Doe eens voor.quote:Op dinsdag 3 april 2018 11:44 schreef Catkiller het volgende:
Weet je wat ook leuk is, flats beklimmen en dan aan de rand gaan hangen en salto's maken en hopen dat je niet valt
Is enkel voor mensen die ontbijten met Doritos, sorry.quote:
Slim. Van zure oprispingen kom je sneller je bed uitquote:Op dinsdag 3 april 2018 11:47 schreef Le_Professeur het volgende:
Niks mis mee, altijd een zak chips op mn nachtkastje
Je darmflora zal wel verneukt zijn door je vegetarische dieet.quote:Op dinsdag 3 april 2018 11:55 schreef Samuel24 het volgende:
getverderrie. ik krijg al buikpijn bij het idee. ik heb al gevoeliger darmen.
quote:
die gevoeliger darmen had ik al ver voor ik vegetariėr werd.quote:Op dinsdag 3 april 2018 11:56 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Je darmflora zal wel verneukt zijn door je vegetarische dieet.
Ach sneeuwvlokje tochquote:Op dinsdag 3 april 2018 11:58 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
die gevoeliger darmen had ik al ver voor ik vegetariėr werd.
het zal wel komen door alle stres die ik in de afgelopen tijd heb gehad. ik heb het namelijk ook wel zo druk altijd.
ach joh. de titel 1NutZ verdien jij helemaal niet eens mannetje.quote:Op dinsdag 3 april 2018 12:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ach sneeuwvlokje tochwat een ellende allemaal...
Jeetje...quote:Op dinsdag 3 april 2018 12:02 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
ach joh. de titel 1NutZ verdien jij helemaal niet eens mannetje.
en nu ga ik lekker even eten want ik heb honger.
Nee, door aanhoudend piemel in die darm te steken natuurlijk!quote:Op dinsdag 3 april 2018 11:56 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Je darmflora zal wel verneukt zijn door je vegetarische dieet.
Fattie gespotquote:Op dinsdag 3 april 2018 11:35 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik heb zojuist een nieuwe voedselgroep ontdekt! Doritos voor ontbijt
Klacht: waarom ben ik daar niet veel eerder achter gekomen
hihi je zei piemelquote:Op dinsdag 3 april 2018 12:43 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Nee, door aanhoudend piemel in die darm te steken natuurlijk!
quote:Op dinsdag 3 april 2018 12:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ach sneeuwvlokje tochwat een ellende allemaal...
Daarom is het ook 2NutZ ?.....quote:Op dinsdag 3 april 2018 12:02 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
ach joh. de titel 1NutZ verdien jij helemaal niet eens mannetje.
en nu ga ik lekker even eten want ik heb honger.
Dat zijn ze nietquote:Op dinsdag 3 april 2018 12:48 schreef Samuel24 het volgende:
Doritos zijn trouwens wel vegetarisch. dus dat maakt het al wat aantrekkelijker voor mij om te eten.![]()
oeps vergissing.quote:Op dinsdag 3 april 2018 13:43 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Daarom is het ook 2NutZ ?.....
er zit geen vlees in doritos. dus hoezo zijn ze dan niet vegetarisch?quote:
quote:Op dinsdag 3 april 2018 14:42 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
er zit geen vlees in doritos. dus hoezo zijn ze dan niet vegetarisch?
Ben je weer compleet debiel?quote:Op dinsdag 3 april 2018 14:42 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
Chili natuurlijk.quote:
Je weet toch wel dat dorito's op dieren worden getest?quote:Op dinsdag 3 april 2018 14:42 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
Matthias leest de verpakkingen nietquote:Op dinsdag 3 april 2018 15:35 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
hoezo? wat zit er dan in dorito s dat het niet vegetarisch is dan?
bulshit!quote:Op dinsdag 3 april 2018 15:53 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Je weet toch wel dat dorito's op dieren worden getest?
wat is de reden dan??? word het in dierenvet gebakken ofzo?quote:Op dinsdag 3 april 2018 15:55 schreef Handleiding het volgende:
[..]
Matthias leest de verpakkingen niet
Kan je zelf Googelen?quote:Op dinsdag 3 april 2018 15:56 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
wat is de reden dan??? word het in dierenvet gebakken ofzo?
Gaat nog wat worden op je nieuwe werk straksquote:Op dinsdag 3 april 2018 14:42 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
grappig. maar precies dit zinnetje heb ik heel vaag ook gehoord op het kantoor vandaag. ik hoorde een aantal mensen zachtjes praten vanuit een kamer verderop en toen leek ik precies dit zinnetje te horen wat jij nu zegt. en ze moesten ook lachen. heel merkwaardig.quote:Op dinsdag 3 april 2018 16:00 schreef kastenmakersboy2 het volgende:
[..]
Gaat nog wat worden op je nieuwe werk straks
nou en.quote:Op dinsdag 3 april 2018 16:14 schreef Handleiding het volgende:
[..]
ja dan help ik je ook niet verder
je hebt een uitstekende eerste indruk achtergelatenquote:Op dinsdag 3 april 2018 16:08 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
grappig. maar precies dit zinnetje heb ik heel vaag ook gehoord op het kantoor vandaag. ik hoorde een aantal mensen zachtjes praten vanuit een kamer verderop en toen leek ik precies dit zinnetje te horen wat jij nu zegt. en ze moesten ook lachen. heel merkwaardig.
zou het? ik kan het mij verbeeld hebben maar ik dacht toch echt dat zinnetje te horen. ik hoopte eigenlijk (en hoop ik nog steeds) dat het over iemand anders ging ofzo.quote:Op dinsdag 3 april 2018 16:15 schreef Handleiding het volgende:
[..]
je hebt een uitstekende eerste indruk achtergelaten
Wees blij dat je er i.i.g achter bent gekomen.quote:Op dinsdag 3 april 2018 11:35 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik heb zojuist een nieuwe voedselgroep ontdekt! Doritos voor ontbijt
Klacht: waarom ben ik daar niet veel eerder achter gekomen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |