kom op zeg, was een kleine ingreepquote:Op woensdag 4 april 2018 15:13 schreef DaniqueV het volgende:
[..]![]()
Hij voelt nu de verdoving ook in de tong zegt hij tegen Baldr. heb gewoon met hem te doen, grote stoere vent n u zo klein![]()
[ afbeelding ]
Ik Zou zeggen scalpeltje.quote:Op woensdag 4 april 2018 15:12 schreef mootie het volgende:
[..]
En niemand corrigeert hem.
Hij had het net ook over een scalpélletje. Vind ik ook raar. Of spreek je dat zo uit?
Alleen al dat gebruik van het verkleinwoord vind ik vreemd.quote:Op woensdag 4 april 2018 15:12 schreef mootie het volgende:
[..]
En niemand corrigeert hem.
Hij had het net ook over een scalpélletje. Vind ik ook raar. Of spreek je dat zo uit?
Hmm zou best kunnen eigenlijk,
Kapel, kapelletje.
Bas weerquote:Op woensdag 4 april 2018 14:52 schreef BirdsEyeView het volgende:
Tandarts ik ga hem er niet uit halen.
Bas: ik zou het wel doen
Ja maar als je zo bang ervoor bent en een hele slechte ervaring heb...nou dan bga je niet zomaar leuk lachend in de stoel zittenquote:Op woensdag 4 april 2018 15:13 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
kom op zeg, was een kleine ingreep
ik vind er niets groots of stoers aan, maar welde enige die van mij mag winnen, en Lin ookquote:Op woensdag 4 april 2018 15:13 schreef DaniqueV het volgende:
[..]![]()
Hij voelt nu de verdoving ook in de tong zegt hij tegen Baldr. heb gewoon met hem te doen, grote stoere vent n u zo klein![]()
[ afbeelding ]
vind ik ook, gaat ook nog tintelenquote:Op woensdag 4 april 2018 15:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Voor een klein gaatje doe ik ook liever zonder. Beter dan uren een lamme neus, wang en lip.
Het is te hopenquote:Op woensdag 4 april 2018 15:13 schreef pullup het volgende:
[..]
Alleen al dat gebruik van het verkleinwoord vind ik vreemd.
Is het echt een tandarts?
quote:Op woensdag 4 april 2018 15:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Voor een klein gaatje doe ik ook liever zonder. Beter dan uren een lamme neus, wang en lip.
quote:Op woensdag 4 april 2018 15:13 schreef DaniqueV het volgende:
[..]![]()
Krijgt met boksen grote klappen om zijn bek of lijf en dan hoor je hem niet.....![]()
[ afbeelding ]
Mijn vergelijking met kapel sloeg ook nergens op.quote:Op woensdag 4 april 2018 15:13 schreef pullup het volgende:
[..]
nou laat dit dan een goede ervaring zijn voor een volgende keer.quote:Op woensdag 4 april 2018 15:14 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ja maar als je zo bang ervoor bent en een hele slechte ervaring heb...nou dan bga je niet zomaar leuk lachend in de stoel zitten
Vervelend genoeg hoor.quote:
tandartsjequote:Op woensdag 4 april 2018 15:13 schreef pullup het volgende:
[..]
Of hij is gewoon schoonmaker bij talpa die even mag figureren.quote:
En dan in je mond gaat snijden. Makes sense.quote:Op woensdag 4 april 2018 15:15 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Of hij is gewoon schoonmaker bij talpa die even mag figureren.
Ja hoop het ook voor hem, dan gaat die slechte ervaring beetje naar de achtergrondquote:Op woensdag 4 april 2018 15:15 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
nou laat dit dan een goede ervaring zijn voor een volgende keer.
Bas had hem toch besteld...quote:Op woensdag 4 april 2018 15:15 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
tandartsje
asistentje
factuurtje
.. vreemde snuiter
Zou me niets verbazenquote:Op woensdag 4 april 2018 15:15 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Of hij is gewoon schoonmaker bij talpa die even mag figureren.
Als een gaatje niet door en door is dan is het niet erg. Als je niet op de wortel komt.quote:Op woensdag 4 april 2018 15:14 schreef DaniqueV het volgende:
[..]En in feite doet de verdoving zetten nog meer pijn ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |