drank erbij en neuken maarquote:Op dinsdag 3 april 2018 12:45 schreef zodeju het volgende:
Bas heeft er ook veel voor over, eerst mocht ze niet eens boven de dekens naast hem liggen. En nu zat hij haar navelpiercing te bevestigen....knuffels die erg lang duurde.........maar ja de pot he......tis net een hoer......
de rest is ook allemaal schijnheilig hoor, die niet op de bank zittenquote:Op dinsdag 3 april 2018 12:44 schreef MacDeMarco het volgende:
op stream 4 een bank vol met schijnheiligen
Dat mag best van doos. Die vind alles goedquote:
Nee ik moet haar niet vind haar sneaky, maar daarom zie ik nog wel dat ze afgevallen is.quote:Op dinsdag 3 april 2018 12:43 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
je mot dr niet
versie, aap gouden ring
komt nooit meer goed tussen jullie vrees ik![]()
quote:
bas zat er ook nog bij toen ik het bericht plaatstequote:
quote:Op dinsdag 3 april 2018 12:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee ik moet haar niet vind haar sneaky, maar daarom zie ik nog wel dat ze afgevallen is.
Ivan mag ik ook niet maar die is over het algemeen wel leuk gekleed.
Het niet leuk vinden van kleren heeft niets met het niet mogen van een persoon te maken.
Althans niet in dit geval
En ik kom als mosterd na de maaltijd, dat krijg je ervan als je terug leest een stukjequote:
waarschijnlijk gaat alleen madi wegquote:Op dinsdag 3 april 2018 12:50 schreef magnaal het volgende:
TT, waar gaan Linda en Mehmet dan slapen?
Die heb je gisteren ook gelezen en commentaar opgegeven.quote:Op dinsdag 3 april 2018 12:41 schreef Toweler het volgende:
Waar zijn bas en beau mee bezig ik lees allemaal dingen van gisteren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |