Precies, maar een corrigerende tik schijnt niet meer toegestaan te zijn.quote:Op maandag 2 april 2018 10:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hoort bij de leeftijd waarin het kind nu zit
Staat ook een beetje raar wel in de metroquote:Op maandag 2 april 2018 10:42 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Precies, maar een corrigerende tik schijnt niet meer toegestaan te zijn.
Wat is er raar aan goedkeurende blikken en "fijn dat er tegenwoordig nog opgevoed wordt"-gemompel?quote:Op maandag 2 april 2018 10:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Staat ook een beetje raar wel in de metro
Nou ja, voor je het weet belt iemand veilig thuisquote:Op maandag 2 april 2018 10:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Staat ook een beetje raar wel in de metro
misschien zijn het wel kinderen van 15quote:Op maandag 2 april 2018 10:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik zet ze gewoon bij de eerstvolgende halte uit de metro en laat ze terug kruipen naar huis.quote:Op maandag 2 april 2018 10:45 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Nou ja, voor je het weet belt iemand veilig thuisTerwijl jij alleen maar bezig bent om je kind op te voeden. Let op, ik ben zeker niet van het slaan. Maar af en toe een tik op hun kont moet kunnen.
Bij welke leeftijd?quote:Op maandag 2 april 2018 10:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ook een optiequote:Op maandag 2 april 2018 10:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik zet ze gewoon bij de eerstvolgende halte uit de metro en laat ze terug kruipen naar huis.
Dat is echt slecht inderdaad.quote:Op maandag 2 april 2018 10:51 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ook een optie![]()
Of van die 'moeders' die stoïcijns naar hun mobiel blijven loeren terwijl hun kroost de hele boel bij elkaar gilt. Ik ben dan serieus in staat om die telefoon uit haar handen te pakken, haar hoofd vast te pakken en die richting haar kind draaien.
1.5 - 2 jaar, zelfs bijten.quote:Op maandag 2 april 2018 10:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Bij welke leeftijd?
Want ik heb er één alleen opgevoed, en de opvoeding van de ander is nog in volle gang, maar geen van beiden heeft het ooit in zijn hoofd gehaald mij te schoppen.
Het is iedereen nu wel duidelijk dat jezelf geen kinderen hebt.quote:Op maandag 2 april 2018 10:37 schreef CaVaBien het volgende:
Ik zit nu in de metro en tegenover mij zit er een tokkiewijf met haar 2 onopgevoede tokkiekinderen.
Loopt dat kind te schoppen om haar heen en gillen. Nog heel even en ik ga haar opvoeden met een corrigerende tik.
Dat wijf zegt af en toe niet doen, maar daar wordt natuurlijk niet naar geluisterd.
Klacht: tering herrie in de metro.
Klacht 2: ouders die hun kinderen niet in bedwang kunnen houden.
Ook als je wel kinderen hebt is het bloedirritant.quote:Op maandag 2 april 2018 10:55 schreef halfway het volgende:
[..]
Het is iedereen nu wel duidelijk dat jezelf geen kinderen hebt.
liever in de metro dan in het vliegtuigquote:Op maandag 2 april 2018 10:56 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ook als je wel kinderen hebt is het bloedirritant.
Nou nee, dat hoort niet bij de leeftijd van het kind, en dat je het accepteert al helemaal niet.quote:Op maandag 2 april 2018 10:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
1.5 - 2 jaar, zelfs bijten.
joh, je meent hetquote:Op maandag 2 april 2018 10:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou nee, dat hoort niet bij de leeftijd van het kind, en dat je het accepteert al helemaal niet.
Inderdaad. Maar ik heb wel het idee dat kinderen steeds meer in bescherming worden genomen want zielig. Dat zie je bijvoorbeeld bij een corrigerende tik. Sommigen die dat zien vinden dat al gelijk mishandeling. Of dat lieflijk 'niet doen, Vlinder. Dat mag niet'. Ja, leuk voor kinderen die daarvan al onder de indruk zijn, maar de meesten zijn daar dus niet van onder de indruk. En ik zag niet dat je maar moet schreeuwen tegen je kind, maar af en toe stem verheffen daar is niks mis mee.quote:Op maandag 2 april 2018 10:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou nee, dat hoort niet bij de leeftijd van het kind, en dat je het accepteert al helemaal niet.
Ik heb ineens een stem alsof ik al 10 jaar zware shag rook.quote:Op maandag 2 april 2018 11:03 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar ik heb wel het idee dat kinderen steeds meer in bescherming worden genomen want zielig. Dat zie je bijvoorbeeld bij een corrigerende tik. Sommigen die dat zien vinden dat al gelijk mishandeling. Of dat lieflijk 'niet doen, Vlinder. Dat mag niet'. Ja, leuk voor kinderen die daarvan al onder de indruk zijn, maar de meesten zijn daar dus niet van onder de indruk. En ik zag niet dat je maar moet schreeuwen tegen je kind, maar af en toe stem verheffen daar is niks mis mee.
De kop heb je alquote:Op maandag 2 april 2018 11:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb ineens een stem alsof ik al 10 jaar zware shag rook.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |