quote:Op zondag 1 april 2018 15:44 schreef Slobeend het volgende:
Ben wel benieuwd naar de herseninhoud van Politt.
Nu nog pony's op het parcours.quote:Op zondag 1 april 2018 15:45 schreef Dale__Cooper het volgende:
We hebben al een OTO gehad en nu prikkeldraad
Sep en Tiesj met z'n tweeën zou ik ook wel kunnen waarderen.quote:Op zondag 1 april 2018 15:44 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
SEP gaat er zo aan beginnen denk ik.
Nee, eerder was het 100% Roosen. Wynants heeft wat baardgroei, Roosen niet. Verder lijken ze wel aardig op elkaar.quote:
Dat hij het doet wel.quote:Op zondag 1 april 2018 15:46 schreef franklop het volgende:
Dat Nibs dit kan is niet heel vreemd natuurlijk
verdommequote:
Zat in het wiel van Lampaertquote:
Halve Nederlander, hij is ook van ONS hoor.quote:
Prima anticiperend aan het rijden. Maar nu zijn de trucjes wel op.quote:
Die moesten volgens het droomplan zich ook nu laten zien hequote:
Van Emden en Wynants als het goed is.quote:
quote:Op zondag 1 april 2018 15:49 schreef SaintOfKillers het volgende:
Sagan volgens mij wel in eerste groep.
Ah dank.quote:Op zondag 1 april 2018 15:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Van Emden en Wynants als het goed is.
Hopen dat ze het wel consequent doenquote:Op zondag 1 april 2018 15:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Luke Rowe DSQ, netjes. Pluim voor de jury.
Stoepje pakken mag blijkbaar dus, tenzij je achter supporters door gaat rijden.quote:Op zondag 1 april 2018 15:52 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dat sowieso al niet, werden al veel meer stoepjes gepakt.
Kristoff is in de RVV altijd in orde.quote:Op zondag 1 april 2018 15:53 schreef Mykonos het volgende:
Kristoff en Démare er nog goed bij, daar moeten ze nog wel vanaf.
Ja, anders had al het halve peloton eruitgelegen. Wat overigens wel beter was geweest, want dan leren ze het misschien af.quote:Op zondag 1 april 2018 15:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Stoepje pakken mag blijkbaar dus, tenzij je achter supporters door gaat rijden.
Ja, of iets gevaarlijk voor toeschouwers is lijkt me ook wel een prima criterium.quote:Op zondag 1 april 2018 15:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Stoepje pakken mag blijkbaar dus, tenzij je achter supporters door gaat rijden.
Inderdaad, de jury moet een keer daadkracht tonen.quote:Op zondag 1 april 2018 15:54 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ja, anders had al het halve peloton eruitgelegen. Wat overigens wel beter was geweest, want dan leren ze het misschien af.
Dat is lang niet altijd goed in te schatten op het moment dat een renner het fietspad op wipt.quote:Op zondag 1 april 2018 15:54 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ja, of iets gevaarlijk voor toeschouwers is lijkt me ook wel een prima criterium.
Misschien luisterde hij niet?quote:Op zondag 1 april 2018 15:55 schreef TheArt het volgende:
Rowe is uit koers gehaald toch? Nou, hij zit daar vooraan
Greg vindt dat Roelandts alleen maar in de weg rijdt.quote:Op zondag 1 april 2018 15:55 schreef TheArt het volgende:
Roelandts geeft me voorlopig ook een hele goede indruk. Van Avermaet heeft dus sowieso nog wel iemand straks.
Sky heeft lak aan de juryquote:Op zondag 1 april 2018 15:55 schreef TheArt het volgende:
slimquote:Op zondag 1 april 2018 15:57 schreef TheArt het volgende:
Van Baarle doet precies hetzelfde trucje als de afgelopen 2 jaar.
Op wie zou je al je spaarcentjes inzetten?quote:Op zondag 1 april 2018 15:57 schreef Mansjester het volgende:
Jammer dat je niet live kunt inzetten bij Betfair
Van Aertquote:Op zondag 1 april 2018 15:58 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Op wie zou je al je spaarcentjes inzetten?
https://www.betfair.com/exchange/plus/cycling/market/1.139853514quote:Op zondag 1 april 2018 15:57 schreef Mansjester het volgende:
Jammer dat je niet live kunt inzetten bij Betfair
Kwiatquote:Op zondag 1 april 2018 15:58 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Op wie zou je al je spaarcentjes inzetten?
Hmmm kon het niet vinden mobielquote:Op zondag 1 april 2018 15:59 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
https://www.betfair.com/exchange/plus/cycling/market/1.139853514
José is gaan schijten op de commentaarpositie.twitter:TourDeJose twitterde op zondag 01-04-2018 om 16:00:18Zo warm is het op de commentaarpositie #RVV https://t.co/kEXaiCzcjs reageer retweet
Of Femke Vandendriesschenquote:Op zondag 1 april 2018 16:00 schreef franklop het volgende:
Zo komt Mathieu iedereen nog even passeren
Jose is een vieze vrouwquote:Op zondag 1 april 2018 16:01 schreef Aguero het volgende:
José is gaan schijten op de commentaarpositie.twitter:TourDeJose twitterde op zondag 01-04-2018 om 16:00:18Zo warm is het op de commentaarpositie #RVV https://t.co/kEXaiCzcjs reageer retweet
Net dacht nog iedereen dat hij slecht was.quote:
Nou nou nouquote:
quote:Op zondag 1 april 2018 15:47 schreef Mani89 het volgende:
Niki heeft echt geen benen. Ook een gezicht als onweer.
Die vind het een mensonterend parcours natuurlijkquote:
Ik denk wel dat dat speelt bij QS, Lamparet/Stybar/Gilbert en Terstrpa weten alle vier dat ze eigenlijk als eerste moeten gaan.quote:Op zondag 1 april 2018 16:02 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Gilbert laat Terpstra niet gaan, slim.
SkyBAZEN geven geen FUCKquote:Op zondag 1 april 2018 15:55 schreef TheArt het volgende:
Dat ging over Erica.quote:Op zondag 1 april 2018 16:03 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik las overigens dat Terpstra geen benen had
Nu nog volgauto's die over fietsen rijdenquote:Op zondag 1 april 2018 16:04 schreef Aguero het volgende:
Klassieke beelden op de Koppenberg van renners naast de fiets.
Kennerquote:
Zo trollen zou meesterlijk zijn, maar nee.quote:
Heel misschien dat die 8 man er nog bijkomen maar verder niets meer hoor.quote:Op zondag 1 april 2018 16:06 schreef TheArt het volgende:
Dit is de voorbeslissing. Nog max 25 man bij elkaar daarachter.
SKA volgens Renaat, maar ik zou eerder voor Teunissen gaan eigenlijk.quote:
Volgens Renaat wel.quote:Op zondag 1 april 2018 16:07 schreef franklop het volgende:
EBH niet te zien he?
Vraag dit voor een vriend
Al die andere jumbo's zaten precies bij die opstopping.quote:Op zondag 1 april 2018 16:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Rittenkaper Roosen de enige Djumbo die het heeft overleefd. Misschien dat Teunissen er ook nog net bij zit.
Nee net niet dusquote:Op zondag 1 april 2018 16:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Rittenkaper Roosen de enige Djumbo die het heeft overleefd. Misschien dat Teunissen er ook nog net bij zit.
Nee, want die zat erachter op de Koppenberg.quote:Op zondag 1 april 2018 16:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
SKA volgens Renaat, maar ik zou eerder voor Teunissen gaan eigenlijk.
Ohja jij bent mijn tegenstander hequote:Op zondag 1 april 2018 16:07 schreef franklop het volgende:
EBH niet te zien he?
Vraag dit voor een vriend
Ja jammer, net te ver op de top dus.quote:
Teunissen zit er helemaal niet bij hoor.quote:Op zondag 1 april 2018 16:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
quote:Op zondag 1 april 2018 16:07 schreef Max23 het volgende:
Pedersen en Van Baarle![]()
Mijn tegenstander in de premier cycling league zweet nu peentjes
Hoor net dat EBH er nog bij zit gelukkigquote:
Gelukkig zit Terpstra er ook nog bij, mocht het voorste groepje worden bijgehaaldquote:Op zondag 1 april 2018 16:09 schreef franklop het volgende:
[..]
[..]
Hoor net dat EBH er nog bij zit gelukkig
Eigenlijk zouden ze de hele ploeg er uit moeten zetten als zo'n beslissing niet direct wordt opgevolgd. Anders kun je nog ff wat bidonnen halen oid.quote:Op zondag 1 april 2018 16:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Lol, Rowe heeft de boodschap eindelijk begrepen.
De andere Jumbo's zaten net achter de opstopping op de Koppenberg.quote:Op zondag 1 april 2018 16:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Iemand gooit nu met deuren, waarna z'n moeder zegt dat hij zachtjes moet doen.quote:
langs de kantquote:Op zondag 1 april 2018 16:10 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
waar is onze "mooie jongen" eigenlijk?
Ja, maar ook gewoon niet goed genoeg. Een van de Djumbo's begon naast Roosen aan de Koppenberg, dus die is er dan ook gewoon dwars doorheen gezakt.quote:Op zondag 1 april 2018 16:10 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
De andere Jumbo's zaten net achter de opstopping op de Koppenberg.
Ja dit gaat een feest worden deze ronde. Al heb ik in Frankrijk nog wat mannetjes rijden geloof ikquote:Op zondag 1 april 2018 16:10 schreef Max23 het volgende:
[..]
Gelukkig zit Terpstra er ook nog bij, mocht het voorste groepje worden bijgehaald
Is bij de tandarts van Nibali geweestquote:Op zondag 1 april 2018 16:11 schreef TheArt het volgende:
Colbrelli, whut? Die was de hele vorige week ziek en was echt rotslecht volgens zichzelf.
Was al een tijdje geleden te zien aan z'n hartslag.quote:Op zondag 1 april 2018 16:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Kristoff is ook ineens weer in orde.
En wat ik al zei; een astanarenner was een grote groep aan het ophoudenquote:Op zondag 1 april 2018 16:16 schreef TheArt het volgende:
[..]
Die zaten vooral dramatisch gepositioneerd aan de voet van de Taaien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |