Niet op zo’n schaal natuurlijkquote:Op dinsdag 3 april 2018 22:51 schreef Doublepain het volgende:
[..]
In Frankrijk gaat het ook wekelijks mis, schiet je niks mee op
Oke Prof. Dr. Monolithquote:Op dinsdag 3 april 2018 22:51 schreef Monolith het volgende:
[..]
De amendement nog wel. Misschien hadden we de onderwijs niet weg moeten doen in Nederland.
Haha.. succes inderdaad.quote:Op dinsdag 3 april 2018 22:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja even de 2e amendement wegdoen
jij bent gek
twitter:CBSNews twitterde op dinsdag 03-04-2018 om 22:54:26Multiple patients from the YouTube HQ facility have been taken to San Francisco General Hospital, a hospital spokesperson says. https://t.co/mRdpyhYtJ0 https://t.co/LNIVvi3XDQ reageer retweet
? shooter zelfmoord gepleegd, of wat bedoelt ie?quote:Op dinsdag 3 april 2018 22:41 schreef Infection het volgende:
At that point every new person I saw was a potential shooter. Someone else said that the person shot out the back doors and then shot themselves.
Ja zelfmoordquote:Op dinsdag 3 april 2018 22:56 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
? shooter zelfmoord gepleegd, of wat bedoelt ie?
Je moet lootboxes kopen om het antwoord te weten te komen.quote:Op dinsdag 3 april 2018 22:56 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Ja dat werkt ook echtquote:Op dinsdag 3 april 2018 22:56 schreef richolio het volgende:
Als ik mezelf moet beschermen tegen de overheid gebruik ik mijn vuisten zoals een echte man
Denk het wel ja, maar dat is nergens anders te lezen dus zal wel niet zoveel van kloppen.quote:Op dinsdag 3 april 2018 22:56 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
an heroquote:Op dinsdag 3 april 2018 22:56 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Tot een gek je aanvalt en jij er niet tegenop kan met je 'vuisten'quote:Op dinsdag 3 april 2018 22:57 schreef richolio het volgende:
Die drang naar wapens
Dan moet je iets te compenseren hebben
Gelukkig heb ik het goed denk ik dan maar altijd.
ze hadden ZICHZELF moeten bewapenenquote:Op dinsdag 3 april 2018 22:58 schreef Monopoly het volgende:
Ze hadden gewoon elke youtube medewerker moeten bewapenen. Dan was dit nooit gebeurd.
Dus dan moet je altijd een wapen bij je dragenquote:Op dinsdag 3 april 2018 22:58 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Tot een gek je aanvalt en jij er niet tegenop kan met je 'vuisten'
Tot de tanden toequote:Op dinsdag 3 april 2018 22:58 schreef Monopoly het volgende:
Ze hadden gewoon elke youtube medewerker moeten bewapenen. Dan was dit nooit gebeurd.
Ze hadden gewoon de harde kern van FC Volendam als beveiliging moeten hebben met die Amerikaanse regels. Dan kwam alles goedquote:
Je moet jezelf ten alle tijden kunnen verdedigenquote:Op dinsdag 3 april 2018 22:59 schreef richolio het volgende:
[..]
Dus dan moet je altijd een wapen bij je dragenEr kan immers elk moment iets gebeuren
Dan zal die gek ook wel een wapen hebben.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |