Ik vond hem echt prachtigquote:Op dinsdag 3 april 2018 21:44 schreef Lot88 het volgende:
[..]
isti mooi ja? Dan ook maar eens kijken deze week
Wat voor een paard heb je eigenlijk?quote:Op dinsdag 3 april 2018 21:45 schreef Lot88 het volgende:
den dat ik morgen weer eens even een poging doe om op mijn paard te stappen.
quote:Op dinsdag 3 april 2018 21:47 schreef madam-april het volgende:
[..]
Wat voor een paard heb je eigenlijk?
eerste paard waar ik ooit op reed heette Elmer en had n wat korter kapsel, maar verder leek hij op jouw paard.quote:
quote:Op dinsdag 3 april 2018 21:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
eerste paard waar ik ooit op reed heette Elmer en had n wat korter kapsel, maar verder leek hij op jouw paard.![]()
OR was voor de verandering prettig en nuttig![]()
Nu nog t verslag schrijven dn iedereen huiswerk geven.![]()
Ja, is best leuk.quote:Op dinsdag 3 april 2018 21:50 schreef Faxie het volgende:
Iemand bij museum voor Volkenkunde geweest toevallig?
Oke dan vetrek ik morgenvoreg misschien alquote:
Nee een gewone. Zo eentje met trappers en met wel 3 versnellingenquote:
Druk dagje.quote:Op dinsdag 3 april 2018 21:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
Oke dan vetrek ik morgenvoreg misschien al![]()
Wil die van Volkenkunde en Boerhave wel zien eigenlijk, en die zitten vlak bij elkaar.
Dit is nu typisch iets dat eigenlijk nooit ongepast is om te zeggen.quote:Op dinsdag 3 april 2018 21:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Waarschijnlijk van mij niet gepast om te zeggen, maar ik ook![]()
Dacht trouwens dat Nobel een klein kutzaaltje was, maar is nog best groot zo te zienquote:Op dinsdag 3 april 2018 22:01 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik ga morgenmiddag Leiden in met oud klasgenootje die ik paar maanden terug na 11 jaar weer gezien heb en dan eten bij bregje oid.
Ouderwets zwoegen op de fietsquote:Op dinsdag 3 april 2018 22:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee een gewone. Zo eentje met trappers en met wel 3 versnellingen
hoezo dat nou weer niet? Is toch fijn!quote:Op dinsdag 3 april 2018 21:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Waarschijnlijk van mij niet gepast om te zeggen, maar ik ook![]()
febo is n prima naam. Al moet ik om een of andere reden aan frikandellen denkenquote:
Dan ben ik gewoon nu heel gepast gelukkig en vind ik het leven heel gepast mooiquote:Op dinsdag 3 april 2018 22:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dit is nu typisch iets dat eigenlijk nooit ongepast is om te zeggen.
Je hebt gelijkquote:Op dinsdag 3 april 2018 22:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
hoezo dat nou weer niet? Is toch fijn!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |