abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_178248639
Er is een soort "studievereniging" op mijn mbo die binnenkort een meeloopdag voor ouders organiseert. Dit is heel leuk en aardig allemaal, maar de uitnodiging hiervoor is direct verstuurd naar mijn ouders en dat stuit me een beetje tegen de borst.

Ik zit er namelijk helemaal niet op te wachten om hen een rondleiding te geven daar, het is een beetje mijn wereldje daar en ik heb liever niet dat ze zich daar mee bemoeien. Maar goed, hoe kan ik nu nee zeggen tegen m'n moeder als ze zo staat te popelen om eens rond te kijken waar ik altijd studeer.

Als ik zo om me heen kijk delen anderen dit gevoel ook wel. De mensen die dit organiseren zullen heus wel snappen dat er geen hond komt als ze de uitnodiging naar de studenten sturen. Ik vind het dan ook hondsbrutaal dat ze het zo voor elkaar proberen te krijgen.

Is dit niet misbruik van persoonsgegevens ofzo? Ik zal ze heus niet aanklagen, maar ik wil er toch iets van kunnen zeggen zonder uitgelachen te worden. Ik ben lid van die vereniging en niet mijn ouders verdomme.

Ik zal er ook wel iets te zwaar aan tillen en ze zullen het vast goed bedoelen, maar grrr.

(Ben trouwens gewoon volwassen, dus nog een extra reden waarom ze mij mogen contacteren en niet mijn ouders.)
pi_178248672
Hoe komen zij aan het (email)adres van je ouders?
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_178248700
Zeeeer terechte klacht.

Hoe hebben ze die brief geschreven dan? 'Aan de ouders/voogd van'?

Hoe weet de school waar je ouders wonen als je op kamers woont?

Hoe weet die school uberhaupt of je nog ouders hebt?
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_178248703
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2018 00:40 schreef spijkerbroek het volgende:
Is het nou mbo of hbo?

Hoe komen zij aan het (email)adres van je ouders?
Ja, typo sorry. Al gewijzigd.

En ze stuurden een brief naar mijn huisadres. Moest ik opgeven bij inschrijven van die vereniging (voor korting voor materialen enzo.)

"Aan de ouders/verzorgers van ..."
pi_178248724
Edit: n/a
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_178248762
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2018 00:41 schreef Het_Bokje het volgende:
Zeeeer terechte klacht.

Hoe hebben ze die brief geschreven dan? 'Aan de ouders/voogd van'?

Hoe weet de school waar je ouders wonen als je op kamers woont?

Hoe weet die school uberhaupt of je nog ouders hebt?
Fijn om te zien dat ik niet de enige ben die dit niet vindt kunnen.
pi_178248773
Dan het regelement mbt. tot dataverwerking/privacy van de studievereniging maar eens doornemen.

Niet dat je er iets mee opschiet, kwaad is al geschiedt.
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_178248791
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2018 00:46 schreef Het_Bokje het volgende:
Dan het regelement mbt. tot dataverwerking/privacy van de studievereniging maar eens doornemen.

Niet dat je er iets mee opschiet, kwaad is al geschiedt.
Dat is wel een goede.
pi_178249010
Man man man :') kijkavond had ik voor het laatst in groep 8 :').
pi_178249036
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2018 01:02 schreef Goudenvis het volgende:
DANKU!!!
pi_178249060
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2018 01:02 schreef Goudenvis het volgende:
Wat viel er nog te kijken in groep 8?
Zonder wrijving geen glans
pi_178249080
quote:
1s.gif Op maandag 2 april 2018 01:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Wat viel er nog te kijken in groep 8?
Teletubbies, denk dat jij het er erg leuk had gevonden.
pi_178249089
quote:
1s.gif Op maandag 2 april 2018 01:10 schreef Goudenvis het volgende:

[..]

Teletubbies, denk dat jij het er erg leuk had gevonden.
Wij keken school tv weekjournaal. Bestaat dat nog?
pi_178249093
Familie Verburgh met een H.
pi_178249199
7 Off-topic reacties op 19 posts, waarvan 5 blauw, nice.
pi_178249228
'Studie', 'studeren' en 'studenten' zijn wel een beetje veel gezegd voor die veredelde bezigheidstherapie, vind je zelf ook niet? Wat is er mis met 'beroepsopleiding', 'leren' en 'leerling'?
pi_178249246
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2018 01:20 schreef Fokpop het volgende:
'Studie', 'studeren' en 'studenten' zijn wel een beetje veel gezegd voor die veredelde bezigheidstherapie, vind je zelf ook niet? Wat is er mis met 'beroepsopleiding', 'leren' en 'leerling'?
Ik vind het zelf ook wat pretentieus, maar goed, dit is de voertaal. Maar heb je verder nog advies?
pi_178249734
Heb je geen app waarop je de post kan zien die eraan komt, zodat je op tijd thuis kan zijn om het te onderscheppen?
5 Ferrari's op videoband!
  maandag 2 april 2018 @ 01:57:01 #19
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_178249741
Lekker je ouders rondleiden, is toch leuk
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  maandag 2 april 2018 @ 01:58:05 #20
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_178249749
Zeik niet zo vent als je ouders dat leuk vinden
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_178249813
quote:
17s.gif Op maandag 2 april 2018 01:57 schreef richolio het volgende:
Lekker je ouders rondleiden, is toch leuk
Eens
  maandag 2 april 2018 @ 02:06:36 #22
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_178249863
quote:
Ik zou het eerder omschrijven als 'werkeloos', 'uitkeringstrekker' en 'mentaal beperkte'. Maar goed, iedereen mag zijn eigen mening erop na houden.
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
pi_178249937
quote:
99s.gif Op maandag 2 april 2018 02:06 schreef DerRabbit het volgende:

[..]

Ik zou het eerder omschrijven als 'werkeloos', 'uitkeringstrekker' en 'mentaal beperkte'. Maar goed, iedereen mag zijn eigen mening erop na houden.
Dus iemand die na het vmbo netjes een mbo opleiding doet is een K.Werkloos? Okay, mr.Masterstudent, jouw kachel moet ook onderhouden worden, de bips van je oma moet ook gewassen worden. Doe t lekker zelf.
  maandag 2 april 2018 @ 02:17:48 #24
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_178249944
quote:
1s.gif Op maandag 2 april 2018 02:14 schreef Het_Bokje het volgende:

[..]

Dus iemand die na het vmbo netjes een mbo opleiding doet is een K.Werkloos? Okay, mr.Masterstudent, jouw kachel moet ook onderhouden worden, de bips van je oma moet ook gewassen worden. Doe t lekker zelf.
In een land van gelijken zijn sommige iets gelijker dan andere. Niet iedere mbo opleiding is per definitie weg gegooid, maar aangezien deze TS het heeft over dagen waarop zijn ouders mee mogen gaan kijken kun je toch wel met 110% zekerheid vast stellen dat niet om een verzorgende IG of loodgieter opleiding gaat.
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
pi_178249996
quote:
Ik denk eerlijk gezegd gewoon dat 'beroepsopleidingvereniging' niet zo lekker van de tong rolt, maar laat me niet in de weg staan van je compensatiedrang.
pi_178250009
mbo=hbo-competentieleer&kutprojectjes

(beetje brandstof voor de koude nacht)
pi_178250318
Je moeder verhuren aan je klasgenoten !

:7 ^O^
pi_178250431
Ik weet niet of het nog steeds zo is, maar op het MBO werden vroeger, itt op het HBO, de ouders ook gebeld als een leerling niet bij een les was komen opdagen. Die gegevens zijn dan ook gewoon bekend bij de opleiding.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  maandag 2 april 2018 @ 08:23:16 #30
164018 nijnja
Nimmer alcohol, enkel Fristi
pi_178250557
Pas op dat ze je dekmantel niet verpesten

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
pi_178251204
Haha mbo. :')
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')