Oké oké, ik heb gewaarschuwd.quote:
Hmmmmmm je hebt gelijk maar zo bedoelde ik het niet, ga ik aanpassen!quote:Op maandag 2 april 2018 18:27 schreef mstx het volgende:
Als je alles kunt leren hoef je ook niet te kiezen hé.
Dan zou je leren dat mijn moeder een groot fan van je is bonesgod.quote:Op maandag 2 april 2018 18:28 schreef BoneThugss het volgende:
Ik zou Samuel24 leren schijten.
Alleen ben ik daar nu al heer een meester in, even nadenken:
Ik zou alles willen leren over JULLIE MOEDERS![]()
Wat weet jij nog niet over bier en tieten dan?quote:
Ja en wat zou jij willen leren?quote:
Hahahaquote:Op maandag 2 april 2018 18:29 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Dan zou je leren dat mijn moeder een groot fan van je is bonesgod.
Ja goede inderdaad, over het ontstaan en alles zeker een goede.quote:Op maandag 2 april 2018 18:31 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Hahaha![]()
![]()
Bedankt Flippinggod![]()
Ik zou alles willen leren overde ruimte
quote:
bondage kent mijn moeder niet naar ik weet.quote:
Inderdaad, want we weten feitelijk eigenlijk niksquote:Op maandag 2 april 2018 18:31 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja goede inderdaad, over het ontstaan en alles zeker een goede.![]()
![]()
![]()
Minder egocentrisch dan mijn keuze ja, mocht je de kennis willen delen met de rest.quote:Op maandag 2 april 2018 18:32 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Inderdaad, want we weten feitelijk eigenlijk niks
Dan mag iedereen het toch wetenquote:Op maandag 2 april 2018 18:33 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Minder egocentrisch dan mijn keuze ja, mocht je de kennis willen delen met de rest.
Ja dat is aan jou, als jij alles leert over de ruimte en je denkt oké mooi nu lekker gamen dan blijft die kennis bij jou.quote:Op maandag 2 april 2018 18:35 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Dan mag iedereen het toch weten![]()
En ik zou alles willen leren over koken
Nee, maar ik kan niet kokenquote:Op maandag 2 april 2018 18:35 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja dat is aan jou, als jij alles leert over de ruimte en je denkt oké mooi nu lekker gamen dan blijft die kennis bij jou.
Ja ook vet, en er dan je beroep van maken?
Ja maar dan leer je die kook skills toch.quote:
Wiskunde snappen.quote:Op maandag 2 april 2018 18:26 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Oké oké, ik heb gewaarschuwd.
Ik zou willen leren wat mij gelukkig maakt en gelukkig laat blijven.
Nu jij.
Ja, is me weer teveel moeite.quote:Op maandag 2 april 2018 18:38 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja maar dan leer je die kook skills toch.
Heb je toch niks aan irl man. Hoofdrekenen is meer dan genoeg.quote:
Ja daar kan je ook wel veel mee, maar zou je het dan ook nog in een bepaald vakgebied willen leren toepassen bijvoorbeeld in de ICT of gewoon echt alleen wiskunde?quote:
Gewoon alle wiskunde. Rekenen/integraal rekenen/alle algoritmes/statistiek/algebra in alle richtingen/filosofisch wiskunde/getallen theorie/etc.quote:Op maandag 2 april 2018 18:42 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja daar kan je ook wel veel mee, maar zou je het dan ook nog in een bepaald vakgebied willen leren toepassen bijvoorbeeld in de ICT of gewoon echt alleen wiskunde?
Ah oké vet.quote:Op maandag 2 april 2018 18:43 schreef _--_ het volgende:
[..]
Gewoon alle wiskunde. Rekenen/integraal rekenen/alle algoritmes/statistiek/algebra in alle richtingen/filosofisch wiskunde/getallen theorie/etc.
Schijnt niet erg moeilijk te zijn.quote:
Ja dat is wel een goede ook inderdaad. Zou ook wel heel graag van mijn sport mijn werk maken maar dat zit er niet in helaas.quote:Op maandag 2 april 2018 21:09 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
Ik ga ook even reageren met Mn originele antwoord: als ik uit alles zou kunnen kiezen zou ik graag proffesioneel Bokser willen worden.
Nee hoor, er zijn sowieso al verschillende paradigma.quote:Op maandag 2 april 2018 21:17 schreef WodanIsGroot het volgende:
Even totaal niet intressant maar wanneer je kan programmeren kan je programmeren in alle talen.
Ik zou leren voetballen.
quote:Op maandag 2 april 2018 21:20 schreef devzero het volgende:
Even totaal niet intressant maar wanneer je kan lopen kan je voetballen
Ja dat kunnen meer mensen gebruiken hier, misschien een soort breakfast club voor beginnen?quote:Op maandag 2 april 2018 21:15 schreef devzero het volgende:
Ik zou wel willen leren hoe je in real life met mensen communiceert
Jullie hebben de avatar van Murp gejat?quote:Op maandag 2 april 2018 18:31 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Hahaha![]()
![]()
Bedankt Flippinggod![]()
Ik zou alles willen leren overde ruimte
Hele goede aan de ene kant maar zoals dev zegt lijkt me dat ook een zware last denk je niet?quote:
ONZ / [ACTIE!] murp awareness weekquote:Op maandag 2 april 2018 21:24 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Jullie hebben de avatar van Murp gejat?
Ah ok.quote:Op maandag 2 april 2018 21:25 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ONZ / [ACTIE!] murp awareness week
Die behoor je ook te kennenquote:Op maandag 2 april 2018 21:20 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nee hoor, er zijn sowieso al verschillende paradigma.
Cambuur de champions league laten winnen.quote:Maar voetballen en dan voor een grote club gaan spelen?
Nou ja stof voor een ander topic, ben het met je oneens iig.quote:Op maandag 2 april 2018 21:32 schreef WodanIsGroot het volgende:
[..]
Die behoor je ook te kennen
[..]
Cambuur de champions league laten winnen.
Offtopicquote:Op maandag 2 april 2018 21:32 schreef WodanIsGroot het volgende:
[..]
Die behoor je ook te kennen
[..]
Cambuur de champions league laten winnen.
quote:
Ja als dat op een manier kan dat je niet gepakt wordt zou ik dat ook willen.quote:
als dat bestaat zou het een goede zijn inderdaad, maar weet niet of dat mogelijk is zelfs al zou je onbeperkte kennis hebben.quote:Op dinsdag 3 april 2018 20:50 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
Heb ik er ook nog 1 leren hoe we wereldvrede kunnen bereiken!
Ik heb dat juist met namen.quote:Op dinsdag 3 april 2018 22:47 schreef Fukke_Fappesma het volgende:
Leren gezichten te onthouden, dat lijkt mij wel een goed begin.
Oh, ik dacht van een theezakje. Had laatst een theezakje van picknick waar precies dezelfde vraag op stondquote:Op maandag 2 april 2018 18:21 schreef FlippingCoin het volgende:
P.s. topic idee schaamteloos gestolen van sexy lexy.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |