Terechte klacht!quote:Op zondag 1 april 2018 13:34 schreef J0kkebr0k het volgende:
Had echt gehoopt op WWII, krijgen we weer die futuristische meuk![]()
![]()
Battlefield 2018 reveal trailer
quote:Op zondag 1 april 2018 13:41 schreef mstx het volgende:
Je kan toch gewoon één van de andere 45637864256 WO2-games spelen?
Klopt, alle delen daarna zijn rukquote:Op zondag 1 april 2018 13:41 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Er is geen game dat Battlefield 2 evenaart.
Met al die no-skill lock-on troep?quote:Op zondag 1 april 2018 13:53 schreef Catkiller het volgende:
Hoeft van mij sowieso niet. Liever weer huidige tijd ofzo.
Enkel stingers, javelins ook maar dat is geen lock on en vergeet launcherquote:
quote:Op zondag 1 april 2018 14:55 schreef Harvest89 het volgende:
Lijkt me sowieso niet slim om te doen, aangezien Call of Duty onlangs al een wo2 game heeft uitgebracht.
Ja ik bedoel dus de makers van Call of Duty, weet ik veel wie dat zijn man.quote:
Een battlefield in de middeleeuwen zou ik wel geinig vinden.quote:Op zondag 1 april 2018 15:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
Volgende Battlefield wordt Battlefield 0 waarin er wordt gevochten met stokken en stenen en knuppels
"Yes, eindelijk de Spiked Bashing Club geunlockt!"
"Nee, rot op met die sabeltandtijger!"
Call of Duty zijn beide shooters en concurrenten van elkaar maar qua gameplay hebben ze verder weinig met elkaar te maken.quote:Op zondag 1 april 2018 15:03 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ja ik bedoel dus de makers van Call of Duty, weet ik veel wie dat zijn man.
Ze werken natuurlijk al een paar jaar aan de opvolger.quote:Op zondag 1 april 2018 14:55 schreef Harvest89 het volgende:
Lijkt me sowieso niet slim om te doen, aangezien Call of Duty onlangs al een wo2 game heeft uitgebracht.
Daar verschillen we van meningquote:Op zondag 1 april 2018 14:59 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Enkel stingers, javelins ook maar dat is geen lock on en vergeet launcher
Beter dan een wapen wat je moet laten rusten op een oppervlak om een tank neer te kunnen halen zoals in BF1
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |