abonnement Unibet Coolblue
pi_181952701
quote:
1s.gif Op zondag 16 september 2018 22:44 schreef Bosbeetle het volgende:
Gok dat dit van die grace nog wel voor wat opschudding kan zorgen :P
In dat land van die oranje clown?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_181952711
quote:
1s.gif Op zondag 16 september 2018 22:44 schreef Bosbeetle het volgende:
Gok dat dit van die grace nog wel voor wat opschudding kan zorgen :P
Hoezo ?
Voor de Nederlandse kijker was dit wel bekend natuurlijk
Alleen in de VS houden ze dat sprookje overeind
pi_181952724
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2018 22:45 schreef bluemoon23 het volgende:

[..]

Hoezo ?
Voor de Nederlandse kijker was dit wel bekend natuurlijk
Alleen in de VS houden ze dat sprookje overeind
En het was in het Engels toch. Dus opzich.
  Moderator zondag 16 september 2018 @ 22:47:43 #255
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_181952749
quote:
1s.gif Op zondag 16 september 2018 22:44 schreef Monolith het volgende:

[..]

Mja, dit is toch in de VS ook vast wel eerder opgemerkt?
Vast wel maar toch lekker gelikt in een filmpje gegooid


Kan lekker in de media gezet worden als van de maker van 'netherlands second'
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_181952843
quote:
1s.gif Op zondag 16 september 2018 22:44 schreef Bosbeetle het volgende:
Gok dat dit van die grace nog wel voor wat opschudding kan zorgen :P
Verwacht ik niet, Amerikanen geloven nu eenmaal graag in sprookjes en vanuit hun oogpunt is er weinig gelogen aan het marketingverhaal rond Glennis Grace.
pi_181953005
Was wel een grappig filmpje van Glennis, maar wat mij betreft hoeft ze niet 'gepakt' te worden ofzo. Gun haar best succes in de VS, dat neppe verhaal rondom haar heeft ze ook niet zelf verzonnen.
Koel en donker bewaren
pi_181953011
Tevens leuke aflevering en blij dat hij terug is
Koel en donker bewaren
pi_181953130
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2018 23:06 schreef Guanabana het volgende:
Was wel een grappig filmpje van Glennis, maar wat mij betreft hoeft ze niet 'gepakt' te worden ofzo. Gun haar best succes in de VS, dat neppe verhaal rondom haar heeft ze ook niet zelf verzonnen.
En dat neppe verhaal zal ongetwijfeld voor iig 50% van de kandidaten gelden. Ook bij de Nederlandse 'talentenshows' worden veel van de kandidaten door de producenten gevraagd om mee te doen en zijn ze iig al bekend in de industrie ipv dat ze echt auditie doen. Aan de andere kant vind ik het prima dat het Amerikaanse publiek daarover ingelicht wordt (en die informatie staat ook gewoon op Wikipedia, dus de Amerikaanse media is er iig niet in geïnteresseerd, anders hadden ze er al lang verslag over gedaan).
pi_181953192
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2018 23:06 schreef Guanabana het volgende:
Was wel een grappig filmpje van Glennis, maar wat mij betreft hoeft ze niet 'gepakt' te worden ofzo. Gun haar best succes in de VS, dat neppe verhaal rondom haar heeft ze ook niet zelf verzonnen.
Glennis wordt toch niet echt gepakt, alleen die onzin eromheen.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  maandag 17 september 2018 @ 00:01:41 #261
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_181953735
Prima show.
En terechte kritiek op Talk Show Pardon en Glennis Grace.
Ik zie ze trouwens in staat om daadwerkelijk die Joker naar Rutte te brengen. :+
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_181954322
Zo, en Glennis Grace en Lubach wonen in dezelfde stad. En Glennis Grace kennende, mocht ze de finale verliezen, word ze mad op Lubach.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_181957252
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2018 00:01 schreef golfer het volgende:
Prima show.
En terechte kritiek op Talk Show Pardon en Glennis Grace.
Ik zie ze trouwens in staat om daadwerkelijk die Joker naar Rutte te brengen. :+
Waarom niet, paar postzegels er op en het is geregeld :D

quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2018 00:26 schreef FireFox1 het volgende:
Zo, en Glennis Grace en Lubach wonen in dezelfde stad. En Glennis Grace kennende, mocht ze de finale verliezen, word ze mad op Lubach.
Daarom mag ie van mij wel viral gaan :D _O-
pi_181958189
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2018 00:01 schreef golfer het volgende:
Prima show.
En terechte kritiek op Talk Show Pardon en Glennis Grace.
Ik zie ze trouwens in staat om daadwerkelijk die Joker naar Rutte te brengen. :+
Dat talkshowpardon voor die twee kinderen was inderdaad schandalig, gezien de veel schrijnender gevallen die wel teruggestuurd werden en worden. Tenenkrommend om Jesse Klaver over de rug van "zielige kinderen" naar stemmen te zien hengelen, met zo'n schuine blik over tafel of zijn plaatsname aan de "goede" kant wel genoeg opgemerkt werd.
Nu mogen van mij kinderen die niet zo door Paul de Leeuw en Peter R. gesteund worden en hier al jaren in de procedure zitten, ook allemaal blijven. Alles of niets.
Zo slecht is het in Armenië echt niet, en ineens blijkt mama ook weer wel voor de kinderen te kunnen zorgen, dus hoezo "weeshuis"?
pi_181958508
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2018 09:47 schreef la_perle_rouge het volgende:

[..]

Dat talkshowpardon voor die twee kinderen was inderdaad schandalig, gezien de veel schrijnender gevallen die wel teruggestuurd werden en worden. Tenenkrommend om Jesse Klaver over de rug van "zielige kinderen" naar stemmen te zien hengelen, met zo'n schuine blik over tafel of zijn plaatsname aan de "goede" kant wel genoeg opgemerkt werd.
Nu mogen van mij kinderen die niet zo door Paul de Leeuw en Peter R. gesteund worden en hier al jaren in de procedure zitten, ook allemaal blijven. Alles of niets.
Zo slecht is het in Armenië echt niet, en ineens blijkt mama ook weer wel voor de kinderen te kunnen zorgen, dus hoezo "weeshuis"?
Dat, en na jarenlang procederen komen ze er op de dag van de uitzetting achter dat het toch niet door mag gaan? Hadden ze daar in de loop der jaren niet achter kunnen komen? Hoe je er ook tegen aankijkt is dat ook gewoon een grote faal van het ministerie. Daarnaast, als de kinderen niet de dag van de uitzetting uit huis gevlucht waren, hadden ze dan ook een pardon gekregen? Het lijkt er op van niet.

Al met al heeft de hele kwestie het signaal gegeven dat je het beste zo lang mogelijk door kunt procederen (aangezien je dan kunt zeggen dat de kinderen in Nederland zijn opgegroeid), als er geen andere uitweg is zoveel mogelijk de media opzoeken, de moeder/ouders moeten voordoen alsof ze niet in staat zijn voor de kinderen te zorgen, en als je echt uitgezet wordt dan moet je gaan onderduiken.

Ik neem nu aan dat Jesse, Paul en Peter bij iedere zaak gaan lopen huilen en mensen voor NSB'er en 'stoere jongen' uitmaken? Maar nee, dat zal wel niet, ze doen dit alleen als er genoeg media-aandacht is en ze zichzelf goed kunnen profileren. Stelletje profiteurs, over de rug van kinderen heen :r
pi_181960267
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2018 23:06 schreef Guanabana het volgende:
Was wel een grappig filmpje van Glennis, maar wat mij betreft hoeft ze niet 'gepakt' te worden ofzo. Gun haar best succes in de VS, dat neppe verhaal rondom haar heeft ze ook niet zelf verzonnen.
Ze vertelt het wel zelf. Ik vind het prima dat ze wil doorbreken op een grotere markt, maar laten we wel even vaststellen dat zelf zielig doet en de boel gewoon bedondert. Sowieso erger ik me blauw aan die hijgerigheid waarmee wordt gedaan alsof meedoen aan een Amerikaanse fakeshow iets fantastisch is. Zo fantastisch dat het zelfs op het journaal moet wanneer ze een ronde verder komt.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  maandag 17 september 2018 @ 11:46:39 #267
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_181960545
Volgens de kenners kan je beter tweede worden, mbt je carrière. Dus als die Glennis tweede wordt, mag ze Lubach&Co wel n bloemetje sturen.
"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
pi_181967357
Ben benieuwd of Rutte de Joker speelt...
  maandag 17 september 2018 @ 18:49:39 #269
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_181967524
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2018 11:46 schreef EP3 het volgende:
Volgens de kenners kan je beter tweede worden, mbt je carrière. Dus als die Glennis tweede wordt, mag ze Lubach&Co wel n bloemetje sturen.
Als winnaar zit je direct vast aan allemaal contracten en ben je gebonden aan exclusiviteit, als runner-up is dat volgensmij veel minder en mag je zelf veel meer dingen gaan doen.
Alsnog, Glennis :r
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_181967858
Miljoen euro prijzengeld is anders wel een dingetje hoor. :P
-nee-
  † In Memoriam † maandag 17 september 2018 @ 19:19:26 #271
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_181968075
Beetje slechte kwaliteit maar had wel verwacht dat DIT nog wel voorbij zou komen.
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
  Moderator / Redactie Sport / Devops maandag 17 september 2018 @ 21:18:26 #272
176766 crew  zoem
zoemt
pi_181970843
Straks bij Shownieuws gaan ze nog even rellen over dat item over Glennis Grace, want ze is zo zielig :')
  maandag 17 september 2018 @ 21:45:03 #273
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_181971681
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2018 21:18 schreef zoem het volgende:
Straks bij Shownieuws gaan ze nog even rellen over dat item over Glennis Grace, want ze is zo zielig :')
Ik heb even gekeken op hun site hoe ze dat gaan invullen, maar het is wel triest hoe ze het brengen. Er zijn uiteraard wat twitteraars die het niet vinden kunnen, dus dan kan het uiteraard voor shownieuws niet door de beugel hoor :') Volgens hun is het nieuwe seizoen van Lubach gelijk begonnen met een rel. Ja een rel die ze er zelf van maken ja...
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_181971832
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2018 21:18 schreef zoem het volgende:
Straks bij Shownieuws gaan ze nog even rellen over dat item over Glennis Grace, want ze is zo zielig :')
Is ze een vaste gast bij dat enge clubje of zo?
  † In Memoriam † woensdag 19 september 2018 @ 03:07:49 #275
368283 ato
pi_181997387
Lubach was scherp en god Glennis en het programma AGT werden op de hak genomen, wat een shock zeg.
Life can be a bitch, so like it..
  woensdag 19 september 2018 @ 07:51:27 #276
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_181999030
quote:
1s.gif Op maandag 17 september 2018 19:07 schreef Marsenal het volgende:
Miljoen euro prijzengeld is anders wel een dingetje hoor. :P
Uitbetaald over 40 jaar begreep ik :D
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_181999196
quote:
1s.gif Op woensdag 19 september 2018 07:51 schreef Maraca het volgende:

Uitbetaald over 40 jaar begreep ik :D
Dat is wel weer typisch VS :Y Zover ik weet werken alle grote prijzen in loterijen daar zo. Zal wel weer een wet voor zijn of zo waarom dat moet.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_181999526
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2018 08:08 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dat is wel weer typisch VS :Y Zover ik weet werken alle grote prijzen in loterijen daar zo. Zal wel weer een wet voor zijn of zo waarom dat moet.
Dan keren ze effectief minder uit. Scheelt ze geld, door de inflatie.
pi_181999536
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2018 11:29 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Ze vertelt het wel zelf. Ik vind het prima dat ze wil doorbreken op een grotere markt, maar laten we wel even vaststellen dat zelf zielig doet en de boel gewoon bedondert. Sowieso erger ik me blauw aan die hijgerigheid waarmee wordt gedaan alsof meedoen aan een Amerikaanse fakeshow iets fantastisch is. Zo fantastisch dat het zelfs op het journaal moet wanneer ze een ronde verder komt.
De NOS had vorige week nog een leuke kop: "'Glennis is nu groter dan elke andere Nederlandse artiest in Amerika'"

https://nos.nl/artikel/22(...)iest-in-amerika.html

Volgens mij zijn er in het verleden ook Nederlandse artiesten geweest die hits hebben gescoord in de VS, hoe is Glennis Grace dan de grootste Nederlandse artiest ooit daar? _O-

Ze doet het goed in AGT, maar er zijn elk jaar tig talentenshows daar en, zoals in Nederland, de meeste deelnemers en zelfs winnaars zijn snel weer vergeten. Of ze het gaat maken in de VS kunnen we pas over een paar jaar zeggen (en bij winst is die kans nog steeds klein).
pi_182000193
quote:
1s.gif Op woensdag 19 september 2018 08:48 schreef bamibij het volgende:

[..]

Dan keren ze effectief minder uit. Scheelt ze geld, door de inflatie.
Plus het kan ook aan de hoeveelheid belasting die je moet betalen schelen, over een groot bedrag moet je een stuk meer betalen dan over 40 keer een klein bedrag. Zeker bij de gigantische prijzen in loterijen scheelt dat enorm, plus je hebt voor jezelf de zekerheid van een inkomen over de jaren heen (als diegene die het uitbetaald iig niet failliet gaat) en verminderd het risico dat je alles meteen uitgeeft en op de lange termijn veel slechter af bent (wat, zeker bij de gigantische loterijprijzen, iets is wat in de praktijk nogal eens voorkomt).

De winnaar kan ook voor $300K direct kiezen (wat gelijk zou moeten staan in waarde, vanwege die inflatie, tegen $1M over 40 jaar gespreid), maar dan blijft er in de praktijk maar $150K-$200K over volgens dit artikel: http://www.iheartradio.ca(...)lly-get-1m-1.3300591

Al met al (ook het optreden dat de winnaar in Las Vegas mag doen) wordt het mooier gebracht dan het is. Ten slote:

quote:
Only a handful of AGT winners have gone on to successful entertainment careers. Season 2 winner, ventriloquist Terry Fater, and magician Matt Franco, who won Season 9, signed lucrative deals for their own shows in Vegas.

But singers who won the show – including Bianca Ryan, Neal E. Boyd, Kevin Skinner, Landau Eugene Murphy – have failed to cash in on their AGT success. Last season’s winner Grace VanderWaal has a debut album coming out in November.
Neemt niet weg dat het nog steeds een mooi bedrag is en dat het een springplak zou kunnen zijn, maar ook niet meer dan dat :)

[ Bericht 0% gewijzigd door MrBadGuy op 19-09-2018 10:08:16 ]
  woensdag 19 september 2018 @ 12:03:15 #281
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_182002897
Grace zelf kon het filmpje van Lubach wel waarderen:

bron NOS:
Lubach-filmpje 'was humor'

Afgelopen nacht benoemde een jurylid ook voor het eerst dat Grace al een lange, professionele zangcarrière achter zich heeft in Nederland. Dat de Nederlandse in het programma vooral werd neergezet als alleenstaande moeder, was voor komiek Arjen Lubach reden een satirisch filmpje te maken.

Grace vertelt dat ze daar "hartelijk om heeft kunnen lachen". "Sommige mensen vonden misschien dat 'ie dit beter tot na de finale had kunnen bewaren, maar het heeft me niet beïnvloed. Ik vond het humor. Good job."
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 19 september 2018 @ 12:35:04 #282
446288 AQUILA.
Arbiter elegantiarum
pi_182003628
Top reactie van Grace, alsof zij er iets aan kan doen dat er door de media zo'n hype van wordt gemaakt.
''Aquila non capit muscas.''
  Moderator woensdag 19 september 2018 @ 12:39:53 #283
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_182003744
zondagmetlubach twitterde op woensdag 19-09-2018 om 12:10:07 Goed nieuws! De video over de Amerikaanse wapenlobbyclub NRA is genomineerd voor een Lovie Award in de categorie komedie. Kijk de video hier: https://t.co/7opIndY5P6. https://t.co/qjS9HIhxgY reageer retweet
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  † In Memoriam † woensdag 19 september 2018 @ 13:37:53 #284
368283 ato
pi_182004920
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2018 08:49 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

De NOS had vorige week nog een leuke kop: "'Glennis is nu groter dan elke andere Nederlandse artiest in Amerika'"

https://nos.nl/artikel/22(...)iest-in-amerika.html

Volgens mij zijn er in het verleden ook Nederlandse artiesten geweest die hits hebben gescoord in de VS, hoe is Glennis Grace dan de grootste Nederlandse artiest ooit daar? _O-

Ze doet het goed in AGT, maar er zijn elk jaar tig talentenshows daar en, zoals in Nederland, de meeste deelnemers en zelfs winnaars zijn snel weer vergeten. Of ze het gaat maken in de VS kunnen we pas over een paar jaar zeggen (en bij winst is die kans nog steeds klein).
Shocking Bleu
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † woensdag 19 september 2018 @ 13:39:57 #285
368283 ato
pi_182004966
quote:
14s.gif Op woensdag 19 september 2018 12:03 schreef golfer het volgende:
Grace zelf kon het filmpje van Lubach wel waarderen:

bron NOS:
Lubach-filmpje 'was humor'

Afgelopen nacht benoemde een jurylid ook voor het eerst dat Grace al een lange, professionele zangcarrière achter zich heeft in Nederland. Dat de Nederlandse in het programma vooral werd neergezet als alleenstaande moeder, was voor komiek Arjen Lubach reden een satirisch filmpje te maken.

Grace vertelt dat ze daar "hartelijk om heeft kunnen lachen". "Sommige mensen vonden misschien dat 'ie dit beter tot na de finale had kunnen bewaren, maar het heeft me niet beïnvloed. Ik vond het humor. Good job."
Kijk dat waardeer ik wel, Glennis lijkt haar bitchen schild af te werpen.
Ik had ook niet veel met haar, maar zij doet het wel goed in dit programma.
Zij gaat zeker weten niet winnen, maar laat wel een visitekaartje achter in Amerika.
Life can be a bitch, so like it..
pi_182005026
quote:
1s.gif Op woensdag 19 september 2018 13:37 schreef ato het volgende:

[..]

Shocking Bleu
En de vogeltjesdans natuurlijk, maar ook Golden Earring heeft wel wat succesjes gehad daar.
Er wordt daar ook nog steeds iedere sportwedstrijd wel een nummer van 2 Unlimited gedraaid.
Want ik heb destijds besloten, dat ik de harde weg ontwijk.
Dus blijf ik lopen door de sloten, het liefst in zeven tegelijk.
BZB - Zeven Sloten
  † In Memoriam † woensdag 19 september 2018 @ 13:57:58 #287
368283 ato
pi_182005362
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2018 13:42 schreef FrankRicard het volgende:

[..]

En de vogeltjesdans natuurlijk, maar ook Golden Earring heeft wel wat succesjes gehad daar.
Er wordt daar ook nog steeds iedere sportwedstrijd wel een nummer van 2 Unlimited gedraaid.
Oh ja Golden earing en 2 unlimited waren ook succes vol.
En stars on 45 was ook een grote hit, maar de artiest niet.

is de vogeltjes dans echt een hit geweest? :o
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † woensdag 19 september 2018 @ 14:03:18 #288
368283 ato
pi_182005491
Ik heb even op wiki gekeken, maar ik zag dat het geen hit was in Amerika. Wel veel andere landen diverse keren in gespeeld in films en series.
Toch was het van de Electronika's niet origineel. De Zwitsers kwamen hiermee, maar werd een grote hit door De Nederlanders.
Life can be a bitch, so like it..
  Vis een optie? woensdag 19 september 2018 @ 14:37:40 #289
70532 loveli
N
pi_182006271
Ten Sharp.
crap in = crap out
  woensdag 19 september 2018 @ 14:57:10 #290
4416 Da hopman
lamahangen = dierenmoord
pi_182006658
Er zijn ook wel enkele DJ's te bedenken die jaarlijks behoorlijk wat dollars binnenharken.
De mensen zijn gek geworden
pi_182006976

Hurman Broed vergeten w/
pi_182013176
Urban Dance Squad!
pi_182019675
En Little green bag van Joe cocker.
quote:
1s.gif Op zondag 16 september 2018 22:45 schreef bamibij het volgende:

[..]

En het was in het Engels toch. Dus opzich.
Als je op haar naam zoekt krijg je meteen haar Wikipedia. Het is geen nieuwe informatie voor het internet en de Amerikanen hebben dat ook gewoon hoor.
Onder deze lijn niet schrijven
pi_182020618
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2018 13:42 schreef FrankRicard het volgende:

[..]

En de vogeltjesdans natuurlijk, maar ook Golden Earring heeft wel wat succesjes gehad daar.
Er wordt daar ook nog steeds iedere sportwedstrijd wel een nummer van 2 Unlimited gedraaid.
Ik denk dat Hocus Pocus van Focus destijds meer indruk maakte dan Radar Love van Golden Earring, gezien het aantal kliks op de video bij ´Midnight Special´. .
pi_182022444
quote:
1s.gif Op woensdag 19 september 2018 13:57 schreef ato het volgende:

[..]

Oh ja Golden earing en 2 unlimited waren ook succes vol.
En stars on 45 was ook een grote hit, maar de artiest niet.

is de vogeltjes dans echt een hit geweest? :o
VengaBoys ook
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  Moderator donderdag 20 september 2018 @ 10:38:10 #296
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_182022474
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 08:13 schreef Idisrom het volgende:

[..]

Ik denk dat Hocus Pocus van Focus destijds meer indruk maakte dan Radar Love van Golden Earring, gezien het aantal kliks op de video bij ´Midnight Special´. .
Er was ooit een bandje dat radar love speelde op pinkpop, later in een interview bleek dat ze geen idee hadden dat dat van een nederlandse band was :D
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_182035404
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2018 08:49 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

De NOS had vorige week nog een leuke kop: "'Glennis is nu groter dan elke andere Nederlandse artiest in Amerika'"

https://nos.nl/artikel/22(...)iest-in-amerika.html

Volgens mij zijn er in het verleden ook Nederlandse artiesten geweest die hits hebben gescoord in de VS, hoe is Glennis Grace dan de grootste Nederlandse artiest ooit daar? _O-

Ze doet het goed in AGT, maar er zijn elk jaar tig talentenshows daar en, zoals in Nederland, de meeste deelnemers en zelfs winnaars zijn snel weer vergeten. Of ze het gaat maken in de VS kunnen we pas over een paar jaar zeggen (en bij winst is die kans nog steeds klein).
Vergeten ze ook niet de NL DJ's die zowat wekelijks optreden in Amerika? Ach
pi_182036828
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 21:32 schreef needakill het volgende:

[..]

Vergeten ze ook niet de NL DJ's die zowat wekelijks optreden in Amerika? Ach
Het was een quote van de ex-manager van haar, niet een statement van de NOS zelf.
  zondag 23 september 2018 @ 22:06:56 #299
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_182092784
Ik zit er klaar voor *O*
Isn't it ironic, don't you think
pi_182092819
Lapo?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')