quote:Op maandag 2 april 2018 12:47 schreef hugecooll het volgende:
Mss beetje normaal doen dan BaajGuardian
quote:
quote:Verrichting waarbij een belegger op de Termijnmarkt een haussepositie doorschuift naar de volgende quinzaine, speculerend op een verdere koersstijging, zo wat een uitstel van betaling tot aan de vereffening van de volgende quinzaine.
Gevonden op http://www.encyclo.nl/lokaal/10353
Ik geloof er geen zak van.quote:Op maandag 2 april 2018 12:46 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
maar ik heb niet eens wat fout gedaan
heb allen iets gezegd over gaskamers dat is niet ban waardigquote:
In welke context gebruikte je 'gaskamers'?quote:Op maandag 2 april 2018 15:41 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
heb allen iets gezegd over gaskamers dat is niet ban waardig
als mensen drugs mogen aanbieden word niks aan gedoen rappoteer ik 100x
maar als ik 1x wat zeg direct ban
ik had gezegd dat drugs dilers in de gas kamer moetenquote:Op maandag 2 april 2018 15:55 schreef Ridocar het volgende:
[..]
In welke context gebruikte je 'gaskamers'?
- Gaskamers zijn niet tof, er zijn heel wat mensen vermoord in die dingen
- [naam persoon] mag wat mij betreft wel in een gaskamer gestopt worden
- Gaskamers zijn tenminste humamer dan een vuurpeleton
- Wat een prachtige uitvinding, die gaskamers.
- De nazi's hadden moetem winnen, met hun gaskamers.
het is dieler en geen dilerquote:Op maandag 2 april 2018 15:56 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ik had gezegd dat drugs dilers in de gas kamer moeten
nou dat vind ik minder erg dan drugs verkopen
Een historisch beladen onderwerp in combinatie met een vergeldingsdrang over bepaalde type mensen is vaak een ongelukkige keuze.quote:Op maandag 2 april 2018 15:56 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ik had gezegd dat drugs dilers in de gas kamer moeten
nou dat vind ik minder erg dan drugs verkopen
drugs verkopen is evenals een verkeerde keuzequote:Op maandag 2 april 2018 16:05 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Een historisch beladen onderwerp in combinatie met een vergeldingsdrang over bepaalde type mensen is vaak een ongelukkige keuze.
Net zoals Eazy-E?quote:Op maandag 2 april 2018 16:09 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
drugs verkopen is evenals een verkeerde keuze
ik vind dat die mensen van de aardbodem moet worden gewist
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |