Wie zegt wat?quote:
Wie?quote:
dat?quote:
quote:Op zondag 1 april 2018 19:18 schreef Nattekat het volgende:
Nee, die combinatie is even iets te veel werk om constant te posten
Neh, goede verhouding punt:postquote:Op zondag 1 april 2018 19:18 schreef m1st1g het volgende:
Nattekat gaat voor meeste posts zonder werkelijke toevoeging.
Nattekat wordt eerste.quote:Op zondag 1 april 2018 19:18 schreef m1st1g het volgende:
Nattekat gaat voor meeste posts zonder werkelijke toevoeging.
Moet ik niet zoals vandaag alle powernaps overslaanquote:
vandaar je smiley postsquote:Op zondag 1 april 2018 19:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Moet ik niet zoals vandaag alle powernaps overslaan
Heb me vanochtend dik verslapen, dat scheelt tenminste iets.
toen jij ging slapen, pakte ik de punten.quote:Op zondag 1 april 2018 19:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Moet ik niet zoals vandaag alle powernaps overslaan
Heb me vanochtend dik verslapen, dat scheelt tenminste iets.
Klopt. Was niet lekker wakker wordenquote:Op zondag 1 april 2018 19:20 schreef aloa het volgende:
[..]
toen jij ging slapen, pakte ik de punten.
quote:Op zondag 1 april 2018 19:23 schreef hemarookworst het volgende:
Boehoehoehoehoe dit gaat zo snel ik heb geen punten boehoehoehoe
jullie gunnen mij geen punten boehoehoehoe
zal straks even opzoeken.quote:Op zondag 1 april 2018 19:24 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Mijn zegen heb je ook om de vrouwelijke variant te posten!
ik zoek geen dronken meid.quote:Op zondag 1 april 2018 19:36 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Dan zoek je vanavond de kroegen af?
Dat zei ik ook niet, je hoeft niet dronken te zijn in een kroeg toch?quote:
De meeste meiden / dames in deze buurt zijn vanavond wel flink aangeschoten.quote:Op zondag 1 april 2018 19:39 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Dat zei ik ook niet, je hoeft niet dronken te zijn in een kroeg toch?
Ik ga zo vaak nuchter op stap..quote:Op zondag 1 april 2018 19:40 schreef m1st1g het volgende:
[..]
De meeste meiden / dames in deze buurt zijn vanavond wel flink aangeschoten.
klopt wel... die slapenquote:Op zondag 1 april 2018 19:40 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Jij denkt een dronken vrouw is een engel in bed....
dat dacht ik niet...maar is wel zoquote:Op zondag 1 april 2018 19:40 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Jij denkt een dronken vrouw is een engel in bed....
Ik ga ook vaak nuchter op stap, om dan dronken thuis te komenquote:
Hahaaa nee ik kom ook nuchter thuis en niet omdat ik moet bobben! Maar ik vermaak me zo ook wel..quote:Op zondag 1 april 2018 19:42 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik ga ook vaak nuchter op stap, om dan dronken thuis te komen
Ergens heb ik zelfs de Belgische sleutelhanger nog liggen.quote:Op zondag 1 april 2018 19:44 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik ook, bewust ontzettend bezopen
raar is dat iddquote:Op zondag 1 april 2018 19:42 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik ga ook vaak nuchter op stap, om dan dronken thuis te komen
BN'erquote:
quote:Op zondag 1 april 2018 20:09 schreef m1st1g het volgende:
[..]
zoek het ff op. Staat wel in mijn Pohi.
-insert lichtje-quote:Op vrijdag 27 november 2015 18:04 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Dat heb ik ook 10 jaar gedaan dus het is een goede mogelijkheid.
daar staat niets wat het verklaard.quote:Op zondag 1 april 2018 20:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
ONZ / [Zevende ronde] Het dodetopicspel #1241 Voetbal
quote:
quote:Op vrijdag 27 november 2015 18:12 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ongelukje gehad en daarbij trommelvlies gescheurd. Als ik nu dieper duik dan 50 cm doet het zeer.
Ik herinner me dat gesprek weerquote:Op zondag 1 april 2018 20:22 schreef m1st1g het volgende:
[..]
dat je dat vergeten bent doet gewoon zeer.
Waterpoloreeks staat wel in jouw AT hè? Dood als een pier, en dat vind ik niet leukquote:
ik speel niet meer en kijk ook zelden dus ik moet teren op andermans verhalen.quote:Op zondag 1 april 2018 20:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Waterpoloreeks staat wel in jouw AT hè? Dood als een pier, en dat vind ik niet leuk
quote:Op zondag 1 april 2018 20:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
jullie zijn echt een leuk duo bert en ernie zijn er niks bij
quote:Op zondag 1 april 2018 20:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
jullie zijn echt een leuk duo bert en ernie zijn er niks bij
quote:Op zondag 1 april 2018 20:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Waterpoloreeks staat wel in jouw AT hè? Dood als een pier, en dat vind ik niet leuk
daar heb ik weer niets mee. Sorry.quote:Op zondag 1 april 2018 20:32 schreef FlippingCoin het volgende:
je kan beter in bodybuilding topic gaan posten
quote:
Playoffs gaan bijna beginnenquote:Op zondag 1 april 2018 20:32 schreef m1st1g het volgende:
[..]
binnenkort maar eens wat leven in blazen.
waarom niet?quote:Op zondag 1 april 2018 20:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Playoffs gaan bijna beginnen
Mooie kans. Mijn eigen seizoen zit er praktisch op, dat is ook niet interessant meer
Is leuker om vanaf het begin te doen, dan vanaf de verplaatste weekquote:
Hoe is dat zo dood geworden?quote:Op zondag 1 april 2018 20:32 schreef FlippingCoin het volgende:
je kan beter in bodybuilding topic gaan posten
valt meequote:
nieuw seizoen nieuwe kans.quote:Op zondag 1 april 2018 20:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Is leuker om vanaf het begin te doen, dan vanaf de verplaatste week
[..]
?
Geen idee, ben een tijd gestopt ivm studie en toen ook gestopt met volgen, paar maanden terug weer begonnen en toe was die doder dan nu, lijkt de goede kant op te gaan weer al zijn de helft van de posts van mij daar.quote:Op zondag 1 april 2018 20:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Is leuker om vanaf het begin te doen, dan vanaf de verplaatste week
[..]
Hoe is dat zo dood geworden?
Daar zijn toch alleen boerderijen?quote:Op zondag 1 april 2018 20:43 schreef m1st1g het volgende:
[..]
ik zal eens kijken wat er hier in de buurt te doen is.
neede is ewn drugs paradijs.quote:
quote:Op zondag 1 april 2018 20:46 schreef m1st1g het volgende:
[..]
zwembad is maar 200 mrt lopen vanaf de achterdeur en ik ben er nog nooit binnen geweest.
verbaast me niks.quote:
Dan mot ik er nog een paar.quote:Op zondag 1 april 2018 20:50 schreef m1st1g het volgende:
[..]
hoeft ook niet maar 100 punten per dag lijkt mij wel mooi.
hey mark heb je een beetje een leuk passen.quote:
Yep prima lekker gegeten vanavond en jij in België?quote:Op zondag 1 april 2018 20:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
hey mark heb je een beetje een leuk passen.
ik ook speciaal paas dinner met lamsvlees altijd goed.quote:Op zondag 1 april 2018 20:56 schreef markdeajaxfan het volgende:
[..]
Yep prima lekker gegeten vanavond en jij in België?
foutje in het stuurprogramma.quote:Op zondag 1 april 2018 21:03 schreef hemarookworst het volgende:
Ok, waarom begint begint de pagina willekeurig naar boven en beneden te scrollen wanneer ik mijn muis in mn laptop plugt?
Pauperdorpquote:Op zondag 1 april 2018 21:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
haha ze zeuren in Amsterdam over paasvuur rook uit twente en Drenthe
020 he...quote:Op zondag 1 april 2018 21:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
haha ze zeuren in Amsterdam over paasvuur rook uit twente en Drenthe
haal SJW maar weg.quote:Op zondag 1 april 2018 21:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De bron van alle SJW-ellende die ons land kent.
altijd ellendequote:
thanks.quote:Op zondag 1 april 2018 21:24 schreef Nattekat het volgende:
Het is je gegund. Is nou wel weer genoeg geweest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
quote:
ik ook maar fok vreet haast geen batterij.quote:Op zondag 1 april 2018 21:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hele dag gebruikt om punten te scoren.
ik heb er ook mee gebeld +/_ 50 minuten wat appjes verstuurd en een uurtje of 8 op fok.quote:Op zondag 1 april 2018 21:47 schreef Nattekat het volgende:
Na een hele dag wel. En tussendoor ook nog wat andere dingen.
En valsgespeels zeker.quote:Op zondag 1 april 2018 21:48 schreef m1st1g het volgende:
[..]
ik heb er ook mee gebeld +/_ 50 minuten wat appjes verstuurd en een uurtje of 8 op fok.
quote:Op zondag 1 april 2018 21:48 schreef m1st1g het volgende:
[..]
ik heb er ook mee gebeld +/_ 50 minuten wat appjes verstuurd en een uurtje of 8 op fok.
Samsungquote:Op zondag 1 april 2018 21:52 schreef m1st1g het volgende:
[..]
nope een Samsung s5 maar alle services van Google uitgezet.
liever had ik nog mijn Windows phone.quote:
quote:Op zondag 1 april 2018 21:52 schreef m1st1g het volgende:
[..]
nope een Samsung s5 maar alle services van Google uitgezet.
Waarvoor?quote:Op zondag 1 april 2018 21:59 schreef m1st1g het volgende:
[..]
welke knoppen moet ik daar voor hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |