Daarom reken in bij AH altijd af met Waves.quote:Op woensdag 4 april 2018 12:51 schreef KappenBakken het volgende:
Niet je boodschappen in crypto afrekenen
Lekker 10 minuten wachten op genoeg confirmations ja toch, omdat mensen cryptokitties willen spelen.
Dus WAVES maand is een soort hamsterweken 2.0?!quote:Op woensdag 4 april 2018 12:52 schreef BadVlad het volgende:
[..]
Daarom reken in bij AH altijd af met Waves.
Ik ook wel meer, 3x was minimaal genomen, één van mn laatste lisks heb ik gekocht op 2,50usd ofzo. Ook nog een paar op 5usd , maar erg weinig. Het gros pre 1usd.quote:
Het is nu wavesmaandquote:Op woensdag 4 april 2018 12:52 schreef KappenBakken het volgende:
[..]
Dus WAVES maand is een soort hamsterweken 2.0?!
Ik heb ook wat ICX, laatst ook nog wat bijgekocht in de dipquote:Op woensdag 4 april 2018 13:00 schreef Lospedrosa het volgende:
Dat gelul over de btc dagkoers ook altijd. Zo oninteressant 😂
Maareh mijn gok op ICX pakt goed uit. Stijging begint nu pas, nog meer in deze trein gestapt?
Nee, maar wel net een bericht dat het niet heel lang meer gaat duren.quote:Op woensdag 4 april 2018 13:01 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik heb ook wat ICX, laatst ook nog wat bijgekocht in de dip
Zijn die tokens nou al tradeable tegen mainnnet? Ik volg het niet zo, heel crypto eigenlijk niet zo, de laatste tijd.
Nice thx.quote:Op woensdag 4 april 2018 13:02 schreef Kyran het volgende:
[..]
Nee, maar wel net een bericht dat het niet heel lang meer gaat duren.
https://medium.com/helloi(...)-update-9a41c8448006
Dit denk ik al wekenquote:Op woensdag 4 april 2018 13:00 schreef Lospedrosa het volgende:
Dat gelul over de btc dagkoers ook altijd. Zo oninteressant 😂
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |