quote:Op maandag 2 april 2018 12:47 schreef hugecooll het volgende:
Mss beetje normaal doen dan BaajGuardian
quote:
quote:Verrichting waarbij een belegger op de Termijnmarkt een haussepositie doorschuift naar de volgende quinzaine, speculerend op een verdere koersstijging, zo wat een uitstel van betaling tot aan de vereffening van de volgende quinzaine.
Gevonden op http://www.encyclo.nl/lokaal/10353
Ik geloof er geen zak van.quote:Op maandag 2 april 2018 12:46 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
maar ik heb niet eens wat fout gedaan
heb allen iets gezegd over gaskamers dat is niet ban waardigquote:
In welke context gebruikte je 'gaskamers'?quote:Op maandag 2 april 2018 15:41 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
heb allen iets gezegd over gaskamers dat is niet ban waardig
als mensen drugs mogen aanbieden word niks aan gedoen rappoteer ik 100x
maar als ik 1x wat zeg direct ban
ik had gezegd dat drugs dilers in de gas kamer moetenquote:Op maandag 2 april 2018 15:55 schreef Ridocar het volgende:
[..]
In welke context gebruikte je 'gaskamers'?
- Gaskamers zijn niet tof, er zijn heel wat mensen vermoord in die dingen
- [naam persoon] mag wat mij betreft wel in een gaskamer gestopt worden
- Gaskamers zijn tenminste humamer dan een vuurpeleton
- Wat een prachtige uitvinding, die gaskamers.
- De nazi's hadden moetem winnen, met hun gaskamers.
het is dieler en geen dilerquote:Op maandag 2 april 2018 15:56 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ik had gezegd dat drugs dilers in de gas kamer moeten
nou dat vind ik minder erg dan drugs verkopen
Een historisch beladen onderwerp in combinatie met een vergeldingsdrang over bepaalde type mensen is vaak een ongelukkige keuze.quote:Op maandag 2 april 2018 15:56 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
drugs verkopen is evenals een verkeerde keuzequote:Op maandag 2 april 2018 16:05 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Een historisch beladen onderwerp in combinatie met een vergeldingsdrang over bepaalde type mensen is vaak een ongelukkige keuze.
Net zoals Eazy-E?quote:Op maandag 2 april 2018 16:09 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
drugs verkopen is evenals een verkeerde keuze
ik vind dat die mensen van de aardbodem moet worden gewist
nsberquote:Op maandag 2 april 2018 15:41 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
TS blowde vroeger zelfquote:Op maandag 2 april 2018 15:56 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
En van geleerdquote:
Wat vind je dan van pedofilie?quote:Op maandag 2 april 2018 17:57 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
En van geleerd
Ik weet teminste waar ik over praat als ik er op bash
Kan je niet zeggen over jou want je kent me eens niet en lult maar wat
typisch voor een zielige jong als jij. je probert jezelf te profileren op dit forum als stoere man
maar in de echt ben je in de zolderkamer met sekpop
echt zielig
quote:Op maandag 2 april 2018 12:47 schreef hugecooll het volgende:
Mss beetje normaal doen dan BaajGuardian
Ook zonder pardon geband.quote:Op maandag 2 april 2018 18:12 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik heb al 2 a 3 maanden geen facebook meer man.
Dit is FOK!, je moet nooit iets geloven hierquote:
Nope, zelf helemaal leeggegooid en gedeactiveerd omdat het mensen tot botte afhankelijke kutclowns maakt die liever hun oppervlakkige artificiele status tot in het abstracte de verzonnen wereld in werpen dan zich interesseren in hun oprechte vrienden( en eigen kinderen.)quote:
En wat vind je van doodsbedreigingen?quote:
legt aan wat en waaromquote:Op maandag 2 april 2018 19:18 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
En wat vind je van doodsbedreigingen?
Dat hebben de mensen wie je zit te dreigen niet gedaan toch?quote:Op maandag 2 april 2018 19:20 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
legt aan wat en waarom
als iemand bv je zusje verkracht
en je bedreigt diegene met de dood
dan snap ik wel
wie heb ik precies bedreigt met de doodquote:Op maandag 2 april 2018 19:21 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Dat hebben de mensen wie je zit te dreigen niet gedaan toch?
-De drugsdealers.quote:Op maandag 2 april 2018 19:24 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
wie heb ik precies bedreigt met de dood
ja was gehacktquote:Op maandag 2 april 2018 19:27 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
-De drugsdealers.
-Verschillende mensen in een bepaald topic.
-Mensen die dat topic hebben gelinkt.
Vast nog wel meer
Nee maar serieus, gaskamer is niet echt een bedreiging.quote:
Echt netjes is het ook niet.quote:Op maandag 2 april 2018 19:30 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Nee maar serieus, gaskamer is niet echt een bedreiging.
En derest.. fout van mij maar ja wat kan ik daar nu nog aan doen
heb al excuus gemaakt naar paar
Naja goed. Ging over dat drugsdealers ook maar mensen zijn etc, links geleuterquote:Op maandag 2 april 2018 19:37 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Echt netjes is het ook niet.
Wanneer je op een dergelijke toon post kun je natuurlijk ook het een en ander terugverwachten.
quote:
En voor vogeltjesdansquote:Op maandag 2 april 2018 19:40 schreef BoneThugss het volgende:
[..]![]()
![]()
1 voor allen en allen voor Iwanius![]()
Okee, wat gemeen, maar aangezien je zelf zei dat je wist waar je het over moest hebben voor je kon bashen....quote:
Uiteraardquote:
Het is maar facebook hoor. Zo'n grap op een holocaust overlevende forum of iets zou uiteraard niet kunnen. Maar op fb moet dit makkelijk kunnen aangezien mensen die dood worden geslagen regelmatig in me tijdlijn voorkomt, zelfs meerdere keren als gesponserd bericht. Dus geweld mag wel maar zo'n uitspraak niet? Dat vind ik kromquote:Op maandag 2 april 2018 19:41 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Okee, wat gemeen, maar aangezien je zelf zei dat je wist waar je het over moest hebben voor je kon bashen....
Wat ik wil zeggen, het hoeft niet allemaal op ervaringsdeskundigheid aan te komen.
Bljft toch het feit staan dat het gebruik van 'gaskamer' nogal beladen is. Ook al gaat het om drugsdealers en pedofielen.
drugs diler moeten ook gwoon in de gas kamersquote:Op maandag 2 april 2018 15:56 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Heeft je moeder iets te veel shotjes hero gezet ofzo?quote:Op maandag 2 april 2018 16:09 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
drugs verkopen is evenals een verkeerde keuze
ik vind dat die mensen van de aardbodem moet worden gewist
Ik heb blouw bloed idiootquote:Op maandag 2 april 2018 19:56 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Heeft je moeder iets te veel shotjes hero gezet ofzo?
wimlex?quote:
Beterschap.quote:
Serieus dingen zoalsquote:Op maandag 2 april 2018 20:44 schreef Marsenal het volgende:
Ik zou het niet eens durven, drug dilen op facebook, doen mensen dat?
Verder mag Markie lekker zelf bepalen wat ie met dat kutplatform doet, dus tja. Ik zou gewoon lekker je account opheffen, facebook is toch kut
Maar baajguardian is ook een idiootquote:Op maandag 2 april 2018 21:23 schreef Argo het volgende:
[..]
Mijn post zomaar verwijderd man man man...
Daarom heb niks gezegd dat niet objectief bewezen is.quote:Op maandag 2 april 2018 21:24 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Maar baajguardian is ook een idioot
Mooi. Snitches verdienen t ook gewoon gebanned te worden.quote:Op maandag 2 april 2018 15:41 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
heb allen iets gezegd over gaskamers dat is niet ban waardig
maar als ik 1x wat zeg direct ban
Ik niet. Hoop dat je op FOK! Ook ddn ban krijgt. Ik heb je gerapporteerdquote:Op maandag 2 april 2018 15:56 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
En ik hoop dat jij geband word, junkquote:Op maandag 2 april 2018 23:51 schreef IkBenDeBaas het volgende:
[..]
Ik niet. Hoop dat je op FOK! Ook ddn ban krijgt. Ik heb je gerapporteerd
quote:Op dinsdag 3 april 2018 07:29 schreef spiritusbus het volgende:
Aldus de fattie die dagelijks een halve liter wodka nodig heeft om te kunnen slapen.
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |