Daar FOK! ik nu op is nog steeds hipquote:Op dinsdag 3 april 2018 22:09 schreef hemarookworst het volgende:
En die hippe klaptelefoons van toen![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sweet but not that sweet !
ojaaaa...quote:Op dinsdag 3 april 2018 22:09 schreef hemarookworst het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 3 april 2018 22:09 schreef hemarookworst het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 3 april 2018 22:11 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
Zijn jullie een beetje bestand tegen mijn liefde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die kon je 3 verdiepingen laten vallen en ze werkten nog. Tegenwoordig krijg je al een scheur in je scherm als je hard niest. Gorilla glasquote:
Jaquote:Op dinsdag 3 april 2018 22:30 schreef devzero het volgende:
[..]
Die kon je 3 verdiepingen laten vallen en ze werkten nog. Tegenwoordig krijg je al een scheur in je scherm als je hard niest. Gorilla glas
moet ze wel posten tussen de PV'tjes doorquote:Op dinsdag 3 april 2018 22:36 schreef devzero het volgende:
[..]
Hoi Pris. Flip en ik stelden voor dat jij deze maand dit spelletje gaat winnen.
Oh dan moet ik wel ff punten gaan pakkenquote:Op dinsdag 3 april 2018 22:36 schreef devzero het volgende:
[..]
Hoi Pris. Flip en ik stelden voor dat jij deze maand dit spelletje gaat winnen.
quote:Op dinsdag 3 april 2018 22:37 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
moet ze wel posten tussen de PV'tjes door
murp is achter de schermen aan het werk om het topic 5 dagen stil te leggen na een van jou posts.quote:Op dinsdag 3 april 2018 22:37 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Oh dan moet ik wel ff punten gaan pakken
jij hebt er ook nog niet veel gepakt vandaag.quote:Op dinsdag 3 april 2018 22:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Aloa heeft er maar één weten te pakken
Klopt.quote:Op dinsdag 3 april 2018 22:42 schreef devzero het volgende:
[..]
murp is achter de schermen aan het werk om het topic 5 dagen stil te leggen na een van jou posts.
RIPquote:Op dinsdag 3 april 2018 22:43 schreef noodgang het volgende:
Sow, net voor het eerst van mn leven naar een opera geweest
Net zo veel als zondag. Gister was gewoon knotsgek.quote:Op dinsdag 3 april 2018 22:43 schreef m1st1g het volgende:
[..]
jij hebt er ook nog niet veel gepakt vandaag.
Had het gewoon hier gevraagd. Iedere man kan je dit vertellen.quote:Op dinsdag 3 april 2018 22:44 schreef noodgang het volgende:
[..]
Dacht dat ik niet mocht oordelen voor ik het geprobeerd had. Nou, de vooroordelen kloppen
Een 3 uur durende Franstalige uitvoering van Hamletquote:Op dinsdag 3 april 2018 22:44 schreef devzero het volgende:
[..]
Wat heb je gezien dan? Wagner kan uitermate saai zijn
ssssstquote:Op dinsdag 3 april 2018 22:42 schreef devzero het volgende:
[..]
murp is achter de schermen aan het werk om het topic 5 dagen stil te leggen na een van jou posts.
Dat is ook wel de goden verzoeken. 3 uur. Films zijn niet voor niets tussen de 90 en 120 minuten.quote:Op dinsdag 3 april 2018 22:45 schreef noodgang het volgende:
[..]
Een 3 uur durende Franstalige uitvoering van Hamlet
quote:Op dinsdag 3 april 2018 22:42 schreef devzero het volgende:
[..]
hoe kwam je er bij dit te proberen?quote:Op dinsdag 3 april 2018 22:43 schreef noodgang het volgende:
Sow, net voor het eerst van mn leven naar een opera geweest
Mn vriendin wou het een keer proberen (gelukkig vond ze het zelf ook niksquote:Op dinsdag 3 april 2018 22:50 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
hoe kwam je er bij dit te proberen?
3u is wel erg lang ja.
welterustenquote:Op dinsdag 3 april 2018 22:50 schreef PrisTheShiz het volgende:
Ik ga slapen, ben gesloopt
Hlf 7 gaat de wekker weer
Fixedquote:Op dinsdag 3 april 2018 22:51 schreef noodgang het volgende:
[..]
Mn vriendin wilde mij een keer proberen (helaas vond ze het zelf ook niks)
dat is wel beter ja dat je er hetzelfde van denktquote:Op dinsdag 3 april 2018 22:51 schreef noodgang het volgende:
[..]
Mn vriendin wou het een keer proberen (gelukkig vond ze het zelf ook niks)
Ik denk dat we ook wat te heftig hebben ingezet als 'opera-noobs'quote:Op dinsdag 3 april 2018 22:52 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
dat is wel beter ja dat je er hetzelfde van denkt![]()
Maar mss hebben jullie echt een kut opera gekeken, zijn ze altijd zo lang? En een Franse Hamlet zou ik niet snel kiezen.
ze kan beter andere dingen uitproberen. Zoals een nieuw restaurant of andere wijn.quote:Op dinsdag 3 april 2018 22:51 schreef noodgang het volgende:
[..]
Mn vriendin wou het een keer proberen (gelukkig vond ze het zelf ook niks)
quote:Op dinsdag 3 april 2018 22:53 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ik denk dat we ook wat te heftig hebben ingezet als 'opera-noobs'
Fixedquote:Op dinsdag 3 april 2018 22:53 schreef m1st1g het volgende:
[..]
ze kan beter andere dingen uitproberen. Zoals mij
Ik zei al, als je nog eens wat weet, dan ga ik ook wat andere dingen uitproberen hoorquote:Op dinsdag 3 april 2018 22:53 schreef m1st1g het volgende:
[..]
ze kan beter andere dingen uitproberen. Zoals een nieuw restaurant of andere wijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |