Hoe is het met he vaccinatie-arm ?quote:
Nee hij is gewoon pijnlijkquote:Op dinsdag 3 april 2018 22:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hoe is het met he vaccinatie-arm ?
Is het al ontstoken? Zit er al een pusbult op? Komt er al een alien uit gekropen?
Ja die is tofquote:Op dinsdag 3 april 2018 22:26 schreef DeZwabber het volgende:
Binnenkort maar weer eens naar de Hortus in Leiden.
Uhuh. Amsterdam is ook leuk. Maar die van Leiden is wel beter.quote:Op dinsdag 3 april 2018 22:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja die is tof
Jammer dat die in Amsterdam niet onder de museumkaart valt. /krent
Ik vond de vleesetende planten tofquote:Op dinsdag 3 april 2018 22:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Uhuh. Amsterdam is ook leuk. Maar die van Leiden is wel beter.
quote:Op dinsdag 3 april 2018 22:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee hij is gewoon pijnlijkAl durf ik het pleistertje er nog niet af te halen.
117 retourvlucht, 122 festivalticket en 140 hostel voor 5 nachten, hotel was echt veel te duurquote:
Yes. Hadden ze in Leiden ook een betere verzameling van dan in A'dam.quote:Op dinsdag 3 april 2018 22:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vond de vleesetende planten tof
Bij mij gaan ze altijd vrij rap doodquote:Op dinsdag 3 april 2018 22:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Yes. Hadden ze in Leiden ook een betere verzameling van dan in A'dam.
Ik ben een sucker voor die dingen, alhoewel ik ze op het moment niet meer heb helaas. Het is de reden dat ik een account hier aanmaakte, om in het vleesetende planten topic te posten.
Oeh, ja Clingendael. Ik denk daar altijd precies op het verkeerde moment aan.quote:Op dinsdag 3 april 2018 22:33 schreef CherryLips het volgende:
En binnenkort gaat de Japanse tuin in Den Haag ook weer open
Ik ook. De dag voor ie weer dichtgaat.quote:Op dinsdag 3 april 2018 22:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oeh, ja Clingendael. Ik denk daar altijd precies op het verkeerde moment aan.
117 Retourvlucht whut?quote:Op dinsdag 3 april 2018 22:33 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
117 retourvlucht, 122 festivalticket en 140 hostel voor 5 nachten, hotel was echt veel te duur
Geen kraanwater geven, geen normale potgrond gebruiken, veel licht en nattig houden.quote:Op dinsdag 3 april 2018 22:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bij mij gaan ze altijd vrij rap dood![]()
Het is bij mij heel droog in huis, helpt ook niet denk ik. En geen pokon geven.quote:Op dinsdag 3 april 2018 22:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Geen kraanwater geven, geen normale potgrond gebruiken, veel licht en nattig houden.
Is er dan nog een link tussen je nick en die planten?quote:Op dinsdag 3 april 2018 22:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Yes. Hadden ze in Leiden ook een betere verzameling van dan in A'dam.
Ik ben een sucker voor die dingen, alhoewel ik ze op het moment niet meer heb helaas. Het is de reden dat ik een account hier aanmaakte, om in het vleesetende planten topic te posten.
Ik vind dat echt mooi daar maar verder dan dat kippeneindje fietsen wat ik moet doen, zou ik er niet voor over hebbenquote:Op dinsdag 3 april 2018 22:33 schreef CherryLips het volgende:
En binnenkort gaat de Japanse tuin in Den Haag ook weer open
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |