Inderdaad. Je moet tegenwoordig echt diep de middle of nowhere in om één of ander geïsoleerd kerkelijk gat te vinden a la Staphorst of Urk wil je hier nog een grote menigte mee op de kast jagen.quote:Op zondag 1 april 2018 21:08 schreef BasEnAad het volgende:
De kerk op de hak nemen is wel een beetje afgezaagd.
Beter jagen ze die verzwegen pedofielen de noordzee in.quote:Op zondag 1 april 2018 21:08 schreef BasEnAad het volgende:
De kerk op de hak nemen is wel een beetje afgezaagd.
Iets van Robert Long wellicht? Die schopte nogal tegen de kerk en het christendom en alles. Zo even geen idee of ie ook een liedje over/tegen Pasen had.quote:Op zondag 1 april 2018 22:10 schreef Fer het volgende:
Het was denk ik ook niet nieuw, meer van voor mijn tijd gok ik zelfs.
DIT DAT ALLES!!!!quote:
Dat is overbodig want de Islam maakt zichzelf al belachelijk.quote:Op maandag 2 april 2018 10:34 schreef stroopdoosch het volgende:
Bestaan er ook liedjes die de islam belachelijk maken?
Nou nou nou. Een dikke traan biggelde over de guitige wangetjes van het kindeke Jezas. Omdat jij de Naam van de Heere misbruikt!!1!quote:
Ga eens nadenken als in: Welk radio station en welke refrein hoorde jij?quote:Op zondag 1 april 2018 21:01 schreef Fer het volgende:
Ik hoorde het deze week op de radio. Een man met een gitaar, zong in het Nederlands een liedje, waar hij pasen, het paasweekend en de kerk een beetje op de hak zat te nemen. Ik vond het wel een leuk liedje.
De klacht: Ik weet niet hoe het heet en kan het niet meer terugvinden.
Tekst echt geen flauw idee meer, aangezien ik ook aan het werk was. Radio 5 was de zender en ik heb al op de playlist gekeken, maar precies in die tijd ontbreken er een paar nummers in de lijst.quote:Op dinsdag 3 april 2018 18:18 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Ga eens nadenken als in: Welk radio station en welke refrein hoorde jij?
goede 1 april grap dan maar.quote:Op dinsdag 3 april 2018 18:32 schreef Fer het volgende:
[..]
Tekst echt geen flauw idee meer, aangezien ik ook aan het werk was. Radio 5 was de zender en ik heb al op de playlist gekeken, maar precies in die tijd ontbreken er een paar nummers in de lijst.
Godslastering.quote:Op dinsdag 3 april 2018 15:09 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Nou nou nou. Een dikke traan biggelde over de guitige wangetjes van het kindeke Jezas. Omdat jij de Naam van de Heere misbruikt!!1!
Arjen Lubach & Famke Louise - 2de Paasdagquote:Op zondag 1 april 2018 21:01 schreef Fer het volgende:
Ik hoorde het deze week op de radio. Een man met een gitaar, zong in het Nederlands een liedje, waar hij pasen, het paasweekend en de kerk een beetje op de hak zat te nemen. Ik vond het wel een leuk liedje.
De klacht: Ik weet niet hoe het heet en kan het niet meer terugvinden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |