is mijn broerquote:
Mooiquote:
john guidettiquote:
nee hoorquote:Op woensdag 4 april 2018 01:44 schreef liesje1979 het volgende:
Deze SC is helemaal ver-oneline-erd. Jammer wel.
dit is géén sc dit is een spelquote:Op woensdag 4 april 2018 01:44 schreef liesje1979 het volgende:
Mijn spelquote:
boksquote:
trustequote:
Nee hoor hele gesprekken worden er gevoerd en ook recepten uitgewisseld.quote:Op woensdag 4 april 2018 01:44 schreef liesje1979 het volgende:
en verhalen over zeehonden en palingenquote:Op woensdag 4 april 2018 01:47 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Nee hoor hele gesprekken worden er gevoerd en ook recepten uitgewisseld.
stomme stuisvogel kut is hetquote:Op woensdag 4 april 2018 01:48 schreef hemarookworst het volgende:
Ik ga ook maar eens een track maken met famke louise
quote:
jaquote:Op woensdag 4 april 2018 01:50 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
onderbrengen bij meiden van holland dan maar
Wil je daar de kwaliteit nog verder omlaag krijgen?quote:Op woensdag 4 april 2018 01:50 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
onderbrengen bij meiden van holland dan maar
ik vind haar al uitzien als een gemiddeld meisje daarquote:Op woensdag 4 april 2018 01:52 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Wil je daar de kwaliteit nog verder omlaag krijgen?
link komt uit 20.10.2017quote:Op woensdag 4 april 2018 01:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
https://www.lindanieuws.n(...)-getroffen-beroerte/
rip
03.09.2016 | 08:55 uur | Belinda Janssenquote:Op woensdag 4 april 2018 02:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
https://www.lindanieuws.n(...)s-en-vriendinnetjes/
Voorlopig is het nog niet zoverquote:Op woensdag 4 april 2018 02:05 schreef -sabine- het volgende:
Zo wordt "Dag vriendjes, dag vriendinnetjes" wel heel letterijk, en cru.
Welke shit kijk jij ?quote:Op woensdag 4 april 2018 02:06 schreef -sabine- het volgende:
Ik wens jullie een fijne nacht. Ik ben nog wel ff wakker![]()
Luister muziek. Mijn shit kijken is op.
Zover ga ik nou ook weer niet. Ik heb geen kinderen.quote:Op woensdag 4 april 2018 02:07 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Mijn kinderen keken het iedere dag, ken alle Europa liedjes uit mijn hoofd.
Real housewives, love island (maar de nieuwe is nog niet) BB UK, enz enzquote:
Real Housewifes .... hoef ik alleen naar de buurvrouw te kijken en dan ben ik al genezen.quote:Op woensdag 4 april 2018 02:09 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Real housewives, love island (maar de nieuwe is nog niet) BB UK, enz enz![]()
Nu luister ik Pearl Jam. De hele dag al.
B100 keer beter dan die Disneyshit. Behalve Dombo dan. En Mikey en de bonenstaak. En oude DD'squote:Op woensdag 4 april 2018 02:07 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Zover ga ik nou ook weer niet. Ik heb geen kinderen.
Mijn man vindt het ook onvoorstelbaar. Ik kijk ze over de hele wereld.quote:Op woensdag 4 april 2018 02:09 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Real Housewifes .... hoef ik alleen naar de buurvrouw te kijken en dan ben ik al genezen.
Ben ik helemaal met je eens.quote:Op woensdag 4 april 2018 02:10 schreef -sabine- het volgende:
[..]
B100 keer beter dan die Disneyshit. Behalve Dombo dan. En Mikey en de bonenstaak. En oude DD's
En steeds zie en hoor je weer wat anders.quote:Op woensdag 4 april 2018 02:11 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ben ik helemaal met je eens.
Ik heb Bassie en Adriaan ook alle afleveringen wel 2 x gezien (geen kids maar wel een neefje waar ik op paste toen hij klein was)
Moet ik eerlijk zeggen dat de beer in het blauwe huis ook heel goed is.quote:Op woensdag 4 april 2018 02:12 schreef -sabine- het volgende:
[..]
En steeds zie en hoor je weer wat anders.
quote:Op woensdag 4 april 2018 02:15 schreef -sabine- het volgende:
Die ken ik niet. Morgen even kijken. Ik heb teveel vrije tijd denk ik.
quote:Op woensdag 4 april 2018 02:22 schreef Stompzinnig het volgende:
[quote][im]http://i.fokzine.net/p/0s.gif[/img] Op woensdag 4 april 2018 2:20[/rl] schreef [ur=http://forum.fok.nl/user/profile/353011]m1st1g het volgende:
Zit nou echt iedereen de beer in het blauwe huis te kijken?
[/quot
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
nee dus hahaquote:Op woensdag 4 april 2018 04:28 schreef devzero het volgende:
[..]
nattekat lag te slapen in zijn mandje?
Het heeft geen zin.quote:Op woensdag 4 april 2018 04:41 schreef devzero het volgende:
Zo wakker lijkt me nattekat ook weer niet
Niets heeft zin, maar je laat je toch niet op je nummer zetten door een 14-jarige snotneus als mistig?quote:
quote:Op woensdag 4 april 2018 04:49 schreef devzero het volgende:
[..]
Niets heeft zin, maar je laat je toch niet op je nummer zetten door een 14-jarige snotneus als mistig?
kijk eens aanquote:Op woensdag 4 april 2018 05:16 schreef devzero het volgende:
Godfried van bouillon tot kippentetten. De burgervader van Groningen van 1432-1435
Doe je nietquote:Op woensdag 4 april 2018 05:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ga slapen dan. Ik let wel op de zaak.
Ga naar bed danquote:Op woensdag 4 april 2018 06:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik geloof dat er zich ook wat keelpijn begint te ontwikkelen
Ik werd juist wakker omdat ik me niet lekker voel. Denk je dat ik hier voornmn plezier kom?quote:Op woensdag 4 april 2018 06:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ga naar bed dan
Je kan er niet tegen blijkbaar.
Jaquote:Op woensdag 4 april 2018 06:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik werd juist wakker omdat ik me niet lekker voel. Denk je dat ik hier voornmn plezier kom?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |