Waar was jij tijdens de CL?quote:Op dinsdag 3 april 2018 23:35 schreef Masterminded het volgende:
Sjors van Houts brengt in ieder geval Links en Rechts Nederland eensgezind om Sjors een mafklapper te vinden. Knappe prestatie.
Ik keek naar Sevilla v Bayern München, maar mijn goede vriend DoublePain hield me op de hoogte.quote:
quote:Op dinsdag 3 april 2018 18:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat hoop ik zeker voor je. Dit gebeurt te vaak
Mods van BNW kijk dit stukje van Pauw terug aub (gedeelte over 9/11)quote:
Je moet Pauw niet betwijfelen dan pakt hij je gelijk heel de avondquote:
Die omhaal moet je wel even terugkijken.quote:Op dinsdag 3 april 2018 23:36 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ik keek naar Sevilla v Bayern München, maar mijn goede vriend DoublePain hield me op de hoogte.
quote:Op dinsdag 3 april 2018 23:36 schreef Achterhoker het volgende:
Nog steeds niet die Pieter Baan meme?
Even tellenquote:Op dinsdag 3 april 2018 23:37 schreef tralalala het volgende:
BNW / 9/11 #122: De eiersnijder
Hier verder
#122gvd zeg
Die heb ik al gezien.quote:Op dinsdag 3 april 2018 23:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die omhaal moet je wel even terugkijken.
Dat 911 vreemd is is wel een feitquote:Op dinsdag 3 april 2018 23:37 schreef tralalala het volgende:
BNW / 9/11 #122: De eiersnijder
Hier verder
#122gvd zeg
Dat is ook een kneus ja.quote:Op dinsdag 3 april 2018 23:38 schreef BlackLining het volgende:
Ik blijf het ongelofelijk vinden dat uitgerekend de redacteur van GeenStijl er hier op moet wijzen dat er niet teveel flauwekul verkondigd moet worden
Of hij heeft gelijk en Pauw verbergt expres de ''echte'' beeldenquote:Op dinsdag 3 april 2018 23:39 schreef richolio het volgende:
Iedereen behandeld ‘m alsof die gast gek isIs hij natuurlijk ook, maar mooi om te zien
Pauwgod
Zou een mooie troll zijn.quote:Op dinsdag 3 april 2018 23:39 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Of hij heeft gelijk en Pauw verbergt expres de ''echte'' beelden
Ik had niet veel zin in Juventus tegen Real Madrid.quote:Op dinsdag 3 april 2018 23:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]. Heb je voorbeschouwingen wel gemist.
Maar wel in Liverpool-City toch?quote:Op dinsdag 3 april 2018 23:40 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ik had niet veel zin in Juventus tegen Real Madrid.
Ja, daarom.quote:Op dinsdag 3 april 2018 23:41 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die heerste in 2001 al over dit onderwerp
Leukste confrontatie in heel Europa.quote:
Die gozer is in 2004 dacht ik al omgekomen bij een verkeersongeluk. Dat fragment komt uit 2001.quote:Op dinsdag 3 april 2018 23:40 schreef matthijst het volgende:
Haha, ja hoor, die gast wist niet dat dat building 7 was.
Demolition expert had even de tv uit gehad de afgelopen 15 jaar.
Hoe weet een blinde wanneer ie klaar is met vegen?quote:
Dat is alweer meer dan 75 jaar geleden.quote:Op dinsdag 3 april 2018 23:41 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Leukste confrontatie in heel Europa.
Heb er echt zin in. Vorige confrontatie gemist.quote:Op dinsdag 3 april 2018 23:41 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Leukste confrontatie in heel Europa.
Maar verwacht geen stukje van me. Morgen leren voor tentamen dat ik om 15u heb en ben pas om 19u thuis. Donderdag moet ik ook weer vroeg op.quote:
kontfisten daarintegenquote:
Ook prima. Punt is dat een Demolition expert net als iedereen die toen leefde heus dat filmpje wel kendequote:Op dinsdag 3 april 2018 23:42 schreef Krefox het volgende:
[..]
Die gozer is in 2004 dacht ik al omgekomen bij een verkeersongeluk. Dat fragment komt uit 2001.
sterktequote:Op dinsdag 3 april 2018 23:43 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Maar verwacht geen stukje van me. Morgen leren voor tentamen dat ik om 15u heb en ben pas om 19u thuis. Donderdag moet ik ook weer vroeg op.
toch handig om meubels tegen te houdenquote:Op dinsdag 3 april 2018 23:43 schreef monkyyy het volgende:
Wat is het toch heerlijk om vingers te hebben realiseer ik me nu
Er zijn belangrijkere dingen ouwe reus.quote:Op dinsdag 3 april 2018 23:43 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Maar verwacht geen stukje van me. Morgen leren voor tentamen dat ik om 15u heb en ben pas om 19u thuis. Donderdag moet ik ook weer vroeg op.
Moet hopen dat de streams het goed doen.quote:Op dinsdag 3 april 2018 23:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heb er echt zin in. Vorige confrontatie gemist.
Vooral als vrouw.quote:Op dinsdag 3 april 2018 23:43 schreef monkyyy het volgende:
/r/soccerstreams is wel een goeiequote:Op dinsdag 3 april 2018 23:44 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Moet hopen dat de streams het goed doen.
denk eerder dat met het bouwen er al rekening mee gehouden is dat ie wel eens kon instortenquote:Op dinsdag 3 april 2018 23:44 schreef matthijst het volgende:
[..]
Ook prima. Punt is dat een Demolition expert net als iedereen die toen leefde heus dat filmpje wel kende
Geloof wel dat het controlled Demolition was trouwens: als gebouw op instorten staat beter zelf doen dan wachten hoe het vallen gaat. Maar die sneue lul net deed alsof die gast dat filmpje nooit gezien had, gaat nergens over
quote:Op dinsdag 3 april 2018 23:43 schreef monkyyy het volgende:
Sadist.quote:Op dinsdag 3 april 2018 23:43 schreef monkyyy het volgende:
SEBNquote:
Zelfde bouwbedrijf als die parkeergarage hier zeker.quote:Op dinsdag 3 april 2018 23:45 schreef Oscar. het volgende:
[..]
denk eerder dat met het bouwen er al rekening mee gehouden is dat ie wel eens kon instorten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |