Denk dat jij niet begrijpt wat FUD eigenlijk betekent. Wat ik zeg heeft toch helemaal niks met FUD te maken. Het wordt echt te vaak gebruikt.quote:Op maandag 2 april 2018 08:58 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zie een paar Posts hierboven onze eigen Kyran.
Veel mensen denken zo, tijdje geen beloning is FUD
Welk voordeel? Heb gemiddeld ingekocht op 5 dollar.quote:Op maandag 2 april 2018 10:20 schreef kthxbye het volgende:
[..]
gaat nog steeds omhoog hoor, maar ja, trend is omlaag... dus lang zal het niet duren. Doe er je voordeel mee
Verkopen en straks goedkoper inkopen.quote:Op maandag 2 april 2018 11:45 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Welk voordeel? Heb gemiddeld ingekocht op 5 dollar.
Dat is een beetje tricky alleen met het volume en de marketmakerquote:Op maandag 2 april 2018 11:47 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Verkopen en straks goedkoper inkopen.
Als hodler trade ik niet actief, gaat geheid fout aangezien ik het niet constant in de gaten wil/kan houden. Maarja oud verhaal.quote:Op maandag 2 april 2018 11:47 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Verkopen en straks goedkoper inkopen.
Goed dan “geen vertrouwen in dus verkoop het maar” ipv FUD.quote:Op maandag 2 april 2018 10:59 schreef Kyran het volgende:
[..]
Denk dat jij niet begrijpt wat FUD eigenlijk betekent. Wat ik zeg heeft toch helemaal niks met FUD te maken. Het wordt echt te vaak gebruikt.
jij heb zeker niet op Harvard gezetenquote:Op maandag 2 april 2018 11:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Goed dan “geen vertrouwen in dus verkoop het maar” ipv FUD.
Had toch al een hekel aan afkortingen en Engelse termen..
En smileys..en gingers..
Ginger alertquote:Op maandag 2 april 2018 11:59 schreef kthxbye het volgende:
[..]
jij heb zeker niet op Harvard gezeten
Welke bullrunquote:Op maandag 2 april 2018 12:35 schreef leolinedance het volgende:
Valt me trouwens op dat AE relatief steady blijft tijdens de crash. Dat wordt moonen tijdens de bullrun
De bull gaat de paashaas verjagen, dat zal dus vanavond ergens beginnen, mogelijk morgen als de Amerikaanse paashaas wakker wordt.quote:
Jullie? Alleen Dwaalboy volgens mij.quote:Op maandag 2 april 2018 13:23 schreef noobcrypto het volgende:
en die volgt zijn zus gewoon en die weer zijn neef en die weer haar vader..
Alles is redelijk groen op moment, dus waarom jullie zo naar ltc staren? ik kijk liever naar zijn zus en moeder
100/1,8=55,55x1,8=100quote:Op maandag 2 april 2018 13:23 schreef KappenBakken het volgende:
Om een 80% daling goed te maken is een 400% stijging nodig.
brombeer schrijft er ook iets over.quote:Op maandag 2 april 2018 13:26 schreef hodlwave het volgende:
[..]
Jullie? Alleen Dwaalboy volgens mij.
En 10x lager sinds 01-2018quote:Op maandag 2 april 2018 13:45 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Staat slechts 10x hoger dan een jaar geleden
Ja het is toch ongelofelijk, we hadden allang 100x hoger kunnen staan...quote:Op maandag 2 april 2018 13:45 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Staat slechts 10x hoger dan een jaar geleden
Wat doe je hier?quote:
Uh, zo werkt het niet natuurlijk he ...quote:
is die nou al gelist?quote:Op maandag 2 april 2018 15:00 schreef crpytoshill het volgende:
bee token binnenkort voor een prikkie kopen
op een paar kleine exchanges staat ie, als je dat bedoelt.quote:
is idex makkelijk te gebruiken? ziet er beter uit dan etherdelta.quote:
Ja.quote:Op maandag 2 april 2018 15:37 schreef crpytoshill het volgende:
[..]
is idex makkelijk te gebruiken? ziet er beter uit dan etherdelta.
quote:Op maandag 2 april 2018 16:09 schreef Dwaalboy het volgende:
Jep 17.00 deathline
Ieder verkoopt nu alvast
Daar staat weer een heel stuk over de anonieme partnership “welke de wereld van crypto op zijn grondvesten doet gaan schudden” _O-quote:Op maandag 2 april 2018 17:01 schreef Kuifje774 het volgende:
https://stocksgazette.com(...)ed-coin-of-the-year/
En dat kan niet zo zijn omdat?quote:Op maandag 2 april 2018 17:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Daar staat weer een heel stuk over de anonieme partnership “welke de wereld van crypto op zijn grondvesten doet gaan schudden” _O-
Ik ken Verge totaal niet dus ben er neutraal over maar dit partnership gedoe is toch wel 1 van de vaagste dingen die ik tot nu toe heb gehoord in Cryptoland.quote:Op maandag 2 april 2018 17:29 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
En dat kan niet zo zijn omdat?
Zoveel Verge haat in dit topicmocht hij ooit 1$ halen dan blijf ik nog even weg
(wat ik sowieso al doe maar dan met een groter budget)
Hoho ik heb zeker geen verge haat.quote:Op maandag 2 april 2018 17:29 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
En dat kan niet zo zijn omdat?
Zoveel Verge haat in dit topicmocht hij ooit 1$ halen dan blijf ik nog even weg
(wat ik sowieso al doe maar dan met een groter budget)
Zie hier het interview. Waarin Larry & Joe ook vragen of het niet gewoon een exitscam is.quote:Op maandag 2 april 2018 18:05 schreef TwztId het volgende:
[..]
Ik ken Verge totaal niet dus ben er neutraal over maar dit partnership gedoe is toch wel 1 van de vaagste dingen die ik tot nu toe heb gehoord in Cryptoland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |