De Mix 2 heeft er een enorm aantal, je kan eens checken of de mix 2s er ook zo veel heeft.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 13:18 schreef Faazz het volgende:
Ik zoek een telefoon met de meeste bands beschikbaar voor wereldwijd reizen. Welke flagship zou in de buurt komen?
Wel toch?quote:Op zaterdag 19 mei 2018 18:39 schreef Gruj0 het volgende:
De Asus Zenfone 5, heeft die nou wel of geen notch?
Op internet circuleren er foto's en renders met en zonder notch.![]()
Oneplus?quote:Op zaterdag 19 mei 2018 13:18 schreef Faazz het volgende:
Ik zoek een telefoon met de meeste bands beschikbaar voor wereldwijd reizen. Welke flagship zou in de buurt komen?
Dit. Of de OnePlus 6.quote:Op maandag 21 mei 2018 08:56 schreef RobertNL het volgende:
[..]
De Mix 2 heeft er een enorm aantal, je kan eens checken of de mix 2s er ook zo veel heeft.
Mix 2 is inderdaad een top-band toestel.quote:Op maandag 21 mei 2018 08:56 schreef RobertNL het volgende:
[..]
De Mix 2 heeft er een enorm aantal, je kan eens checken of de mix 2s er ook zo veel heeft.
De OnePlus 6 heeft softwarematige optie om de notch 'uit' te schakelen (dan schakel je gewoonweg geen stuk van je scherm uit dus). Dus hardwarematig altijd notch, maar softwarematige keuze.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 18:39 schreef Gruj0 het volgende:
De Asus Zenfone 5, heeft die nou wel of geen notch?
Op internet circuleren er foto's en renders met en zonder notch.![]()
Als de SD845 variant voor 400 euro te koop is, dan is dat gewoon een instant buy. Zeker omdat je die gewoon in de EU zal kunnen krijgen met EU support en garantie. Een andere optie is de Honor 10, ook 400 euro.
Als de Xiaomi Mix (2) hier in Kruidvat te koop zal worden aangeboden, zal de prijs zeker boven de 400 euro liggen. Dan vind ik de Zenfone 5 of de Honor 10 een veel betere keuze.
Ik vind het juist een van de mooiere Android toestellen van dit moment.quote:Op maandag 21 mei 2018 12:58 schreef MisterJ.Lo het volgende:
De Oneplus 6 blijft een lelijk toestel.
heb je wel de hele clip gezien?quote:Op maandag 21 mei 2018 11:45 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Sorry, ik kan geen content halen uit deze dbrand reclame.
Ja. Prachtig toestel, maar ik erger me dood aan Linus zijn video’s. Het is altijd hetzelfdequote:
aha, ja ik heb ublock, dus geen last van reclames tussendoor.quote:Op maandag 21 mei 2018 18:00 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ja. Prachtig toestel, maar ik erger me dood aan Linus zijn video’s. Het is altijd hetzelfde
- YouTube reclame
- 20 seconden intro
- sponsorreclame
- minuut content
- YouTube reclame
- sponsorreclame
- dbrand reclame
- conclusie
- sponsorreclame
Dan nog heb je linus die reclame maakt voor zijn sponsor aan het begin, linus die dbrand afzuigt, linus die over zijn Amazon affiliate link praat, en linus die reclame maakt voor zijn sponsor aan het eind van zijn video.quote:Op maandag 21 mei 2018 18:01 schreef THEFXR het volgende:
[..]
aha, ja ik heb ublock, dus geen last van reclames tussendoor.
ik denk dat het alleen nog maar erger wordt op YT, gewoon om RED te pushenquote:Op maandag 21 mei 2018 18:03 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Dan nog heb je linus die reclame maakt voor zijn sponsor aan het begin, linus die dbrand afzuigt, linus die over zijn Amazon affiliate link praat, en linus die reclame maakt voor zijn sponsor aan het eind van zijn video.
Elke 10 minuten durende video linus tech tips heeft misschien 5 minuten content.
Als RED naar Nederland komt neem ik het meteen. Scheelt me weer gekut met YouTube++quote:Op maandag 21 mei 2018 18:04 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik denk dat het alleen nog maar erger wordt op YT, gewoon om RED te pushen
Ik koop geen smartphone meer met een notch en onder bezel. Zal niet meer lang duren voordat deze beschikbaar worden.quote:Op maandag 21 mei 2018 14:31 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ik vind het juist een van de mooiere Android toestellen van dit moment.
https://tweakers.net/nieu(...)-te-presenteren.htmlquote:Op dinsdag 22 mei 2018 17:04 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Ik koop geen smartphone meer met een notch en onder bezel. Zal niet meer lang duren voordat deze beschikbaar worden.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Xiaomi Redmi Note 5 Dual SIM 64GB Black https://www.amazon.de/dp/(...)_apa_i_3QQbBb2KY224Rquote:Op zaterdag 19 mei 2018 13:46 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Wordt inderdaad ook door andere verkopers aangeboden, maar Amazon lijkt 'm ook te gaan verkopen.
Op moment van die post had Amazon.it 'm voor ¤230 staan, maar nu niet meer...
Dat is net zo duur als uit China halen. Daar haal je 'm voor zo'n ¤200 maar heb je kans op extra kosten. Voor ¤225 kun je 'm uit China halen zonder extra kosten maar dan betaal je dus net zo veel als bij Amazon.
Maar goed; de prijzen van dit toestel gaat alle kanten op momenteel.
Amazon verkoopt 'm ook zelf. Bijvoorbeeld momenteel bij Amazon.fr voor ¤233,74 incl. verzending: https://www.amazon.it/dp/B07CZS8W5Yquote:Op donderdag 24 mei 2018 14:07 schreef J.B. het volgende:
[..]
Xiaomi Redmi Note 5 Dual SIM 64GB Black https://www.amazon.de/dp/(...)_apa_i_3QQbBb2KY224R
Staat nu voor ¤259 op de Duitse Amazon, wel door een andere partij verkocht.
Wat een rare vraag? Elke webshop heeft een zoekfunctie. Daar kom je toch zo zelf achter?quote:
Die Apex wordt echt. Het gaat de Vivo Nex heten en komt binnenkort uit. Nu Essential geen telefoons meer gaat maken gaat het in de verkoop. Mits de Nex onder de ¤700 euro blijft inclusief import weet ik bijna zeker dat het hem gaat worden.quote:Op zaterdag 26 mei 2018 11:23 schreef shiznuts het volgende:
Um. Let's get back to phones?
(Ik was laatst in Beijing. Overal Vivo advertenties. Naast het hotel een winkelcentrum waar ik er eentje had kunnen kopen. Dusse... koop een vliegticket? Of je neemt een agent en bestelt via JD.com/Tmall.com ofzo...)
_____
Ben zeer blij met m'n Huawei P20 Pro! Veel betere stap dan ZTE Nubia Z9 -> P10 Plus. Maar die MI8 kan nog wat worden geloof ik. Of die Vivo Apex als ze die echt gaan maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |