quote:Op vrijdag 6 april 2018 19:22 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Ik denk niet dat jij überhaupt iets positiefs uitstraalt eigenlijk![]()

Kan ik me ook wel iets bij voorstellen als je elke dag iets over jezelf leest, dat je nog meer druk gaat voelen.quote:Op vrijdag 6 april 2018 19:27 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
En dat je veel van die jonge jongens daarmee kapot maakt. Hij nam de hype rondom hemzelf als voorbeeld, zonder gelukkig dat de oorzaak van zijn falen te noemen.

Zelfs van Weert dekken is te veel gevraagd voor het super wereld talent.quote:Op vrijdag 6 april 2018 19:03 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Dit ja. De Ligt is een hype. In Nederland zijn we al snel tevreden tegenwoordig. Ik voorspel dat de top van De Ligt ergens bij Frankfurt of Schalke ligt. If that.

Lekker die brug oversteken daar.quote:Op vrijdag 6 april 2018 18:31 schreef Scarface88 het volgende:
Ik kan de wedstrijd helaas niet zien. Mn vrouw wil shoppen en uit eten in El Paso, Texas...
Ik heb een soort bijgeloof dingetje dat bijna altijd uitkomt. En dat is dat wanneer ik niet de wedstrijd bekijk PSV verliest. Dus ik schrijf een 1.

Zo'n Kluivert die dan het predicaat 'grootste talent ter wereld' krijgt. Ten eerste is dat gewoonweg gênant en ten tweede help je daar helemaal niemand mee, in de laatste plaats Kluivert zelf.quote:Op vrijdag 6 april 2018 19:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan ik me ook wel iets bij voorstellen als je elke dag iets over jezelf leest, dat je nog meer druk gaat voelen.
En ook dat vermoeiende gedoe om spelers al meteen naar het buitenland te schrijven na twee goede potjes, omdat ze het niveau al zijn ontstegenJa als ze allemaal snel weg gaan wordt het niveau hier nooit meer iets beter.

Zijn ook allemaal buitenlandse media die dat doen, alleen maar door zijn achternaam. Slaat ook nergens op.quote:Op vrijdag 6 april 2018 19:57 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Zo'n Kluivert die dan het predicaat 'grootste talent ter wereld' krijgt. Ten eerste is dat gewoonweg gênant en ten tweede help je daar helemaal niemand mee, in de laatste plaats Kluivert zelf.

Ik hoop op wervelende voetbalshowsquote:Op vrijdag 6 april 2018 19:22 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Ik denk niet dat jij überhaupt iets positiefs uitstraalt eigenlijk![]()
Guys, ik hoop zo op nog wat kutpotjes die we onverdiend over de streep trekken.

Zo, dat is wel een eindje vliegen, of woon jij in Amerika ofzo?quote:Op vrijdag 6 april 2018 18:31 schreef Scarface88 het volgende:
Ik kan de wedstrijd helaas niet zien. Mn vrouw wil shoppen en uit eten in El Paso, Texas...
Ik heb een soort bijgeloof dingetje dat bijna altijd uitkomt. En dat is dat wanneer ik niet de wedstrijd bekijk PSV verliest. Dus ik schrijf een 1.

Hoe vaak ga je nog herhalen dat je in Amerika woont.quote:Op vrijdag 6 april 2018 18:31 schreef Scarface88 het volgende:

Woont hij in Amerika?quote:Op zaterdag 7 april 2018 08:02 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Hoe vaak ga je nog herhalen dat je in Amerika woont.

Echt waar? Woont hij daar? Gaaf manquote:Op zaterdag 7 april 2018 08:02 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Hoe vaak ga je nog herhalen dat je in Amerika woont.

Scheelt wel dat het niet zoveel waait daar danquote:Op zaterdag 7 april 2018 14:05 schreef PSVCL het volgende:
Heerlijk weer buiten ,dan speelt PSV meestal op zn best

Pereiro en Lozano als mooi weer voetballers zullen wel gaan shinen dan.quote:Op zaterdag 7 april 2018 14:05 schreef PSVCL het volgende:
Heerlijk weer buiten ,dan speelt PSV meestal op zn best

Slecht gevoel?quote:Op zaterdag 7 april 2018 18:43 schreef Lemming22 het volgende:
Normaal nooit zo'n last van, maar nu toch wel een beetje zenuwachtig

Volgens John Troost staat de kracht van AZ deels aan en heeft AZ meer FLOW. We zijn genaaid dus. Kon ik maar gewoon ergens gaan shoppen nu...quote:

Komt natuurlijk omdat ik niet kan kijken. Ik volg dit topic en livescore. Dus jullie moeten me op de hoogte houden.quote:Op zaterdag 7 april 2018 19:31 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Volgens John Troost staat de kracht van AZ deels aan en heeft AZ meer FLOW. We zijn genaaid dus. Kon ik maar gewoon ergens gaan shoppen nu...

Aan het bidden.. want zie Brenet.quote:Op zaterdag 7 april 2018 19:38 schreef Scarface88 het volgende:
Opvallend rustig in dit topic trouwens. Ik verwacht een hoop trolls als we verliezen.

Mn vrouw wilde shoppen bij de outlet mall. Daarna uit eten.quote:Op zaterdag 7 april 2018 19:44 schreef RipCity het volgende:
[..]
Aan het bidden.. want zie Brenet.
Over 15 min zal ik beginnen te klagen waarsch.
Ga je naar L&J cafe zo?

88% kans. Ramselaar scoort alleen bij 109%quote:

Waar zit jij naar te kijken?quote:Op zaterdag 7 april 2018 20:35 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Werelds. Hoe kan het toch dat AZ veel beter voetbalt in bijna alle opzichten? Hoe kunnen wij zo viesslecht zijn?

Welkom in Eredivisie seizoen '17/'18.quote:Op zaterdag 7 april 2018 20:35 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Werelds. Hoe kan het toch dat AZ veel beter voetbalt in bijna alle opzichten? Hoe kunnen wij zo viesslecht zijn?

Dat valt toch heel erg mee? Op de openingsfase na danquote:Op zaterdag 7 april 2018 20:35 schreef Lucyintheafternoon het volgende:

Kreeg die kans alleen omdat Isimat liep te klotenquote:Op zaterdag 7 april 2018 20:31 schreef tompsv18 het volgende:
AZ was eerste 10 minuten aan het stormen en kreeg 1 goede kans. Daarna PSV de betere en hadden allang voor moeten staan.

AZ had 10 minuten. Over het algemeen vind ik PSV eigenlijk een stukje sterker.quote:Op zaterdag 7 april 2018 20:35 schreef Lucyintheafternoon het volgende:

Komop, Bij PSV ontbreekt alles, ze kunnen t.o.v AZ gewoon totaal niet voetballen. Het enige waar ze goed in zijn is controleren, en dan een goaltje erin prikken, omdat het moet.quote:

AZ was 10 minuten sterker omdat PSV in die fase op domme plekken balverlies leed. Daarna hebben ze de wedstrijd gecontroleerd. AZ speelt bij balverlies met 6 pure verdedigers en daar komt PSV toch een paar keer goed doorheen.quote:Op zaterdag 7 april 2018 20:40 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Komop, Bij PSV ontbreekt alles, ze kunnen t.o.v AZ gewoon totaal niet voetballen. Het enige waar ze goed in zijn is controleren, en dan een goaltje erin prikken, omdat het moet.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |