Kreeg die tip al eerder idd, maar vind het idee een beetje akelig omdat de achterkant best hoog zit.quote:Op dinsdag 10 april 2018 20:05 schreef Arja het volgende:
Mies hier doen we hem al maanden achterstevoren aan, want anders trekt ze haar luier uit
Ohja, dada kan hij ook en daaaaa wordt ongeveer om de halve minuut gebruikt. En ik mag maar raden wat dan precies. En dan keihard nee schudden als ik het verkeerd heb.quote:Op dinsdag 10 april 2018 22:14 schreef ReginaFalange het volgende:
Hier nu da da (dag dag) heeft ie geleerd van juf roos. En hij zwaait erbij.
En mama, bumba, daddu (daddy), hap en daaa (daar).
Als hij iets wil dan doet hij een indiaantje want hij weet dat ik dat schattig vind dus meestal werkt dat wel.
Weer hetzelfde. Nu heb ik d'r maar gelijk na 3 keer proberen in ons bed gelegd.quote:Op dinsdag 10 april 2018 21:53 schreef Fazzoletti het volgende:
Hoe ging het vanavond met slapen Sylver?
Hier begint het steeds meer nu. Ze zei als baby 'die', 'papa', 'mama', 'neej' en 'daaaaah' (incl zwaaien) en nu zegt ze ook 'hajjoo' en vooral veel dierengeluiden ('woef', 'boe' en 'hiiee' (paard) en 'poej' of 'mauw' voor poes)quote:Vanaf wanneer begonnen jullie dreumesen met woordjes? Er is hier nog helemaal niets dat er op wijst dat ze gaat praten, nog even geduld dus
quote:Op dinsdag 10 april 2018 18:42 schreef ReginaFalange het volgende:
Bijna zin om te switchen naar een antroposofisch consultatiebureau omdat je dan ten minste nog kunt lachen.
Wat goed! Zelfde functie bij een andere werkgever, of doe je iets anders nu?quote:Op dinsdag 10 april 2018 20:51 schreef Molo het volgende:
Ik ben vandaag begonnen met nieuwe functie, volledig naar de tering nu maar wat tof![]()
ZZ zei als baby al "ha-ha-ha" als ik "Ik zag twee beren" zong, maar haar eerste echte woordje was "Kyrah" (de naam van onze kat Kyran), ze was toen 14 maanden. Sindsdien komen er elke maand wel woordjes bij (ik moet ze echt eens opschrijvenquote:Op dinsdag 10 april 2018 21:53 schreef Fazzoletti het volgende:
Vanaf wanneer begonnen jullie dreumesen met woordjes? Er is hier nog helemaal niets dat er op wijst dat ze gaat praten, nog even geduld dus
Achquote:Op dinsdag 10 april 2018 22:27 schreef ReginaFalange het volgende:
Of zoals vandaag dat hij maar in de honden mand gaat slapen omdat ik het te vroeg vond om hem naar bed te brengen.
, poepie
quote:Op dinsdag 10 april 2018 22:30 schreef ViviRAWRS het volgende:
ZZ zei als baby al "ha-ha-ha" als ik "Ik zag twee beren" zong, maar haar eerste echte woordje was "Kyrah" (de naam van onze kat Kyran), ze was toen 14 maanden. Sindsdien komen er elke maand wel woordjes bij (ik moet ze echt eens opschrijven).
Hé boks! 😁quote:Op donderdag 21 december 2017 14:21 schreef Sylver_ het volgende:
[..]
En even een individualistische post![]()
Ella en ik kunnen samen een liedje zingen! Als ik 'ik zag 2 beren' zing, élke keer als ik zing 'hi hi hi' zingt zij vervolgens 'ha ha ha'![]()
Haha! Heb je 'm daar laten liggen?quote:Op dinsdag 10 april 2018 22:27 schreef ReginaFalange het volgende:
De beste nieuwe feature is hier de lounge feature.
Als hij moe is dan staat hij bij de deur van de gang en roept hij DAAAAAAAA. Dan naar zijn slaapkamer waar hij zijn hoofd alvast in zijn slaapzak begraaft en als die aan is naar bed wijzen. En dan ook echt gaan slapen.![]()
En overdag gewoon chill op de bank zitten of op het kleed liggen.
Of zoals vandaag dat hij maar in de honden mand gaat slapen omdat ik het te vroeg vond om hem naar bed te brengen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |