Wat bij mij het vermoeden doet wekken dat men van plan is de gevangenis populatie te verdrievoudigen.
met wie dan precies, vraag ik mij af ?
en dat doet me denken aan het nummer 'Prison' van System of a down
waarin word opgemerkt dat men een gevangenissysteem aan het bouwen is. een gedeelte uit de tekst
quote:
Utilizing drugs to pay for secret wars around the world,
Drug money is used to rig elections,
And train brutal corporate sponsored
Dictators around the world.Drugs became conveniently
Available for all the kids,Minor drug offenders fill your prisons
You don't even flinch
All our taxes paying for your wars
Against the new non-rich,Drugs are now your global policy,
Now you police the globe,Nearly 2 million Americans are incarcerated
In the prison system of the U.S.System of a Down - Prison
opmerkelijk dat iemand die maar een beetje naar wiet lucht ruikt in de VS opgepakt word terwijl de "rolemodels" ( muzikanten , acteurs, supermodels) compleet stijf staan van de drugs , dat vrolijk promoten in hun videoclips en door de staat met rust gelaten worden.
Of werken we nou mee omdat ze JUIST WEL willen dat mensen drugs gebruiken? We zijn wel een goede exporter van drugs (Nederwiet e.d.)
Ik durf te wedden dat de Illuminati daarom het WTC heeft plat laten gooien door de CIA, met Bush's and Kissinger's help, en de aliens natuurlijk. En de Raptoids, hoe kon ik die vergeten
Dit was namelijk slecht voor de economie, waardoor heel veel mensen drank of drugs gaan gebruiken, waardoor ze in de gevangenis komen!
* Blue-eagle wordt drugsbaron
quote:Bevolking groeit, dus het aantal criminelen ook. Met 3 man/vrouw in een cel is gewoon capaciteitsvergroting, that's all. Het betekent niet dat ze vol MOETEN hoor. Ze zijn van plan om de capaciteit te verdrievoudigen, niet de populatie.
Op dinsdag 24 december 2002 03:21 schreef Fonkmeistah het volgende:
Wat bij mij het vermoeden doet wekken dat men van plan is de gevangenis populatie te verdrievoudigen.
quote:In nederland mogen bekende voetballers mensen doodrijden, imams homo's discrimineren, politici vermoord worden en topics gesloten worden (
wat toch vrij duidelijk de werkwijze aangeeft..opmerkelijk dat iemand die maar een beetje naar wiet lucht ruikt in de VS opgepakt word terwijl de "rolemodels" ( muzikanten , acteurs, supermodels) compleet stijf staan van de drugs , dat vrolijk promoten in hun videoclips en door de staat met rust gelaten worden.
Ik denk dat je iets te ver gaat op dit punt hoor.
quote:Freud steekt liever zijn hoofd in het zand ?
Op dinsdag 24 december 2002 11:59 schreef freud het volgende:[..]
Bevolking groeit, dus het aantal criminelen ook. Met 3 man/vrouw in een cel is gewoon capaciteitsvergroting, that's all. Het betekent niet dat ze vol MOETEN hoor. Ze zijn van plan om de capaciteit te verdrievoudigen, niet de populatie.
[..]In nederland mogen bekende voetballers mensen doodrijden, imams homo's discrimineren, politici vermoord worden en topics gesloten worden (
). Wat voor werkwijze zie jij hierachter dan?
quote:Kan niet, daarvoor moet je bij Justitie werken.
Op dinsdag 24 december 2002 10:44 schreef Blue-eagle het volgende:* Blue-eagle wordt drugsbaron
quote:Exact. Zo is de werkwijze en een enkeling die erbij stilstaat dat dit niet klopt.
over de Agenda punten van de NWO .. en de uit/ in voering daarvan
Ik zie nu op de Fok frontpage een bericht waarin word gemeld dat men liever 3 gevangen op 1 cel wil stoppen.Wat bij mij het vermoeden doet wekken dat men van plan is de gevangenis populatie te verdrievoudigen.
en dat doet me denken aan het nummer 'Prison' van System of a down
waarin word opgemerkt dat men een gevangenissysteem aan het bouwen is. een gedeelte uit de tekst
[..]
wat toch vrij duidelijk de werkwijze aangeeft..opmerkelijk dat iemand die maar een beetje naar wiet lucht ruikt in de VS opgepakt word terwijl de "rolemodels" ( muzikanten , acteurs, supermodels) compleet stijf staan van de drugs , dat vrolijk promoten in hun videoclips en door de staat met rust gelaten worden.
Triest om te moeten vaststellen dat dat je medemensen zijn.
quote:Hey, je moet me onderhand wel beter kennen. Ik stek mijn kop niet in het zand, maar je imo kan je overal wel een conspiracy achter zoeken. Het vergroten van de capaciteit van dce gevangenissen geeft in mijn ogen aan dat de politiek juist te zacht straft. Als ze hard zouden straffen ben je banger om in de bak te komen. Nu kan je ze zelfs aanklagen als je geen internet hebt of zo.
Op dinsdag 24 december 2002 14:08 schreef M.ALTA het volgende:[..]
Freud steekt liever zijn hoofd in het zand ?
quote:Die dealen niet, die stelen
Op dinsdag 24 december 2002 14:10 schreef M.ALTA het volgende:[..]
Kan niet, daarvoor moet je bij Justitie werken.
quote:ik mag hopen dat de mods notitie nemen van deze eerste flame in dit topic en aansluitend adequate actie ondernemen tegen de poster
Op dinsdag 24 december 2002 10:44 schreef Blue-eagle het volgende:
Ik durf te wedden dat de Illuminati daarom het WTC heeft plat laten gooien door de CIA, met Bush's and Kissinger's help, en de aliens natuurlijk. En de Raptoids, hoe kon ik die vergeten![]()
quote:Speel 't maar in de hand, dit kun je namelijk ook e-mailen naar een mod. Als mijn mening niet wensbaar is in dit topic, dan is dus geen forum. Ik heb mijn mening eerder verkondigd op een minder sarcastische manier, deze werd door paranoia door het slijk gehaald. Nu zet ik het een toontje hoger.
Op dinsdag 24 december 2002 21:19 schreef Fonkmeistah het volgende:[..]
ik mag hopen dat de mods notitie nemen van deze eerste flame in dit topic en aansluitend adequate actie ondernemen tegen de poster
quote:de bevolking is niet verdrievoudigd , dus dat kan niet de reden zijn.
Op dinsdag 24 december 2002 11:59 schreef freud het volgende:
Bevolking groeit, dus het aantal criminelen ook. Met 3 man/vrouw in een cel is gewoon capaciteitsvergroting, that's all. Het betekent niet dat ze vol MOETEN hoor. Ze zijn van plan om de capaciteit te verdrievoudigen, niet de populatie.
quote:tja debunken met verkeerde voorbeelden is makkelijk hè
In nederland mogen bekende voetballers mensen doodrijden, imams homo's discrimineren, politici vermoord worden en topics gesloten worden (). Wat voor werkwijze zie jij hierachter dan?
Wij teren op de zelfde amerikaanse rolemodels , maar wij hebben ook onze eigen sex, drugs en rock 'n roll promotie door oa de muziek scene
neem bijvoorbeeld de House Scene.. met als extreme vorm de gabber scene waarbij men opschepte hoe strak ze wel niet stonden en hoeveel dagen ze achter elkaar doorgingen..
waar men vroeger op 14 jarige leeftijd stiekem een sigaretje rookte heb je nu al kinderen van 11 jaar die speed snuiven..
en dan vraag je je af , waar komt die zooi in zulke grote hoeveelheden dan vandaan en dan ineens * Pling*
- een IRT affaire
gecontroleerde doorvoer van oa Cocaine en Semtex, voor niet bestaande drugsbaronnen door een groep wat alleen bestaat uit politie Infiltranten en politie informanten.
Van Traa krijgt een ongelukje en de verantwoordelijk hoofdcommisarissen worden na onderzoek overgeplaats naar een ander district..
-*pling* een vliegtuig van de marine luchtvaart dienst die een coca lijntje runt tussen nederland en de antillen. een of ander onbelangrijk figuurtje krijgt een paar jaar celstraf de rest komt weg met schorsing of oneervol ontslag
-*pling* Desi Bouterse, staats leverancier, goede vriend van Doctors van leeuwen, voormalig hoofd van de BVD, desi weet te veel en ze proberen hem zo snel mogelijk weg te krijgen voor hij namen gaat noemen van nederlandse politici die enthusiast gebruik maakten van zijn diensten
*pling* Nederwiet grootste export product. zelfs in Canada worden KLM boeings onderschept met ladingen nederwiet..
*pling* een stukje nederlandse historie , de opiumhandel, daar is nederland erg rijk aan geworden toen ze de chinese bevolking aan de opium verslaafd maakte.
quote:
Control of the opium trade in this region gave the Dutch rulers of Batavia many advantages. First, trade in the drug supplied them with a ready source of cash. Secondly, the trade was a means by which the Dutch could secure a dominant role in the trade with China. Thirdly, the opium monopoly pioneered the organisation of the colonial administration. Drug profits financed the costs of trade and warfare in the 18th century and later financed the establishment of the colonial administration throughout Java and the other islands.
de strategie is duidelijk niet nieuw en duidelijk niet veel veranderd maar slechts in de schaduw geschoven
ondertussen draait de opium productie in Afghanistan dankzij de VS en de Noordelijke alliantie weer op volle toeren en is binnenkort ook weer in jouw buurt verkrijgbaar..
en dan kan je behalve je fiets en autoradio ook weer meer belasting betalen om de nieuwe plaag drugscriminelen op te sluiten in de dure geprivatiseerde gevangenissen waar ze verplichte arbeid verichten voor grote multinationals ( ja dezelfde van die opiumhandel ) en die vervolgens de dikke winst opstrijken vanwege die goedkope arbeidskrachten..
quote:Ze hebben juist capaciteit tekort, met een verdrievoudiging is er weer voldoende capaciteit.
Op dinsdag 24 december 2002 22:55 schreef Fonkmeistah het volgende:[..]
de bevolking is niet verdrievoudigd , dus dat kan niet de reden zijn.
mocht de criminaliteit verdrievoudigd zijn in een paar jaar dan moet er een duidelijk aanwijsbare oorzaak voor zijn te vinden en moet men de aanleiding voor die stijging aanpakken..
quote:En 50% van de inkomsten van de staat komt nog steeds van de slavenhandel (ook Hollandse glorie uit het verleden)
*pling* een stukje nederlandse historie , de opiumhandel, daar is nederland erg rijk aan geworden toen ze de chinese bevolking aan de opium verslaafd maakte.
quote:Valt tegen dat ze het niet wat dempen, kunnen ze tenminste de prijs opdrijven en sneller criminelen kweken
de strategie is duidelijk niet nieuw en duidelijk niet veel veranderd maar slechts in de schaduw geschovenondertussen draait de opium productie in Afghanistan dankzij de VS en de Noordelijke alliantie weer op volle toeren en is binnenkort ook weer in jouw buurt verkrijgbaar..
quote:en om weer bij het begin uit te komen, de accomodatiekosten komen weer lager uit, want ze komen met 3 man in 1 cel.
en dan kan je behalve je fiets en autoradio ook weer meer belasting betalen om de nieuwe plaag drugscriminelen op te sluiten in de dure geprivatiseerde gevangenissen waar ze verplichte arbeid verichten voor grote multinationals ( ja dezelfde van die opiumhandel ) en die vervolgens de dikke winst opstrijken vanwege die goedkope arbeidskrachten..
quote:ik ben tegen de NWO (zoals bijna iedereen die er van af weet lijkt mij), omdat hun doel is om de mensheid als hun persoonlijke slaven te gebruiken.
Op dinsdag 24 december 2002 23:03 schreef iteejer het volgende:
die NWO - zijn jullie daar nou voor of tegen?
verder wordt er steeds werkelijk van alles bijgehaald; is dat nou allemaal echt waar volgens jullie? Bilderberg, reptielen, whatever more - is dat allemaal één grote samenspanning, of zijn er verschillende?
quote:Stel dat er zoiets zou bestaan dan ben ik ertegen. De macht moet bij het volk liggen en niet bij enkele personen die over het volk beslissen.
verder wordt er steeds werkelijk van alles bijgehaald; is dat nou allemaal echt waar volgens jullie? Bilderberg, reptielen, whatever more - is dat allemaal één grote samenspanning, of zijn er verschillende?
Bilderberg bestaat. Maar wat er precies gebeurd is de vraag. Het is bijna onmogelijk om te bedenken dat daar geen beslissingen worden gemaakt of voorbereid. Wat ik interessant aan de Bilderbergers vind is de macht die de Nederlanders er blijkbaar in hebben.
Maar een grote samenspanning bestaat niet. Het is onmogelijk om een samenspanning met een grote groep mensen te bereiken. Alle betrokkenen hebben immers andere belangen.
Met veel van de argumenten die in dit en het vorige topic zijn gebruikt kan je twee kanten op. Neem nou dat verhaal over de gevangenissen. Dit gaat alleen voor nieuwe of verbouwde gevangenissen gelden en betekend dus niet een verdriedubbeling van de capaciteit.
quote:Dit is inderdaad een belangrijke vraag w.b.t. al die conpiracies.
In ieder geval zou een overzichtelijke weergave wel eens mogen komen (voor de niet-ingewijden).
Kort antwoord van mij:
Er is 1 waarheid, maar er zijn 3 gradaties:
ad 1: samenzweringen die men nog redelijk begrijpt:
Bilderberg, MKZ-crisis, DNA-klonen
ad 2: samenzweringen die te bizar zijn maar wel nog net voorstelbaar: Chemtrails, Mind control, Micro-chipping, Echelon, ZPE, 11-sep.
ad 3: samenzweringen/zaken die absoluut onmogelijk lijken: shape-shifting, alien-bases, war-on-drugs, holle aarde.
ad 3: is zo tegenstrijdig met al het gangbare, dat daarom vaak ad 1 en ad 2 automatisch eveneens worden ontkent (het door elkaar gooien van waarden van verschillende beweringen en predikaten).
ad 2: is vaak een discussie van: te gek, waarom doet de regering dat ? en daarmee ontkent men het omdat het niet past in het vertrouwde beeld van de zorgbare overheid.
ad 1: Deze maakt nog enigzins kans op wat aandacht in de media, maar wordt vaak gebagataliseerd of "wetenschappelijk"ge-neutraliseerd.
Ontkenningen van conspiracies bij ad 1,2,3:
ad 3: is een volstrekt begrijpelijke menselijke ontkenning.
ad 2: is een ontkenning vanuit pure onwetendheid, luiheid en te goed vertrouwen.
ad 1: is een ontkenning die berust op bewust verdoezelen van algemeen bekende feiten uit zakelijk belang.
quote:Simpel. Arme drugsverslaafden zorgen vaker voor overlast (diefstal, afpersing ed). Rijke drugsverslaafden hebben dit niet nodig.
[..]opmerkelijk dat iemand die maar een beetje naar wiet lucht ruikt in de VS opgepakt word terwijl de "rolemodels" ( muzikanten , acteurs, supermodels) compleet stijf staan van de drugs , dat vrolijk promoten in hun videoclips en door de staat met rust gelaten worden.
Ik vind het wel grappig om te zien dat een handjevol mensen de hele wereldbevolking als een stel niet-nadenkende zombies ziet, en dat ze zelf doorhebben wat "de NAVO van plan is" etc.. Volgens mij voldoet deze groep prima aan een aantal kenmerken (achtervolgingswaan oa)van bepaalde persoonlijkheidsstoornissen.
quote:achtervolgingswaan is geen kenmerk, maar een al dan niet permanente 'state of mind'. een state of mind die tot gevolg heeft dat betrokkene zich persoonlijk achtervolgd voelt door iets of iemand.
Op vrijdag 27 december 2002 19:52 schreef American_Nightmare het volgende:
Ik vind het wel grappig om te zien dat een handjevol mensen de hele wereldbevolking als een stel niet-nadenkende zombies ziet, en dat ze zelf doorhebben wat "de NAVO van plan is" etc.. Volgens mij voldoet deze groep prima aan een aantal kenmerken (achtervolgingswaan oa)van bepaalde persoonlijkheidsstoornissen.
jij zult vermoedelijk meer doelen op een begrip als 'betrekkingswaan'; hetgeen betekent dat men allerlei zaken bij elkaar gaat vegen, en gaat betrekken op zichzelf, of op eigen wereldbeeld, zonder dat dat direct persoonlijk bedreigend hoeft te zijn.
reacties alhier dienen bij voorkeur met argumenten onderbouwd te worden. het spuien van meningen is tot daar aan toe, maar het daarbij ook nog geestesziek verklaren van mensen is not done. zelfs al zou je wél op de hoogte zijn van de betekenis van de door jou gebruikte woorden
Punt is dat deze mensen gebeurtenissen met elkaar in verband brengen, die niets met elkaar te maken hebben. Vervolgens worden er conclusies getrokken die nergens op gebaseerd zijn.
Wij "non-believers" worden er dan op aangekeken dat wij niet "zien" waar de regering, NAVO of wat dan ook mee bezig is.
Ze verliezen de realiteit volkomen uit het oog en denken dat wij fout zitten. Eenzelfde geval is in feite die kerel die dag-in dag-uit door Eindhoven loopt te schreeuwen dat hij een soort profeet is. (Ik weet z'n naam niet). Hij zal ongetwijfeld heilig overtuigd zijn van z'n eigen gelijk en de rest van de wereld als "onwetend" bestempelen, maar wij denken daar als "onwetenden" toch heel anders over.
quote:Als je DSM4 kent snap je helemaal dat dergelijke losse kreten niet zomaar gehanteerd kunnen worden. Dus daar hoeven we het al niet meer over te hebben dan
Op vrijdag 27 december 2002 21:20 schreef American_Nightmare het volgende:
Punt is dat deze mensen gebeurtenissen met elkaar in verband brengen, die niets met elkaar te maken hebben. Vervolgens worden er conclusies getrokken die nergens op gebaseerd zijn.
Wij "non-believers" worden er dan op aangekeken dat wij niet "zien" waar de regering, NAVO of wat dan ook mee bezig is.
Ze verliezen de realiteit volkomen uit het oog en denken dat wij fout zitten. Eenzelfde geval is in feite die kerel die dag-in dag-uit door Eindhoven loopt te schreeuwen dat hij een soort profeet is. (Ik weet z'n naam niet). Hij zal ongetwijfeld heilig overtuigd zijn van z'n eigen gelijk en de rest van de wereld als "onwetend" bestempelen, maar wij denken daar als "onwetenden" toch heel anders over.
En het geloof in complotten: Hetzelfde kunnen zij van jou zeggen. Zij zien die verbanden, jij niet. Wie heeft gelijk? Jij staat aan de kant van de overgrote meerderheid, welk feit je geloof in het eigen gelijk uiteraard enorm ondersteunt.
Ik ben zelf ook nogal cynisch over al die complotten. Maar ik moet wél zeggen dat ik groot respect heb voor degenen die tegen iedereen in tóch hun eigen weg blijven volgen. Die zich niet comfortabel geruggesteund voelen door een grote massa, en toch staan voor hun eigen mening. Dit betekent niet dat ik iedere gek heilig verklaar. Wél dat als het er op aan komt, ik meer respect heb voor dergelijke 'gekken', zelfs al zouden ze dat werkelijk zijn, en ze zelfs meer zou vertrouwen als het er op aan zou komen dan de wat meer zijwindgevoeligen onder ons.
Dus, laten we discussies zakelijk houden, zonder licht insinuerende opmerkingen aan de zijlijn etc. Iedereen kan hier mening kenbaar maken. Iedereen verdient respect. Zelfs al is men op napoleontische wijze overtuigd van de superioriteit van de eigen rationaliteit.
ik doe niet aan complottheorieen, dan liever naief doodgaan ofzo...
zijn jullie (de "believers, de verlichten") ook van die mensen die geloven dat de matrix echt zou kunnen zijn? hebben jullie zoms teveel films gekeken???
(heb een van die pagina's over de illuminati gelezen en vond dat gedoe over die logo's ehct onzin... zo kan je overal wel horus ogen enzo inzien....ooit eens bedacht dat dat beeld miss wel gewoon een mooi symbool si en daardoor veelgebruikt???)
\maar goed, zoals al gezegd..ik ben avts veel te naief...
maar wél erg gelukkig!!!
quote:je moet doen waar je je goed bij voelt , als dat bij jou vanuit egocentrisme de andere kant opkijken is bij ellende om je eigen psychologisch welzijn te beschermen, so be it..
Op vrijdag 27 december 2002 23:33 schreef kwakveense het volgende:maar goed, zoals al gezegd..ik ben avts veel te naief...maar wél erg gelukkig!!!
niet iedereen is sterk genoeg om de waarheid onder ogen te zien..
en daarbij wil ik even de songtekst van de rapper Paris bijvoegen
quote:
"I see a message from the government, like every day
I watch it, and listen, and call 'em all suckas
They warnin' me about Osama or whatever
Picture me buyin' this scam I said "never"
You in tune to a Hard Truth soldier spittin'
I stay committed gives a fuck to die or lose commission
It's all a part of fightin' devil state mind control
And all about the battle for your body mind and soul
And now I'm hopin' you don't close ya mind - so they shape ya
Don't forget they made us slaves, gave us AIDS and raped us
Another Bush season mean another war for profit
All in secret so the public never think to stop it
The Illuminati triple 6 all connected
Stolen votes they control the race and take elections
It's the Skull and Bones Freemason kill committee
See the Dragon gettin' shittier in every city""Now ask yourself who's the people with the most to gain (Bush)
'fore 911 motherfuckas couldn't stand his name (Bush)
Now even brothas waivin' flags like they lost they mind
Everybody got opinions but don't know the time
'Cause Amerikkka's been took - it's plain to see
The oldest trick in the book is make an enemy
Of phony evil now the government can do its dirt
And take away ya freedom lock and load, beat and search
Ain't nothin' changed but more colored people locked in prison
These pigs still beat us but it seem we forgettin'
But I remember 'fore September how these devils do it
Fuck Giuliani ask Diallo how he doin'
We in the streets holla 'jail to the thief' follow
Fuck wavin' flags bring these dragons to they knees
Oil blood money makes these killers ride cold
Suspicious suicides people dyin' never told
It's all a part of playin' God so ya think we need 'em
While 'Bin Ashcroft' take away ya rights to freedom
Bear witness to the sickness of these dictators
Hope you understand the time brother cause it's major""So now you askin why my records always come the same
Keep it real, ain't no fillers, motherfuck a blingin'
Mine eyes seen the gory of the coming of the beast
So every story every word I'm sayin' 'Fuck Peace'
See you could witness the Illuminati body count
Don't be surprised, these is devils that I'm talkin' bout
You think a couple thousand lives mean shit to killers?
I swear to God we the ones - ain't no villans [sic]
Or any other word they think to demonize a country
Ain't no terror threat unless approval ratings slumpin'
So I'ma say it for the record we the ones that planned it
Ain't no other country took a part or had they hand in
It's all a way to keep ya scary so you think you need'em
Praisin' Bush while that killer take away ya freedom
How many of us got discovered but ignore the symptoms?
Brothas talkin' loud but ain't nobody sayin' shit'
And with the 4th Amendment gone eyes are on the 1st
That's why I'm spittin' cyanide each and every verse
I see the Carlyle group and Harris Bank Accounts
I see 'em plead the 5th each and every session now
And while Reichstag burns I see the public buy it
I see the profilin see the media's compliance
War is good for business see the vicious make a savior
Hope you understand the time brother cause its major""What would you do if you
Knew all of the things we know
Would you stand up for truth
Or would you turn away too?
And then what if you saw
All of the things that's wrong
Would you stand tall and strong?
Or would you turn and walk away"
Paris - What would you do ?
Of het concept 'duivel'; een duistere macht die streeft naar inname van de wereld, en middels het kopen van zielen etc. zichzelf probeert te infiltreren in de mensheid en aldus aan de macht te komen.
Zijn de huidige complot-theorieen een vertechnologiseerde of vercommercialiseerde versie van dit oude 'complot-bewustzijn', van een ongedefinieerde angst 'ZE willen ons veroveren en overheersen'?
Ook voor de duivel waren immers voldoende aanwijzingen voor handen, en de 'tekenen' en de wonderen uit de christelijke kerk ontbreken ook niet als bewijs.
quote:Het Christendom is ook een complot
Op zaterdag 28 december 2002 13:44 schreef iteejer het volgende:
Het christendom zou ook best als complot opgevat kunnen worden.
quote:"Gelijk hebben" is een relatief begrip vergelijkbaar met het begrip "waarheid". Het menselijk brein is enorm manipuleerbaar; vooral als het slecht is uitgerust met geordende informatie en nog meer als het is ondergesneeuwd door indoctrinatie (reclame, Westers concurrentie-denken, geloof in tekorten, arbeidsethos).
Op vrijdag 27 december 2002 21:48 schreef iteejer het volgende:[..]
En het geloof in complotten: Hetzelfde kunnen zij van jou zeggen. Zij zien die verbanden, jij niet. Wie heeft gelijk?
Ik spreek hier even voor mezelf:
Ik geloof niet in complotten: het is voor mij een overtuiging en een conclusie op basis van intensieve studie en het verzamelen van informatie uit meerdere bronnen zonder vooroordelen.
Hierin zit jarenlang (meer dan 15 jaar) noeste studie, opoffering, kennisvergaring, nieuwsgierigheid, "toeval" en soms "geluk" en zware investeringen (meer dan 200.000 gulden) in. Investeringen die het waard zijn geweest. Uiteraard is zoiets ontdekken ook heel leuk.
Ieder mens met een redelijk verstand zal hetzelfde kunnen doen als ik, maar men heeft de gelegenheid hier om direct kennis te nemen van mijn conclusies en ervaringen. Dat bespaart tijd, geld en inspanning.
Mijn kan ook kiezen om mijn beweringen zonder vooronderzoek of argumentatie te ontkennen, geen enkel probleem; maar daar wordt niemand denk ik veel wijzer van.
Ik kan verder de mensen die de moeite willen doen om serieus de conspiracies te onderzoeken op het hart drukken dat het geen lichte kost is. Kennis van natuurkunde, biologie, kernfysica, hogere wiskunde, astronomie, algebra, informatica is absoluut hierbij noodzakelijk.
(Schrodinger, Maxwell, Heisenberg, Planck, Einstein, Bohm, Newton, Hilbert, Casimir, Penrose, Pauli, Dirac).
Daarnaast is een academische opleiding in bedrijfswetenschappen, economie of accountancy geen luxe hierbij.
Vervolgens is het noodzakelijk een degelijke kennis te hebben van de geschiedenis en de politiek (m.n. de 20e eeuw, wereldoorlogen, nazisme, communisme, midden-oosten); verder: Kruistochten, Renaissance en de grote ontdekkingen (Keppler, Galilei, Leibniz, Newton, Pascal)
Idem filosofie: Erasmus, Schopenhauer, Nietzsche, Kant, Sartre, Hegel, Voltaire, Rousseau, Machiavelli, Seneca, Socrates, Plato etc.)
Als klap op de vuurpijl is een inleidende studie in de para-psychologie, theosofie, en geestwetenschappen absoluut noodzakelijk (Jung, Freud, Cayce, Blavadsky, Paracelsus, Boehme, Fludd, Steiner).
En dit is nog maar het begin..........
Het ontdekken, herkennen en ontsluieren van samenzweringen vereist
dus een niet on-aanzienlijke hoeveelheid geestelijke bagage, die men dus verkrijgt door toeval, jarenlange inspanning en opoffering, en uiteraard het hebben van plezier in het ontdekken van al die verbanden.
quote:Voor mezelf is het geen mening; voor mij is het weten op basis van eigen inspanningen en onderzoek.
[..]
Ik ben zelf ook nogal cynisch over al die complotten. Maar ik moet wél zeggen dat ik groot respect heb voor degenen die tegen iedereen in tóch hun eigen weg blijven volgen. Die zich niet comfortabel geruggesteund voelen door een grote massa, en toch staan voor hun eigen mening.
quote:Een waardering voor argumentatie boven dogma, ok.
Dit betekent niet dat ik iedere gek heilig verklaar. Wél dat als het er op aan komt, ik meer respect heb voor dergelijke 'gekken', zelfs al zouden ze dat werkelijk zijn, en ze zelfs meer zou vertrouwen als het er op aan zou komen dan de wat meer zijwindgevoeligen onder ons.
quote:Deze laatste zin vind ik heel sterk.
Dus, laten we discussies zakelijk houden, zonder licht insinuerende opmerkingen aan de zijlijn etc. Iedereen kan hier mening kenbaar maken. Iedereen verdient respect. Zelfs al is men op napoleontische wijze overtuigd van de superioriteit van de eigen rationaliteit.
quote:flinke lap tekst
Op zaterdag 28 december 2002 15:54 schreef M.ALTA het volgende:[..]
"Gelijk hebben" is een relatief begrip vergelijkbaar met het begrip "waarheid". Het menselijk brein is enorm manipuleerbaar; vooral als het slecht is uitgerust met geordende informatie en nog meer als het is ondergesneeuwd door indoctrinatie (reclame, Westers concurrentie-denken, geloof in tekorten, arbeidsethos).
Ik spreek hier even voor mezelf:
Ik geloof niet in complotten: het is voor mij een overtuiging en een conclusie op basis van intensieve studie en het verzamelen van informatie uit meerdere bronnen zonder vooroordelen.
Hierin zit jarenlang (meer dan 15 jaar) noeste studie, opoffering, kennisvergaring, nieuwsgierigheid, "toeval" en soms "geluk" en zware investeringen (meer dan 200.000 gulden) in. Investeringen die het waard zijn geweest. Uiteraard is zoiets ontdekken ook heel leuk.Ieder mens met een redelijk verstand zal hetzelfde kunnen doen als ik, maar men heeft de gelegenheid hier om direct kennis te nemen van mijn conclusies en ervaringen. Dat bespaart tijd, geld en inspanning.
Mijn kan ook kiezen om mijn beweringen zonder vooronderzoek of argumentatie te ontkennen, geen enkel probleem; maar daar wordt niemand denk ik veel wijzer van.
Ik kan verder de mensen die de moeite willen doen om serieus de conspiracies te onderzoeken op het hart drukken dat het geen lichte kost is. Kennis van natuurkunde, biologie, kernfysica, hogere wiskunde, astronomie, algebra, informatica is absoluut hierbij noodzakelijk.
(Schrodinger, Maxwell, Heisenberg, Planck, Einstein, Bohm, Newton, Hilbert, Casimir, Penrose, Pauli, Dirac).
Daarnaast is een academische opleiding in bedrijfswetenschappen, economie of accountancy geen luxe hierbij.
Vervolgens is het noodzakelijk een degelijke kennis te hebben van de geschiedenis en de politiek (m.n. de 20e eeuw, wereldoorlogen, nazisme, communisme, midden-oosten); verder: Kruistochten, Renaissance en de grote ontdekkingen (Keppler, Galilei, Leibniz, Newton, Pascal)
Idem filosofie: Erasmus, Schopenhauer, Nietzsche, Kant, Sartre, Hegel, Voltaire, Rousseau, Machiavelli, Seneca, Socrates, Plato etc.)
Als klap op de vuurpijl is een inleidende studie in de para-psychologie, theosofie, en geestwetenschappen absoluut noodzakelijk (Jung, Freud, Cayce, Blavadsky, Paracelsus, Boehme, Fludd, Steiner).En dit is nog maar het begin..........
Het ontdekken, herkennen en ontsluieren van samenzweringen vereist
dus een niet on-aanzienlijke hoeveelheid geestelijke bagage, die men dus verkrijgt door toeval, jarenlange inspanning en opoffering, en uiteraard het hebben van plezier in het ontdekken van al die verbanden.
[..]Voor mezelf is het geen mening; voor mij is het weten op basis van eigen inspanningen en onderzoek.
Het besef dat de atoom-wetenschappen een zeer scheve beschrijving geven van onze materie is bijvoorbeeld hierbij een eye-opener.
[..]Een waardering voor argumentatie boven dogma, ok.
[..]Deze laatste zin vind ik heel sterk.
maar heb jij hier zelf 200 duidend piek ingestoken????/
quote:De grap is dat wij hem beiden kunnen interpreteren als gericht aan de ander.
Deze laatste zin vind ik heel sterk.
quote:Ja, dat is inderdaad een hoop geld.
Op zaterdag 28 december 2002 16:06 schreef TheWilliedockSaints het volgende:[..]
flinke lap tekst
maar heb jij hier zelf 200 duidend piek ingestoken????/
Doe er je voordeel mee, zou ik dus zeggen.
quote:Goed gesproken!
Op dinsdag 24 december 2002 22:55 schreef Fonkmeistah het volgende:[..]
de bevolking is niet verdrievoudigd , dus dat kan niet de reden zijn.
mocht de criminaliteit verdrievoudigd zijn in een paar jaar dan moet er een duidelijk aanwijsbare oorzaak voor zijn te vinden en moet men de aanleiding voor die stijging aanpakken..
[..]tja debunken met verkeerde voorbeelden is makkelijk hè
Wij teren op de zelfde amerikaanse rolemodels , maar wij hebben ook onze eigen sex, drugs en rock 'n roll promotie door oa de muziek scene
neem bijvoorbeeld de House Scene.. met als extreme vorm de gabber scene waarbij men opschepte hoe strak ze wel niet stonden en hoeveel dagen ze achter elkaar doorgingen..
waar men vroeger op 14 jarige leeftijd stiekem een sigaretje rookte heb je nu al kinderen van 11 jaar die speed snuiven..en dan vraag je je af , waar komt die zooi in zulke grote hoeveelheden dan vandaan en dan ineens * Pling*
- een IRT affaire
gecontroleerde doorvoer van oa Cocaine en Semtex, voor niet bestaande drugsbaronnen door een groep wat alleen bestaat uit politie Infiltranten en politie informanten.
Van Traa krijgt een ongelukje en de verantwoordelijk hoofdcommisarissen worden na onderzoek overgeplaats naar een ander district..-*pling* een vliegtuig van de marine luchtvaart dienst die een coca lijntje runt tussen nederland en de antillen. een of ander onbelangrijk figuurtje krijgt een paar jaar celstraf de rest komt weg met schorsing of oneervol ontslag
-*pling* Desi Bouterse, staats leverancier, goede vriend van Doctors van leeuwen, voormalig hoofd van de BVD, desi weet te veel en ze proberen hem zo snel mogelijk weg te krijgen voor hij namen gaat noemen van nederlandse politici die enthusiast gebruik maakten van zijn diensten
*pling* Nederwiet grootste export product. zelfs in Canada worden KLM boeings onderschept met ladingen nederwiet..*pling* een stukje nederlandse historie , de opiumhandel, daar is nederland erg rijk aan geworden toen ze de chinese bevolking aan de opium verslaafd maakte.
[..]
de strategie is duidelijk niet nieuw en duidelijk niet veel veranderd maar slechts in de schaduw geschoven
ondertussen draait de opium productie in Afghanistan dankzij de VS en de Noordelijke alliantie weer op volle toeren en is binnenkort ook weer in jouw buurt verkrijgbaar..
quote:Een brede algemene ontwikkeling is altijd goed. Maar, wat heeft bv Maxwell te maken met de complotten?
Op zaterdag 28 december 2002 15:54 schreef M.ALTA het volgende:
Kennis van natuurkunde, biologie, kernfysica, hogere wiskunde, astronomie, algebra, informatica is absoluut hierbij noodzakelijk.
Als klap op de vuurpijl is een inleidende studie in de para-psychologie, theosofie, en geestwetenschappen absoluut noodzakelijk (Jung, Freud, Cayce, Blavadsky, Paracelsus, Boehme, Fludd, Steiner).
Alsof iedereen alles zomaar begrijpt wat jij neerzet.
DISCUSSIE FORUM, weet je nog?
Heel simpel: ALLES HEEFT MET ELKAAR TE MAKEN.
NIETS STAAT OP ZICHZELF.
Dat is een wet van meden en perzen, dus het antwoord is eenvoudig, vandaar mijn sarcasme.
Sorry.
quote:Reacties dienen relevant te zijn tov het topic, en iets bij te dragen. De opmerking dat iedereen niet goed snik is is dat bv niet. Inhoudelijk reageren of we gaan het gewoon verwijderen.
Op dinsdag 31 december 2002 22:18 schreef Anemoon het volgende:
Ik weet wel wat het met elkaar te maken heeft.Heel simpel: ALLES HEEFT MET ELKAAR TE MAKEN.
NIETS STAAT OP ZICHZELF.
Dat is een wet van meden en perzen, dus het antwoord is eenvoudig, vandaar mijn sarcasme.
Sorry.
quote:KLopt, alles heeft met elkaar te maken, maar waarom wordt Maxwel hier specifiek genoemt en niet die ene zandkorrel ergens net links naast het midden van de rechte lijn Timboektoe-Verweggistan, die er ook duidelijk iets mee te maken heeft, aangezien alles met elkaar te maken heeft.
Op dinsdag 31 december 2002 22:18 schreef Anemoon het volgende:
Ik weet wel wat het met elkaar te maken heeft.Heel simpel: ALLES HEEFT MET ELKAAR TE MAKEN.
NIETS STAAT OP ZICHZELF.
Wat maakt het dat juist Maxwell hier genoemd wordt door M.ALTA en niet Anemoon.
quote:Mijn reactie is zeer relevant t.o.v. het topic.
Op dinsdag 31 december 2002 23:42 schreef iteejer het volgende:[..]
Reacties dienen relevant te zijn tov het topic, en iets bij te dragen. De opmerking dat iedereen niet goed snik is is dat bv niet. Inhoudelijk reageren of we gaan het gewoon verwijderen.
Als jij zelf nog behoefte voelt het weg te halen dan moet je dat doen.
quote:Vraag dat maar aan MALTA.
Op woensdag 1 januari 2003 02:15 schreef mvt het volgende:[..]
KLopt, alles heeft met elkaar te maken, maar waarom wordt Maxwel hier specifiek genoemt en niet die ene zandkorrel ergens net links naast het midden van de rechte lijn Timboektoe-Verweggistan, die er ook duidelijk iets mee te maken heeft, aangezien alles met elkaar te maken heeft.
Wat maakt het dat juist Maxwell hier genoemd wordt door M.ALTA en niet Anemoon.
quote:Dat heeft Iteejer al gedaan
Op woensdag 1 januari 2003 14:38 schreef Anemoon het volgende:[..]
Vraag dat maar aan MALTA.
quote:Anemoon heeft gelijk in mijn context.
Op woensdag 1 januari 2003 14:38 schreef Anemoon het volgende:[..]
Vraag dat maar aan MALTA.
Alles hangt (in mijn versie) met elkaar samen.
Het grote complot = Mind control
quote:De electro-magnetische vergelijkingen en het model van het electron.
Op dinsdag 31 december 2002 19:24 schreef iteejer het volgende:[..]
Een brede algemene ontwikkeling is altijd goed. Maar, wat heeft bv Maxwell te maken met de complotten?
quote:Waar zit dat incomplete dan? En Maxwell's model van het electron, had hij dat wel? Is dat niet volledig achterhaald, zoals in de evoilutie van het wetenschappelijk denken zo vaak gebeurd, door nieuwere inzichten?
Op donderdag 2 januari 2003 19:23 schreef M.ALTA het volgende:
De electro-magnetische vergelijkingen en het model van het electron.
(zijn opzettelijk incompleet).
quote:Als het incompleet is, is dat dan een opzettelijk iets of is dat iets wat met de toenmalige stand van de wetenschap de beste theorie was, of is het opzettelijk incompleet en waarom is het incompleet (wat is het complot wat er achter zit DAT het opzettelijk incompleet is)
Op donderdag 2 januari 2003 19:23 schreef M.ALTA het volgende:[..]
(en hoe zit dat met die ene zandkorrel die ik opnoemde )
quote:Dat geldt ook voor het DNA: oorspronkelijk waren er 12 DNA-stringen, na ingrijpen van de Anunaki/reptilians nog maar 2, zodat de meeste mensen compleet afgekapt en onwetend zijn over hun multi-dimensionele vermogens, hun Hoger Zelf, de vibrationele, dimensionele gevangenis waarin we vast zitten, spirituele potentie, geschiedenis, het waarom we hier zijn en wie ons vannachter de schermen onder de duim houden (en dat dat uberhaupt het geval is, want dat WETEN is aan de meeste mensen ook niet besteedt)etc.
Op donderdag 2 januari 2003 19:23 schreef M.ALTA het volgende:[..]
quote:Ha Phetep, nog het allerbeste voor 2003.
Op vrijdag 3 januari 2003 18:28 schreef PHETEP het volgende:[..]
Dat geldt ook voor het DNA: oorspronkelijk waren er 12 DNA-stringen, na ingrijpen van de Anunaki/reptilians nog maar 2, zodat de meeste mensen compleet afgekapt en onwetend zijn over hun multi-dimensionele vermogens, hun Hoger Zelf, de vibrationele, dimensionele gevangenis waarin we vast zitten, spirituele potentie, geschiedenis, het waarom we hier zijn en wie ons vannachter de schermen onder de duim houden (en dat dat uberhaupt het geval is, want dat WETEN is aan de meeste mensen ook niet besteedt)etc.
idd
Over Electromagnetisme: de vergelijkingen zijn incompleet bijv:
- het is beperkt tot 3 dimensies + tijd
- E(0) is niet constant, een mooi kommentaar heeft bijv. R. Sheldrake.
- Veronderstelt een cartesiaanse tijd/ruimte
quote:Jij ook!!!
Op vrijdag 3 januari 2003 18:44 schreef M.ALTA het volgende:[..]
Ha Phetep, nog het allerbeste voor 2003
quote:Bedoel je niet chromosomen??
Op vrijdag 3 januari 2003 18:28 schreef PHETEP het volgende:[..]
Dat geldt ook voor het DNA: oorspronkelijk waren er 12 DNA-stringen
www.ufolab.info/concentration_camps.htm
voor een uitleg over de doelstellingen, zie;
www.sumeria.net/politics/morefema.html
[Dit bericht is gewijzigd door PHETEP op 08-01-2003 21:46]
quote:Een gerespecteerde collega van mij is een jehova-getuige. Die heeft ook heel veel onderzoek gedaan. Bijbelstudies e.d. Ik zou nu natuurlijk direct kennis kunnen nemen van ZIJN conclusies en ervaringen.
Ieder mens met een redelijk verstand zal hetzelfde kunnen doen als ik, maar men heeft de gelegenheid hier om direct kennis te nemen van mijn conclusies en ervaringen. Dat bespaart tijd, geld en inspanning.
quote:We hebben er meerdere Hansiepansie.
Op donderdag 9 januari 2003 00:04 schreef hansepansie het volgende:[..]
Een gerespecteerde collega van mij is een jehova-getuige. Die heeft ook heel veel onderzoek gedaan. Bijbelstudies e.d. Ik zou nu natuurlijk direct kennis kunnen nemen van ZIJN conclusies en ervaringen.
quote:Je zou die gerespecteerde collega van je dit eens moeten laten lezen;
Op donderdag 9 januari 2003 00:04 schreef hansepansie het volgende:[..]
Een gerespecteerde collega van mij is een jehova-getuige. Die heeft ook heel veel onderzoek gedaan. Bijbelstudies e.d. Ik zou nu natuurlijk direct kennis kunnen nemen van ZIJN conclusies en ervaringen.
quote:Zou best kunnen dat zijn mind gecontrolled wordt, maar dat kan ook voor anderen gelden die andere denkbeelden erop nahouden. Kan ook gelden voor mij, dat ik gemindcontrolled word zodat ik de conspiracy theorieën die hier vaak verspreid worden of de jehova theorieën niet zo snel geloof. Natuurlijk kan dit net zo goed gelden voor de genen die de conspiracy theorieën verspreiden omdat zij zich misschien ook bevinden in een sociaal milieu waar deze denkbeelden voor waar aangenomen worden.
Op donderdag 9 januari 2003 16:43 schreef PHETEP het volgende:[..]
Je zou die gerespecteerde collega van je dit eens moeten laten lezen;
www.uq.net.au/~zzmstefa/JWMINDCONTROL.htm !!!
Als je aannemelijk bewijs hebt laat het me dan weten. Dus niet zomaar wat weblinks of boektitels. Bewijs !
quote:laten we dan eens beginnen met wat info uit encyclopedieën
Op donderdag 9 januari 2003 17:22 schreef hansepansie het volgende:Als je aannemelijk bewijs hebt laat het me dan weten. Dus niet zomaar wat weblinks of boektitels. Bewijs !
quote:
Rosicrucians
Related: Miscellaneous Religions(rozikroo´shenz) , members of an esoteric society or group of societies, who claim that their order has been in existence since the days of ancient Egypt and has over the course of time included many of the world's sages. Their secret learning deals with occult symbols notably the rose and the cross, the swastika, and the pyramid and with mystical writings containing kabbalistic, Hermetic, and other doctrines. The first mention of a Rosicrucian group appeared in Fama fraternitatis (1614), possibly written by Johan Valentin Andreä (1586-1654), and the Confessio rosae crucis (1615), probably authored by the same person. These works described the travels of Christian Rosenkreuz and the development of the Rosicrucian society, mainly from Eastern and Arab origins. Some scholars believe that the name was used by Andreä in the hope that his writings would create a movement dedicated to social reform and esotericism, and that the description of the society was a work of imagination having symbolic or satiric intent. The society was variously called Brothers of the Rosy Cross, Rosy-Cross Knights, and Rosy-Cross Philosophers; its adepts are called Illuminati. There was much diffusion of ideas between the Rosy Cross and Freemasonry in England during the 18th cent. Rosicrucian symbolism figures in the writings of William Butler Yeats, particularly in the collection of poems entitled The Rose. American Rosicrucians, who date from Germantown, Penn. (1694), have splintered into a number of factions, including the the Ancient Mystical Order Rosae Crucis; the Rosicrucian Brotherhood (Fraternitas Rosae Crucis); the Society of Rosicrucians (Societas Rosicruciana in America); and the theosophical Rosicrucian Fellowship.
Bibliography: See F. A. Yates, The Rosicrucian Enlightenment (1972); C. McIntosh, The Rosy Cross Unveiled (1980); M. E. Roberts, Gothic Immortals (1989); J. G. Melton, ed., Rosicrucianism in America (1990).bron : http://www.encyclopedia.com/html/r/rosicruc.asp
quote:zoals word aangegeven maken ze gebruik van Symbolen waaronder de Pyramide waarbij de 'capstone' boven de rest zweeft en waar een oog in afgebeeld word, dit representeert het alziende oog van ( hun ) god..
it is held by the Rosicrucian that neither Judaism nor popular Christianity,
but true Esoteric Christianity is to be its world-religion. [..], so, in a not too distant future, will the
true religion of Christ supersede and obliterate all other religions, to the eternal benefit of mankind.bron http://www.rosicrucianfellowship.org/rbm/rosicrucian%20bible%20mysteries.pdf
Maar ook de britse inlichtingendienst MI5 voert het logo
maar ook media bedrijven tonen hun alliantie
zoals het amerikaanse nieuwsstation CBS
en de internet provider America Online
maar het blijft niet alleen beperkt tot plaatjes en logo's ze bouwen ook deze typische pyramide met capstone
zoals deze arena in Memphis
De gebruikte Kabbalah staat bekend om de Mystieke Numerologie, vandaar dat getallen een belangrijke rol spelen, het getal 13 is er een die veelvoudig terugkomt in de logo's van de Illuminati alsmede de nummers 32 en 33 die staan voor de graden van de illuminati..
[Dit bericht is gewijzigd door Fonkmeistah op 09-01-2003 22:30]
Blijkbaar bestaat deze orde al wat langer dan anderen. Het christendom bestaat ook redelijk lang. Het hindoeisme. Whatever religie of isme of beweging. Het is allemaal ooit bedacht en is mogelijk gebaseerd op gebeurtenissen of verhalen of verhalen van gebeurtenissen.
Iedereen interpreteert het anders en langzamerhand wordt het een stroming. Als er maar genoeg mensen op de wereld zijn. Zoveel mensen, zoveel interpretaties.
Sommigen willen graag dat anderen het voor ze interpreteren en volgen die stroming.
Lijkt mij...
quote:
Op donderdag 9 januari 2003 22:22 schreef Fonkmeistah het volgende:[..]
laten we dan eens beginnen met wat info uit encyclopedieën
[..]
quote:claim... mooi woord... maarja, sommige mensen claimen dat ze Napoleon zijn, maar zonder bewijs vind ik dit niet echt geloofwaardig...
(rozikroo´shenz) , members of an esoteric society or group of societies, who claim that their order has been in existence since the days of ancient Egypt and has over the course of time
waar ze NU zijn en wat ze NU doen des te meer..
tenzij jij het natuurlijk niet zo'n probleem vind dat de overheid, zijn inlichtingendiensten en media toebehoren aan een occult groepje .
af en toe een moord op een politici moet je dan maar voor lief nemen..
quote:Pyramiden; Mag ik toevoegen:
Op donderdag 9 januari 2003 22:22 schreef Fonkmeistah het volgende:[..]
automerk: citroen
Aegon verzekeringen
Abn Amro
Axa verzekeringen
IG Metal (Duitse vakbond)
quote:Ik vind niet alleen dit onderdeel van de bewijsvoering wat kort door de bocht. Natuurlijk kan ik geen tegenbewijzen leveren, maar dat betekent niet dat het beweerde waar is.
Op vrijdag 10 januari 2003 13:42 schreef mvt het volgende:
Meteen zeggen dat de bovengenoemde bedrijven lid zijn alleen wegens het verwerkend van (delen van) een pyramide is wat kort door de bocht.
quote:Ik zou dit niet direct willen ontkennen.
Op vrijdag 10 januari 2003 14:07 schreef hansepansie het volgende:[..]
Ik vind niet alleen dit onderdeel van de bewijsvoering wat kort door de bocht. Natuurlijk kan ik geen tegenbewijzen leveren, maar dat betekent niet dat het beweerde waar is.
quote:freud is niet zo paranoide als jij.
Op dinsdag 24 december 2002 14:08 schreef M.ALTA het volgende:[..]
Freud steekt liever zijn hoofd in het zand ?
quote:Autoweek van deze week :
Op vrijdag 10 januari 2003 13:02 schreef M.ALTA het volgende:[..]
Pyramiden; Mag ik toevoegen:
[afbeelding]
automerk: citroen
quote:Ja ja! Dat laten 'ze' je denken! Autoweek is een van de meest beruchte propagandablaadjes van de Illuminati.
Op dinsdag 14 januari 2003 00:48 schreef mvt het volgende:[..]
Autoweek van deze week :
Het symboliseert de tanden van de tandwielen van de versnellingsbak (aangezien ze voordat ze auto's maakten versnellingsbakken maakten)
quote:sarcasme
Op dinsdag 14 januari 2003 00:51 schreef tvlxd het volgende:[..]
Ja ja! Dat laten 'ze' je denken! Autoweek is een van de meest beruchte propagandablaadjes van de Illuminati.
quote:dat is waar, een pyramide of een driehoeks vorm is natuurlijk niet exclusief,
Op vrijdag 10 januari 2003 13:42 schreef mvt het volgende:
Even een beetje tegengas mbt symbolen en logo's
Er is natuurlijk niet een alleenrecht op het gebruik van de pyramide. Ook anderen gebruiken het
net zoals je het Hell's Angels symbool niet zomaar kan gebruiken ( dat word gewoon niet getolereerd door die groep en dat is een understatemend ) tuurlijk, je kan het wel proberen en volgens de wet zou het mogen maar ik denk dat je vrij snel bezoek krijgt van mensen die je op andere gedachten gaan brengen.
quote:Jij beweert dus dat ik paranoide ben.
Op dinsdag 14 januari 2003 00:43 schreef Ultrawuft het volgende:[..]
freud is niet zo paranoide als jij.
Op grond waarvan ?
Je kunt wel van alles roepen, maar zonder argumentatie is het hier een loze uitspraak.
de F.E.M.A.
met de driehoek boven de adelaar met in de linkerklauw 13 blaadjes aan de vijg en de rechter klauw 6 pijlen
Big brother is no longer a fiction;
quote:Dat er meer controle komt, is allang bekend, daar hebben we geen Icke voor nodig. Dit maakt hem niet opeens toerekeningsvatbaar, of zoiets.
Op vrijdag 17 januari 2003 16:02 schreef PHETEP het volgende:
Here is the American Civil Liberties Union report confirming what David Icke has been warning about all these years:Big brother is no longer a fiction;
www.aclu.org/Privacy/Privacylist.cfm?c=39
quote:Zoek eens op hoe ontkennend en spottend er werd gereageerd op de posts van Lightbeing, Hoogl en YRRAB 2 jaar terug over deze zaken, hypocriet!!!!
Op vrijdag 17 januari 2003 17:27 schreef tvlxd het volgende:[..]
Dat er meer controle komt, is allang bekend, daar hebben we geen Icke voor nodig. Dit maakt hem niet opeens toerekeningsvatbaar, of zoiets.
Ik vind het niet bepaald 'rendabel'..
quote:Dank je wel. Ik ook van jou.
Op vrijdag 17 januari 2003 17:30 schreef PHETEP het volgende:[..]
Zoek eens op hoe ontkennend en spottend er werd gereageerd op de posts van Lightbeing, Hoogl en YRRAB 2 jaar terug over deze zaken, hypocriet!!!!
quote:Ik mis één ding onder 'What we must do'.. Namelijk het wegnemen van de voedingsbodem; het opheffen van extreme inkomensverschillen. Criminaliteit ontstaat volgens mij omdat mensen het slecht hebben en geen uitzicht hebben op verbetering van hun levensomstandigheden. Deze controlemiddelen leiden idd. tot een surveillancestaat. Repressie is natuurlijk symptoombestrijding en het is de vraag of dat op lange termijn effectief is.
Op vrijdag 17 januari 2003 16:02 schreef PHETEP het volgende:
Here is the American Civil Liberties Union report confirming what David Icke has been warning about all these years:Big brother is no longer a fiction;
www.aclu.org/Privacy/Privacylist.cfm?c=39
quote:Hier ben ik het helemaal mee eens, maar dan zal de "elite/gevestigde orde" een deel van hun welvaart moeten opegeven, en dat is het laatste wat ze willen. Dus dit zie ik jammergenoeg niet snel gebeuren. Want dat is het probleem van deze wereld: een kleine elite beheerd het overgrote merendeel van de rijkdom op aarde. Zo weten veel mensen niet dat bijv in Italie 75% van alle aandelen op de beurs in handen zijn van 4 families! en dit is in veel andere landen niet anders. Er zijn op deze aarde een handje vol families die al eeuwen alle rijkdom beheren. En het zou mij niets verbazen als dit kleine groepje al eeuwen samenzweerd om deze macht te behouden en uit te bouwen. En iemand die een beetje bekend is met de hogere kringen in samenlevingen, weet dat het altijd een zeer klein groepje gaat, wat elkaar overal tegenkomt: golfclub, Lions club, Concertgebouw, vrijmetselaarij etc. Het dan denk ook grootendeels geen bewuste samenzwering, maar meer onbewust. Deze groep heeft gewoon een gemeenschappelijke doel: het verkrijgen en behouden van geld en macht. Ik neem "ze" niks kwalijk, maar het moet gewoon afgelopen zijn! Anders gaat deze hele wereld naar de klote als we niet deze extreme inkomensverschillen opheffen. Maar zo ver zal het niet komen, maar als we zo door gaan... En dat is precies wat elites willen: de status quo handhaven.
Op vrijdag 17 januari 2003 23:13 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:[..]
Ik mis één ding onder 'What we must do'.. Namelijk het wegnemen van de voedingsbodem; het opheffen van extreme inkomensverschillen. Criminaliteit ontstaat volgens mij omdat mensen het slecht hebben en geen uitzicht hebben op verbetering van hun levensomstandigheden. Deze controlemiddelen leiden idd. tot een surveillancestaat. Repressie is natuurlijk symptoombestrijding en het is de vraag of dat op lange termijn effectief is.
quote:En deze groep heet: de mens.
Op zaterdag 18 januari 2003 16:02 schreef Templ4r het volgende:Deze groep heeft gewoon een gemeenschappelijke doel: het verkrijgen en behouden van geld en macht.
quote:Klopt, maar een klein groepje heeft deze macht of kan deze krijgen. En ja bijna ieder mens wil macht, maar zeer weinig hebben het..
Op zaterdag 18 januari 2003 16:30 schreef Gio het volgende:[..]
En deze groep heet: de mens.
quote:Dat lijkt me op zich wel juist.. Maar toch bevreemdt het me.. Wat is er nou aan om, als je al teveel van alles hebt, alsmaar nog meer te willen.. Dat voegt toch bijna niks meer toe aan je welzijn? Bovendien, een onderdrukkingsapparaat is ook duur. Het lijkt me een veel logischer oplossing om veel meer mensen gewoon iets meer 'lucht' te geven. Dat kun je ook zien als een investering, een samenleving waarin veel mensen tevreden zijn leidt, mi., automatisch tot een veel stabieler politiek klimaat en minder criminaliteit...
Op zaterdag 18 januari 2003 16:02 schreef Templ4r het volgende:[..]
Hier ben ik het helemaal mee eens, maar dan zal de "elite/gevestigde orde" een deel van hun welvaart moeten opegeven, en dat is het laatste wat ze willen. golfclub, Lions club, Concertgebouw, vrijmetselaarij etc.
...Anders gaat deze hele wereld naar de klote als we niet deze extreme inkomensverschillen opheffen. Maar zo ver zal het niet komen, maar als we zo door gaan... En dat is precies wat elites willen: de status quo handhaven.
Als je die 'samenzwering' op die manier ziet, kan ik me er ook wel in vinden.. Op plaatsen waar de elite elkaar ontmoet worden ongetwijfeld ook deals afgesloten..
Dat het 'afgelopen moet zijn' vind ik ook! Mensen hebben genoeg geleden, en de natuurlijke hulpbronnen raken ook op, vroeger of later..
quote:Alweer helemaal mee eens
Op zaterdag 18 januari 2003 17:35 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:[..]
Dat lijkt me op zich wel juist.. Maar toch bevreemdt het me.. Wat is er nou aan om, als je al teveel van alles hebt, alsmaar nog meer te willen.. Dat voegt toch bijna niks meer toe aan je welzijn? Bovendien, een onderdrukkingsapparaat is ook duur. Het lijkt me een veel logischer oplossing om veel meer mensen gewoon iets meer 'lucht' te geven. Dat kun je ook zien als een investering, een samenleving waarin veel mensen tevreden zijn leidt, mi., automatisch tot een veel stabieler politiek klimaat en minder criminaliteit...
Als je die 'samenzwering' op die manier ziet, kan ik me er ook wel in vinden.. Op plaatsen waar de elite elkaar ontmoet worden ongetwijfeld ook deals afgesloten..
Dat het 'afgelopen moet zijn' vind ik ook! Mensen hebben genoeg geleden, en de natuurlijke hulpbronnen raken ook op, vroeger of later..
En het moet zeker afgelopen zijn, want ons hele milieu gaat eraan. En zo plegen we met z'n allen langzaam collectief zelfmoord.
quote:En Tyler Durden weet het allemaal ?
Op zaterdag 18 januari 2003 18:29 schreef Templ4r het volgende:En het is net zoals Tyler Durden in Fight Club zei: The things you own end up owning you". Daarnaast willen mensen altijd meer. Als je materialistisch bent dan denk je dat nog gelukkiger wordt met nog meer geld of een grotere auto. Zo proberen ze hun innerlijke/spirituele leegte op te vullen, wat natuurlijk nooit lukt: gelukkig ben je dat kun je niet kopen. Tenslotte is het in dat soort kringen erg belangrijk om cool gevonden te worden. Hoe groter de auto en je bankrekening hoe cooler je bent..
Misschien is het wel zo dat deze theorie in stand wordt gehouden door jaloerse minder succesvolleren om zichzelf moed in te spreken dat zij tenminste innerlijk rijk zijn in tegenstelling tot de personen met meer geld en mogelijk meer spullen en dus als materialisten gezien worden.
quote:Ik kan me herinneren dat ik wel eens iets gelezen heb, ooit, van iemand die er een heel interessant idee over had..(Stom dat ik daar nu pas op kom, maar goed) Hij vroeg zich af of geld gelukkig maakte, en hij had een grafiek gemaakt waar hij de verhouding tussen geluk en geld bekeek... Hij stelde dat geld in de eerste instantie wel gelukkig maakt, als je er je eerste levensbehoeften van moet kopen.. Als je iets meer verdient, dan krijg je dus enige luxe, de grafiek wordt dan al minder steil, maar hoe meer luxe, hoe platter de grafiek..Het laatste stukje levensgeluk moet dus heel erg duur zijn, volgens die man.. Hij vond dus ook dat je maar het beste gewoon van alles voldoende kon hebben, dat is de meest gunstige geld/geluk verhouding.
Op zaterdag 18 januari 2003 18:38 schreef Viola_Holt het volgende:[..]
En Tyler Durden weet het allemaal ?
Misschien is het wel zo dat deze theorie in stand wordt gehouden door jaloerse minder succesvolleren om zichzelf moed in te spreken dat zij tenminste innerlijk rijk zijn in tegenstelling tot de personen met meer geld en mogelijk meer spullen en dus als materialisten gezien worden.
quote:Nee, duh, dat zeg ik toch niet of wel soms?
Op zaterdag 18 januari 2003 18:38 schreef Viola_Holt het volgende:
En Tyler Durden weet het allemaal ?
En dat kan ja, maar ik geloof er niks van. Weleens van de behoefte piramide van Maslov gehoord? In deze piramide staan de materiele behoeften op de laagste treden. Als je je daar veel mee bezigbent dan ben je nog niet ver in je ontwikkeling. En ja minder succesvolle mensen kunnen even materialistisch en geestelijk arm zijn als rijke mensen. Daarnaast ken ik mijn eigen omgeving genoeg voorbeelden van mensen met veel poen, die eigenlijk zwaar ongelukkig zijn. Nogmaals ik zeg niet dat HET ZO IS, maar zo zie ik het.
[Dit bericht is gewijzigd door Templ4r op 19-01-2003 12:59]
quote:Je haalt Tyler Durden aan alsof die jouw visie in deze weergeeft.
Op zondag 19 januari 2003 12:50 schreef Templ4r het volgende:[..]
Nee, duh, dat zeg ik toch niet of wel soms?
quote:Dus voor jou IS HET ZO ?
Nogmaals ik zeg niet dat HET ZO IS, maar zo zie ik het.
quote:Weleens van een citaat gehoord? Dat wil toch zeggen dat je het gelijk helemaal met die persoon eens bent?
Op zondag 19 januari 2003 13:13 schreef Viola_Holt het volgende:[..]
Je haalt Tyler Durden aan alsof die jouw visie in deze weergeeft.
[..]Dus voor jou IS HET ZO ?
En ik denk/geloof dat het zo is. Maar ik sluit niet uit dat het anders ligt. Ik zeg toch dat ik het zo ZIE. Waar wil je nu eigenlijk heen?
quote:Tja dat DNA-klonen begrijp ik dus volledig in de wetenschappelijke zin van het woord. Zelf ben ik bezig met het genetisch modificeren van bacterien om ze medicijnen te laten produceren. Ik zie niet in hoe DNA-klonen zou kunnen helpen bij een eventuele samenzwering. Ik neem aan dat je het hier hebt over het produceren van mensenlijke klonen. Een mens klonen is volstrekt nutteloos, omdat de kloon begint als baby. Verder zal de kloon vroeg sterven omdat hij bij zijn geboorte al dezelfde 'oude' genen heeft als de donor. Ook zal de kloon niet dezelfde persoonlijkheid heben als het origineel, omdat je nooit dezelfde levensomstandigheden in de jeugd zult kunnen nabootsen. Ik vraag me dus af waarom iemand in godsnaam mensen zou willen gaan klonen...
Op vrijdag 27 december 2002 17:43 schreef M.ALTA het volgende:[..]
ad 1: samenzweringen die men nog redelijk begrijpt:
Bilderberg, MKZ-crisis, DNA-klonen
quote:Ik wil nergens heen...jij wilde blijkbaar ergens heen door Tyler Durden te citeren als antwoord op iemand anders.
Op zondag 19 januari 2003 13:48 schreef Templ4r het volgende:[..]
Weleens van een citaat gehoord? Dat wil toch zeggen dat je het gelijk helemaal met die persoon eens bent?
En ik denk/geloof dat het zo is. Maar ik sluit niet uit dat het anders ligt. Ik zeg toch dat ik het zo ZIE. Waar wil je nu eigenlijk heen?
Maar het is me nu duidelijk. Het is jouw waarheid.
quote:Een verontrustende ontwikkeling
Op zondag 19 januari 2003 14:04 schreef LastYear het volgende:[..]
Tja dat DNA-klonen begrijp ik dus volledig in de wetenschappelijke zin van het woord. Zelf ben ik bezig met het genetisch modificeren van bacterien om ze medicijnen te laten produceren.
quote:Niet alleeen mensen, ook dieren en voedsel en planten
Ik zie niet in hoe DNA-klonen zou kunnen helpen bij een eventuele samenzwering. Ik neem aan dat je het hier hebt over het produceren van mensenlijke klonen.
quote:In ieder geval een betere opmerking naar mijn mening
Een mens klonen is volstrekt nutteloos, omdat de kloon begint als baby. Verder zal de kloon vroeg sterven omdat hij bij zijn geboorte al dezelfde 'oude' genen heeft als de donor. Ook zal de kloon niet dezelfde persoonlijkheid heben als het origineel, omdat je nooit dezelfde levensomstandigheden in de jeugd zult kunnen nabootsen. Ik vraag me dus af waarom iemand in godsnaam mensen zou willen gaan klonen...
quote:Ik heb er geen verstand van maar vroeg me af of het dan nog uitmaakt of je al bij de geboorte of zelfs al in de baarmoeder deze genen onttrekt en bewaart in een vriezer en dan deze gebruikt bij het klonen. Dit zou een toekomstige ontwikkeling kunnen zijn (?).
Op zondag 19 januari 2003 14:04 schreef LastYear het volgende:[..]
Verder zal de kloon vroeg sterven omdat hij bij zijn geboorte al dezelfde 'oude' genen heeft als de donor.
Dat je niet hetzelfde karakter zal ontwikkelen lijkt me wel duidelijk.
quote:Dat gebeurt eigenlijk al bij IVF behandelingen. Na een paar celdelingen wordt het klompje cellen geklieft en zullen de losse cellen uitgroeien tot aparte individuen (kunstmatige tweelingen)
Op maandag 20 januari 2003 17:39 schreef Viola_Holt het volgende:[..]
Ik heb er geen verstand van maar vroeg me af of het dan nog uitmaakt of je al bij de geboorte of zelfs al in de baarmoeder deze genen onttrekt en bewaart in een vriezer en dan deze gebruikt bij het klonen.
zie voor meer info: WTC to be memoralized with an eternal flame;
ILLUMINIST KILLING ACTIVITIES- MOST PROMINENT CARRY A BROTHERHOOD SIGN OF AN ETERNAL FLAME;
De bijnaam/CIA-code voor Joseph Retinger is Salamander !
En.... Joseph Retinger is de oprichter van BIlderberg !
(samen met Paul Rijkens en Benno).
Wie had het laatst nog over shape-shiften ?
quote:Ieder symbool dat toevallig in het bedenksel van de auteur past wordt ook als zodanig gebruikt. Dat een toorts, een licht dat omhoog wordt gehouden om de weg te wijzen, een heel logisch symbool is, en dat het daarom vaak wordt gebruikt, komt kennelijk niet bij onze Icke op.
Op woensdag 22 januari 2003 17:59 schreef PHETEP het volgende:
De Eternal Flame is net zo,n prominent illuminatie-symbool als het Alziend oog, het vrijheidsbeeld(personificatie van Semiramis/El, de Soemerische Reptilian Moeder/Opper Godin) houdt een Eternal Flame vast, het is te zien in het logo van het politie-apparaat(in o.a. Nederland en Engeland), het logo van de Britse Tories, bovenop obelisken(een ander prominent illuminatie-symbool)-zoals de gigantische obelisk in de hoofdstad van Noord-korea en bovenop de obelisk op Dealey Plaza te Dallas ter ere van de rituele offer-moord op Kennedy, bovenop het zwarte pentagram ter ere van de rituele offer-moord op Diana te Parijs etc.zie voor meer info: WTC to be memoralized with an eternal flame;
ILLUMINIST KILLING ACTIVITIES- MOST PROMINENT CARRY A BROTHERHOOD SIGN OF AN ETERNAL FLAME;
www.cuttingedge.org/news/n1547.cfm
Hij is ook wel selectief: Er zijn wel meer voorbeelden van vuur als symbool te verzinnen.. Wat dacht je van het Olympisch vuur? Om maar een voorbeeld te noemen.. Het sterft trouwens ook van de vuurtorens aan de kust..
Als die symbolen zo duidelijk worden gebruikt door de samenzweerders, hoe kan die dan voor zo'n lange tijd voor het gros van de mensen verborgen zijn gebleven? Dat vind ik sowieso een sterk verhaal: Een wereldomspannende samenzwering die allang aan de gang is en nog nooit was er een lek.. Als 'ze'echt zo knap zijn dan heeft verzet echt geen zin, bovendien zijn we misschien allemaal al gemindcontrolled zonder dat we dat weten. Van dergelijke geniëen die bovendien over supieure technologie beschikken en die aan zwarte magie doen en die bovendien ook nog 4dimensionale bazen hebben (Dat zouden perfecte sluipmoordenaars zijn, trouwens. Ze kunnen door die extra dimensie allerlei leuke dingen doen; onzichtbaar zijn, teleporteren, een gesloten ruimte in- en uitgaan..), kun je alles verwachten.
En die lengte- en breedtegraden worden er ook weer eens bijgesleept.. Ik zie daar geen verband tussen. Ik vraag me zelfs af of dat systeem al bestond voordat de graden van de 'hogere' Vrijmetselarij waren bedacht. Om nog maar te zwijgen over rekenkundige foefjes met diverse data..
De zin van al die symbolen ontgaat me ook volledig. Als ze zo'n perfect netwerk van samenzweerders zijn, hoeven ze echt niet op die manier met elkaar te communiceren. Het brengt alleen maar het risico van ontdekking met zich mee.
En nu lees ik dat Kennedy vermoord zou zijn omdat paus Clemens V de Illuminaten verbood in 1307.. Alleen maar omdat hij toevallig Rooms Katholiek was.. Lekker zinvol, zo'n wraakactie, 6 eeuwen later..
Diana zou zijn vermoord omdat ze teveel wist, en dat openbaar wilde maken.. Waarom gebeurt Icke dat dan niet?
Maarre.. Wat ik zeggen wou, ik sprak toevallig vanavond iemand, een oudheidkundige en iemand die lid is van de 'hogere' graden (Jawel, 33ste graad in de Schotse Ritus en verder is ie nog lid van verscheidene andere graden, zoals de Royal Arch enzo.) Iemand die het echt kan weten, dus.
Volgens hem bestaan de Illuminati allang niet meer. Die naam is later nog weleens gebruikt, maar daarmee schijnt het echt op te houden.
Ik hoop niet dat ik de 'gelovigen' op hun tenen ga staan, maar ik vind dit soort verhalen echt totale onzin.
Wat mij betreft is David Icke iemand die leeft van paranoïde waanideëen van anderen.
quote:Het was leuk je gekend te hebben, condoleer je ouders maar alvast van me.
Op woensdag 22 januari 2003 22:32 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:Maarre.. Wat ik zeggen wou, ik sprak toevallig vanavond iemand, een oudheidkundige en iemand die lid is van de 'hogere' graden (Jawel, 33ste graad in de Schotse Ritus en verder is ie nog lid van verscheidene andere graden, zoals de Royal Arch enzo.) Iemand die het echt kan weten, dus.
Volgens hem bestaan de Illuminati allang niet meer. Die naam is later nog weleens gebruikt, maar daarmee schijnt het echt op te houden.
quote:Maar ze kennen jou toch niet?
Op woensdag 22 januari 2003 22:57 schreef mvt het volgende:[..]
Het was leuk je gekend te hebben, condoleer je ouders maar alvast van me.
quote:Doe het dan maar namens "je internetvrienden".
Op woensdag 22 januari 2003 23:05 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:[..]
Maar ze kennen jou toch niet?
Tuurlijk, grapje, maar je snapt het wel dat je een "belangrijke" term argeloos laat vallen bij die gast dat je of dood zou moeten gaan of moet worden opgenomen in hun kringen (als de beweringen over hun kloppen).
quote:Je zegt het precies goed.. *Als* hun beweringen kloppen. Ik geloof het echt niet. Anders zou daar hier over discussieren ook een levensgevaarlijke bezigheid zijn..
Op woensdag 22 januari 2003 23:11 schreef mvt het volgende:[..]
Doe het dan maar namens "je internetvrienden".
Tuurlijk, grapje, maar je snapt het wel dat je een "belangrijke" term argeloos laat vallen bij die gast dat je of dood zou moeten gaan of moet worden opgenomen in hun kringen (als de beweringen over hun kloppen).
quote:Weet je dat zeker ?
Op zaterdag 18 januari 2003 16:30 schreef Gio het volgende:[..]
En deze groep heet: de mens.
Macht ? Mind control ? DNA-control ?
quote:omdat men geen vrije informatie verstrekking via internet had ?
Op woensdag 22 januari 2003 22:32 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Als die symbolen zo duidelijk worden gebruikt door de samenzweerders, hoe kan die dan voor zo'n lange tijd voor het gros van de mensen verborgen zijn gebleven?
quote:Als je een mafioso vraagt of hij wat weet over de Mafia dan ontkent hij ook..
Maarre.. Wat ik zeggen wou, ik sprak toevallig vanavond iemand, een oudheidkundige en iemand die lid is van de 'hogere' graden (Jawel, 33ste graad in de Schotse Ritus en verder is ie nog lid van verscheidene andere graden, zoals de Royal Arch enzo.) Iemand die het echt kan weten, dus.Volgens hem bestaan de Illuminati allang niet meer. Die naam is later nog weleens gebruikt, maar daarmee schijnt het echt op te houden.
quote:en check gelijk het logo
IO welcomes a new collocation customer . . . (http://www.georgewbush.com/), the official website for the George W. Bush campaign. This site is quite an effort; in addition to the features you would expect from a campaign page, it has a regularly updated list of donors, a Spanish-language section, and audio clipsIOCOM Corporation is a privately held Texas corporation with its home offices in Austin, Texas. IO has been offering public Internet access since 1993, originally as "Illuminati Online." .
[..]
omdat men geen vrije informatie verstrekking via internet had ?
[..]
Er zijn al eeuwenlang bibliotheken over volgeschreven. De overgrote meerdeheid van de mensen neemt dit gewoon niet serieus.
[Dit bericht is gewijzigd door NoSigar op 24-01-2003 17:10]
quote:Dat is een geloofwaardige bron zeg. *Not*
Op woensdag 22 januari 2003 22:32 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:Maarre.. Wat ik zeggen wou, ik sprak toevallig vanavond iemand, een oudheidkundige en iemand die lid is van de 'hogere' graden (Jawel, 33ste graad in de Schotse Ritus en verder is ie nog lid van verscheidene andere graden, zoals de Royal Arch enzo.) Iemand die het echt kan weten, dus.
Ik hoop niet dat ik de 'gelovigen' op hun tenen ga staan, maar ik vind dit soort verhalen echt totale onzin.
quote:De overgrote meerderheid kan niet eens LEZEN !
Op vrijdag 24 januari 2003 16:03 schreef NoSigar het volgende:
[quote]Op vrijdag 24 januari 2003 14:54 schreef Fonkmeistah het volgende:[..]
omdat men geen vrije informatie verstrekking via internet had ?
[..]
Er zijn al eeuwenlang bibliotheken over volgeschreven. De overgrote meerdeheid van de mensen neemt dit gewoon niet serieus.
quote:1 woord: Watergate.. Zo'n grote samenzwering zou altijd uitkomen. Ook toen waren er snelle media.. en dan nog..
Op vrijdag 24 januari 2003 14:54 schreef Fonkmeistah het volgende:omdat men geen vrije informatie verstrekking via internet had ?
quote:Over iets wat je niet weet, kun je geen oordeel uitspreken. Alleen een vooroordeel..
Als je een mafioso vraagt of hij wat weet over de Mafia dan ontkent hij ook..
quote:Illuminatie online is een ISP, zo te zien.. Gewoon een handelsorganisatie.
Illuminati bestaan nog steeds hoor , bekijk ook eens voor de lol www.io.com ( Illuminati Online ) de webhost voor George W. Bush z'n officiele website
quote:Een I en een O in een gelijkzijdige driehoek. Doet een beetje denken aan het Alziend Oog, een symbool uit de religieuze iconografie. Dat is wel het ultieme bewijs voor betrokkenheid bij allerlei samenzweringen.
en check gelijk het logo
Anderzijds valt niet te ontkennen dat sommige symbolen ook door de -om een bij de samenzweringstheoretici populiare organisatie te noemen-Vrijmetselarij gebruikt zijn en worden.
En als je dan ook nog eens geïnfecteerd bent met het syndroom van de achterdocht zit je, wanneer op zoek bent naar verdachte symboliek, altijd goed.
Altijd klopt het wel en alles hangt met alles samen en niets, maar dan ook niets, is zonder betekenis.
Het voordeel hierbij is ook dat in de samenzweringsliteratuur orginaliteit geen voorwaarde is: iedereen schrijft de aannames van anderen over als feit.
En het feit dat het zoveel overgeschreven wordt is vaak het enige bewijs: 'Er wordt iets vaak in de literatuur (of tegenwoordig beter: op verschillende Internetsites) verteld: dan moet het kloppen'. Non-originaliteit is zelfs vaak een eis.
Met als gevolg dat de hele samenzweringstheorieën vaak een brij zijn van halve waarheden, desinformatie, onkunde, onderontwikkeldheid, pure leugens, dilletentisme, speculatie, en te laat doorverwijzen van de huisarts naar de GGZ.
Het schrijndende en vaak ook wel aardige hieraan is, dat er een typisch Nederlandse -of omdat ik Nederlander ben, dat er een soort Calvinistisch samenzweringstheoretici onstaan zijn: Mensen die op een hoger niveau zitten, wereldomspannende samenzweringen doorgronden en iedereen raar en dom vinden die dat niet ziet. Mensen die precies schijnen te weten wie bij wat hoort en wat goed en fout is.
Samenzweringen bestaan, maar zijn nooit zo groot als de meeste mensen willen denken.
[Dit bericht is gewijzigd door NoSigar op 25-01-2003 04:37]
quote:nou en ?
Op zaterdag 25 januari 2003 04:26 schreef NoSigar het volgende:
Anderzijds valt niet te ontkennen dat sommige symbolen ook door de -om een bij de samenzweringstheoretici populiare organisatie te noemen-Vrijmetselarij gebruikt zijn en worden.
quote:KAT IN HET BAKKIE
En als je dan ook nog eens geïnfecteerd bent met het syndroom van de achterdocht zit je, wanneer op zoek bent naar verdachte symboliek, altijd goed.
quote:Precies !
Altijd klopt het wel en alles hangt met alles samen en niets, maar dan ook niets, is zonder betekenis.
quote:Maar niet heus
Het voordeel hierbij is ook dat in de samenzweringsliteratuur orginaliteit geen voorwaarde is: iedereen schrijft de aannames van anderen over als feit.
quote:Tja, je hebt dus blijkbaar niet de moeite genomen om de feiten
En het feit dat het zoveel overgeschreven wordt is vaak het enige bewijs: 'Er wordt iets vaak in de literatuur (of tegenwoordig beter: op verschillende Internetsites) verteld: dan moet het kloppen'. Non-originaliteit is zelfs vaak een eis.
quote:De kunst is om de waarheid er uit te filteren.
Met als gevolg dat de hele samenzweringstheorieën vaak een brij zijn van halve waarheden, desinformatie, onkunde, onderontwikkeldheid, pure leugens, dilletentisme, speculatie,
quote:Daarmee getracht een grote groep Truth-bezoekers te beledigen.
en te laat doorverwijzen van de huisarts naar de GGZ.
quote:Wel eens van vrijheid van meningsuiting gehoord ?
Het schrijndende en vaak ook wel aardige hieraan is, dat er een typisch Nederlandse -of omdat ik Nederlander ben, dat er een soort Calvinistisch samenzweringstheoretici onstaan zijn: Mensen die op een hoger niveau zitten, wereldomspannende samenzweringen doorgronden en iedereen raar en dom vinden die dat niet ziet. Mensen die precies schijnen te weten wie bij wat hoort en wat goed en fout is.
Van mij mag je zeggen en schrijven wat je wilt.
Ik zal je echter nooit willen beperken in het uiten van gedachten en visies.
quote:Gelukkig maar he ? Stel je voor zeg .....
Samenzweringen bestaan, maar zijn nooit zo groot als de meeste mensen willen denken.
quote:Zie volgende alinea in hetzelfde stuk..
Op woensdag 29 januari 2003 17:35 schreef M.ALTA het volgende:nou en ?
quote:Briljante argumentatie.
KAT IN HET BAKKIE
quote:mi. wordt hier bedoeld dat je altijd wel een verband vindt, als je dat graag wil zien. Feiten zoeken die in het straatje passen van de samenzweerderszoekers is ook niet ongewoon in die kringen.
Precies !
quote:Waarom dan niet?
Maar niet heus
quote:Zo te lezen heeft hij dat wel. Jammer dat je zelf niet inhoudelijk reageert.
Tja, je hebt dus blijkbaar niet de moeite genomen om de feiten
inhoudelijk te vergelijken.
quote:Dan blijf je zitten met een handvol geschiedkundige feiten, waar je ook op een simpeler manier achter kunt komen.
De kunst is om de waarheid er uit te filteren.
quote:Die conclusie is idd. wat voorbarig. Maar ik heb niet de indruk dat hier mensen opzettelijk beledigd worden. Ik kan me de gedachte wel heel goed voorstellen. Als iemand al bang wordt van condensstrepen in de lucht bv. dan vraag ik me serieus af of zo'n iemand geen baat zou hebben bij psychiatrische hulp.
Daarmee getracht een grote groep Truth-bezoekers te beledigen.
(ik voel niet aangesproken hoor)
Ik moet zeggen dat ik sommige mensen wel beter ben gaan begrijpen. Wat ik vaak tussen de regels door lees is een grote sociale bewogenheid en bezorgdheid om de wereld mbt. het vernietigen van het milieu en het verspillen van natuurlijke hulpbronnen.
quote:NoSigar heeft het helemaal niet over vrijheid van meningsuiting.. Hij heeft het over mensen die anderen raar en dom vinden die niet dezelfde mening hebben..
Wel eens van vrijheid van meningsuiting gehoord ?Van mij mag je zeggen en schrijven wat je wilt.
Ik zal je echter nooit willen beperken in het uiten van gedachten en visies.
quote:Wat wil je nou zeggen met dat geschamper?
Gelukkig maar he ? Stel je voor zeg .....
quote:ok
Op donderdag 30 januari 2003 10:56 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Zie volgende alinea in hetzelfde stuk..
quote:idd, je kunt er nooit op achteruit gaan
[..]
Briljante argumentatie.
quote:Misschien, maar in ieder geval niet mijn motivatie.
[..]
mi. wordt hier bedoeld dat je altijd wel een verband vindt, als je dat graag wil zien. Feiten zoeken die in het straatje passen van de samenzweerderszoekers is ook niet ongewoon in die kringen.
quote:De samenzweringen zijn wel degelijk en schaamteloos erkend door betrokkenen.
[..]
Waarom dan niet?
quote:Ik reageer kort. Aangezien ik al dit hele Truth-forum met inhoud heb volgeschreven. Ik ga niet onnodig alles herhalen.
[..]
Zo te lezen heeft hij dat wel. Jammer dat je zelf niet inhoudelijk reageert.
quote:Dit vind ik juist niet simpel.
[..]
Dan blijf je zitten met een handvol geschiedkundige feiten, waar je ook op een simpeler manier achter kunt komen.
quote:Beledigd ? Gebagataliseerd misschien.
[..]
Die conclusie is idd. wat voorbarig. Maar ik heb niet de indruk dat hier mensen opzettelijk beledigd worden. Ik kan me de gedachte wel heel goed voorstellen. Als iemand al bang wordt van condensstrepen in de lucht bv. dan vraag ik me serieus af of zo'n iemand geen baat zou hebben bij psychiatrische hulp.
quote:Wat te denken van iemand als ik:
[..]
Ik moet zeggen dat ik sommige mensen wel beter ben gaan begrijpen. Wat ik vaak tussen de regels door lees is een grote sociale bewogenheid en bezorgdheid om de wereld mbt. het vernietigen van het milieu en het verspillen van natuurlijke hulpbronnen.
Kapitalistisch ingesteld, anti-globalist, milieu-vriendelijk, progressief en
voorstander van lagere belastingen op inkomen.
quote:Nou en ? Dat is toch ook een mening ?
[..]
NoSigar heeft het helemaal niet over vrijheid van meningsuiting.. Hij heeft het over mensen die anderen raar en dom vinden die niet dezelfde mening hebben..
[..]
quote:Kijk 5 februari 2003 naar CNN:
[..]
Wat wil je nou zeggen met dat geschamper?
De super-huichelaar Colin Powell heeft dan een leuk verhaaltje voor ons klaar.
Het wordt zo langzamerhand een eindeloos verhaal met elke keer de zelfde argumenten en tegenargumenten. echt nieuws is er niet. en ook nieuws dat alles tegenspreekt is er ook niet.
Het wordt eerder een steekspel om de andere persoon onderuit te halen dan een inhoudelijke discussie die niet op persoonlijk vlak wordt uitgevochten.
quote:Dat dacht ik dus beslist niet met mijn post hier boven jouw post.
Op donderdag 30 januari 2003 12:26 schreef Lord Dreamer het volgende:Het wordt eerder een steekspel om de andere persoon onderuit te halen dan een inhoudelijke discussie die niet op persoonlijk vlak wordt uitgevochten.
p.s. Goedemiddag Lord Dreamer, als het goed is ben je terug uit de USA ?
quote:Met je laatste posts niet , maar als je alle discussies volgt wel in z'n alheelheid dus niet persoonlijk bedoeld. , en ik geef toe ook ik maak me daar wel schuldig aan
Op donderdag 30 januari 2003 12:28 schreef M.ALTA het volgende:[..]
Dat dacht ik dus beslist niet met mijn post hier boven jouw post.
p.s. Goedemiddag Lord Dreamer, als het goed is ben je terug uit de USA ?
[OT]
jep terug uit de USA , en ik moet zeggen dat het allemaal mee is gevallen aan security maatregelen. niets geen moeilijke zaken vragen of ander spul, totaal 8 vliegtrips gemaakt. + een usa ingaande/uitgaande bootreis. Maar totaal geen problemen. Alles verliep erg soepel.
voor trouw stukje zie "trouwen in het buitenland" in travel
[/OT]
quote:Is prima. En klopt ook.
Op donderdag 30 januari 2003 12:05 schreef M.ALTA het volgende:.Ik reageer kort. Aangezien ik al dit hele Truth-forum met inhoud heb volgeschreven. Ik ga niet onnodig alles herhalen.
[..]
quote:Present company excluded
Beledigd ? Gebagataliseerd misschien.
Psychiaters: Maken onderdeel uit van het complot (mind control).
[..]
Ik vraag me nog vaak af of het niet allemaal en grap, of een experiment is van bepaalde mensen: kijken hoe ver we kunnen gaan met het bij elkaar rapen van zoiets en kijken wie erin gelooft en wie alles verontwaardigt van de hand wijst
Of zie ik nu een samenzwering?
quote:Nee hoor. We kunnen wel wat hebben.
Op donderdag 30 januari 2003 19:49 schreef NoSigar het volgende:[..]
Ik vraag me nog vaak af of het niet allemaal en grap, of een experiment is van bepaalde mensen: kijken hoe ver we kunnen gaan met het bij elkaar rapen van zoiets en kijken wie erin gelooft en wie alles verontwaardigt van de hand wijstOf zie ik nu een samenzwering?
quote:Dat zijn geen wereldwijde, maar beperkte streken van multinationals. Niemand zal ontkennen dat ze zich met vieze zaaktjes bezig houden. Dat is trouwens ook al meerdere keren gezegd.
Op donderdag 30 januari 2003 12:05 schreef M.ALTA het volgende:
De samenzweringen zijn wel degelijk en schaamteloos erkend door betrokkenen.
Gisteren nog ARD Op Duitsland gezien ?
Over IG Farben, Exxon, ITT, Standard Oil, General Motors, Ford etc.
Bedrijven die de Wehrmacht ook na 1941 van leveringen voorzagen.
Afspraken tussen General Motors en de Nazi's.
quote:Dat zeg je steeds, als er iets zinnigs wordt gezegd. Maar ik kan me niet herinneren dat ik ooit iets anders heb gezien dan verwijzingen naar vage websites.
Ik reageer kort. Aangezien ik al dit hele Truth-forum met inhoud heb volgeschreven. Ik ga niet onnodig alles herhalen.
quote:Ja, zo kan ik me ook overal uitdraaien...
Psychiaters: Maken onderdeel uit van het complot (mind control).
quote:1) Gatsie! 2) heeeel goed! 3) Uitstekend! 4) Hangt ervan af wat je met 'progressief' precies bedoelt.. 5) Helemaal fout!
Wat te denken van iemand als ik:Kapitalistisch ingesteld, anti-globalist, milieu-vriendelijk, progressief en
voorstander van lagere belastingen op inkomen.
quote:das vooral PHETEP
Op donderdag 30 januari 2003 22:54 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Dat zeg je steeds, als er iets zinnigs wordt gezegd. Maar ik kan me niet herinneren dat ik ooit iets anders heb gezien dan verwijzingen naar vage websites.
quote:Hoe het ook zij, als men moe wordt van het herhalen van steekhoudende argumenten. Dan zou er een linkje naar het desbetreffende onderwerp geplaatst kunnen worden. Dan is te zien of het idd. waar is en/of het niet toch al weerlegd is.
Op vrijdag 31 januari 2003 00:03 schreef mvt het volgende:[..]
das vooral PHETEP
quote:Waar baseer jij dit op? Geef wat argumenten of bronnen.
Op donderdag 30 januari 2003 22:54 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:[..]
Dat zijn geen wereldwijde, maar beperkte streken van multinationals. Niemand zal ontkennen dat ze zich met vieze zaaktjes bezig houden. Dat is trouwens ook al meerdere keren gezegd.
[Dit bericht is gewijzigd door Templ4r op 31-01-2003 14:11]
quote:Idd. PHETEP doet veel nuttig werk voor ons.
Op vrijdag 31 januari 2003 00:03 schreef mvt het volgende:[..]
das vooral PHETEP
Phetep is met name op de achtergrond aanwezig door zijn research op internet en boeken over de conspiracies, parapsychologie en Illuminati, waardoor fokkers sneller toegang kunnen krijgen tot relevante informatie m.b.t. Truth (inclusief links, meningen en artikelen).
In ieder geval is Phetep een collega die vooral inhoudelijk de feiten
bestudeert en daarom niet veel in kan gaan op geflame en melige discussies.
De rol van Phetep is hier bijvoorbeeld de rol van de gids en bibliothecaris voor serieuze bezoekers in dit Truth-forum die ook de
"minder standaard" verhalen willen ontdekken.
quote:Aan een kant belicht dan wel .. terwijl een bibliothecaris per defenitie onpartijdig behoord te zijn ! maar er zit wel interressant spul bij , dat zeer zeker wel.
Op vrijdag 31 januari 2003 14:18 schreef M.ALTA het volgende:[..]
De rol van Phetep is hier bijvoorbeeld de rol van de gids en bibliothecaris voor serieuze bezoekers in dit Truth-forum die ook de
"minder standaard" verhalen willen ontdekken.
quote:
Op vrijdag 31 januari 2003 10:39 schreef Templ4r het volgende:[..]
Waar baseer jij dit op? Geef wat argumenten of bronnen.
' Bedrijven die de Wehrmacht ook na 1941 van leveringen voorzagen.
Afspraken tussen General Motors en de Nazi's.' Dat impliceert het al..Ik geloof ook al die samenzweringen niet helemaal, maar er zijn gewoon veel (indirecte) aanwijzingen en "bewijzen" die wel die richting op wijzen. Ik sta ik er wel voor open, maar zeg niet dat het zo is. Ik vind het gewoon niet verstandig om op voorhand zulke dingen als onzin af te doen.
Wat dat betreft zijn we het dan eens. Overigens doe ik niks op voorhand als onzin af. Ik probeer wel heel kritisch te zijn.
Want stel dat het waar is! Dan is dit belangrijke informatie. En je hoeft maar even naar het nieuws te kijken over bijv Bush en Irak en dan zijn samenzweringen echt zo gek niet.
Maar ik heb ook nooit ontkend dat er samenzweringen zijn. Ik beweer alleen dat een wereldwijde samenzwering, die allang bestaat wel zeer onwaarschijnlijk is.
http://thebiggestsecret.online.fr/index.htm
Schitterend !
Aan ITeejer & Muus: Dit bespaart mij een hoop uitleg.
quote:Ok, sorry, dan heb je verkeerd begrepen...
Op vrijdag 31 januari 2003 15:29 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:[..]
Waar baseer jij dit op? Geef wat argumenten of bronnen.
' Bedrijven die de Wehrmacht ook na 1941 van leveringen voorzagen.
Afspraken tussen General Motors en de Nazi's.' Dat impliceert het al..Ik geloof ook al die samenzweringen niet helemaal, maar er zijn gewoon veel (indirecte) aanwijzingen en "bewijzen" die wel die richting op wijzen. Ik sta ik er wel voor open, maar zeg niet dat het zo is. Ik vind het gewoon niet verstandig om op voorhand zulke dingen als onzin af te doen.
Wat dat betreft zijn we het dan eens. Overigens doe ik niks op voorhand als onzin af. Ik probeer wel heel kritisch te zijn.
Want stel dat het waar is! Dan is dit belangrijke informatie. En je hoeft maar even naar het nieuws te kijken over bijv Bush en Irak en dan zijn samenzweringen echt zo gek niet.
Maar ik heb ook nooit ontkend dat er samenzweringen zijn. Ik beweer alleen dat een wereldwijde samenzwering, die allang bestaat wel zeer onwaarschijnlijk is.
quote:Cool! Een originele website uit 1997! Best goed geconserveerd eigenlijk.
Op vrijdag 31 januari 2003 16:26 schreef M.ALTA het volgende:
Wat een verademing en wat een groot El Dorado voor Truth:http://thebiggestsecret.online.fr/index.htm
Schitterend !
Aan ITeejer & Muus: Dit bespaart mij een hoop uitleg.
quote:Daarmee bewezend deze site niet te kennen noch de achtergrond er van te hebben achterhaald.
Op vrijdag 31 januari 2003 16:48 schreef Dante_A het volgende:[..]
Cool! Een originele website uit 1997! Best goed geconserveerd eigenlijk.
"Wallace's reasons for wanting to introduce the Great Seal onto the American currency were based on his belief that America was reaching a turning point in her history and that great spiritual changes were imminent. He believed that the 1930s represented a time when a great spiritual awakening was going to take place which would precede the creation of the one-world state."
(Michael Howard, The Occult Conspiracy, p.95)
--------------------------------------------------------------------------------
If you live in the United States of America, then from the time you become conscious of money, the Great Seal becomes a part of your psyche whether you realize it or not. Moreover, since U.S. dollars are, in effect, standard international currency, this Great Seal infiltrates the minds of men the world over both free and bond.
The centerpiece of this mandala is the all-seeing eye an important symbol within freemasonry and rosicrucian traditions for hundreds of years. So it is not surprising to find pride among occultists who understand the significance of this emblem: "Our beautiful seal is an expression of Freemasonry, an expression of occult ideas." (Wyckoff, H. S. The Great American Seal. The Mystic Light, the Rosicrucian Magazine, p.56)
The first attempts at including the all-seeing eye on the seal were not successful. The first die of the Great Seal was cut from brass in 1782. In 1825, 1841, 1877, 1885, and 1902, new dies were cut, but each time the reverse went uncut and unused....the Illuminati's plan for the New World Order had not been advanced far enough, yet, to be announced.
The New World Order is an expression that has been used by illuminized Freemasonry since the days of Weishaupt to signify the coming world government. "It is necessary to establish a universal regime over the whole world", Weishaupt had said. (Writings of the Illuminati, 1780)
A history of the New World Order;
www.viewfromthewall.com/fwcover.htm
Understanding the New World Order;
quote:Het Baphomet-teken (bokkekop met de bekende hoorns) is ook een symbool wat je veelvuldig tegenkomt bij de VM en de Illuminati.
Op woensdag 22 januari 2003 17:59 schreef PHETEP het volgende:
De Eternal Flame is net zo,n prominent illuminatie-symbool als het Alziend oog, het vrijheidsbeeld(personificatie van Semiramis/El, de Soemerische Reptilian Moeder/Opper Godin) houdt een Eternal Flame vast, het is te zien in het logo van het politie-apparaat(in o.a. Nederland en Engeland), het logo van de Britse Tories, bovenop obelisken(een ander prominent illuminatie-symbool)-zoals de gigantische obelisk in de hoofdstad van Noord-korea en bovenop de obelisk op Dealey Plaza te Dallas ter ere van de rituele offer-moord op Kennedy, bovenop het zwarte pentagram ter ere van de rituele offer-moord op Diana te Parijs etc.zie voor meer info: WTC to be memoralized with an eternal flame;
www.cuttingedge.org/news/n1547.cfm
Kijk hier maar eens naar de textiel badges.
Die logo's zijn het embleem van de 177th fighterwing, scroll naar het midden van de site en zie:
http://www.trufax.org/matrix5/observations
Voor een uitleg over de betekenis van Baphomet in de Vrijmetselarij, klik op:
Het Baphomet-hoofd zie je ook vaak afgebeeld binnenin een pentagram, o.a. op de boeken van Anton LaVey.....
Het zet je te denken waarom een leger-eenheid een Vrijmetselaars/Satanisten-logo gebruikt!!!
Je vraag je af wat de luchtvaart etc. te maken heeft met Baphomet en andere duivelse tekens. Lockheed Martin heeft overduidelijk het pentagram in het logo verwerkt. Dat ziet een blinde kip nog!
quote:Een pentagram is een duivels teken? Hoe komen jullie daar nou weer bij?
Op zaterdag 8 februari 2003 16:26 schreef Idols-fanaat het volgende:
Dat is verbazingwekkend vaak het geval ja!Je vraag je af wat de luchtvaart etc. te maken heeft met Baphomet en andere duivelse tekens. Lockheed Martin heeft overduidelijk het pentagram in het logo verwerkt. Dat ziet een blinde kip nog!
quote:Was toch voor en goed en slecht, afhankelijk of de punt boven of onder zit. Bij Texaco zit die goed.
Op dinsdag 11 februari 2003 09:22 schreef MUUS het volgende:[..]
Een pentagram is een duivels teken? Hoe komen jullie daar nou weer bij?
quote:Zal ik het nog 1 keertje uitleggen dan?
Op dinsdag 11 februari 2003 09:39 schreef mvt het volgende:[..]
Was toch voor en goed en slecht, afhankelijk of de punt boven of onder zit. Bij Texaco zit die goed.
Een pentagram heeft 5 punten. Die staan voor lucht, aarde, water, vuur en ziel.
Het is ook de vorm van de mens als iemand met zijn armen en benen wijd gaat staan.
Life itself dus.
Een pentagram met de punt naar beneden werd (en wordt) weleens in covens gebruikt. Bereikt men na een jaar de eerste graad/rang in een coven, dan krijgt hij/zij een omgekeerde pentagram om voor een jaar. Zo dat anderen kunnen zien hoe 'ver' deze persoon is met leren.
En zoals we weten (!!) heeft wicca juist met het leven zelf te maken.
Een teken wat staat voor het leven, natuur, de mens dus.
quote:Elk symbool heeft een positieve en een negatieve trilling, in de Wicca gebruikt men het pentagram positief, de illuminatie gebruiken het voor negatieve doeleinden.......en het Texaco-imperium wordt echt niet geleidt door positieve, liefhebbende filantropische Wiccas hoor
Op dinsdag 11 februari 2003 09:58 schreef MUUS het volgende:[..]
Zal ik het nog 1 keertje uitleggen dan?
Een pentagram heeft 5 punten. Die staan voor lucht, aarde, water, vuur en ziel.
Het is ook de vorm van de mens als iemand met zijn armen en benen wijd gaat staan.
Life itself dus.Een pentagram met de punt naar beneden werd (en wordt) weleens in covens gebruikt. Bereikt men na een jaar de eerste graad/rang in een coven, dan krijgt hij/zij een omgekeerde pentagram om voor een jaar. Zo dat anderen kunnen zien hoe 'ver' deze persoon is met leren.
En zoals we weten (!!) heeft wicca juist met het leven zelf te maken.Een teken wat staat voor het leven, natuur, de mens dus.
quote:Welke betekenis wordt er door de Illuminatie aan verbonden (en welke orientatie heeft het pentagram daarin (punt boven of onder??)).
Op dinsdag 11 februari 2003 10:56 schreef PHETEP het volgende:[..]
Elk symbool heeft een positieve en een negatieve trilling, in de Wicca gebruikt men het pentagram positief, de illuminatie gebruiken het voor negatieve doeleinden.......en het Texaco-imperium wordt echt niet geleidt door positieve, liefhebbende filantropische Wiccas hoor
Wat is de negatieve trilling van het pentagram waarom Texaco hem gebruikt in hun logo??? (en ook bijvoorbeeld Chrysler in hun vorige versie van hun logo)
quote:Alleen heb ik begrepen dat de negatieve versie van het pentagram met de punt naar beneden is (dus niet zoals bij Texaco). Dit staat dan voor de Geit van Mendez en/of Baphomet, geloof ik... Ondersteboven kun je er een geit in zien, horens, sik etc.
Op dinsdag 11 februari 2003 11:40 schreef mvt het volgende:[..]
Welke betekenis wordt er door de Illuminatie aan verbonden (en welke orientatie heeft het pentagram daarin (punt boven of onder??)).
Wat is de negatieve trilling van het pentagram waarom Texaco hem gebruikt in hun logo??? (en ook bijvoorbeeld Chrysler in hun vorige versie van hun logo)
quote:Het symboliseert hun macht over de mensheid binnen deze dimensie, hun macht over de natuurlijke grondstoffen en hulpbronnen waar zij het patent over menen te hebben en waar de massa zich krom voor moet werken terwijl er allang al kosteloze, schone, vrije energie is; symbolen hebben net als getallen en namen en kleuren een bepaalde energie-trillings waarde in zich, in het logo van Texaco gaat het niet alleen om het pentagram, maar ook om de rode cirkel (=dat symboliseert de Zon, 1 van de hoogste symbolen van de illuminatie) en het Tau-kruis (het T-vormig kruis) de uitstraling werkt in op het collectief en individueel onderbewuste van de mens, zodat ze er onderbewust constant van doordrongen zijn wie er *in charge* is op deze planeet; het houdt ze geconditioneerd, dociel, conformerend, onwetend met ook geen enkele behoefte om dieper te graven naar door wie ze werkelijk geregeerd worden, waarom ze hier zijn, geen behoefte voelen om achter de schermen te kijken van hoe de zaken zich schijnbaar aandienen in deze dimensie zodat ze zich hun hele aardse leven blijven fixeren op hun tijdelijke lichaamsomhulsel, consumentisme, materialisme, competitie, imago, brood & spelen etc. ; dit zijn de condities waarop de illuminatie met behulp van religie, school-indoctrinatie, mind-control, propaganda, ELF en subliminale boodschappen, elektro-magnetische bestraling, vaccinaties, voedings-additieven, drugs/medicijnen, media-disinformatie en dus ook symbolen en bep. geluiden hun macht kunnen blijven continueren over de massa .....
Welke betekenis wordt er door de Illuminatie aan verbonden (en welke orientatie heeft het pentagram daarin (punt boven of onder??)).
quote:Maakt niet uit.
quote:duivelsteken, 5e dimensie.
Vlag Noord-Korea:
Vlag China:
Vlag Cuba:
Vlag Irak
Vlag Pakistan
Vlag Turkije
Vlag Marokko
Vlag Algerije
Vlag Syrie
Vlag Vietnam
Vlag Somalie
Landen uit de zgn. Axes of Evil of anders wel probleemlanden met oorlog, burgeroorlog etc etc.
Hoezo doorgestoken kaart ?
[Dit bericht is gewijzigd door M.ALTA op 11-02-2003 19:31]
quote:Hoe weet ons onderbewustzijn nou of zo'n symbool negatief of of positief uitgelegd moet worden?
Elk symbool heeft een positieve en een negatieve trilling, in de Wicca gebruikt men het pentagram positief, de illuminatie gebruiken het voor negatieve doeleinden.......en het Texaco-imperium wordt echt niet geleidt door positieve, liefhebbende filantropische Wiccas hoor
quote:Dat is Baphomet niet, dat staat voor de Jersey Devil, een oude folklore, een volkslegende. Een soort Amerikaanse versie van het Loch Ness monster.
Op zaterdag 8 februari 2003 15:28 schreef Idols-fanaat het volgende:[..]
Het Baphomet-teken (bokkekop met de bekende hoorns) is ook een symbool wat je veelvuldig tegenkomt bij de VM en de Illuminati.
Kijk hier maar eens naar de textiel badges.
Die logo's zijn het embleem van de 177th fighterwing, scroll naar het midden van de site en zie:
http://www.trufax.org/matrix5/observations
quote:Een Pentagram met 1 punt naar boven is GEEN duivelsteken...
Op dinsdag 11 februari 2003 19:10 schreef M.ALTA het volgende:[..]
Maakt niet uit.
[..]duivelsteken, 5e dimensie.
Omgedraait (met 2 punten omhoog), ja, dan wordt het wel zo gezien...
quote:Trouwens... deze heeft er 50 (!) ... The center of the Axes of Evil ???
Op dinsdag 11 februari 2003 19:10 schreef M.ALTA het volgende:[..]
Landen uit de zgn. Axes of Evil of anders wel probleemlanden met oorlog, burgeroorlog etc etc.Hoezo doorgestoken kaart ?
*sigh*
quote:idd, het gaat om de 13 strepen en de vrijmetselaars-symboliek die er in zit.
Op donderdag 13 februari 2003 16:06 schreef ChOas het volgende:[..]
Trouwens... deze heeft er 50 (!) ... The center of the Axes of Evil ???
*sigh*
quote:Dan moet je mij toch eens vertellen wat jouw definitie van `The Axes of Evil` is... want volgens mij klopt er nu geen moer meer van...
Op donderdag 13 februari 2003 16:21 schreef M.ALTA het volgende:[..]
idd, het gaat om de 13 strepen en de vrijmetselaars-symboliek die er in zit.
quote:Deze opmerking is interessant, want vanuit welke visie wordt jouw gevoel aangewakkerd dat "het niet meer klopt"?
Op donderdag 13 februari 2003 16:26 schreef ChOas het volgende:[..]
Dan moet je mij toch eens vertellen wat jouw definitie van `The Axes of Evil` is... want volgens mij klopt er nu geen moer meer van...
Daar ben ik wel nieuwsgierig naar...
quote:Dat is wel bizar toevallig ja.
Op dinsdag 11 februari 2003 19:10 schreef M.ALTA het volgende:
Landen uit de zgn. Axes of Evil of anders wel probleemlanden met oorlog, burgeroorlog etc etc.Hoezo doorgestoken kaart ?
quote:Er zijn theorieen die beweren dat (bepaalde) symbolen energieen hebben. Deze energieen zouden dan een invloed op het onbewuste kunnen hebben. Binnen allerlei spirituele, esoterische en religueze stromingen wordt er veelvuldig gebruik gemaakt van symbolen. En dat doen ze waarschijnlijk niet voor niks. Maar hoe dit zou moeten werken weet ik ook niet, maar ik sta er best voor open...
Op woensdag 12 februari 2003 00:36 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:[..]
Hoe weet ons onderbewustzijn nou of zo'n symbool negatief of of positief uitgelegd moet worden?
quote:Laat ik maar even hier een poging wagen:
Op donderdag 13 februari 2003 17:24 schreef Templ4r het volgende:[..]
Er zijn theorieen die beweren dat (bepaalde) symbolen energieen hebben. Deze energieen zouden dan een invloed op het onbewuste kunnen hebben. Binnen allerlei spirituele, esoterische en religueze stromingen wordt er veelvuldig gebruik gemaakt van symbolen. En dat doen ze waarschijnlijk niet voor niks. Maar hoe dit zou moeten werken weet ik ook niet, maar ik sta er best voor open...
Die energieen werken d.m.v. frequenties en grondtonen.
Een symbool vertegenwoordigt een soort spectrum (meer-dimensionaal)
Hoe beter de resonantie (passende grondtoon-interferenties) des te "realistischer" verschijnt een verschijnsel in de 3D-tijd-ruimte.
Frequency en energie staan in relatie tot elkaar, zodat het verschijnsel tijd eigenlijk helemaal niet bestaat, maar een projectie is van een toestand van energieen voortgebracht door een bewustzijn.
En bewustzijn is een geestkracht zodanig dat bij het optreden van bewustzijn geldt: object = subject.
Bewuste geestkracht (o.a. d.m.v. concentratie) is in staat deze frequencies (energieen) uit te zenden (op te wekken) en dus de materie te be-invloeden.
De mens zelf heeft (nog) een te laag bewustzijn (gemiddeld genomen) om de materie effectief naar wil te commanderen.
Wat ik hier schrijf is geen prietpraat, maar zijn de directe conclusies uit de hedendaagse Natuurkunde van de laatste 5 jaar.
Een praktisch voorbeeld om er toch mee om te gaan:
Visualiseren als herhaling en dus versterking van de resonanties.
Dit is bijvoorbeeld al toepasbaar om snel van een oppervlakkige ziekte af te komen (vroegtijdige kanker, infectie, koorts).
Als een groep van bijvoorbeeld 10 mensen goed afgestemd dezelfde gedachten (frequencies) uitzenden dan is de resonantie enorm.
Deze theorie is (op knullige wijze) bewezen o.a. in de school van Maharishi Yogi. Maar het is een stap in de goede richting.
quote:Applaus!
Op donderdag 13 februari 2003 17:44 schreef M.ALTA het volgende:[..]
Laat ik maar even hier een poging wagen:
Die energieen werken d.m.v. frequenties en grondtonen.
Een symbool vertegenwoordigt een soort spectrum (meer-dimensionaal)Hoe beter de resonantie (passende grondtoon-interferenties) des te "realistischer" verschijnt een verschijnsel in de 3D-tijd-ruimte.
Frequency en energie staan in relatie tot elkaar, zodat het verschijnsel tijd eigenlijk helemaal niet bestaat, maar een projectie is van een toestand van energieen voortgebracht door een bewustzijn.
En bewustzijn is een geestkracht zodanig dat bij het optreden van bewustzijn geldt: object = subject.
Bewuste geestkracht (o.a. d.m.v. concentratie) is in staat deze frequencies (energieen) uit te zenden (op te wekken) en dus de materie te be-invloeden.
De mens zelf heeft (nog) een te laag bewustzijn (gemiddeld genomen) om de materie effectief naar wil te commanderen.
Wat ik hier schrijf is geen prietpraat, maar zijn de directe conclusies uit de hedendaagse Natuurkunde van de laatste 5 jaar.
Een praktisch voorbeeld om er toch mee om te gaan:
Visualiseren als herhaling en dus versterking van de resonanties.
Dit is bijvoorbeeld al toepasbaar om snel van een oppervlakkige ziekte af te komen (vroegtijdige kanker, infectie, koorts).Als een groep van bijvoorbeeld 10 mensen goed afgestemd dezelfde gedachten (frequencies) uitzenden dan is de resonantie enorm.
Deze theorie is (op knullige wijze) bewezen o.a. in de school van Maharishi Yogi. Maar het is een stap in de goede richting.
quote:Exact!
http://www.cyjack.com/Overunity%20Theory.htm
http://users.rcn.com/zap.dnai/
Alle mensen wat een verhalen !
En wie is de voorzitter van de Ronde Tafel ?
Juist ja, Morris Tabaksblatt (ex-president Unilever).
nu begrijp ik dus waarom...
quote:Maar wel weer een mooie onderscheiding met een MALTA-KRUIS !
Op dinsdag 18 februari 2003 19:14 schreef Idols-fanaat het volgende:
Nog een opheldering. Ik las steeds de naam Tabakablatt en in google leverde dat geen enkel resultaat op, buiten de lijst van Bilderberg....nu begrijp ik dus waarom...
quote:Ow god!! Walgelijk zeg!...kijk dat nou!
Op dinsdag 18 februari 2003 19:26 schreef M.ALTA het volgende:
http://oud.refdag.nl/econ/990427econfo02.html
http://thebiggestsecretpict.online.fr/nwo.htm
koningin beatrix is lid van bilderberg maar nu is mijn vraag
wat heeft zoon vrouw nou inte brengen
nederland is een piepklein landje en als je aan een amerikaan vraagt waar nederland ligt zegt ie :is dat niet de hoofdstad van denemarken?
en ten tweede wat heeft beatrix nou voor macht ?????
ze heeft niks te zeggen dat is de tweede kamer dus waat voor meerwaarde heeft beatrix nou voor bilderberg???
kan iemand mij dit uitleggen??????????
quote:Koninklijke Ahold
Op woensdag 26 februari 2003 22:10 schreef -giovanni- het volgende:
even een stelling neergooien .............. :koningin beatrix is lid van bilderberg maar nu is mijn vraag
wat heeft zoon vrouw nou inte brengen
nederland is een piepklein landje en als je aan een amerikaan vraagt waar nederland ligt zegt ie :is dat niet de hoofdstad van denemarken?
en ten tweede wat heeft beatrix nou voor macht ?????
ze heeft niks te zeggen dat is de tweede kamer dus waat voor meerwaarde heeft beatrix nou voor bilderberg???
kan iemand mij dit uitleggen??????????
President Directeur: C. van der Hoeven (Bilderberg)
Raad van Commissarissen: L. de Vink (Bilderberg)
Het hele financiele systeem is nu aan het instorten dankzij de grappen van Bilderberg.
Lees de financiele pagina's maar eens van afgelopen 3 dagen.
quote:Das een ere-titel.
Op woensdag 26 februari 2003 22:20 schreef M.ALTA het volgende:[..]
Koninklijke Ahold
quote:ik heb wel een paar ufo boeken gelezen
Op woensdag 26 februari 2003 22:20 schreef M.ALTA het volgende:Koninklijke Ahold
President Directeur: C. van der Hoeven (Bilderberg)
Raad van Commissarissen: L. de Vink (Bilderberg)ok dit snap ik dan van koninklijke ahold
Het hele financiele systeem is nu aan het instorten dankzij de grappen van Bilderberg.
ja maar wat heeft bilderberg er voor voordelen aan als het financiele systeem instort ???
Lees de financiele pagina's maar eens van afgelopen 3 dagen.
quote:ja zit ook wat in een bedrijf mag zich koninklijk noemen als het langer dan ik dacht zoveel jaar (100???bestaat)
Op woensdag 26 februari 2003 22:28 schreef mvt het volgende:[..]
Das een ere-titel.
quote:Dan hier een hele goede inleiding (zeldzaam media-exemplaar 2000) : a.u.b.:
Op woensdag 26 februari 2003 22:29 schreef -giovanni- het volgende:[..]
ik heb wel een paar ufo boeken gelezen
maar ik weet nog niet zoveel van bilderberg
http://www.daanspeak.com/bilderberg01.html
en uiteraard:
quote:Je hebt weer een nieuwe site ontdekt, he ?
Op donderdag 27 februari 2003 14:44 schreef M.ALTA het volgende:
En hier al het schorriemorrie op 1 A4-tje !http://www.2012.com.au/Elite_Network.html
quote:idd, en wat voor een !
Op donderdag 27 februari 2003 14:46 schreef ChOas het volgende:[..]
Je hebt weer een nieuwe site ontdekt, he ?
quote:Inderdaad!...
Op donderdag 27 februari 2003 14:47 schreef M.ALTA het volgende:[..]
idd, en wat voor een !
LOL... We zijn het een keer met elkaar eens!
quote:dit is het kranten bericht:
Op donderdag 27 februari 2003 13:29 schreef M.ALTA het volgende:[..]
Dan hier een hele goede inleiding (zeldzaam media-exemplaar 2000) : a.u.b.:
http://www.daanspeak.com/bilderberg01.html
ok in die eerste link die heb ik gelezen
nu is er 1 ding wat ik niet snap
De bilderberg vergadering wordt gehouden van 01 juni t/m 03 juni
ik heb dus even gespit in een paar zoekmachines
maar koningin beatrix was heeft gewoon lintjes geknipt op die dagen
quote:en komt van deze website: http://www.cultuurnet.nl/Nieuws2001/week22.htm
03-06-2001 Arnhem Bliksemopening Beatrix
Koningin Beatrix heeft zaterdagmiddag 2 juni tijdens een bliksembezoek de Sonsbeektentoonstelling in Arnhem geopend Arnhemse Courant
moet zij dan niet bij die vergadering zijn inplaats van lintjes knippen?
Lees het artikel: Bilderberg's creator, Bernhard, was Nazi SS officer
http://www.bilderberg.org/bernhard.htm#Nazis
hahahahha
menneer bernard die boetes betaald heeft voor de 'helden' van albert heijn
die zou nu opeens een oorlogsmisdadiger zijn
SSofficier hahahaha
quote:dewd dat is algemeen bekend hoor.. Bernhard was lid van een SS motorclub.. met het achteraf verhaal dat hij dan via de SS zijn studie kon doen oid.. bovendien is er dan nog het Lockheed schandaal waar bernhard schuldig was aan het aannemen van steekpenningen..
Op vrijdag 28 februari 2003 00:12 schreef -giovanni- het volgende:
maar dit is echt zulke klingklare onzin en maakt voor mij dat hele bilderberg een groot onzin verhaalLees het artikel: Bilderberg's creator, Bernhard, was Nazi SS officer
hahahahha
SSofficier hahahaha
en omtrend Beatrix d'r alibi.. heb je wel de juiste jaartallen bekeken ?
zie ook http://www.rnw.nl/taal/html/spion020704.html
[Dit bericht is gewijzigd door Fonkmeistah op 28-02-2003 12:16]
quote:En niet te vergeten:
Op vrijdag 28 februari 2003 11:48 schreef Fonkmeistah het volgende:[..]
dewd dat is algemeen bekend hoor.. Bernhard was lid van een SS motorclub.. met het achteraf verhaal dat hij dan via de SS zijn studie kon doen oid..
De moeder van Bernhard was Abwehr-agente, en Aschwin de broer van Bernhard was lid van het Brandenburg-Baltaljon een elite-eenheid van de Abwehr. Aschwin was ook fanatiek SS-er en eveneens NSDAP-lid.
Bernhard en Aschwin waren oude jongs krentenbrood en ingelogeerd bij de familie Langenheim van 1934 to 1936. Vader Adolf Langenheim was de dirigent van de Spaanse Burgeroorlog en stond in rechtstreeks contact met Adolf Hitler. Bernhard heeft vele persoonlijke connecties met Adolf Hilter gehad.
Ss-er Pieter Menten was overigens een goede vriend van Benno die hij in Polen op wintersport leerde kennen in 1937 ten tijd van de huwelijksreis van Benno en Julia.
Nog schokkender: Bernhard en Adolf Hitler zijn familie van elkaar; ze zijn aanverwanten van de Rothschild-dynastie
(bron: Gestapo 1938)
Ook Prins Claus heeft een leuk record als lid van de Hitler-Jugend, en soldaat in de Waffen SS, om Italiaanse Partizanen een kopje kleiner te maken.
Nog meer: Koningin Wilhelmina en SS-fuhrer Heinrich Himmler hadden dezelfde masseur: Dr. Felix Kersten uit Finland.
quote:De Lockheed-affaire is een afleidingsmanouvre om Juliana uit te schakelen en de macht van Beatrix te vergroten.
bovendien is er dan nog het Lockheed schandaal waar bernhard schuldig was aan het aannemen van steekpenningen..
en hij is wel degelijk de oprichter van de Bilderberg groep
quote:... tja.
Waarom denk je dat Juliana haar geheugen kwijt is ?
en omtrend Beatrix d'r alibi.. heb je wel de juiste jaartallen bekeken ?zie ook http://www.rnw.nl/taal/html/spion020704.html
Ik ga niet leveren ,is verdwenen !
http://nieuws.surfnet.nl/nieuws/snn-archief/onderwijs/jg97-98/10.html
beatrix die op 3 juni een lintje knipt en volgens de site die malta postte is er van 1 t/m 3 juni bilderberg
quote:ehm giovanni die bilderbergsite heeft het over juni 2000 jouw sites hebben het ofwel over 2001 of '97
Op vrijdag 28 februari 2003 23:49 schreef -giovanni- het volgende:maar ik heb wederom weer een link over beatrix die lintjes knipthttp://nieuws.surfnet.nl/nieuws/snn-archief/onderwijs/jg97-98/10.html
beatrix die op 3 juni een lintje knipt en volgens de site die malta postte is er van 1 t/m 3 juni bilderberg
quote:Ik dacht ze vorig jaar al ruzie hadden, zoals hyena's onderling ruzie hebben (bijv. Rumsfeld/Kissinger tegen Bolkestein/Trichet).
Op zondag 2 maart 2003 02:44 schreef Fonkmeistah het volgende:
ehm Malta.. het volgende vraag ik me af..
Dat gedoe met die prinses margerita en de smeurcampagne tegen trix in de HP de Tijd wat een onderdeel is van Elsevier waarvan Tabaksblatt de baas is, kunnen we hier uit opmaken dat er een muiterij is binnen de bilderberg groep ?
Over die smeurcampagne tegen Trix ? Weet ik niet, met die vader van Maxima liep het ook na een tijdje met een sisser af.
www.bilderberg.org staat trouwens nu vol over dit Margarita-schandaal.
Vergeet niet dat Bernhard ook niet oppermachtig was.
De Lockheed-affaire was een duidelijke set-up van Kissinger en Bush om zijn macht te breken.
Maar de Oranjes zijn taai en hebben een lange adem.
quote:Bespeur ik daar enige hoop en trotsheid op ons koningshuis?
Op maandag 3 maart 2003 16:36 schreef M.ALTA het volgende:Maar de Oranjes zijn taai en hebben een lange adem.
quote:Ai, ik voel me betrapt !
Op maandag 3 maart 2003 19:25 schreef BAZZA het volgende:[..]
Bespeur ik daar enige hoop en trotsheid op ons koningshuis?
Bush schijnt lid te zijn geworden van Skulls ans Bones toen ie aan Yale studeerde, overigens ook beelden dat ie inderdaad duidelijk het teken van de duivel aan het maken was (met pink en wijsvinger).
quote:Goh, je hebt naar die documentaire op BRT 2(CANVAS) gekeken?
Op maandag 10 maart 2003 00:04 schreef battlesickloner het volgende:
Hmm, ik moet eerlijk zeggen dat ik altijd vrij sceptisch tegenover deze theorien stond, maar toch ...Bush schijnt lid te zijn geworden van Skulls ans Bones toen ie aan Yale studeerde, overigens ook beelden dat ie inderdaad duidelijk het teken van de duivel aan het maken was (met pink en wijsvinger).
quote:
Op maandag 10 maart 2003 16:32 schreef PHETEP het volgende:
Goh, je hebt naar die documentaire op BRT 2(CANVAS) gekeken?
quote:Potdorie, heb weer iets gemist ?
Op maandag 10 maart 2003 16:32 schreef PHETEP het volgende:[..]
Goh, je hebt naar die documentaire op BRT 2(CANVAS) gekeken?
quote:Zondagavond, 20.15 Canvas.
Op maandag 10 maart 2003 22:09 schreef M.ALTA het volgende:[..]
Potdorie, heb weer iets gemist ?
Kennen julie deze Bilderberg-geheimen al ?
zelfs als je kon bewijzen dat er zulke zaken gaande zijn op onze aardkloot, wat kan je er dan aan doen???
de enigen die blijkbaar alle info hebben zijn de machtigste mensen op aarde die ook nog eens contact hebben met een reptielenras in een andere dimensie , doe daar maar eens wat tegen
verder moet iedereen voor zichzelf uitmaken wat men over dit soort zaken denkt, maar ik vind dit soort conspiracy theories meer zegt over de geinteresseerden hierin dan over de onderwerpen
verder vind ik dit alles wel gewoon leuk om te lezen en zal dit ook blijven volgen......bovenstaande is een mening en mocht iemand dit opvatten als flamen dan heb ik het niet zo bedoeld
quote:Allereerst wil God niet dat er mensen verloren gaan, dus Hij zit niet "te wachten" om mensen met plezier in de hel te gooien. Verder is de term "uitverkorenen" misleidend, omdat het suggereert dat sommigen uitverkoren zijn en anderen niet, dat is weer een verlengde van wat men in de theologie het "supralapsarisme" noemt, namelijk dat God zelf de zondeval bewerkstelligde, en al van te voren uitgeplozen had wie Hij zou redden en wie niet. De uitverkiezing is "in Christus," en iedereen die Jezus als Verlosser aan wil nemen merkt tot zijn stomme verbazing dat hij "uitverkoren is." Het is een uitverkoren zijn in Christus, het gaat om Christus, het is geen uitverkiezing "op de persoon af."
Op zaterdag 28 december 2002 13:44 schreef iteejer het volgende:
Het christendom zou ook best als complot opgevat kunnen worden.
Ergens zit een god, die er op wacht om de uitverkorenen tot zich te nemen en de rest als brandstof voor een hellevuur te gebruiken.Of het concept 'duivel'; een duistere macht die streeft naar inname van de wereld, en middels het kopen van zielen etc. zichzelf probeert te infiltreren in de mensheid en aldus aan de macht te komen.
Zijn de huidige complot-theorieen een vertechnologiseerde of vercommercialiseerde versie van dit oude 'complot-bewustzijn', van een ongedefinieerde angst 'ZE willen ons veroveren en overheersen'?
Ook voor de duivel waren immers voldoende aanwijzingen voor handen, en de 'tekenen' en de wonderen uit de christelijke kerk ontbreken ook niet als bewijs.
Ik herinner iedereen er ook nog even aan dat het merendeel van deze planeet in een hogere wereld gelooft, en dat het vertechnologiseerde westen als kleinste deel van de wereld dus eigenlijk een buitenbeentje is, het denkt zich wel zonder God te kunnen redden. Maar ach, "we are the center of the universe and the center of knowledge and enlightenment," nietwaar?
Als iets maar belachelijk gemaakt wordt, haalt iedereen opgelucht adem want "dat" hoeven we nu niet meer te geloven. Complotten zijn er altijd geweest, groot en klein. Lees de werken maar van de historcus Nesta Webster. Dat handelt niet over complot-theorieën maar over complot-feiten.
Ed
quote:Ik prefereer geen expert te zijn op dit vlak, en ik waag me ook niet een twee drie aan de beschuldiging dat bernhard een oorlogsmisdadiger is, daarom wil ik in het algemeen wat over Satanisten zeggen. De echte Satanisten, en dan bedoel ik dus die met bloed aan hun handen, geloven dat zij hun slechte daden moeten compenseren met goede daden. Daarom zijn sommige van 's werelds grootste filantropen ook 's werelds grootse Satanisten.
Op vrijdag 28 februari 2003 00:12 schreef -giovanni- het volgende:
Ik geloof veel dingen op dit forum
na me verdiept te hebben in vondanicken en daar ook in geloof
en me te hebben verdiept in ufo's en aliens wilde ik me dus verdiepen in bilderberg maar ik geloof veel maar dit is echt zulke klingklare onzin en maakt voor mij dat hele bilderberg een groot onzin verhaalLees het artikel: Bilderberg's creator, Bernhard, was Nazi SS officer
hahahahha
SSofficier hahahaha
Mijn site:
http://exposing.the.illuminati.at.freespeechsite.com/Books.htm
Ed
quote:
Op zaterdag 29 maart 2003 04:05 schreef Ammehula het volgende:[..]
Ik prefereer geen expert te zijn op dit vlak, en ik waag me ook niet een twee drie aan de beschuldiging dat bernhard een oorlogsmisdadiger is, daarom wil ik in het algemeen wat over Satanisten zeggen. De echte Satanisten, en dan bedoel ik dus die met bloed aan hun handen, geloven dat zij hun slechte daden moeten compenseren met goede daden. Daarom zijn sommige van 's werelds grootste filantropen ook 's werelds grootse Satanisten.
Mijn site:
Er is veel info ook in deze boeken te vinden over vrijmetselarij
Ed
quote:Eens lekker trollen, zo te zien
Op zaterdag 29 maart 2003 04:07 schreef Ole het volgende:
Wat wil je eigenlijk?????
quote:Lijkt er wel op..
Op zaterdag 29 maart 2003 04:11 schreef Vibromass het volgende:[..]
Eens lekker trollen, zo te zien
quote:Ik heb respect voor ieders eigen vrije keuze er een mening op na te houden, maar dat wil nog niet zeggen dat ik respect moet hebben voor die mening zelf, de inhoud ervan.
Op zaterdag 29 maart 2003 04:12 schreef Ole het volgende:[..]
Lijkt er wel op..
Prima hoor, voor je mening uitkomen.. Maar dit getuigt van geen respect voor meningen van een ander!
Ed
quote:Haha, jij bent zeker een volgeling van die satanic Billy Graham ?
Op zaterdag 29 maart 2003 04:05 schreef Ammehula het volgende:[..]
Ik prefereer geen expert te zijn op dit vlak, en ik waag me ook niet een twee drie aan de beschuldiging dat bernhard een oorlogsmisdadiger is, daarom wil ik in het algemeen wat over Satanisten zeggen. De echte Satanisten, en dan bedoel ik dus die met bloed aan hun handen, geloven dat zij hun slechte daden moeten compenseren met goede daden. Daarom zijn sommige van 's werelds grootste filantropen ook 's werelds grootse Satanisten.
Mijn site:
Ed
quote:en...
Op donderdag 27 maart 2003 21:45 schreef M.ALTA het volgende:
Phetep, Fonkmeistah e.a.Kennen julie deze Bilderberg-geheimen al ?
http://home.iae.nl/users/lightnet/creator/masterfile.htm
Schitterend, ahahaha om goed bij te blijven !
quote:15-18 mei a.s. dus. Beatrix zal er wel weer bij zijn zoals gewoonlijk.
BILDERBERG TO MEET IN VERSAILLES
The world?s financial and political elite plan to hold their annual secret meeting at a posh French resort near the Palace of Versailles.
By James P. Tucker Jr.
Bilderberg will hold its annual secret meeting at the luxurious Trianon Palace Hotel in Versailles, France May 15-18. The meeting dovetails with the Group of Seven meeting of finance ministers in Paris the day after Bilderberg concludes, on May 19 in Paris. Paris is only a 20-minute drive from Versailles.
International financiers and political leaders from Europe and North America will be conducting public business behind closed doors at the palatial resort. Banker David Rockefeller, Henry Kissinger and high officials of the government and congressional leaders will participate, all pledging absolute secrecy.
Members of the Rothschild family from Europe and Britain will attend, along with high government officials.
Jim Hoagland will attend for the Washington Post and keep his pledge of secrecy. Publisher Donald Graham normally attends although he missed last year?s session in Chantilly, Va. The New York Times, Los Angeles Times, Wall Street Journal and NBC, CBS and ABC have also been represented at Bilderberg meetings, binding themselves to a promise of secrecy.
Taxpayers will pay the travel cost for U.S. officials and lawmakers. It is against federal law for administration officials to hold secret meetings with non-officials to plan public policy. American officials will again ignore this law.
Central to the agenda will be planning post-war Iraq. France and Germany had extensive business relationships with pre-war Iraq and opposed the U.S. invasion. But what to do with Iraq?s oil will be debated.
By noon on Wednesday, May 14, the Trianon Palace Hotel will be emptied of all non-Bilderberg guests. Employees of short duration will be sent home. Employees who remain will have been sternly told they will be fired and blacklisted if they reveal anything about what transpires. They will be told not to speak to a Bilderberg participant unless spoken to and never look one in the eye.
In the early afternoon on Wednesday, armed guards will begin patrolling the grounds and barriers placed at the entrance?removed only for personnel and Bilderberg staff. Bilderberg?s private security of plainclothesmen will be in evidence. The advance staff will arrive with portfolios for each Bilderberg participant showing who is attending and listing the agenda.
Both uniformed guards and private security will be shown photographs of American Free Press reporter Jim Tucker and possibly others from Europe and Britain who have become ?regular? at Bilderberg meetings in recent years.
Reporters have been held in jail for hours for asking questions outside Bilderberg gates. In Sintra, Portugal, guards boasted of sharpshooters on high rocks who could kill trespassers at night. So far, it is not known for certain that shots have been fired.
quote:wie weet dat de illuminati zich dit jaar openbaar gaan maken:
Op maandag 14 april 2003 03:06 schreef Pierre_Smirnoff_2 het volgende:
Kweet niet of het al langs is gekomen, maar er is meer bekend over de Bilderberg-meeting 2003.
[..]15-18 mei a.s. dus. Beatrix zal er wel weer bij zijn zoals gewoonlijk.
Opvallend, vind ik, is dat 15 mei wel eens genoemd wordt op sites in samenhang met Planet-X (Nibiru). Hoop gezever vind ik het, maar dat terzijde.
Tevens gaat "The Matrix Reloaded" in wereldpremiere op 15 mei.
Iemand die hier verbanden ziet misschien?
Als ze maar weten dat de vrije, onafhankelijke pers ze in de gaten houdt!
Op
http://home.uwnet.nl/~oldhag/
eindelijk een uitgebreide Nederlandse versie.
Bilderberg 2003: Nederlanders & bedrijven:
Trix, Hoogervorst, Wouter Bos, Bolkestein, Donner
Philips, ABN Amro, Unilever, Shell
Wedden ?!
quote:hoeveel?
Op maandag 14 april 2003 20:12 schreef M.ALTA het volgende:[..]
wie weet dat de illuminati zich dit jaar openbaar gaan maken:
Op
http://home.uwnet.nl/~oldhag/eindelijk een uitgebreide Nederlandse versie.
Bilderberg 2003: Nederlanders & bedrijven:
Trix, Hoogervorst, Wouter Bos, Bolkestein, Donner
Philips, ABN Amro, Unilever, Shell
Wedden ?!
leuke site trouwes
[Dit bericht is gewijzigd door HarrieXL op 14-04-2003 22:22]
Salem Kirban schrijft, dat ondanks de indrukwekkende namen van de 100 deelnemers, grote dagbladen het vermelden van deze jaarlijkse gebeurtenis stéeds weten te ontwijken. De geheime kode van de Bilderbergers werkt perfekt. De vergaderingen zijn steeds gesloten voor publiek en verslaggevers. De besluiten worden niet bekend gemaakt. Tot de deelnemers behoren nochtans de kopstukken van de grote wereldpers.
De vragen die velen zich steeds weer stelden, zijn deze: Zijn regeringsfunktionarissen, die lid zijn van de CFR en de Ronde Tafel-Groepen zich bewust dat zij deel hebben aan een organisatie die streeft naar wereldheerschappij? Zijn ze bezig de weg te bereiden voor de wereldbeheerser? Als dat niet het geval is, waarom dan die geheimzinnigheid? Waarom dan een beperkt lidmaatschap, dat alleen toegankelijk is voor mensen, die macht in handen hebben of proberen te krijgen via de politiek, via volledige geldkontrole en via de massa-media? Is het een samenzwering? En zijn de Bilderbergers daar bij betrokken? Of is het alleen maar de zoveelste groep van zogenaamde weldoeners, die door anderen gemanipuleerd worden? In deze tijd ontwikkelen de gebeurtenissen zich zo snel, dat het antwoord wellicht spoedig gegeven kan worden.
Zeker is, dat de Bilderberg-konferentie evenals de Trilaterale Kommissies geleid en beheerst worden door de Council on Foreign Relations, de CFR.
Het is heel opmerkelijk dat niet alleen in Nederland, maar ook de doorsnee Amerikaan nooit van de CFR heet gehoord. Toch is het de onzichtbare regering van Amerika.
Wat ons ernstig moet stemmen is het feit dat de verborgen machtsstruktuur van het internationale bankierswezen een geweldige invloed uitoefent op de publieke opinie van de Verenigde Staten, doordat het vrijwel volledige macht heeft over het hoger onderwijs en het grootste deel van de massa-kommunikatie-middelen.
Het menselijk brein is als een komputer. Hoe efficiënt het ook moge zijn, de betrouwbaarheid ervan is afhankelijk van de gegevens die erin worden gebracht.
Als het mogelijk is de betrouwbaarheid van deze gegevens te bepalen, dan is het - hoe intelligent een persoon ook moge zijn - zeer wel mogelijk de mensen zo te programmeren dat ze al beginnen te lachen als je het woord samenzwering noemt. Zo kunnen kontroleerbare informaties als zinloze fantasie worden afgedaan.
[Dit bericht is gewijzigd door PHETEP op 15-04-2003 15:03]
De plannen en agenda van Bilderberg m.b.t. SARS ligt dus nu al op tafel:
http://www.dft.nl/servlet/ArticleByID?ID=4493635§ion=00
Financieel directeur C. Maas met zijn uitspraken over SARS.
Ja, hij kan het weten want hij heeft net vergaderd in de Trilaterale Commissie en bij de CFR.
Evenzo President-Directeur: E. Kist:
Als senior Bilderberger wil je natuurlijk meegraaien in de pot.
Evenzo: President-commissaris Herrstroter en niet te vergeten Wim Kok.
Beide zijn Bilderberg-kabouters.
Leuk hoor: chippie komt zo, chippie komt zo.
Vaccinaties, vaccinaties, vaccinaties:
De GGD heeft een chippie voor je klaar !
[Dit bericht is gewijzigd door M.ALTA op 15-04-2003 19:56]
quote:Je link is stuk
Op dinsdag 15 april 2003 19:46 schreef M.ALTA het volgende:[...]
[...]
quote:Offtopic..
Op dinsdag 15 april 2003 19:46 schreef M.ALTA het volgende:
quote:Ik ben M.ALTA wel niet, maar dit is een hele gave lezing: ftp://ftp.ddj.com/technetcast/mp3/tnc-0423-24.mp3
Op dinsdag 15 april 2003 19:49 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Offtopic..
M.ALTA.. Een hoop dingen die je post gaan mij net iets te ver.. Maar via dat linkje in je sig kwam ik op een onderwerp dat mij al een tijdje bezig houdt..
Project Echelon..
Ik vroeg me af of je nog meer interessante linkjes hebt mbt dit onderwerp..
quote:And downloading.....
Op dinsdag 15 april 2003 19:50 schreef ChOas het volgende:[..]
Ik ben M.ALTA wel niet, maar dit is een hele gave lezing: ftp://ftp.ddj.com/technetcast/mp3/tnc-0423-24.mp3
quote:Half, Er ging idd iets mis, maar nu lijkt het goed te gaan:
Op dinsdag 15 april 2003 19:49 schreef ChOas het volgende:[..]
Je link is stuk
ff proberen.
quote:Ik weet niet of je deze al kent,
Offtopic..
M.ALTA.. Een hoop dingen die je post gaan mij net iets te ver.. Maar via dat linkje in je sig kwam ik op een onderwerp dat mij al een tijdje bezig houdt..
Project Echelon..
quote:Klik via de home-pagina van mij daar vindt je honderden links.
Offtopic..
Project Echelon..
quote:Dank je..
Op dinsdag 15 april 2003 19:53 schreef PHETEP het volgende:[..]
Ik weet niet of je deze al kent,
www.projectfreedom.cng1.com/part_4.html
quote:Ok thanks,
Op dinsdag 15 april 2003 19:55 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Dank je..
Er is zoveel info te vinden mbt dit onderwerp dat ik door de bomen het bos niet meer zag..
Vandaar dat ik het maar aan M.ALTA vroeg, die heeft er wat meer verstand van..
Maarre, linkjes van iedereen zijn welkom..
Bedankt dus...
Maar Phetep weet meer dan ik, ik denk dat je vooral Phetep kunt refereren.
quote:Natuurlijk ook voor anderen aan te raden...
Op dinsdag 15 april 2003 19:50 schreef ChOas het volgende:[..]
Ik ben M.ALTA wel niet, maar dit is een hele gave lezing: ftp://ftp.ddj.com/technetcast/mp3/tnc-0423-24.mp3
quote:Bomen>>bos>>???
Op dinsdag 15 april 2003 19:54 schreef M.ALTA het volgende:[..]
Klik via de home-pagina van mij daar vindt je honderden links.
quote:Juist niet, het is allemaal mooi gecategoriseerd.
Op dinsdag 15 april 2003 20:02 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Bomen>>bos>>???
quote:
Op dinsdag 15 april 2003 19:59 schreef M.ALTA het volgende:[..]
Ok thanks,
Maar Phetep weet meer dan ik, ik denk dat je vooral Phetep kunt refereren.
quote:Zeker, maar ik interesseer me vooral in Echelon..
Op dinsdag 15 april 2003 20:03 schreef M.ALTA het volgende:[..]
Juist niet, het is allemaal mooi gecategoriseerd.
quote:ALLES
Op dinsdag 15 april 2003 20:06 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Zeker, maar ik interesseer me vooral in Echelon..
Trouwens, om ff ontopic te zijn..
In hoeverre heeft Echelon met Bilderberg/NWO/Illuminati te maken?
Echelon is dus hier super ON-topic !
quote:AH..:{.
Op dinsdag 15 april 2003 20:08 schreef M.ALTA het volgende:[..]
ALLES
quote:Toegegeven, het is inderdaad ver-ont-rustend.
Op dinsdag 15 april 2003 20:10 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
AH..:{.
Als ik me dus ga verdiepen in Echelon kom ik automatisch terecht bij de desbetreffende organisaties...
Daar gaat m'n nachtrust..
quote:
Op dinsdag 15 april 2003 20:13 schreef M.ALTA het volgende:[..]
Toegegeven, het is inderdaad ver-ont-rustend.
Nederland word dan een "Sheep only" staat..
quote:Na het gedogen van ambtsmisdrijven door Balkimero, wordt het eens tijd dat Balkie een cel gaat delen met Mat Herben en Eef Brouwers.
Op vrijdag 25 april 2003 20:49 schreef Fonkmeistah het volgende:
even terugkomend op de start van dit topic..
Balkenende wil de softdrugs niet meer gedogen. oftwel zo'n 200.000 tevreden rokers in Nederland criminaliseren..
wat nu nog de gewoonste zaak van Nederland is, het roken van een Joint terwijl je lekker buiten in de zon zit kan je dus een gevangenisstraf op gaan leveren..
maakt ook de roep om drie mensen op 1 cel duidelijk..Nederland word dan een "Sheep only" staat..
Heeft Balkie-boy niet wat beters te doen dan over softdrugs weer idioterie te gaan bedrijven ? Ik hou me er niet mee bezig, maar ik heb nog NOOIT last gehad van iemand die softdrugs gebruikt.
(Wel van bierdrinkers)
Oh wat zijn we weer christelijk: Balkie-boy uit St. Biggekerke op Zuid Beveland.
quote:Is Balkenende net als Rockefeller ook Bilderberger M.ALTA?
Op vrijdag 25 april 2003 22:12 schreef M.ALTA het volgende:[..]
Oh wat zijn we weer christelijk: Balkie-boy uit St. Biggekerke op Zuid Beveland.
quote:Echelon, het kleine broertje van Project L.U.C.I.D. (Lucifers Universal Criminal Idintification System)
Op dinsdag 15 april 2003 20:08 schreef M.ALTA het volgende:[..]
ALLES
Onderste rij boeken, tweede van links:
[Dit bericht is gewijzigd door Watchman op 26-04-2003 02:35]
quote:Ik denk het nog niet. Rocky is niet zo'n fan van Balkie.
Op vrijdag 25 april 2003 23:01 schreef MasterPeace het volgende:[..]
Is Balkenende net als Rockefeller ook Bilderberger M.ALTA?
Ik denk echter dat Wouter Bos snel carriere zal maken binnen Bilderberg.
quote:Voorspel jij hiermee dat WB bij de volgende verkiezingen dan ook de nieuwe MP van nederland wordt?
Op zaterdag 26 april 2003 14:53 schreef M.ALTA het volgende:[..]
Ik denk het nog niet. Rocky is niet zo'n fan van Balkie.
Ik denk echter dat Wouter Bos snel carriere zal maken binnen Bilderberg.
quote:Geen bijzonderheid.
Op zaterdag 26 april 2003 15:21 schreef Basp1 het volgende:[..]
Voorspel jij hiermee dat WB bij de volgende verkiezingen dan ook de nieuwe MP van nederland wordt?
Uiteraard als de Pvda de grootste partij wordt en in de regering komt.
Eventueel tussendoor Stekelenburg c.q. Cohen.
Maar ook deze laatste 2 lieden zijn Bilderberg-genomineerden.
In the late 18th century, Adam Weishaupt was a professor at the University of Ingolstadt in Bavaria. He believed in the abolition of both government and organized religion, so much so that on May 1, 1776 he started a little social club to that end. The original group began with five members and was called The Order of Perfectibilists. Later it was renamed the Order of the Illuminati, and this enterprise spread throughout central Europe.
quote:Balkie komt uit Kapelle op Zuid-Beveland,
Op vrijdag 25 april 2003 22:12 schreef M.ALTA het volgende:
Biggekerke ligt op Walcheren, heerlijk idylisch aan de zee.
quote:hiep hiep, hoera!
Op donderdag 1 mei 2003 18:55 schreef sooty het volgende:
Hieperdepiep Hoera. Tijd voor een felicitatie-topic wellicht:In the late 18th century, Adam Weishaupt was a professor at the University of Ingolstadt in Bavaria. He believed in the abolition of both government and organized religion, so much so that on May 1, 1776 he started a little social club to that end. The original group began with five members and was called The Order of Perfectibilists. Later it was renamed the Order of the Illuminati, and this enterprise spread throughout central Europe.
quote:En toen de organisatie verboden werd ontstond de beweging van Russell die nu Skull & Bones heet.
Op donderdag 1 mei 2003 18:55 schreef sooty het volgende:
Hieperdepiep Hoera. Tijd voor een felicitatie-topic wellicht:In the late 18th century, Adam Weishaupt was a professor at the University of Ingolstadt in Bavaria. He believed in the abolition of both government and organized religion, so much so that on May 1, 1776 he started a little social club to that end. The original group began with five members and was called The Order of Perfectibilists. Later it was renamed the Order of the Illuminati, and this enterprise spread throughout central Europe.
quote:Vertel daar eens iets meer over, Watchman?!
Op vrijdag 2 mei 2003 23:40 schreef Watchman het volgende:[..]
En toen de organisatie verboden werd ontstond de beweging van Russell die nu Skull & Bones heet.
quote:Kun je alles over lezen in het boek America's Secret Establishment:
Op vrijdag 2 mei 2003 23:50 schreef MasterPeace het volgende:[..]
Vertel daar eens iets meer over, Watchman?!
Generaal William Huntington Russell bracht het in 1833 over naar de VS, Yale, samen met Alphonso Taft, die in 1876 Minister van oorlog werd in de regering Grant. Alphonso Taft was de vader van William Howard Taft, de enige man die ooit zowel President als Hoogste Rechter van de VS werd. Skull & Bones is "chapter 322" van een Duitse geheim genootschap. Later heette het de Russell Trust. Was ook wel bekend als de Broederschap des Doods. Over de oorsprong zijn vele visies te vinden. Het is nu wat laat om er verder nog wat over te zeggen. Moet ik het boek er weer bij pakken en zo. Volgende keer misschien.
Er staat een artikel van mij over de geheime broederschap hier:
http://www.faq-online.nl/Verslagen/valse_profetieen/broederschap.htm
[Dit bericht is gewijzigd door Watchman op 03-05-2003 01:00]
quote:Ik heb je artikel gedeeltelijk gelezen. Ik heb wat commentaar en aanmerkingen:
Op zaterdag 3 mei 2003 00:47 schreef Watchman het volgende:[..]
Er staat een artikel van mij over de geheime broederschap hier:
http://www.faq-online.nl/Verslagen/valse_profetieen/broederschap.htm
- Anonieme bron: 'Maar er is op de één of andere wijze wat naar buiten gelekt en daarom hebben we nu wat details van enkele plannen van de Bilderbergers.' -> Hoe komt de schrijver aan deze informatie?
- Waarom houdt iemand als Watchman zich zo intensief bezig met samenzweringen, magie, occultisme ed. ? Dat zijn zaken die hij verwerpt, maar hij schrijft er lange artikelen over.
- Waarheid wordt met leugen gemengd: Zeker spannen banken en multinationals samen om de arbeidersklasse uit te persen om er zelf beter van te worden. Zeer zeker wordt de democratie uitgehold en de invloed van het bedrijfsleven op de regering is er zeker.
- 'de clandestiene Zwarte Loges van de Vrijmetselarij, de geheime ridders van Malta, etc.'
De 'Knights Templar' is een gewone obedientie van de Vrijmetselarij. Het idee om dit een 'clandestiene zwarte loge' te noemen slaat nergens op, al was het alleen al omdat de term nergens op slaat. Deze additionele graad is niet geheim, niet clandestien en ook niet 'zwart'. De termen worden niet verklaard. En nog eens iets: Als die vreselijke samenzwering zo ongelooflijk machtig is dan kan een dergelijke groep helemaal niet clandestien zijn. Want dan zijn zij het die de wetten maken.
- 'Dit is het verhaal van de mannen die zich de Illuminaten, de Raad van Wijze Mannen, het Wereldbrein, de Geheime Broederschap, de Vrijmetselaars, of gewoon De Orde noemen.'
Ja hoor, veeg ze maar op één hoop..
- 'Het is een netwerk van groepen als de Bilderbergers, Skull and Bones, de clandestiene Zwarte Loges van de Vrijmetselarij, de geheime ridders van Malta, etc. Hun diabolische invloed reikt tot in het Witte Huis, de CIA, en het Vaticaan.'
Zo onderhand heb ik genoeg verdachtmakingen geslikt die verder niet onderbouwd worden. Zou je dit durven schrijven als het over Joden, Surinamers of mensen met rood haar ging? In principe is dit discriminatie. Het schofferen van groepen mensen mag niet. Smaad is strafbaar. Als het aan mij lag, zouden Vrijmetselaren een strikter beleid voeren wat dat betreft. De meesten zijn echter zeer lankmoedig.
- 'Zij hebben de macht om uw leven snel en drastisch te veranderen. Het gaat om uw werk, uw bankrekening, en uw gezin. En als u besluit terug te vechten dan kan het u uw leven kosten. Bovenstaand kopje laat zien wat hun werk is en daar gaan we het nu over hebben.'
Waarom leeft de schrijver dan nog?
- 'In het jaar daarna haalden George en Barbara Bush de schakelaar over van de kerstverlichting in een kerstboom en exact 1000 sterren in de vorm van pentagrammen begonnen te branden; geen 999 sterren, geen 1001 sterren, maar precies 1000.'
Heb je ze geteld? Er staat nergens waar, wanner en hoe dat aantal geverifieerd is. Alsof het aantal lichtjes in een kerstboom iets met een wereldwijde samenzwering heeft te maken. Zij hebben wel wat beters te doen, dacht ik..
- 'De Bijbel noemt de duivel overigens ook een ster, de zoon des dageraads, de morgenster (Jesaja 14:12) Jezus Christus wordt de Blinkende Morgenster genoemd (Openb. 22:16).'
Morgenster is een anagram van MONSTERGEN! Het Beest! Het is natuurlijk een samenzwering van de bio-industrie.
(ok, ik zal proberen er niet grappig over te doen. Maar geloof me, het is soms lastig om serieus te blijven, hoor!)
- 'Vrijmetselaars aanbidden de Egyptische Zonnegod, die door de Egyptenaren Ra werd genoemd maar die ook bekend is onder de naam Horus en On.'
De Vrijmetselarij kent geen eigen doctrine. Ook is er waarschijnlijk geen historische band met het oude Egypte. Er is wel een tijd geweest dat Vrijmetselaren veel belangstelling hadden voor het oude Egypte.
- 'De piramide die in Egypte zo belangrijk was neemt ook bij de vrijmetselaars een belangrijke plaats in.'
De piramide wordt helemaal niet gebruikt. Wel de driehoek..
- 'George Bush wilde op 31 december 1999 om middernacht bij de grote piramide in Egypte zijn, om daar met vele andere prominente gasten, die nu al geboekt hebben, het Nieuwe Millennium te verwelkomen met een aansluitend bruisend feest. Je vraagt je af, waarom Egypte?'
.. En waarom niet Egypte? Mooie locatie, toch? Het nieuwe millennium begon pas op 1 januari 2001, trouwens.
-'Vrijmetselaars beginnen met de jaartelling bij 4000 voor Christus. Het jaar 1999 AD is voor hen het jaar 5999 AL (AL betekent "Anno Lucis,' in het jaar van het licht). In 6000 AL (2000 AD) breekt volgens hen de langverwachte Nieuwe Tijd aan die de hele wereld zal transformeren. De heerschappij van Lucifer..'
Dat hoor ik voor het eerst .. Anno Lucis, 'het jaar des waren lichts' heeft niets te maken met Lucifer als naam voor de duivel. Het is de jaartelling gebaseerd op de bijbelse chronologie, 4004 jaar voor de Christelijke jaartelling.
- 'In de lessen van de 28ste graad staat o.a. dit: Er is een levensprincipe in deze wereld, een universele Meester, waar twee stromen van liefde en haat in vertegenwoordigd zijn ... het is een straal van de heerlijkheid van de zon ... het is de Heilige Geest, de universele Meester, de slang ...'
De Vrijmetselarij kent het zinnebeeld van de slang als symbool van van eeuwigheid en van leven. (Num. 21: 9: 'wie .. op de koperen slang de blik richtte, bleef in leven.')
Dit slaat echter op de 25ste graad van de Schotse Ritus, en niet op de 28ste.
ehm.. Tot zover heb ik het gelezen, dus..
[..]
Eeh ja, ik gooi ze allemaal inderdaad op 1 hoop De VM gebruikt de pyramide weldegelijk, kijk alleen maar naar de stichter van de Jehovah's, Russell, die ook Tempelier was. Hij noemde de grote pyramide van Egypte een "teken van God!" Gebruikte de gevleugelde zonnegod op zijn eerste bijbelstiedieboeken, etcetera, hij was zeer diep geinteresseerd in de pyramidologie. Hij ligt zelfs begraven onder een pyramide in Romeinse toga.
Over de VM en de Pyramide zie hier:
http://www.freemasonwatch.freepress-freespeech.com/robertbauval.html
Blijkbaar nog nooit gehoord van de oude uitgeverij Lucifers Trust? DIe naam werd later om overduidelijke redenen veranderd in Lucis Trust (Lucis, Lucifer, get it?)
En dat de VM geen eigen leer heeft is ook onzin. Het is een religie die gebaseerd is op zalig worden door werken.
Of je liegt tussen je tanden, of je weet zelf niet waar het in de VM nu eigenlijk om draait:
http://free.pages.at/freeheaven/heaven/nl/pyramid/pyramid.htm
[Dit bericht is gewijzigd door Watchman op 03-05-2003 16:25]
[Dit bericht is gewijzigd door MUUS op 03-05-2003 22:41]
a) 13 leden uit de vrijmetselarij (Tempeliers, praktiserenden van zwarte kunst)
b) 13 leden uit de shape-shifting Romeinse groep (Vaticaan, Malta-Jezuieten)
c) 13 leden uit de zwarte adel (Merovee, Habsburg, Windsor, Rothschild)
Voorbeelden:
a) Powell, Rumsfeld, Schremp
b) Kissinger, Clinton, Kennedy
c) Prince Philip, E. de Rothschild, Beatrix, Bernhard, D. Rockefeller
quote:Beatrix is ook Bilderberger, tot weke van de drie groepen hoort zij volgens jou? Ik weet dat Bernhard samen met Joseph Retinger de groep startte, maar dat Bernhard er later uitgezet is.
Op zaterdag 3 mei 2003 16:41 schreef M.ALTA het volgende:
w.b.t. kern-organisatie Bilderberg:a) 13 leden uit de vrijmetselarij (Tempeliers, praktiserenden van zwarte kunst)
b) 13 leden uit de shape-shifting Romeinse groep (Vaticaan, Malta-Jezuieten)
c) 13 leden uit de zwarte adel (Merovee, Habsburg, Windsor, Rothschild)Voorbeelden:
a) Powell, Rumsfeld, Schremp
b) Kissinger, Clinton, Kennedy
c) Prince Philip, E. de Rothschild, Beatrix, Bernhard, D. Rockefeller
quote:Hoeveel mensen zouden dat verhaal van je gelezen hebben Watchtman
Op zaterdag 3 mei 2003 16:16 schreef Watchman het volgende:
--knip--Door JI van Baaren (ex-vrijmetselaar)
Ik ook niet; jouw post is veels-te-laaaaaaaaaang.
quote:Klopt, dat leest niemand en ook die linkjes die zomaar neergekwakt worden leest niemand. Topics slaan er door dood, want een discussie is niet meer mogelijk. Watchman weet dit en is al meerdere keren hiervoor gewaarschuwd. Watchman heeft niet geluisterd en heeft nu dus een weekban in Truth.
Op zaterdag 3 mei 2003 22:30 schreef sooty het volgende:[..]
Hoeveel mensen zouden dat verhaal van je gelezen hebben Watchtman
Ik ook niet; jouw post is veels-te-laaaaaaaaaang.
quote:Wij hopen steeds dat, als men in staat is te posten, en dus te schrijven, men ook kan lezen.
Op zaterdag 3 mei 2003 23:13 schreef sooty het volgende:
Woei, een week is wel lang. Kan hij/zij niet af met een 48-urig verbod ?
En die week, dat is standaard policy. Beslissen wij niet, maar iedere eerste forumban is een week. Als we daarvan gaan afwijken worden we weer uitgemaakt voor machtsgeil en willekeurig
quote:WTF wil je nou ?
Op zaterdag 3 mei 2003 22:43 schreef MUUS het volgende:Klopt, dat leest niemand en ook die linkjes die zomaar neergekwakt worden leest niemand.
als je zo graag de zeikerige dominatrix uit wil hangen pleur dan op naar een SM kelder ofzow..
quote:Wat zij in dezen wil, is wat ik ook wil.
Op maandag 5 mei 2003 00:57 schreef Fonkmeistah het volgende:
WTF wil je nou ?
je mag niks copy/pasten maar je mag ook geen links plaatsen..
waarom iets opnieuw schrijven als iemand ergens anders het al goed heeft geschreven..
Het gaat toch immers om de informatieve waarde van een reply
of je wil je van het truth forum een nutteloze rubriek maken met slechts halfslappe oneliners van zichzelf erg overschattende grapjassen..als je zo graag de zeikerige dominatrix uit wil hangen pleur dan op naar een SM kelder ofzow..
'Oppleuren' is verder niet van toepasisng; of het moet op jezelf slaan: als jij links wilt zetten, vervoeg je dan bij de webloggers.
Dergelijke discussies horen overigens thuis in Truth FB.
En, probeer je taalgebruik eens wat aan te passen. Op deze manier imponeer je nou niet bepaald als een serieus poster. Wel als een serieuze kandidaat voor een ban.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |