Doe eens voor.quote:Op dinsdag 3 april 2018 11:44 schreef Catkiller het volgende:
Weet je wat ook leuk is, flats beklimmen en dan aan de rand gaan hangen en salto's maken en hopen dat je niet valt
Is enkel voor mensen die ontbijten met Doritos, sorry.quote:
Slim. Van zure oprispingen kom je sneller je bed uitquote:Op dinsdag 3 april 2018 11:47 schreef Le_Professeur het volgende:
Niks mis mee, altijd een zak chips op mn nachtkastje
Je darmflora zal wel verneukt zijn door je vegetarische dieet.quote:Op dinsdag 3 april 2018 11:55 schreef Samuel24 het volgende:
getverderrie. ik krijg al buikpijn bij het idee. ik heb al gevoeliger darmen.
quote:
die gevoeliger darmen had ik al ver voor ik vegetariėr werd.quote:Op dinsdag 3 april 2018 11:56 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Je darmflora zal wel verneukt zijn door je vegetarische dieet.
Ach sneeuwvlokje tochquote:Op dinsdag 3 april 2018 11:58 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
die gevoeliger darmen had ik al ver voor ik vegetariėr werd.
het zal wel komen door alle stres die ik in de afgelopen tijd heb gehad. ik heb het namelijk ook wel zo druk altijd.
ach joh. de titel 1NutZ verdien jij helemaal niet eens mannetje.quote:Op dinsdag 3 april 2018 12:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ach sneeuwvlokje tochwat een ellende allemaal...
Jeetje...quote:Op dinsdag 3 april 2018 12:02 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
ach joh. de titel 1NutZ verdien jij helemaal niet eens mannetje.
en nu ga ik lekker even eten want ik heb honger.
Nee, door aanhoudend piemel in die darm te steken natuurlijk!quote:Op dinsdag 3 april 2018 11:56 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Je darmflora zal wel verneukt zijn door je vegetarische dieet.
Fattie gespotquote:Op dinsdag 3 april 2018 11:35 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik heb zojuist een nieuwe voedselgroep ontdekt! Doritos voor ontbijt
Klacht: waarom ben ik daar niet veel eerder achter gekomen
hihi je zei piemelquote:Op dinsdag 3 april 2018 12:43 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Nee, door aanhoudend piemel in die darm te steken natuurlijk!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |