quote:Op zondag 1 april 2018 15:44 schreef Slobeend het volgende:
Ben wel benieuwd naar de herseninhoud van Politt.
Nu nog pony's op het parcours.quote:Op zondag 1 april 2018 15:45 schreef Dale__Cooper het volgende:
We hebben al een OTO gehad en nu prikkeldraad
Sep en Tiesj met z'n tweeën zou ik ook wel kunnen waarderen.quote:Op zondag 1 april 2018 15:44 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
SEP gaat er zo aan beginnen denk ik.
Nee, eerder was het 100% Roosen. Wynants heeft wat baardgroei, Roosen niet. Verder lijken ze wel aardig op elkaar.quote:
Dat hij het doet wel.quote:Op zondag 1 april 2018 15:46 schreef franklop het volgende:
Dat Nibs dit kan is niet heel vreemd natuurlijk
verdommequote:
Zat in het wiel van Lampaertquote:
Halve Nederlander, hij is ook van ONS hoor.quote:
Prima anticiperend aan het rijden. Maar nu zijn de trucjes wel op.quote:
Die moesten volgens het droomplan zich ook nu laten zien hequote:
Van Emden en Wynants als het goed is.quote:
quote:Op zondag 1 april 2018 15:49 schreef SaintOfKillers het volgende:
Sagan volgens mij wel in eerste groep.
Ah dank.quote:Op zondag 1 april 2018 15:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Van Emden en Wynants als het goed is.
Hopen dat ze het wel consequent doenquote:Op zondag 1 april 2018 15:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Luke Rowe DSQ, netjes. Pluim voor de jury.
Stoepje pakken mag blijkbaar dus, tenzij je achter supporters door gaat rijden.quote:Op zondag 1 april 2018 15:52 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dat sowieso al niet, werden al veel meer stoepjes gepakt.
Kristoff is in de RVV altijd in orde.quote:Op zondag 1 april 2018 15:53 schreef Mykonos het volgende:
Kristoff en Démare er nog goed bij, daar moeten ze nog wel vanaf.
Ja, anders had al het halve peloton eruitgelegen. Wat overigens wel beter was geweest, want dan leren ze het misschien af.quote:Op zondag 1 april 2018 15:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Stoepje pakken mag blijkbaar dus, tenzij je achter supporters door gaat rijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |