Ze zouden kunnen helpen door de zooi die op de grond ligt op te ruimen. Maar ja, dan moeten ze bukken, tillen, lopen...quote:
Jahhhhh, Een FOK! Graftakkeloodsquote:Op woensdag 4 april 2018 13:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ivan en Rienk zaten net al over de loods te praten
Van Ivan mag je het zo ophalen voor ¤50.000 en van Rienk voor ¤100.000
Dus doe je ding en koop die loods, is een prikkie
Door haar keuze om zonder pardon madi naar huis te sturen...denk ikquote:Op woensdag 4 april 2018 13:17 schreef An_0_Niem het volgende:
Beste Cossers, de afgelopen dagen zijn er veel topics de revue gepasseerd en ik heb niet alles kunnen bijlezen.
Ik heb begrepen dat voor veel van jullie Romy heeft afgedaan. Waarom is dat? Voorheen stond ze bekend om haar naïeviteit, maar ik krijg de indruk dat veel van jullie haar doortrapt vinden. Vanwaar die ommekeer?
Smaken verschillen, ik vind het een spook...zelfs Inez Weski maakt zich beter op...quote:Op woensdag 4 april 2018 13:18 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Toch vind ik dat Linda mooie ogen heeft. Zie ik soms op andere gifjes.
Was Romy dan bevriend met Madi? Ze had toch meer met Beau?quote:Op woensdag 4 april 2018 13:19 schreef Angel79 het volgende:
[..]
Door haar keuze om zonder pardon madi naar huis te sturen...denk ik
Ik vind er niets moois aan, die kikkerogen van der, ik heb altijd het idee dat ze er ieder moment kunnen uitploppenquote:Op woensdag 4 april 2018 13:18 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Toch vind ik dat Linda mooie ogen heeft. Zie ik soms op andere gifjes.
Dat ze na twee jaar eindelijk ontmaskert is als een briljante debiele toneelspeelster die backstabben niet schuwt en huilt op precies getaimde momentenquote:Op woensdag 4 april 2018 13:17 schreef An_0_Niem het volgende:
Beste Cossers, de afgelopen dagen zijn er veel topics de revue gepasseerd en ik heb niet alles kunnen bijlezen.
Ik heb begrepen dat voor veel van jullie Romy heeft afgedaan. Waarom is dat? Voorheen stond ze bekend om haar naïeviteit, maar ik krijg de indruk dat veel van jullie haar doortrapt vinden. Vanwaar die ommekeer?
Die heeft daar nog helemaal niets gedaan, op de boekhouding na danquote:Op woensdag 4 april 2018 13:21 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik zie die Mehhh ook niet veel meer doen dan rondjes lopen met zijn handen in zijn zakken. Misschien dat ik het mis...
Financien he, fucking veel werk. Blaren op zijn vingers.quote:Op woensdag 4 april 2018 13:21 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik zie die Mehhh ook niet veel meer doen dan rondjes lopen met zijn handen in zijn zakken. Misschien dat ik het mis...
JOhan BAum.quote:Op woensdag 4 april 2018 13:22 schreef Gladiolio het volgende:
[ afbeelding ]
Vanwaar die naam op die boot?
quote:Op woensdag 4 april 2018 13:23 schreef Ghostbuster het volgende:
Er was een Baum geliquideerd ook zag ik bij opsporing verzocht
quote:Op woensdag 4 april 2018 13:23 schreef Ghostbuster het volgende:
Er was een Baum geliquideerd ook zag ik bij opsporing verzocht
Denk, dat het in die beroep vaak improviseren is.quote:Op woensdag 4 april 2018 13:23 schreef pullup het volgende:
Die kraanmensen improviseren ook maar wat in het rond.
Ik had wat meer planning vooraf verwacht
Mehmet is een jonge Baldrquote:Op woensdag 4 april 2018 13:21 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik snap niet dat Mehmet er niet is uitgestemd gisteren. Dan hadden ze als groep toch meer aan Madi? Die Mehmet vind ik echt onzichtbaar.quote:Op woensdag 4 april 2018 13:21 schreef oma-Nijn het volgende:
Nee, toen de twins vaker bij Bo waren is Romy naar Madi en Linda getrokken......totdat ze merkte dat de vide een te klein groepje werd en Bo een veel grotere groep plus dat Bill ook de vide liet vallen was haar keus makkelijk......dat is mijn mening maar zelf dikke tranen dat ze het zo erg vond terwijl ze tegen de andere zei ben blij met mijn keus.....quote:Op woensdag 4 april 2018 13:20 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Was Romy dan bevriend met Madi? Ze had toch meer met Beau?
Dat is wel manipulatief van Romy.quote:Op woensdag 4 april 2018 13:26 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, toen de twins vaker bij Bo waren is Romy naar Madi en Linda getrokken......totdat ze merkte dat de vide een te klein groepje werd en Bo een veel grotere groep plus dat Bill ook de vide liet vallen was haar keus makkelijk......dat is mijn mening maar zelf dikke tranen dat ze het zo erg vond terwijl ze tegen de andere zij ben blij met mijn keus.....
Mehmet is net zo veel boekhouder als Baldr singer songwriter is...quote:Op woensdag 4 april 2018 13:28 schreef FreshFruit72 het volgende:
En toch is Mehmet de eerste die de finance aardig op orde heeft.
Hoor ook nooit klachten dat hij het verkeerd doet en dat is altijd bij andere wel geweest.quote:Op woensdag 4 april 2018 13:28 schreef FreshFruit72 het volgende:
En toch is Mehmet de eerste die de finance aardig op orde heeft.
Mehmet speelt het slimquote:Op woensdag 4 april 2018 13:26 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Ik snap niet dat Mehmet er niet is uitgestemd gisteren. Dan hadden ze als groep toch meer aan Madi? Die Mehmet vind ik echt onzichtbaar.
nou, deze opmerking van Bil getuigt wel van realiteitszinquote:Op woensdag 4 april 2018 13:30 schreef Chanel5 het volgende:
Bas komt met Bil in zijn armen aanlopen
"zelfs de meneer van de boot wil me niet" zegt Bil lachend....
mens mens waar zit je verstand? O ja in je K..
Dat dusquote:Op woensdag 4 april 2018 13:26 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, toen de twins vaker bij Bo waren is Romy naar Madi en Linda getrokken......totdat ze merkte dat de vide een te klein groepje werd en Bo een veel grotere groep plus dat Bill ook de vide liet vallen was haar keus makkelijk......dat is mijn mening maar zelf dikke tranen dat ze het zo erg vond terwijl ze tegen de andere zij ben blij met mijn keus.....
ja maar lachend zeggen dat iemand je niet wil, sorry hoor.quote:Op woensdag 4 april 2018 13:31 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
nou, deze opmerking van Bil getuigt wel van realiteitszin
Heb ik ook zoquote:Op woensdag 4 april 2018 13:29 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Dat is wel manipulatief van Romy.
Mij stoorde dat zogenaamde verlovingsmoment met Cemal om zo stemmen te winnen. Daarom hoeven van mij Romy en Cemal geen winnaars meer te worden. Ik neig nu naar Linda of Ivan. Ook niet ideaal, maar die zijn volgens mij nog het meest zichzelf.
Helemaal waar....quote:Op woensdag 4 april 2018 13:32 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Persoonlijk ben ik van mening dat romy zich dommer voordoet in veel situaties omdat ze daar baat bij heeft.
Dat zie je ook als ze echt pissig is hoe vals ze kan worden als ze haar zin niet krijgt (bijv. mbt Kemmol)
Ik dacht 51.000 maar dan met de kas van de twins er bijquote:
Da's waar. Die tactiek brengt Billy nu ook ver.quote:Op woensdag 4 april 2018 13:31 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Mehmet speelt het slim
meestal de onzichtbare figuren komen ver omdat ze niet opvallen en de focus ligt op de andere
Het is een wijs man(vrouw) die voor gek spelen kanquote:Op woensdag 4 april 2018 13:32 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Persoonlijk ben ik van mening dat romy zich dommer voordoet in veel situaties omdat ze daar baat bij heeft.
Dat zie je ook als ze echt pissig is hoe vals ze kan worden als ze haar zin niet krijgt (bijv. mbt Kemmol)
mee eensquote:Op woensdag 4 april 2018 13:29 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Dat is wel manipulatief van Romy.
Mij stoorde dat zogenaamde verlovingsmoment met Cemal om zo stemmen te winnen. Daarom hoeven van mij Romy en Cemal geen winnaars meer te worden. Ik neig nu naar Linda of Ivan. Ook niet ideaal, maar die zijn volgens mij nog het meest zichzelf.
Precies dat !quote:Op woensdag 4 april 2018 13:32 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Dat moet wel. Die meet zich een rol aan. Een karikatuur van zichzelf.quote:Op woensdag 4 april 2018 13:32 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Precies al is met Billy toch een beetje andere, beide stoken ze de boel op en distantiëren ze zich van de drama maar Billy trekt wel vaak de aandacht naar zich toe maar op de een of andere manier komt ze er steeds mee weg.quote:Op woensdag 4 april 2018 13:34 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Da's waar. Die tactiek brengt Billy nu ook ver.
Ook achterlijk dat die Twins niet gewoon naar de centrale B.V. gaan.quote:Op woensdag 4 april 2018 13:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik dacht 51.000 maar dan met de kas van de twins er bij
ze heeft zich erbij neergelegdquote:Op woensdag 4 april 2018 13:32 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
ja maar lachend zeggen dat iemand je niet wil, sorry hoor.
Dat huilen van haar, weet ook vaak niet of dat oprecht is, iig ik heb haar nooit heel integer gevonden (maar dat komt vooral omdat ik vond dat ze heel raar met Kemmol omging).quote:Op woensdag 4 april 2018 13:36 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Dat moet wel. Die meet zich een rol aan. Een karikatuur van zichzelf.
Met dat kinderachtige gegil en gekrijs zal straks de terugkeer naar de maatschappij haar zwaar gaan vallen.
Maar wat te denken van Cemal? Die speelt dus evengoed een rol?quote:Op woensdag 4 april 2018 13:35 schreef DeKenau het volgende:
[..]
Het is een wijs man(vrouw) die voor gek spelen kan
Ik hoop echt niet dat die zure muts gaat winnen.quote:Op woensdag 4 april 2018 13:32 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Gaan ze op een gegeven moment wel hoor, het geld wat daar in de kas zit komt ook in de eindpotquote:Op woensdag 4 april 2018 13:36 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ook achterlijk dat die Twins niet gewoon naar de centrale B.V. gaan.
nee hoor, die is echt dom!quote:Op woensdag 4 april 2018 13:37 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Maar wat te denken van Cemal? Die speelt dus evengoed een rol?
Want ik heb begrepen dat hij anders was toen hij net in Utopia zat. Hoezo anders, waarmee?
Bas ook al gewonnen, blijft over?quote:Op woensdag 4 april 2018 13:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoop echt niet dat die zure muts gaat winnen.
Ivan heeft al een keer gewonnen dus vind dat nu een ander de kans moet krijgen.
Ben ik met je eens, en zoals ze altijd haar zin doordrijft in een gesprek,ook met Cemal.quote:Op woensdag 4 april 2018 13:38 schreef Borrelnootje00 het volgende:
ik vind romy net een billy 2.0 hier zeggen mensen dat ze zuiver isnou ik zie het niet
![]()
sorry
Nemen ze Billy ook gelijk mee?quote:Op woensdag 4 april 2018 13:22 schreef Gladiolio het volgende:
[ afbeelding ]
Vanwaar die naam op die boot?
DEmi JOhan, BAs?![]()
ik denk dat... Cemal Linda en Ivan de top 3 word en wellicht Beauquote:Op woensdag 4 april 2018 13:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb hem altijd een beetje aandoenlijk gevonden , vond die verlovings verhaal dom maar snap het ook wel een beetje.Het doet doet wel afbreuk aan zijn zijnquote:Op woensdag 4 april 2018 13:37 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Want ik heb begrepen dat hij anders was toen hij net in Utopia zat. Hoezo anders, waarmee?
Ja Bas ook alquote:Op woensdag 4 april 2018 13:39 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Bas ook al gewonnen, blijft over?
Ja precies, ze is vaak enorm manipulerend en niet zuiver met haar motieven.quote:Op woensdag 4 april 2018 13:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben ik met je eens, en zoals ze altijd haar zin doordrijft in een gesprek,ook met Cemal.
pffft, lees even terug ofzo.quote:Op woensdag 4 april 2018 13:37 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
maar nu gaat t om Utopiaan van de EEEUW...(welke domme zak dat verzonnen heeft) dus ja, dan kan je best al een keer hebben gewonnen...grootheidswaanzin ten topquote:Op woensdag 4 april 2018 13:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
We wensen u een behouden vaart.quote:
quote:Op woensdag 4 april 2018 13:42 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
We wensen u een behouden vaart.
Ja ik schiet iedere keer in de lach, met dat van de Eeuwquote:Op woensdag 4 april 2018 13:42 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
maar nu gaat t om Utopiaan van de EEEUW...(welke domme zak dat verzonnen heeft) dus ja, dan kan je best al een keer hebben gewonnen...grootheidswaanzin ten top
Sorry, wist niet dat dat niet mochtquote:Op woensdag 4 april 2018 13:42 schreef Verida het volgende:
[..]
pffft, lees even terug ofzo.
Dit is heel storend op deze manier, en het heeft ook helemaal niets te maken met wat er nu op de streams gebeurd.
Geen sorry hoor.Je hebt gelijk,ze heeft veel van Billy geleerd.quote:Op woensdag 4 april 2018 13:38 schreef Borrelnootje00 het volgende:
ik vind romy net een billy 2.0 hier zeggen mensen dat ze zuiver isnou ik zie het niet
![]()
sorry
Ik vind niet dat ze het van Billy geleerd heeft, ze is haar eigen persoon en voor Billy had ze al die trekjes..quote:Op woensdag 4 april 2018 13:43 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Geen sorry hoor.Je hebt gelijk,ze heeft veel van Billy geleerd.
quote:Op woensdag 4 april 2018 13:43 schreef Bramenstruik het volgende:
Ik ga echt een week janken, als ik al 4 jaar iets volg, en een achterlijke dikbilbimbo het zou winnen, of een dwangmatig pijpmens, twins die niet meer op elkaar lijken, etc. een gilgeit, wat een programma ook zeg, allemachtig
quote:
tis te zot voor woordenquote:Op woensdag 4 april 2018 13:43 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja ik schiet iedere keer in de lach, met dat van de Eeuw
Zou kunnen, maar Linda ligt niet zo lekker in de groep dacht ik, ze vinden het een zuur mens, dat zeiden Bil en Mehmet gisteren nogquote:Op woensdag 4 april 2018 13:41 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ik denk dat... Cemal Linda en Ivan de top 3 word en wellicht Beau![]()
Maarja alles kan we hebben gezien een favoriet kan het worden (Gio, Bas toentertijd) of een favoriet voor de streamers werd het niet (Isabella).
Er moet wel een plottwist komen (en dat hoop ik wat jij zegt) dat zou het wel een stuk eerlijker maken of juist niet..quote:Op woensdag 4 april 2018 13:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar Linda ligt niet zo lekker in de groep dacht ik, ze vinden het een zuur mens, dat zeiden Bil en Mehmet gisteren nog
Ivan vindt haar vaak erg negatief.
Ivan, tja een harde werker, maar hij heeft al een keer de pot gewonnen.
Cemal is in het begin echt wel een harde werker geweest, maar zie hem al maanden niet echt meer iets doen behalve de markt regelen.
Als het aan de groep ligt wordt het Cemal of Romy, dat is van de week door een paar gezegd.
Ik heb nog ergens de stille hoop dat alle Utopianaan mee mogen doen met deze laatste Utopiaan verkiezing, ze spreken over de grootste verkiezing ooit in het bestaan van Utopia
We gaan het allemaal zien over iets minder dan 2 maandjes
Alsl het om de utopiaan van de eeuw gaat dan moet iedereen die er in gezeten heeft een kans krijgen en iet 2 personenquote:Op woensdag 4 april 2018 13:42 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
maar nu gaat t om Utopiaan van de EEEUW...(welke domme zak dat verzonnen heeft) dus ja, dan kan je best al een keer hebben gewonnen...grootheidswaanzin ten top
ja. In dit beloofde land is echt 1 oog koning en dat is dan toch echt Ivanquote:Op woensdag 4 april 2018 13:43 schreef Bramenstruik het volgende:
Ik ga echt een week janken, als ik al 4 jaar iets volg, en een achterlijke dikbilbimbo het zou winnen, of een dwangmatig pijpmens, twins die niet meer op elkaar lijken, etc. een gilgeit, wat een programma ook zeg, allemachtig
Romy is aardig als ze onzeker is, maar op het moment dat ze denkt populair te zijn en macht heeft draait ze om als een blad aan de boom,met het blauwe ogen, bruinen ogen onderzoek zou ze zo voor gaas gaanquote:Op woensdag 4 april 2018 13:43 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Geen sorry hoor.Je hebt gelijk,ze heeft veel van Billy geleerd.
Wowwww it's amazing!!! Ook voor het eerstquote:Op woensdag 4 april 2018 13:44 schreef Yaksa het volgende:
Twins en Beau beginnen meteen met het opruimen van de zooi.
Helemaal TOP!
Dit dus!quote:Op woensdag 4 april 2018 13:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Alsl het om de utopiaan van de eeuw gaat dan moet iedereen die er in gezeten heeft een kans krijgen en iet 2 personen
We gaan het zienquote:Op woensdag 4 april 2018 13:45 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Er moet wel een plottwist komen (en dat hoop ik wat jij zegt) dat zou het wel een stuk eerlijker maken of juist niet..
Gisteren vond ik haar tranen wel oprecht...........quote:Op woensdag 4 april 2018 13:47 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Romy is aardig als ze onzeker is, maar op het moment dat ze denkt populair te zijn en macht heeft draait ze om ls een blad aan de boom,met het blauwe ogen, bruinen ogen onderzoek zou ze zo vaar gaas gaan
Bas en behulpzaamquote:Op woensdag 4 april 2018 13:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
We gaan het zien
De tweeling zegt dat Bas mooi staat te filmen, hij kan ook helpen
Echt hoor.quote:Op woensdag 4 april 2018 13:47 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Romy is aardig als ze onzeker is, maar op het moment dat ze denkt populair te zijn en macht heeft draait ze om ls een blad aan de boom,met het blauwe ogen, bruinen ogen onderzoek zou ze zo vaar gaas gaan
ik heb niets met Ivan, ik haat zijn agressie, maar weet je, ik zie hem idd wel als winnaar, van mij mag hetquote:Op woensdag 4 april 2018 13:47 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
ja. In dit beloofde land is echt 1 oog koning en dat is dan toch echt Ivan
nou, de oudbewoners waren nou ook niet vreselijk Utopiaans toch? Stookstaart, Colinda, Vanessss....wat mij betreft: Ainke, Nicolien,Isa of Ivan...de rest is allemaal tzelfde laken een pakquote:Op woensdag 4 april 2018 13:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Alsl het om de utopiaan van de eeuw gaat dan moet iedereen die er in gezeten heeft een kans krijgen en iet 2 personen
dat is paniek, ze wil aardig gevonden worden, door IEDEREEN, maar ze is niet aardig, en dat weet ze zelf, tenminste nog iets gewetenquote:Op woensdag 4 april 2018 13:48 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Gisteren vond ik haar tranen wel oprecht...........
Die zwarte stoel voor 25 euro,en kralen en lijmpistolen voor 40 euro.quote:Op woensdag 4 april 2018 13:49 schreef chufi het volgende:
Hebben ze afgelopen 2 markten nog wat van die ouwe meuk verkocht? Hoor ze nu ook weer ... dat kunnen we nog wel verkopen.... maar waar valt er te zien wat ze nu in de aanbieding hebben? Volgende / laatste markt is pas aan het einde van de maand.
Kan paniek zijn, maar vond ze wel oprecht........quote:Op woensdag 4 april 2018 13:50 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
dat is paniek, ze wil aardig gevonden worden, door IEDEREEN, maar ze is niet aardig, en dat weet ze zelf, tenminste nog iets geweten
Iets van 250 euro kringloopmeuk wat ze verkocht hebben afgelopen zondagquote:Op woensdag 4 april 2018 13:49 schreef chufi het volgende:
Hebben ze afgelopen 2 markten nog wat van die ouwe meuk verkocht? Hoor ze nu ook weer ... dat kunnen we nog wel verkopen.... maar waar valt er te zien wat ze nu in de aanbieding hebben? Volgende / laatste markt is pas aan het einde van de maand.
ja miss bang voor gezichtsverliesquote:Op woensdag 4 april 2018 13:50 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
dat is paniek, ze wil aardig gevonden worden, door IEDEREEN, maar ze is niet aardig, en dat weet ze zelf, tenminste nog iets geweten
Gaat hard dusquote:Op woensdag 4 april 2018 13:51 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Die zwarte stoel voor 25 euro,en kralen en lijmpistolen voor 40 euro.
in die zin, dat ze er zelf in gelooft jaquote:Op woensdag 4 april 2018 13:51 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Kan paniek zijn, maar vond ze wel oprecht........
Dan zou Nicoline van mij mogen winnenquote:Op woensdag 4 april 2018 13:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die tafeltjes met handtekeningen.Daar heb ik ook meerdere mensen mee zien lopen.quote:Op woensdag 4 april 2018 13:51 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Iets van 250 euro kringloopmeuk wat ze verkocht hebben afgelopen zondag
nou, Romy is gewoon dubbel. ZE heeft een hele lieve,ontwapenende en behulpzame kans maar als je haar tegen je hebt maak dan je borst maar natquote:Op woensdag 4 april 2018 13:50 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
de echte Utopianen komen niet terug ook, maken hun eigen Utopia, beter ookquote:Op woensdag 4 april 2018 13:52 schreef DeKenau het volgende:
[..]
Dan zou Nicoline van mij mogen winnen
Of Chris........quote:Op woensdag 4 april 2018 13:52 schreef DeKenau het volgende:
[..]
Dan zou Nicoline van mij mogen winnen
Dan nog vond ik ze oprecht........quote:Op woensdag 4 april 2018 13:52 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
in die zin, dat ze er zelf in gelooft ja
En volgens Nadia smaakte z'n kwakkie naar Framboosjesquote:Op woensdag 4 april 2018 13:53 schreef utopia2.0 het volgende:
Zou die mehmet niet gaan knallen als hij erin zou blijven?........................Ik krijg een flashback naar Dennis niks van DGK...............Grote bek weinig daden..............
te makkelijk, hij is er natuurlijk ook als laatste in, een aflopende zaak al, als hij de kans had gehad, had hij mss best aanspraak kunnen makenquote:Op woensdag 4 april 2018 13:53 schreef utopia2.0 het volgende:
Zou die mehmet niet gaan knallen als hij erin zou blijven?........................Ik krijg een flashback naar Dennis niks van DGK...............Grote bek weinig daden..............
quote:Op woensdag 4 april 2018 13:54 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En volgens Nadia smaakte z'n kwakkie naar Framboosjes![]()
dat zeg ikquote:Op woensdag 4 april 2018 13:53 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dan nog vond ik ze oprecht........
Het waren zijn eigen woorden hoor, niet die van mij...........quote:Op woensdag 4 april 2018 13:54 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
te makkelijk, hij is er natuurlijk ook als laatste in, een aflopende zaak al, als hij de kans had gehad, had hij mss best aanspraak kunnen maken
Paul, alleen jammer dat hij door ziekte weg moestquote:Op woensdag 4 april 2018 13:49 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
nou, de oudbewoners waren nou ook niet vreselijk Utopiaans toch? Stookstaart, Colinda, Vanessss....wat mij betreft: Ainke, Nicolien,Isa of Ivan...de rest is allemaal tzelfde laken een pak
chris was top qua werken in de tuin en enig besef van duurzaamheid...Twas echter absoluut geen groepsmensquote:
quote:Op woensdag 4 april 2018 13:55 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
dat zeg ikok klein twistje, maar toch
wat een loeder ookquote:Op woensdag 4 april 2018 13:54 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]Wat een stel was dat..............
quote:Op woensdag 4 april 2018 13:56 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Dat het hem aan niets moge ontbreken.. Amen..
Dat was echt een smerig wijf.............Vals..............quote:
DGK mag van mij wel weer beginnen eind Meiquote:Op woensdag 4 april 2018 13:54 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]Wat een stel was dat..............
Echt hoor,hij smakt met alles,zelfs borrelnootjes.quote:Op woensdag 4 april 2018 13:56 schreef Angel79 het volgende:
[..]
Hoop dat zn mic uit staat.Smeksmeksmeksmek
Oww op zeker............Dat zou echt top zijn en dan net zulke gekken als de eerste DGK...........Ik ben voor.....quote:Op woensdag 4 april 2018 13:56 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
DGK mag van mij wel weer beginnen eind Mei
ligt er maar aan in wat voor groep je zit............................. Chris was een topper, hoe reageer jij als je in een groep idioten gezet wordt?quote:Op woensdag 4 april 2018 13:55 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
chris was top qua werken in de tuin en enig besef van duurzaamheid...Twas echter absoluut geen groepsmens
Ja, dat was ook wel een Utopiaan, ook altijd bezigquote:
Nou Beu overtreft haarquote:Op woensdag 4 april 2018 13:56 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat was echt een smerig wijf.............Vals..............
dat vroeg ik me vanmorgen af, zal de wel eens brood etenquote:
Dan kan Baldr meteen door naar het volgende programma.quote:Op woensdag 4 april 2018 13:58 schreef Borrelnootje00 het volgende:
er komt toch een nieuw soort programma house of talent
Yippiequote:Op woensdag 4 april 2018 13:58 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Patje was de über Utopiaan...holy koetjes...In die tijd, van PAt en Colinda kwam ik erin. TOen dacht ik nog dat t allemaal echt was...fascinerend die twee. Wilco was ook een steukert ook al bouwde hij wel.quote:Op woensdag 4 april 2018 13:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Paul, alleen jammer dat hij door ziekte weg moest
Wilco, Patje, René die waren altijd wel bezig met het bouwen aan Utopia
En die jij noemt ook, maar zoals ik al zei Ivan heeft al een keer de pot gewonnen, waarom ook een tweede keer. Vind het al hebberig dat je er uberhaupt aan denkt om nog een keer terug te gaan om te winnen, net als Bas
Ondertussen zitten ze een uur later dan gepland met zijn alle te lunchen in Utopia
Ik voorzie een doorstart voor Baldrquote:Op woensdag 4 april 2018 13:58 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Vond Nadia erger...........Beau is er niets bij........quote:
haha jaquote:Op woensdag 4 april 2018 13:58 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Dan kan Baldr meteen door naar het volgende programma.
Hij hoeft niet eens naar huis.
ja, ook weer waar...ze waren vreselijk tegen hem,vooral okk Gabsquote:Op woensdag 4 april 2018 13:57 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ligt er maar aan in wat voor groep je zit............................. Chris was een topper, hoe reageer jij als je in een groep idioten gezet wordt?
Heeft alleen maar gekost....Turkse les, fotoshoots. kalenders van hemzelf....quote:Op woensdag 4 april 2018 13:41 schreef Ghostbuster het volgende:
Best grappig Cemal heeft eigenlijk nog nooit een Euro verdiend daar
Verder doet hij weinig, behalve gamen en IQ testsquote:Op woensdag 4 april 2018 14:00 schreef zodeju het volgende:
[..]
Heeft alleen maar gekost....Turkse les, fotoshoots. kalenders van hemzelf....
hoe opquote:Op woensdag 4 april 2018 14:00 schreef zodeju het volgende:
[..]
Maar die heeft geen livestreamsquote:Op woensdag 4 april 2018 13:58 schreef Borrelnootje00 het volgende:
nee? er staat wel dat ze samenleven in dat huisquote:
En ook al heeft Marjet nooit gewonnen ook zij behoort tot de oud-bewoners en is er door die stomme Ruud weer ingezet. Eruit met dat mens en neem die andere gast. Rienk, ook meteen mee.quote:Op woensdag 4 april 2018 13:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Paul, alleen jammer dat hij door ziekte weg moest
Wilco, Patje, René die waren altijd wel bezig met het bouwen aan Utopia
En die jij noemt ook, maar zoals ik al zei Ivan heeft al een keer de pot gewonnen, waarom ook een tweede keer. Vind het al hebberig dat je er uberhaupt aan denkt om nog een keer terug te gaan om te winnen, net als Bas
Ondertussen zitten ze een uur later dan gepland met zijn alle te lunchen in Utopia
Daar heeft ze wel een punt.quote:Op woensdag 4 april 2018 14:01 schreef Borrelnootje00 het volgende:
romy wil gewoon de vrijheid hebben om op iemand te stemmen wie ze wil
absoluutquote:Op woensdag 4 april 2018 14:02 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Daar heeft ze wel een punt.
Waarom moet iedereen ineens als een knipmes buigen voor Bas met zijn immuniteit idee?
hij blijft het maar doordrukkenquote:Op woensdag 4 april 2018 14:03 schreef Borrelnootje00 het volgende:
bas wil utopiaspelen en wie wint krijgt immuniteit
[ afbeelding ]
de meeste willen wat anders dan dat
nu zegt hij we gaan het gewoon doenquote:Op woensdag 4 april 2018 14:04 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
hij blijft het maar doordrukken
En dan ook nog ''ik kijk het week per week aan ''quote:Op woensdag 4 april 2018 14:04 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
hij blijft het maar doordrukken
Zijn idee?quote:Op woensdag 4 april 2018 14:02 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Waarom moet iedereen ineens als een knipmes buigen voor Bas met zijn immuniteit idee?
Hij is weer wat kwijt......(papieren ofzo) zag hem overal zoeken zelfs onder zijn bed....quote:Op woensdag 4 april 2018 13:58 schreef Angel79 het volgende:
Wat is er met ivan? Zag hem net in zn huisje en hoorde hem zeggen ook dat nog het moet niet gekker worden of zoiets.Hij lijkt nu aan tafel ook zo afwezig
Alle oud bewoners zouden geen aanspraak mogen maken op de eindprijs ..quote:Op woensdag 4 april 2018 14:02 schreef Chea49 het volgende:
[..]
En ook al heeft Marjet nooit gewonnen ook zij behoort tot de oud-bewoners en is er door die stomme Ruud weer ingezet. Eruit met dat mens en neem die andere gast. Rienk, ook meteen mee.
De markt doet hij.quote:Op woensdag 4 april 2018 14:00 schreef zodeju het volgende:
[..]
Bas moet gewoon optyfen............Wat een vreselijk ventje is dat................Gedraagt zich als een 50 jarige terwijl die nog maar 26 is?.........quote:
Ja vind ik ook, dan zou iemand met een sterke persoonlijkheid en goed gebouwd lichaam dus alle fysieke en lichamelijke dingen kunnen winnen en mag daar nooit op gestemd worden. Dat zou niet eerlijk zijn.quote:Op woensdag 4 april 2018 14:02 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Zaterdagquote:Op woensdag 4 april 2018 14:06 schreef Borrelnootje00 het volgende:
wanneer is die mister miss utopia verkiezing
nog zo een MISSerquote:Op woensdag 4 april 2018 14:06 schreef Borrelnootje00 het volgende:
wanneer is die mister miss utopia verkiezing
quote:Op woensdag 4 april 2018 14:06 schreef Fritsie1960 het volgende:
Weer dat domme luchtalarm wat Romy uitbraakt
Hij doet de markt zowat in zijn eentje want die Marjet doet alleen of ze er druk mee is maar delegeert de hele zooi.quote:Op woensdag 4 april 2018 14:05 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
De markt doet hij.
En hij helpt altijd en overal.
Je ziet hem vrij weinig zomaar op de bank hangen, is altijd wel ergens mee bezig.
Ik ook.quote:Op woensdag 4 april 2018 14:07 schreef FreshFruit72 het volgende:
Ik vind het trouwens belachelijk dat Lot en Laura komen logeren.
je kan ook een wedstrijd erin gooien van wie is de domste, daar gaat het niet om, maar Bas verzint het natuurlijk zelf, en wie is hij dan??? En kan dat manipulerenquote:Op woensdag 4 april 2018 14:06 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Ja vind ik ook, dan zou iemand met een sterke persoonlijkheid en goed gebouwd lichaam dus alle fysieke en lichamelijke dingen kunnen winnen en mag daar nooit op gestemd worden. Dat zou niet eerlijk zijn.
Een slimme kan zich wel dom voordoen, een domme kan zich niet slim voordoen.quote:Op woensdag 4 april 2018 14:07 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
je kan ook een wedstrijd erin gooien van wie is de domste, daar gaat het niet om, maar Bas versint het natuurlijk zelf, en wie is hij dan??? En kan dat manipuleren
Leuk juist.quote:Op woensdag 4 april 2018 14:07 schreef FreshFruit72 het volgende:
Ik ook. Weer lekker info doorspelen en zo de stemronde voor maandag weer fijn beinvloedenquote:Op woensdag 4 april 2018 14:07 schreef FreshFruit72 het volgende:
verdachtquote:Op woensdag 4 april 2018 14:08 schreef Raskolnikow het volgende:
Bats: "Dat is geen handschrift van hier, dat zie ik direct!"
Dat kwam er wel heel snel uit.quote:Op woensdag 4 april 2018 14:08 schreef Raskolnikow het volgende:
Zijn natuurlijk ook dikke BFF"s met Billyquote:Op woensdag 4 april 2018 14:09 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Ik ook. Weer lekker info doorspelen en zo de stemronde voor maandag weer fijn beinvloeden
quote:Op woensdag 4 april 2018 14:08 schreef Raskolnikow het volgende:
Raaaaaarrrrquote:Op woensdag 4 april 2018 14:05 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hij is weer wat kwijt......(papieren ofzo) zag hem overal zoeken zelfs onder zijn bed....
nou voila, klaar ermee...wat een geneuzel steeds over dat briefje. DEmi is een slecht,naar en vals meisje....mag wat mij betreft als de dader aangewezen worden. ALs t maar ophoudt !quote:Op woensdag 4 april 2018 14:10 schreef Chea49 het volgende:
Denk dat Demi het in opdracht van Chipp heeft gedaan. Papier is al bekend, is uit het boekje van Chipp.
quote:Op woensdag 4 april 2018 14:12 schreef Abela010 het volgende:
[..]
Die houden weeer hun muizenmuil strak op elkaar
Op haar CV!quote:Op woensdag 4 april 2018 14:13 schreef FreshFruit72 het volgende:
Billy ook al handschriftdeskundige.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
Meer dan wat slechte graffitty komt er niet uitquote:Op woensdag 4 april 2018 14:13 schreef FreshFruit72 het volgende:
Billy ook al handschriftdeskundige.
quote:Op woensdag 4 april 2018 14:14 schreef DaniqueV het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
... en huiver mee
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dat dus! geweldig, ik kon geen goede vinden, maar had de vergelijking ook al gemaaktquote:
als dat zo is: bonden en subiet wegstemmen volgende week...quote:Op woensdag 4 april 2018 14:14 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal bang voor hem.
Intimidatie is zijn tactiek
Wat een onzin.quote:Op woensdag 4 april 2018 14:14 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal bang voor hem.
Intimidatie is zijn tactiek
quote:Op woensdag 4 april 2018 14:15 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
dat dus! geweldig, ik kon geen goede vinden, maar had de vergelijking ook al gemaakt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Waarom die--------->quote:
Done.quote:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zie dat ook niet zo hoor. Hij wil gewoon weten wie er slecht loopt te stoken tussen hem en Linda. Zou ik ook kwaad over zijn.quote:
![]()
Geweldig.
![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Dat dus..............quote:Op woensdag 4 april 2018 14:17 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik zie dat ook niet zo hoor. Hij wil gewoon weten wie er slecht loopt te stoken tussen hem en Linda. Zou ik ook kwaad over zijn.
Snap het ook best. Het is toch ook gewoon gestook?quote:Op woensdag 4 april 2018 14:17 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik zie dat ook niet zo hoor. Hij wil gewoon weten wie er slecht loopt te stoken tussen hem en Linda. Zou ik ook kwaad over zijn.
Had ze toch al niet.quote:Op woensdag 4 april 2018 14:16 schreef snetje het volgende:
Gelijk geen honger meer...![]()
[ afbeelding ]
7 kleuren stront in de broekquote:Op woensdag 4 april 2018 14:15 schreef snetje het volgende:
Die ogen gaan alle kanten op....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja ik dus ook.quote:Op woensdag 4 april 2018 14:17 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |