoonlijk..........quote:
quote:Op woensdag 4 april 2018 15:31 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Weet je meer dan mij, ik wist dat dus niet
Daarom meldde ik het maar ff.quote:Op woensdag 4 april 2018 15:31 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Weet je meer dan mij, ik wist dat dus niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rienk vindt dat de tweeling heel weinig te zien zijn.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
je had hem ook, haal hem wel weg hahahaquote:
Wel als het 1 van de zoveel isquote:Op woensdag 4 april 2018 15:38 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Zo'n recensie zegt mij niets fresh, is ook persoonlijk..........
Schuimpjes galore op sites als Iens.quote:Op woensdag 4 april 2018 15:32 schreef chufi het volgende:
Die vreettent van de Dikke Muis had toch hele slechte recensies?
Charlotte vroeg deze en pappa weigerde zijn dochter nooit iets. En Marjet kennende maakte die daar misbruik van en kroop vader in zijn kont. Je weet toch?quote:Op woensdag 4 april 2018 15:33 schreef Bramenstruik het volgende:
Paar weken geloof ik. Ook opeens vertrokken daar zonder iets te zeggen.quote:Op woensdag 4 april 2018 15:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Overduidelijke mafschuimpjes die zo nog even willen steken.quote:Op woensdag 4 april 2018 15:38 schreef utopia2.0 het volgende:
Er staan er legio van dit soort recensies.Dat zegt mij genoeg.quote:Op woensdag 4 april 2018 15:38 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Eensquote:Op woensdag 4 april 2018 15:41 schreef Dotteke het volgende:
Als bil een gesprek met iemand heeft vind ik het zo nep
Daar heeft ze wel een handje vanquote:Op woensdag 4 april 2018 15:40 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Paar weken geloof ik. Ook opeens vertrokken daar zonder iets te zeggen.
Bats omschreef het een tijdje geleden als: “met Charlotte restaurants opgezet”quote:Op woensdag 4 april 2018 15:33 schreef chufi het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 april 2018 15:38 schreef DaniqueV het volgende:
[..]En zo gaat het maar door.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
ze heeft er wel wat langer gewerkt ieder geval langer dan een half jaar maar inderdaad hals over kop vertrokken. ze zou op vakantie gaan in december naar sint maarten en daarna gewoon weer komen werken maar nooit terug gekomen.quote:Op woensdag 4 april 2018 15:40 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Paar weken geloof ik. Ook opeens vertrokken daar zonder iets te zeggen.
4 Mooie vrouwen? Telt Marjet zichzelf er zeker bij?quote:Op woensdag 4 april 2018 15:34 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Zei ze er ook nog achteraan, en dan zat die vader met 4 mooie vrouwen aan tafel (vriendin van Lot er ook bij) en daar was die man zo gevoelig voor.
Bats woorden
Is het ook. Ze stapt dan meteen in de televisiemodus. Alsof dit herinneringen ophalen ook maar enigszins boeiend is voor de uitzendingquote:Op woensdag 4 april 2018 15:41 schreef Dotteke het volgende:
Als bil een gesprek met iemand heeft vind ik het zo nep
Was Laura niet degene was die er toen uit moest stemmen en eigenlijk liever Bil weg had gestemdquote:Op woensdag 4 april 2018 15:42 schreef DaniqueV het volgende:
Bill vult alles alweer in voor Lot en Lau, hoe zich zullen gedragen en met wie ze goed kunnen en met wie niet
Ja, vooral dat vond ik al zo lachwekkendquote:Op woensdag 4 april 2018 15:42 schreef Chea49 het volgende:
[..]
4 Mooie vrouwen? Telt Marjet zichzelf er zeker bij?
Ik ben erg benieuwd met wie ze het zullen kunnen vinden en vooral met wie niet.quote:Op woensdag 4 april 2018 15:42 schreef DaniqueV het volgende:
Bill vult alles alweer in voor Lot en Lau, hoe zich zullen gedragen en met wie ze goed kunnen en met wie niet
Weet ik niet meerquote:Op woensdag 4 april 2018 15:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was Laura niet degene was die er toen uit moest stemmen en eigenlijk liever Bil weg had gestemd
Het is toch werkelijk bizar hoe ze dat steeds doet. Over je CV opfrissen gesprokenquote:Op woensdag 4 april 2018 15:42 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Bats omschreef het een tijdje geleden als: “met Charlotte restaurants opgezet”![]()
![]()
En ik hoop een leuke aanvaring met BIllquote:Op woensdag 4 april 2018 15:43 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Ik ben erg benieuwd met wie ze het zullen kunnen vinden en vooral met wie niet.
Dat vooralquote:Op woensdag 4 april 2018 15:44 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
En ik hoop een leuke aanvaring met BIll
ik ookquote:Op woensdag 4 april 2018 15:45 schreef miertje36 het volgende:
ik weet dat ik misschien de enige ben maar ik vind het echt leuk dat lot en lau voor een paar dagen terug komen.
quote:
de bekende schaarbeweging oefenen?quote:Op woensdag 4 april 2018 15:43 schreef Bramenstruik het volgende:
Beu wil Lau ontmoeten, voetbagstegs, Lot vond ze ook leuk
Had ze het er gisteren nou niet over dat ze hem eruit wilde stemmen?quote:Op woensdag 4 april 2018 15:45 schreef rowan634 het volgende:
[ afbeelding ]
reums heeft hem helemaal ingepalmd
Ja maar jij volgde ze ook altijd nogquote:Op woensdag 4 april 2018 15:45 schreef miertje36 het volgende:
ik weet dat ik misschien de enige ben maar ik vind het echt leuk dat lot en lau voor een paar dagen terug komen.
quote:Op woensdag 4 april 2018 15:38 schreef Dotteke het volgende:
Wie was Elly?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rienk vindt dat de tweeling heel weinig te zien zijn.
Jawel tochquote:Op woensdag 4 april 2018 15:35 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik ben nog nooit uitbetaald met fillers
quote:Op woensdag 4 april 2018 15:38 schreef Dotteke het volgende:
Ach elly, leuke vrouw was het.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rienk vindt dat de tweeling heel weinig te zien zijn.
jaquote:Op woensdag 4 april 2018 15:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Had ze het er gisteren nou niet over dat ze hem eruit wilde stemmen?
Had ze zeker door dat de camera op haar stondquote:
nu niet meer hoor maar inderdaad lot was mijn favoriet in utopia en vind haar nog altijd de leukste bewoner die ooit in utopia heeft gezeten. ben in de minderheid maar kan er niks aan doen. leuke spontane meid die stiekem heel onzeker is.quote:Op woensdag 4 april 2018 15:46 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ja maar jij volgde ze ook altijd nog
Leuk voor je miertje👍quote:Op woensdag 4 april 2018 15:45 schreef miertje36 het volgende:
Hij was zo stil en klein , heel vertederendquote:
ze vond het niet kunnen dat hij op beau had gestemd zei ze tegen cemalquote:Op woensdag 4 april 2018 15:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
Had ze zeker door dat de camera op haar stond
na de stem op Beau van gisteren heb ik nog meer het gevoel gekregen dat Ivan niet echt in te palmen is....quote:Op woensdag 4 april 2018 15:45 schreef rowan634 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 4 april 2018 15:49 schreef rowan634 het volgende:
[..]
ze vond het niet kunnen dat hij op beau had gestemd zei ze tegen cemal
maar even later begrepen ze het allebei
tenminste als je ze moet geloven
Als je over de hele tijdsperiode en bewoners het bekijkt, viel ze (nu achteraf) ook wel meequote:Op woensdag 4 april 2018 15:48 schreef miertje36 het volgende:
[..]
nu niet meer hoor maar inderdaad lot was mijn favoriet in utopia en vind haar nog altijd de leukste bewoner die ooit in utopia heeft gezeten. ben in de minderheid maar kan er niks aan doen. leuke spontane meid die stiekem heel onzeker is.
hij gelooft wel in romy's puurheidquote:Op woensdag 4 april 2018 15:50 schreef Verida het volgende:
[..]
na de stem op Beau van gisteren heb ik nog meer het gevoel gekregen dat Ivan niet echt in te palmen is....
Ik durf er wel om te wedden dat Rienk nog nooit een brug vanaf de onderkant gezien heeft. Ja, misschien vanuit een rondvaartboot.quote:Op woensdag 4 april 2018 15:46 schreef DaniqueV het volgende:
[..]![]()
Kunnen Rienk en BIll niet hun eigen brug uitzoeken, gezellig saampjes elkaar het leven zuur maken
quote:Op woensdag 4 april 2018 15:49 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ga weg vervelend mensje hebt me al om
Zal mij benieuwen of anderen daar wel aan toe zullen komen. Marjet zal die 2 wel helemaal voor zichzelf willen hebben.quote:Op woensdag 4 april 2018 15:43 schreef Bramenstruik het volgende:
Beu wil Lau ontmoeten, voetbagstegs, Lot vond ze ook leuk
dat is dan weer dom,maar Ivan mag van mij winnen nuquote:Op woensdag 4 april 2018 15:50 schreef rowan634 het volgende:
[..]
hij gelooft wel in romy's puurheid
en dat snap ik wel
ze heeft hem nog geen reden gegeven om het tegendeel te denken
Ze zijn het verleden vreselijk aan het romantiseren.quote:Op woensdag 4 april 2018 15:44 schreef formule het volgende:
Lot en Lau worden de hemel in geprezen door Marjet
Ach, het zijn allemaal mensen met leuke en minder leuke kanten. Het is dat je nu gewoon door die constante bewaking met de camera's alles hoort en ziet. Maar als we heel eerlijk zijn doen we allemaal wel eens dingen die je niet graag op het internet terug zou willen zien.quote:Op woensdag 4 april 2018 15:50 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Als je over de hele tijdsperiode en bewoners het bekijkt, viel ze (nu achteraf) ook wel mee
Zou mij ook niet verbazen als hij er nooit heeft gelegenquote:Op woensdag 4 april 2018 15:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik durf er wel om te wedden dat Rienk nog nooit een brug vanaf de onderkant gezien heeft. Ja, misschien vanuit een rondvaartboot.
laura had sowieso niet veel met billyquote:Op woensdag 4 april 2018 15:52 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze zijn het verleden vreselijk aan het romantiseren.
kloptquote:Op woensdag 4 april 2018 15:52 schreef rowan634 het volgende:
[..]
laura had sowieso niet veel met billy
Mij lijkt het ook wel leuk hoor en denk niet dat anderen hier het nou zo erg vinden. Eerder dat het een mailtje voor Marjet was.quote:Op woensdag 4 april 2018 15:45 schreef miertje36 het volgende:
Ik heb Rienk en Bil nu al minstens 10 keer horen zeggen dat Lau zo van de eerlijkheid is.quote:Op woensdag 4 april 2018 15:52 schreef rowan634 het volgende:
[..]
laura had sowieso niet veel met billy
Ivan laat zich echt niet inpalmen hoor.quote:Op woensdag 4 april 2018 15:45 schreef rowan634 het volgende:
[ afbeelding ]
Dat sowieso, ben ook blij dat er alleen maar mensen voor mij in zitten of hebben ingezeten die ik niet ken en ver van mij af hebben gestaan. Lijkt mij namelijk heel raar om iemand erin te zien die je ook van het echte leven buiten die loods ken. Ben bang dat je die dan ook heel anders gaat bekijkenquote:Op woensdag 4 april 2018 15:52 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ach, het zijn allemaal mensen met leuke en minder leuke kanten. Het is dat je nu gewoon door die constante bewaking met de camera's alles hoort en ziet. Maar als we heel eerlijk zijn doen we allemaal wel eens dingen die je niet graag op het internet terug zou willen zien.
quote:Op woensdag 4 april 2018 15:54 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Dat sowieso, ben ook blij dat er alleen maar mensen voor mij in zitten of hebben ingezeten die ik niet ken en ver van mij af hebben gestaan. Lijkt mij namelijk heel raar om iemand erin te zien die je ook van het echte leven buiten die loods ken. Ben bang dat je die dan ook heel anders gaat bekijken
eerlijkheid een hooggoed daar? wat een onzin, niets mis met een leugentje om bestwil, of beter nog, om anderswil, idioterrie, weet wanneer je bek moet houdenquote:Op woensdag 4 april 2018 15:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik heb Rienk en Bil nu al minstens 10 keer horen zeggen dat Lau zo van de eerlijkheid is.
Dat als je niet eerlijk bent, ze niks met je wil.
Dat feestavondje, Vanfles maar naar achteren graaien, daar stond Ivan, met haar handen op gulphoogte van hem.. hij maakte steeds sprongetjes naar achteren en maar haar handen tegenhoudenquote:Op woensdag 4 april 2018 15:53 schreef rowan634 het volgende:
toen ivan net binnenkwam was lot verliefd
toen ze inzag dat hij een eigen mening had was dat snel over
en toen sprong fles erop''ik vind je leuk leuk'' na 3 dagen
Neequote:Op woensdag 4 april 2018 15:55 schreef mazaru het volgende:
[..]Als er iemand in zou zitten die mij dierbaar zou zijn dan kwam ik hier zeker niet meelezen
ze kreeg wel wat ze wilde uiteindelijkquote:Op woensdag 4 april 2018 15:56 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Dat feestavondje, Vanfles maar naar achteren graaien, daar stond Ivan, met haar handen op gulphoogte van hem.. hij maakte steeds sprongetjes naar achteren en maar haar handen tegenhouden
Tip van de dagquote:Op woensdag 4 april 2018 15:56 schreef rowan634 het volgende:
[..]
ze kreeg wel wat ze wilde uiteindelijkaanhouder wint
ik heb nog nooit in mn hele leven zo iets smerigs gezien, en vooral de volgende dag, strak kutjequote:Op woensdag 4 april 2018 15:56 schreef rowan634 het volgende:
[..]
Ja....met een bigsmile bij haarquote:Op woensdag 4 april 2018 15:56 schreef rowan634 het volgende:
[..]
die afwijzing een dag later was dan wel weer leukquote:
Je kan lelijk zijn met een porno kuthquote:Op woensdag 4 april 2018 15:58 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik heb nog nooit in mn hele leven zo iets smerigs gezien, en vooral de volgende dag, strak kutje
Owwjaa hahahaaquote:Op woensdag 4 april 2018 15:59 schreef rowan634 het volgende:
[..]
die afwijzing een dag later was dan wel weer leukkwam ze een aardbeientoetje brengen
Dat mens lult altijd maar wat in de ruimte. Hopelijk inderdaad dat Charlotte en Laura meer op gaan trekken met de anderen. Maar daar zullen ze de kans wel niet voor krijgen Marjet kennende.quote:Op woensdag 4 april 2018 15:47 schreef schizolientje het volgende:
jezus wat is Bil bezig met manipuleren de hele dag. En nu komen ook nog eens 2 dikke vrienden van haar een weekend en daar is ze ook al iedereen over aan het beinvloeden en hoe goed ze wel niet is met die twee. Ik hoop dat die 2 haar negeren en met de anderen op gaan trekken. En trouwens de laatste keer dat Lot er was over haar afkick was ze een heel ander mens en daar wist Bil toch ook niets van
Deed hij daar? als publiek of??quote:Op woensdag 4 april 2018 16:00 schreef Dotteke het volgende:
Rene bij de late night show
[ afbeelding ]
ik heb al meerdere keren verteld dat dat een sarcastische opmerking wasquote:
Geen idee, zit het net te kijken, ben bij het beginquote:
zit wel erg pontificaal in beeldquote:Op woensdag 4 april 2018 16:00 schreef Dotteke het volgende:
[ afbeelding ]
denk ik ook hoor, die vriendschap is niet meer zoquote:Op woensdag 4 april 2018 16:01 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dat mens lult altijd maar wat in de ruimte. Hopelijk inderdaad dat Charlotte en Laura meer op gaan trekken met de anderen. Maar daar zullen ze de kans wel niet voor krijgen Marjet kennende.
Okéquote:Op woensdag 4 april 2018 16:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen idee, zit het net te kijken, ben bij het begin
Hoe weet je nou dat iedereen maar een hekel aan haar heeft?quote:Op woensdag 4 april 2018 15:48 schreef miertje36 het volgende:
[..]
nu niet meer hoor maar inderdaad lot was mijn favoriet in utopia en vind haar nog altijd de leukste bewoner die ooit in utopia heeft gezeten. ben in de minderheid maar kan er niks aan doen. leuke spontane meid die stiekem heel onzeker is.
Iedere man heeft wel is een vrouw geneukt waar hij spijt van heeftquote:Op woensdag 4 april 2018 16:02 schreef rowan634 het volgende:
[..]
ik heb al meerdere keren verteld dat dat een sarcastische opmerking wastoen wilde hij alles nog ontkennen
wordt niet geloofd
ahaquote:Op woensdag 4 april 2018 16:03 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Iedere man heeft wel is een vrouw geneukt waar hij spijt van heeft
Was hij gast of publiek?quote:Op woensdag 4 april 2018 16:00 schreef Dotteke het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 4 april 2018 16:04 schreef rowan634 het volgende:
[..]
aha
jij hebt ook jouw vanessa gehad?
quote:Op woensdag 4 april 2018 15:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik durf er wel om te wedden dat Rienk nog nooit een brug vanaf de onderkant gezien heeft. Ja, misschien vanuit een rondvaartboot.
Waarmee maar weer duidelijk wordt dat publiek betaald wordt om daar te gaan zitten in het publiek...quote:Op woensdag 4 april 2018 16:00 schreef Dotteke het volgende:
[ afbeelding ]
en andersom ook, maar heb me nooit verontschuldigd met te zeggen dat hij een enorm grote lul hadquote:Op woensdag 4 april 2018 16:03 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Iedere man heeft wel is een vrouw geneukt waar hij spijt van heeft
ik ben er ook een keer geweestquote:Op woensdag 4 april 2018 16:04 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Waarmee maar weer duidelijk wordt dat publiek betaald wordt om daar te gaan zitten in het publiek...
Sommig publiek wordt gewoon betaald, zitten bij een castingbureau.quote:Op woensdag 4 april 2018 16:05 schreef rowan634 het volgende:
[..]
ik ben er ook een keer geweest
moest gewoon entree betalen
quote:Op woensdag 4 april 2018 16:05 schreef rowan634 het volgende:
[..]
ik ben er ook een keer geweest
moest gewoon entree betalen
Die kleurplaat is echt een verschrikkelijk kind jaquote:Op woensdag 4 april 2018 16:05 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Lau was maar een sjaggie mormel
grote grove bakkes ook
nooit lachen, gemeend aardig zijn
snap ff de euforie niet?
en dat altijd eerlijk ?
nt als lott gehaaid ..peuken en drank achterover drukken
inkomsten van de armbandjes in eigen zak steken
. zal vast nog wel meer zijn
ff vergeten wat
Lot is wel grappig jaquote:Op woensdag 4 april 2018 16:06 schreef rowan634 het volgende:
ik was geen lot fan, maar ze zorgden wel voor leuke tv op zn tijd
laura was een hypocriet, heb me daar dood aan geërgerd
Volgens mij zat Renee ook bij een castingbureau..Is zijn geld nu al op?quote:Op woensdag 4 april 2018 16:05 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Sommig publiek wordt gewoon betaald, zitten bij een castingbureau.
Mensen die mij dierbaar zijn gaan sowieso niet in zo'n programma zitten.quote:Op woensdag 4 april 2018 15:55 schreef mazaru het volgende:
[..]Als er iemand in zou zitten die mij dierbaar zou zijn dan kwam ik hier zeker niet meelezen
quote:Op woensdag 4 april 2018 16:07 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
honingmosseltje beet gewoon je lul eraf
Je bent echt een toppertje.quote:Op woensdag 4 april 2018 15:48 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Heb ze in Ivan's fototopic geplaats, mooi allemaal bij elkaar
Had echt een hekel aan Laura......Linda is zuur maar was een watje bij Laura haar kop....jemig wat had die en kwaaie kop.quote:Op woensdag 4 april 2018 16:05 schreef StruisZVeugelT het volgende:
grote grove bakkes ook
snap ff de euforie niet?
en dat altijd eerlijk ?
ff vergeten wat
quote:Op woensdag 4 april 2018 15:48 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Heb ze in Ivan's fototopic geplaats, mooi allemaal bij elkaar
Johan was er ook,staat in het FB topic.quote:
Lees net dat Johan er ook bij zatquote:
Van welke uitzending is dit? Waarom gaan dit soort lui al die tv-programma's toch af?quote:Op woensdag 4 april 2018 16:00 schreef Dotteke het volgende:
[ afbeelding ]
omdat ik in het eerste jaar hier ook op het forum was te vinden heel vaak zelfs en dat toen lot en lau helemaal met de grond gelijk gemaakt werden dus vandaarquote:Op woensdag 4 april 2018 16:03 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Hoe weet je nou dat iedereen maar een hekel aan haar heeft?
Ja Lot was echt gehaatquote:Op woensdag 4 april 2018 16:10 schreef miertje36 het volgende:
[..]
omdat ik in het eerste jaar hier ook op het forum was te vinden heel vaak zelfs en dat toen lot en lau helemaal met de grond gelijk gemaakt werden dus vandaar
Las het netquote:Op woensdag 4 april 2018 16:10 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Johan was er ook,staat in het FB topic.
En respect hoe je daar mee omging.quote:Op woensdag 4 april 2018 16:10 schreef miertje36 het volgende:
[..]
omdat ik in het eerste jaar hier ook op het forum was te vinden heel vaak zelfs en dat toen lot en lau helemaal met de grond gelijk gemaakt werden dus vandaar
pestgedrag, Wannabee gangster.quote:Op woensdag 4 april 2018 16:05 schreef StruisZVeugelT het volgende:
grote grove bakkes ook
snap ff de euforie niet?
en dat altijd eerlijk ?
ff vergeten wat
dat gebeurde met ivan ook in het begin, omdat ik de enige positieve nog was dachten een paar cossers dat ik zn zus wasquote:Op woensdag 4 april 2018 16:10 schreef miertje36 het volgende:
[..]
Kleurplaat!quote:Op woensdag 4 april 2018 16:06 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Die kleurplaat is echt een verschrikkelijk kind ja
die heb je van temptation?quote:Op woensdag 4 april 2018 16:06 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Die kleurplaat is echt een verschrikkelijk kind ja
quote:
oh jah begint te dagen allemaalquote:Op woensdag 4 april 2018 16:12 schreef Majoraan het volgende:
[..]
pestgedrag, Wannabee gangster.
Vertelde dat als ze ruzie had, ze anderen het slachtoffer inelkaar liet slaan en zelf op afstandje toekijken
Oké, heb ik gemist denk ik.quote:Op woensdag 4 april 2018 16:10 schreef miertje36 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 april 2018 16:14 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]![]()
Ik heb naar een vriendin ook een kaart gestuurd van Hey Kleurplaat
Leek mij allemaal grootspraak, ze gedroeg zich vaak als een kerel.quote:Op woensdag 4 april 2018 16:12 schreef Majoraan het volgende:
[..]
pestgedrag, Wannabee gangster.
Vertelde dat als ze ruzie had, ze anderen het slachtoffer inelkaar liet slaan en zelf op afstandje toekijken
Door die arts offe?quote:
owwww anderen?quote:Op woensdag 4 april 2018 16:16 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Jett
verteld .. de fillers hebben afgebeld
Karin & Ingrid hebben ut drukkies
overboekt ..ze komen niet meer
Jett heeft al iemand anders nu gemaild
goedkoper ook
het moet en zal gebeuren
bettonruis in die bakkes
Stom dat als je positief bent over iemand je gelijk wordt aangezien als familie. Zegt meer over de ander toch?quote:Op woensdag 4 april 2018 16:12 schreef rowan634 het volgende:
[..]
dat gebeurde met ivan ook in het begin, omdat ik de enige positieve nog was dachten een paar cossers dat ik zn zus was
In het begin jankte ze aldoor en wou naar huis. Maar moeder kwam op bezoek en weigerde dus dat feest ging niet doorquote:Op woensdag 4 april 2018 16:17 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Leek mij allemaal grootspraak, ze gedroeg zich vaak als een kerel.
Pieter Pur zeker.quote:Op woensdag 4 april 2018 16:17 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
ze heeft al andre mogelijkheden gemaild
Door die 2 filler dames.quote:Op woensdag 4 april 2018 16:17 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Door die arts offe?
Pak ik net koffie mis ik weer wat hahaha
Hebben ze goed, nu maar hopen dat die andere die BIll heeft benaderd er vanaf zienquote:
Ze zei het net tegen Romy.quote:Op woensdag 4 april 2018 16:19 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Mijn dag is weer goed. Weet je de reden ook of maak je weer een grapje?
Ma ook blij dat ze ff rust had zeker?quote:Op woensdag 4 april 2018 16:19 schreef Majoraan het volgende:
[..]
In het begin jankte ze aldoor en wou naar huis. Maar moeder kwam op bezoek en weigerde dus dat feest ging niet door
Volgens mij heeft ze gewoon geen geld genoeg.quote:Op woensdag 4 april 2018 16:21 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Hebben ze goed, nu maar hopen dat die andere die BIll heeft benaderd er vanaf zien
Lekker voor d'r.quote:Op woensdag 4 april 2018 16:22 schreef Poezewoes het volgende:
Bij Billy zie je maar 2 dagen iets als ze botex heeft gehad, daarna zakt het weer weg!
Ze zit nogal ruim in d'r vel zullen we maar zeggen.quote:Op woensdag 4 april 2018 16:22 schreef Poezewoes het volgende:
Bij Billy zie je maar 2 dagen iets als ze botex heeft gehad, daarna zakt het weer weg!
Dat hoor ik vaker.quote:
Gewoon ff in de gaten houden dusquote:Op woensdag 4 april 2018 16:23 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze gewoon geen geld genoeg.
Mijn gedachte hoor.
Dan zal ze het uiteindelijk tóch zélf moeten betalen en niet meer via Romy wat ik eerder las hier.quote:Op woensdag 4 april 2018 16:23 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze gewoon geen geld genoeg.
Mijn gedachte hoor.
Kan dat dan?quote:Op woensdag 4 april 2018 16:23 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Lekker voor d'r.
En ik hoop dat ze erna nog lelijker wordt dan ervoor.
De eerste keer was leuk.toen jankte ze s`avonds zo hard dat het net een spook leek.quote:Op woensdag 4 april 2018 16:23 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Lekker voor d'r.
En ik hoop dat ze erna nog lelijker wordt dan ervoor.
Weggegooid geld dus.quote:Op woensdag 4 april 2018 16:22 schreef Poezewoes het volgende:
Volgens mij hoorde ik Romy vorige week zeggen dat ze nog zou bijleggenquote:Op woensdag 4 april 2018 16:24 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dan zal ze het uiteindelijk tóch zélf moeten betalen en niet meer via Romy wat ik eerder las hier.
Ze moet nu zélf voor volle lippen gaan zorgen dus dan het pruilbekkie maar weer.quote:Op woensdag 4 april 2018 16:24 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Kunnen we blijven genieten van haar natuurlijke schoonheid...
[ afbeelding ]
Romy heeft zélf amper geld dus kan ze dat beter voor zichzelf houden. Ik zag Marjet alweer her en der om eten en drank vragen.quote:Op woensdag 4 april 2018 16:26 schreef Angel79 het volgende:
[..]
Volgens mij hoorde ik Romy vorige week zeggen dat ze nog zou bijleggen
Haha Zou mooi zijn als Romy nie eens kan bijleggenquote:Op woensdag 4 april 2018 16:28 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Romy heeft zélf amper geld dus kan ze dat beter voor zichzelf houden. Ik zag Marjet alweer her en der om eten en drank vragen.
ze lacht de laatste tijd zo achterlijkquote:
mooi toch (beheerste reactie)quote:Op woensdag 4 april 2018 16:27 schreef Ghostbuster het volgende:
alles wat Bas probeert faalt ook best knap
Het zou wel slechte reclame voor ze zijn inderdaad.quote:Op woensdag 4 april 2018 16:31 schreef StruisZVeugelT het volgende:
zomaar het idee dat de Botex dames niet willen komen
omdat Jett dr Bakkes er niet echt van opknapt
Gewoon lekker 10.000 volt erover!quote:Op woensdag 4 april 2018 16:31 schreef Bumfuzzle het volgende:
Ik denk niet dat ze naar binnen hoeven voor het onweer hoor.
Het programma is toch bijna afgelopen
Ach tuurlijk wel, ze kunnen haar nu ook wel een paardebotox geven, sommige wijven zien er nog erger uit dan billy, dus zal wel wat anders zijnquote:Op woensdag 4 april 2018 16:31 schreef StruisZVeugelT het volgende:
zomaar het idee dat de Botex dames niet willen komen
omdat Jett dr Bakkes er niet echt van opknapt
Terwijl ze niet mocht huilen toch?quote:Op woensdag 4 april 2018 16:25 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
De eerste keer was leuk.toen jankte ze s`avonds zo hard dat het net een spook leek.
Ja, gewoon natuurlijke selectie van de natuurquote:Op woensdag 4 april 2018 16:32 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Gewoon lekker 10.000 volt erover!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |