Ja, typo sorry. Al gewijzigd.quote:Op maandag 2 april 2018 00:40 schreef spijkerbroek het volgende:
Is het nou mbo of hbo?
Hoe komen zij aan het (email)adres van je ouders?
Fijn om te zien dat ik niet de enige ben die dit niet vindt kunnen.quote:Op maandag 2 april 2018 00:41 schreef Het_Bokje het volgende:
Zeeeer terechte klacht.
Hoe hebben ze die brief geschreven dan? 'Aan de ouders/voogd van'?
Hoe weet de school waar je ouders wonen als je op kamers woont?
Hoe weet die school uberhaupt of je nog ouders hebt?
Dat is wel een goede.quote:Op maandag 2 april 2018 00:46 schreef Het_Bokje het volgende:
Dan het regelement mbt. tot dataverwerking/privacy van de studievereniging maar eens doornemen.
Niet dat je er iets mee opschiet, kwaad is al geschiedt.
DANKU!!!quote:Op maandag 2 april 2018 01:02 schreef Goudenvis het volgende:
Man man mankijkavond had ik voor het laatst in groep 8
.
Wat viel er nog te kijken in groep 8?quote:Op maandag 2 april 2018 01:02 schreef Goudenvis het volgende:
Man man mankijkavond had ik voor het laatst in groep 8
.
Teletubbies, denk dat jij het er erg leuk had gevonden.quote:Op maandag 2 april 2018 01:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat viel er nog te kijken in groep 8?
Wij keken school tv weekjournaal. Bestaat dat nog?quote:Op maandag 2 april 2018 01:10 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Teletubbies, denk dat jij het er erg leuk had gevonden.
Ik vind het zelf ook wat pretentieus, maar goed, dit is de voertaal. Maar heb je verder nog advies?quote:Op maandag 2 april 2018 01:20 schreef Fokpop het volgende:
'Studie', 'studeren' en 'studenten' zijn wel een beetje veel gezegd voor die veredelde bezigheidstherapie, vind je zelf ook niet? Wat is er mis met 'beroepsopleiding', 'leren' en 'leerling'?
Eensquote:Op maandag 2 april 2018 01:57 schreef richolio het volgende:
Lekker je ouders rondleiden, is toch leuk
Ik zou het eerder omschrijven als 'werkeloos', 'uitkeringstrekker' en 'mentaal beperkte'. Maar goed, iedereen mag zijn eigen mening erop na houden.quote:Op maandag 2 april 2018 01:20 schreef Fokpop het volgende:
'Studie', 'studeren' en 'studenten' zijn wel een beetje veel gezegd voor die veredelde bezigheidstherapie, vind je zelf ook niet? Wat is er mis met 'beroepsopleiding', 'leren' en 'leerling'?
Dus iemand die na het vmbo netjes een mbo opleiding doet is een K.Werkloos? Okay, mr.Masterstudent, jouw kachel moet ook onderhouden worden, de bips van je oma moet ook gewassen worden. Doe t lekker zelf.quote:Op maandag 2 april 2018 02:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik zou het eerder omschrijven als 'werkeloos', 'uitkeringstrekker' en 'mentaal beperkte'. Maar goed, iedereen mag zijn eigen mening erop na houden.
In een land van gelijken zijn sommige iets gelijker dan andere. Niet iedere mbo opleiding is per definitie weg gegooid, maar aangezien deze TS het heeft over dagen waarop zijn ouders mee mogen gaan kijken kun je toch wel met 110% zekerheid vast stellen dat niet om een verzorgende IG of loodgieter opleiding gaat.quote:Op maandag 2 april 2018 02:14 schreef Het_Bokje het volgende:
[..]
Dus iemand die na het vmbo netjes een mbo opleiding doet is een K.Werkloos? Okay, mr.Masterstudent, jouw kachel moet ook onderhouden worden, de bips van je oma moet ook gewassen worden. Doe t lekker zelf.
Ik denk eerlijk gezegd gewoon dat 'beroepsopleidingvereniging' niet zo lekker van de tong rolt, maar laat me niet in de weg staan van je compensatiedrang.quote:Op maandag 2 april 2018 01:20 schreef Fokpop het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |