Ze zouden kunnen helpen door de zooi die op de grond ligt op te ruimen. Maar ja, dan moeten ze bukken, tillen, lopen...quote:
Jahhhhh, Een FOK! Graftakkeloodsquote:Op woensdag 4 april 2018 13:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ivan en Rienk zaten net al over de loods te praten
Van Ivan mag je het zo ophalen voor ¤50.000 en van Rienk voor ¤100.000
Dus doe je ding en koop die loods, is een prikkie
Door haar keuze om zonder pardon madi naar huis te sturen...denk ikquote:Op woensdag 4 april 2018 13:17 schreef An_0_Niem het volgende:
Beste Cossers, de afgelopen dagen zijn er veel topics de revue gepasseerd en ik heb niet alles kunnen bijlezen.
Ik heb begrepen dat voor veel van jullie Romy heeft afgedaan. Waarom is dat? Voorheen stond ze bekend om haar naïeviteit, maar ik krijg de indruk dat veel van jullie haar doortrapt vinden. Vanwaar die ommekeer?
Smaken verschillen, ik vind het een spook...zelfs Inez Weski maakt zich beter op...quote:Op woensdag 4 april 2018 13:18 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Toch vind ik dat Linda mooie ogen heeft. Zie ik soms op andere gifjes.
Was Romy dan bevriend met Madi? Ze had toch meer met Beau?quote:Op woensdag 4 april 2018 13:19 schreef Angel79 het volgende:
[..]
Door haar keuze om zonder pardon madi naar huis te sturen...denk ik
Ik vind er niets moois aan, die kikkerogen van der, ik heb altijd het idee dat ze er ieder moment kunnen uitploppenquote:Op woensdag 4 april 2018 13:18 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Toch vind ik dat Linda mooie ogen heeft. Zie ik soms op andere gifjes.
Dat ze na twee jaar eindelijk ontmaskert is als een briljante debiele toneelspeelster die backstabben niet schuwt en huilt op precies getaimde momentenquote:Op woensdag 4 april 2018 13:17 schreef An_0_Niem het volgende:
Beste Cossers, de afgelopen dagen zijn er veel topics de revue gepasseerd en ik heb niet alles kunnen bijlezen.
Ik heb begrepen dat voor veel van jullie Romy heeft afgedaan. Waarom is dat? Voorheen stond ze bekend om haar naïeviteit, maar ik krijg de indruk dat veel van jullie haar doortrapt vinden. Vanwaar die ommekeer?
Die heeft daar nog helemaal niets gedaan, op de boekhouding na danquote:Op woensdag 4 april 2018 13:21 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik zie die Mehhh ook niet veel meer doen dan rondjes lopen met zijn handen in zijn zakken. Misschien dat ik het mis...
Financien he, fucking veel werk. Blaren op zijn vingers.quote:Op woensdag 4 april 2018 13:21 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik zie die Mehhh ook niet veel meer doen dan rondjes lopen met zijn handen in zijn zakken. Misschien dat ik het mis...
JOhan BAum.quote:Op woensdag 4 april 2018 13:22 schreef Gladiolio het volgende:
[ afbeelding ]
Vanwaar die naam op die boot?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |