Ik was er nietquote:Op dinsdag 3 april 2018 09:40 schreef Vanillekwark het volgende:
Het is daar toch elk weekend terrein van de Duitsers, niet alleen op 2e paasdag?
De echte klacht is: Waarom ga jij in vredesnaam op 2e paasdag naar het outlet in Roermond? Je weet vantevoren dat het dan overal stervensdruk is.
Klagen over iets waar je zelf geen last van hebt is ook wel beetjequote:Op dinsdag 3 april 2018 09:40 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Ik was er nietLas net enkel het nieuwsbericht. Maja Duitsers denken dat de Outlet tot Duitsland behoort.....
quote:Als ze dan in gebrekkig Duits te woord worden gestaan, dan hoor je ze ook nog klagen. En nee dat zuig ik niet uit mijn duim, want dat hoor je letterlijk in Roermond.
Beter dan dat ze het in vijf dagen tijd doen.quote:
quote:Op dinsdag 3 april 2018 09:56 schreef Plompzakker het volgende:
In roermond praten ze toch gewoon Duits?
Bedankt voor de link, tof artikel.quote:Op dinsdag 3 april 2018 09:59 schreef Domnivoor het volgende:
Duitsers bezetten Roermond:
FOK!toen: De slag om Roermond
Nee, dat kan niet.quote:Op dinsdag 3 april 2018 09:38 schreef Diqiu-Long het volgende:
Kan dat k*tvolk niet in eigen land gaan winkelen op tweede paasdag ofzo?
Intressantquote:Op dinsdag 3 april 2018 09:59 schreef Domnivoor het volgende:
Duitsers bezetten Roermond:
FOK!toen: De slag om Roermond
Daar hebben de Duitsers ook wel een punt.quote:Op dinsdag 3 april 2018 09:44 schreef Diqiu-Long het volgende:
Ik ben er in het verleden diverse keren geweest, dus ja zoiets heb ik weleens meegekregen. Dat de Duitsers klagen over het gebrekkige Duits, van de Nederlanders.
Als Nederlander een superieure nationaliteit willen klappenquote:
Heerlijke mentaliteit hebben die Duitsers inderdaad. Of je eigen bevolking doodwerken met zwakke sociale voorzieningen en nauwelijks vakantierecht... of gewoon een ander volk zoeken en die doodwerken in een strafkamp.quote:Op dinsdag 3 april 2018 10:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als Nederlander een superieure nationaliteit willen klappen![]()
Beter ga eens de Duitse cultuur en mentaliteit bestuderen en steek je er wat van op!
Meteen een goed voorbeeld van waarom het geen goed idee is om massaal op populistische partijen te stemmenquote:Op dinsdag 3 april 2018 10:47 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Heerlijke mentaliteit hebben die Duitsers inderdaad. Of je eigen bevolking doodwerken met zwakke sociale voorzieningen en nauwelijks vakantierecht... of gewoon een ander volk zoeken en die doodwerken in een strafkamp.
Beter ga eens de taal van onze zuiderburen leren.quote:Op dinsdag 3 april 2018 10:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als Nederlander een superieure nationaliteit willen klappen![]()
Beter ga eens de Duitse cultuur en mentaliteit bestuderen en steek je er wat van op!
Nee, want in Duitsland is bijna alles dicht op 2e Paasdag (en Goede Vrijdag en andere zon- en Duitse feestdagen).quote:Op dinsdag 3 april 2018 09:38 schreef Diqiu-Long het volgende:
Kan dat k*tvolk niet in eigen land gaan winkelen op tweede paasdag ofzo?
https://www.1limburg.nl/d(...)ping-richting-outlet
Dat was dan ook spottend bedoeldquote:Op dinsdag 3 april 2018 11:56 schreef MrsDuck het volgende:
[..]
Nee, want in Duitsland is bijna alles dicht op 2e Paasdag (en Goede Vrijdag en andere zon- en Duitse feestdagen).
quote:Op dinsdag 3 april 2018 12:41 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Dat was dan ook spottend bedoeldWant de Outlet in Roermond, kun je beter mijden.
Daar moet je helemaal niet willen zijn. Dan zijn er wel betere plekken waar je heen kunt gaan.quote:Op dinsdag 3 april 2018 12:41 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Dat was dan ook spottend bedoeldWant de Outlet in Roermond, kun je beter mijden op dagen waar de Duitse winkels dicht zijn.
Meestal gaan wij naar Maasmechelen, die Outlet is wel een stuk kleiner. Maar het is gewoon een stuk korter bij.quote:Op dinsdag 3 april 2018 13:52 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Daar moet je helemaal niet willen zijn. Dan zijn er wel betere plekken waar je heen kunt gaan.
Ik zou niet weten waarom je naar een Outlet zou willen gaan.quote:Op dinsdag 3 april 2018 13:55 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Meestal gaan wij naar Maasmechelen, die Outlet is wel een stuk kleiner. Maar het is gewoon een stuk korter bij.
Vaak is dat niet eens échte merkkleding, maar speciaal voor de outlet gecreëerde aftreksels daarvan, waar dan wel dat bekende labeltje op zit.quote:Op dinsdag 3 april 2018 13:58 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom je naar een Outlet zou willen gaan.
Exact. Het zijn vaak lijnen die speciaal voor het Outlet gemaakt zijn. Dat moet je niet willen. Loop je met een 'interessant' merkje rond, en dan is het nog steeds een speciaaltje van het Outlet.quote:Op dinsdag 3 april 2018 14:00 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Vaak is dat niet eens échte merkkleding, maar speciaal voor de outlet gecreëerde aftreksels daarvan, waar dan wel dat bekende labeltje op zit.
Nouja, dat is natuurlijk niet met alle producten zo. Dus er vallen leuke koopjes te scoren, vooral tijdens de finale sale.quote:Op dinsdag 3 april 2018 14:00 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Vaak is dat niet eens échte merkkleding, maar speciaal voor de outlet gecreëerde aftreksels daarvan, waar dan wel dat bekende labeltje op zit.
En dan? Veerboot vol Duitsers laten zinken?quote:Op dinsdag 3 april 2018 14:34 schreef Dagoduck het volgende:
Stuur ze maar hierheen (Den Helder), geen probleem.
Ga dan naar een normale toko. Als je dan zo graag met een specifiek merkje rond wil lopen, ga dan gewoon naar een normale zaak en koop het, in plaats van naar het Outlet waar er veel meer producten zijn dan jij denkt die speciaal voor het Outlet gemaakt zijn.quote:Op dinsdag 3 april 2018 14:31 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Nouja, dat is natuurlijk niet met alle producten zo. Dus er vallen leuke koopjes te scoren, vooral tijdens de finale sale.
Volgens mij heb jij ook 1x een filmpje van Marktcheck gezienquote:Op dinsdag 3 april 2018 14:47 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ga dan naar een normale toko. Als je dan zo graag met een specifiek merkje rond wil lopen, ga dan gewoon naar een normale zaak en koop het, in plaats van naar het Outlet waar er veel meer producten zijn dan jij denkt die speciaal voor het Outlet gemaakt zijn.
Nee. Dat heb ik niet, maar ik weet het wel.quote:Op dinsdag 3 april 2018 14:54 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij ook 1x een filmpje van Marktcheck gezien
Ah okay, ansich trouwens ook logisch he: als het zoveel volk trekt, dan moet je als merk wel wat extra polo shirtjes in een sweatshop gaan produceren.quote:Op dinsdag 3 april 2018 14:56 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nee. Dat heb ik niet, maar ik weet het wel.
Maar dat is de reden niet, want dan zou je net zo goed je bestaande lijnen al kunnen produceren. Dan hoef je geen aparte lijn te maken voor speciaal Outlets. De reden dat ze dat doen is om onderscheid te maken.quote:Op dinsdag 3 april 2018 14:58 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Ah okay, ansich trouwens ook logisch he: als het zoveel volk trekt, dan moet je als merk wel wat extra polo shirtjes in een sweatshop gaan produceren.
Het is niet 'fout', dat zegt dan ook niemand.quote:Op dinsdag 3 april 2018 15:06 schreef Diqiu-Long het volgende:
Die shirts vind ik sowieso altijd nog te duur: maar ik zie niet in, wat je fout kunt doen bij een G-Star jeans van ¤ 50 bijvoorbeeld.
Faalklacht want Duitsers hebben geld die ze even komen uitgeven in de provincie waardoor de economie daar weer gestimuleerd wordt. Los van dat als Duitsers uitgeven dan geef ze ook echt veel uit i.p.v.die krenterige Hollanders als zij over de grens gaan en al miepen over 0,10 euro cent als iets duurder is dan in Nederland.quote:Op dinsdag 3 april 2018 09:38 schreef Diqiu-Long het volgende:
Massale Duitse toestroom in Roermond door Duitsers.
Kan dat k*tvolk niet in eigen land gaan winkelen op tweede paasdag ofzo? Ergste is gewoon, dat volk past zich voor geen meter aan!
Zelfs Turken en Marokkanen in Nederland passen zich nog beter aan: maar de Duitser, die komt ons land binnen en verwacht dat hij of zij wel eventjes in het Duits te woord gestaan word.
Als ze dan in gebrekkig Duits te woord worden gestaan, dan hoor je ze ook nog klagen. En nee dat zuig ik niet uit mijn duim, want dat hoor je letterlijk in Roermond.
Gaan we er hier lekker geld aan verdienen.quote:Op dinsdag 3 april 2018 14:43 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
En dan? Veerboot vol Duitsers laten zinken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |