Wie is dat?quote:
Tetten, pilsies en fikkie stokenquote:Op woensdag 4 april 2018 15:13 schreef m1st1g het volgende:
TT is leuk voor de vrouwtjes. Volgende word hopelijk weer iets voor mannen
Fikken!quote:
Okk.quote:Op woensdag 4 april 2018 15:32 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Reageer eens op de vraag die ik je 12 posts geleden stelde.
Uhm, nee vandaag niet.quote:Op woensdag 4 april 2018 15:24 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Pasen is net geweest. Wil je nu alweer eieren eten?
Geen idee.quote:Op woensdag 4 april 2018 15:20 schreef m1st1g het volgende:
[..]
We moeten lexy even optrommelen voor Stokje . Die woont toch in de buurt?
ben wel klaar nu met de eitjesquote:Op woensdag 4 april 2018 15:37 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
Uhm, nee vandaag niet.
Je laat nattekat uitlopen mèn.quote:
Rekerquote:
En ik maar m'n best doen voor je...quote:Op woensdag 4 april 2018 17:23 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ja sorry maar ik sta ook al te koken en braden. Ik krijg nl HONGER.
Echt sorry maar zonder eten haal ik de volgende morgen niet.quote:Op woensdag 4 april 2018 17:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En ik maar m'n best doen voor je...
quote:Op woensdag 4 april 2018 17:30 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Heb je wel smaak
[..]
Wanneer ga je een goede smaak ontwikkelen?
quote:Op woensdag 4 april 2018 17:33 schreef Nattekat het volgende:
En powernap 2 van vandaag gehad
Vannacht dus weer actief.
hmm krijg al honger van dat plaatjequote:
Jij slaapt toch van 12 tot 3 en dan ben ik er ook, de rest van de nacht houd de rest je weel tegen.quote:Op woensdag 4 april 2018 17:33 schreef Nattekat het volgende:
En powernap 2 van vandaag gehad
Vannacht dus weer actief.
Het gaat om de schnitzelquote:Op woensdag 4 april 2018 17:33 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Dat is zo 1970 alleen een schijfje citroen
Als ik weer een keer mazzel heb, pak ik zo 100 punten.quote:Op woensdag 4 april 2018 17:34 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Jij slaapt toch van 12 tot 3 en dan ben ik er ook, de rest van de nacht houd de rest je weel tegen.
Mazzel moet je niet op rekenen. Dat dwing ik gewoon af.quote:Op woensdag 4 april 2018 17:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als ik weer een keer mazzel heb, pak ik zo 100 punten.
quote:Op woensdag 4 april 2018 17:34 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Jij slaapt toch van 12 tot 3 en dan ben ik er ook, de rest van de nacht houd de rest je weel tegen.
Vandaar dat ik vandaag 80 punten op je heb goedgemaakt.quote:Op woensdag 4 april 2018 17:35 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Mazzel moet je niet op rekenen. Dat dwing ik gewoon af.
Dat is alleen omdat ik 3 x weg ben geweest en weinig eraan heb gedaan om je tegen te houden.quote:Op woensdag 4 april 2018 17:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vandaar dat ik vandaag 80 punten op je heb goedgemaakt.
Beginner of niet, It's all or nothing.quote:Op woensdag 4 april 2018 17:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Leuk dat enthousiasme hier van die beginners
quote:Op woensdag 4 april 2018 16:53 schreef Jerruh het volgende:
[..]
Hehe, hier best veel Ditto's gevangen alleen het blijft altijd een gok. Toen ik "vang een Ditto" kreeg, had ik net ervoor eentje te pakken, dus ik zag de bui al hangen... Tien minuten lopen en had er weer eentje! Maar goed, ik moet nog 280 magikarp candy en die zijn nauwelijks te vinden hier, dus voorlopig even geen Mew.
Die ghosttypes zijn wel aan het fucken hoor: elke dag een hoop shuppets en ghastly's in mijn straat en nu al twee dagen helemaal niks
Ik ben ook een paar keer weggeweestquote:Op woensdag 4 april 2018 17:36 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Dat is alleen omdat ik 3 x weg ben geweest en weinig eraan heb gedaan om je tegen te houden.
Hooguit naar de wc.quote:Op woensdag 4 april 2018 17:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben ook een paar keer weggeweest
lekker manquote:
Kijk dit eens mensenquote:
Hij heeft gelijk.quote:Op woensdag 4 april 2018 17:57 schreef devzero het volgende:
Mijn vader is in voorburg geboren en claimt dat voorburg != den haag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |