Hier 1 van die ex-agent, zitten al die figuren ook in die vloggenquote:Op zondag 1 april 2018 12:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Heb je een voorbeeld van zo'n vlogger?
man man manquote:Op zondag 1 april 2018 12:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hier 1 van die ex-agent, zitten al die figuren ook in die vloggen
Niet best
Verkeerde topique, Knut-san.quote:Op zondag 1 april 2018 12:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
JONGENS ZAP SNEL NAAR CANVAS WANT OP 1 IS NU JOURNAAL
Is dat niet die aandachtshoer die ook op dumpert te zien was?quote:Op zondag 1 april 2018 12:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hier 1 van die ex-agent, zitten al die figuren ook in die vloggen
Niet best
Dat ja. Dat de politie hier aan mee werkt.quote:Op zondag 1 april 2018 13:02 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
Is dat niet die aandachtshoer die ook op dumpert te zien was?
Uiteraard, gewoon werken voor je geld zo moeilijk is het nietquote:Op zondag 1 april 2018 13:05 schreef Embraer89 het volgende:
Niks mis mee, zo krijgen (vooral jongeren) een beetje inzicht in het politiewerk en zo krijg je als agent alleen maar meer respect.
Verder doen ze het bewerken ed in hun eigen tijd, dus hinder tijdens hun werk zal het niet zijn.
Maar mensen moeten altijd wat te zeiken hebben natuurlijk.
Wablief?quote:Op zondag 1 april 2018 13:05 schreef Embraer89 het volgende:
zo krijg je als agent alleen maar meer respect.
nee dat snapt niemandquote:Op zondag 1 april 2018 13:11 schreef Goudenvis het volgende:
Mensen die niet snappen dat dit onderdeel is van het werven van nieuwe agenten
stik danquote:Op zondag 1 april 2018 13:13 schreef Samuel24 het volgende:
wat een stel zeikers hier!! ik moet er van stikken.
Doodsverwensing.quote:Op zondag 1 april 2018 13:13 schreef Samuel24 het volgende:
wat een stel zeikers hier!! ik moet er van stikken.
HAAAAA!quote:Op zondag 1 april 2018 13:18 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
maar ik had het over mezelf meneertje poepvlieg!
Ja precies. Doodsverwensing naar jezelf, fijne vakantie.quote:Op zondag 1 april 2018 13:18 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
maar ik had het over mezelf meneertje poepvlieg!
Als je blank bent nemen ze je niet aan want liever iemand met een kleurtje.quote:Op zondag 1 april 2018 13:11 schreef Goudenvis het volgende:
Mensen die niet snappen dat dit onderdeel is van het werven van nieuwe agenten
quote:Op zondag 1 april 2018 12:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
mooie waggie welquote:
nou en?quote:Op zondag 1 april 2018 13:39 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja precies. Doodsverwensing naar jezelf, fijne vakantie.
HAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!
Zo dan, daar heb ik wel een nekklem voor overquote:Op zondag 1 april 2018 13:54 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Ik krijg wel een beetje een harde plasser van die dame uit het YouTube filmpje, wat een lekkertje is dat, aandachtshoer of niet.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ga me ook hevig verzetten als ze me komt arresteren.
1 aprilquote:
Als die bij Mitch had gestaan dan was hij vrijwillig mee gegaan en zat ze 9 maanden later met een kind zonder vader.quote:Op zondag 1 april 2018 16:22 schreef Henno het volgende:
[..]
Zo dan, daar heb ik wel een nekklem voor over
Wat is dit nou weer voor vraag dan? :’)quote:Op zondag 1 april 2018 16:24 schreef Samuel24 het volgende:
die politie vrouw ziet er trouwens wel knap uit denk ik zo. wat vinden de hetero mannen daarvan?
ik vraag gewoon wat jullie heteromannen van die politievrouw vinden?quote:Op zondag 1 april 2018 17:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor vraag dan? :’)
Wat ia dat nou weer voorquote:Op zondag 1 april 2018 17:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor vraag dan? :’)
Wat denk je zelf? Henkquote:Op zondag 1 april 2018 17:31 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
ik vraag gewoon wat jullie heteromannen van die politievrouw vinden?
Dan heb je geen verstand van mooie vrouwen? Ok weet wat geleerdquote:Op zondag 1 april 2018 17:52 schreef nijnja het volgende:
[..]
Wat ia dat nou weer voordan
Misschien. Misschien. Heel misschien, is samuel geen heteroman?
Ik heb geen heteroman.quote:Op zondag 1 april 2018 17:31 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
ik vraag gewoon wat jullie heteromannen van die politievrouw vinden?
quote:
quote:Op zondag 1 april 2018 17:52 schreef nijnja het volgende:
[..]
Misschien. Misschien. Heel misschien, is samuel24 te dom om te poepen.
Wat is dit nou weer voor een vraagquote:Op zondag 1 april 2018 16:24 schreef Samuel24 het volgende:
die politie vrouw ziet er trouwens wel knap uit denk ik zo. wat vinden de hetero mannen daarvan?
De arrestatieteam rijdt pas in mooie waggies.quote:
Ik denk dat ze je niet begrijpen sammyquote:Op zondag 1 april 2018 20:06 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
mijn god zeg! stel ik nou echt zo'n malle vraag ofzo?
Dat trekt hij zelf in twijfel ja. Hij zegt namelijk dat het hem 'wel een leuke dame lijkt, wat vinden jullie ervan?'quote:Op zondag 1 april 2018 18:52 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dan heb je geen verstand van mooie vrouwen? Ok weet wat geleerd
ik vraag de mening aan jullie hetero mannen. jij, BT, en alle andere hetero mannen in dit topic.quote:Op zondag 1 april 2018 20:17 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Ik denk dat ze je niet begrijpen sammy
Waar moeten wij onze mening over gevenquote:Op zondag 1 april 2018 20:18 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
ik vraag de mening aan jullie hetero mannen. jij, BT, en alle andere hetero mannen in dit topic.
wat vinden jullie van die politie vrouw?quote:Op zondag 1 april 2018 20:20 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Waar moeten wij onze mening over geven
Zou doen, en jij?quote:Op zondag 1 april 2018 20:23 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
wat vinden jullie van die politie vrouw?
Maar zou je wel met haar willen shoppen?quote:
quote:Op zondag 1 april 2018 20:23 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
wat vinden jullie van die politie vrouw?
jij moet niet zo sarcastisch zijn.quote:Op zondag 1 april 2018 20:27 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Maar zou je wel met haar willen shoppen?
quote:Op zondag 1 april 2018 12:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
quote:Op zondag 1 april 2018 13:05 schreef Embraer89 het volgende:
Niks mis mee, zo krijgen (vooral jongeren) een beetje inzicht in het politiewerk en zo krijg je als agent alleen maar meer respect.
Verder doen ze het bewerken ed in hun eigen tijd, dus hinder tijdens hun werk zal het niet zijn.
Maar mensen moeten altijd wat te zeiken hebben natuurlijk.
Omdat ze dat bij dupert zeggen zeker.quote:Op zondag 1 april 2018 12:50 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Vloggers, altijd terechte klacht.
Dupertquote:Op maandag 2 april 2018 13:38 schreef VarkensHart het volgende:
[..]
Omdat ze dat bij dupert zeggen zeker.
omdat je een zure smiley naar mij stuurt op het moment dat ik aangeef dat ik homoseksueel ben.quote:Op maandag 2 april 2018 12:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou weer bij idioot
en jij lacht mij daarop uit. en daardoor voel ik mij gestigmatiseerd.quote:
Ja omdat het een domme opmerking is, niet het feit dat je homo bent, kan mij het schelen dat je een bruinwerker bentquote:Op maandag 2 april 2018 13:48 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
omdat je een zure smiley naar mij stuurt op het moment dat ik aangeef dat ik homoseksueel ben.
bruinwerker? waarom weer zo n waardeoordeel? omdat ik homo ben soms?quote:Op maandag 2 april 2018 13:51 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja omdat het een domme opmerking is, niet het feit dat je homo bent, kan mij het schelen dat je een bruinwerker bent
Je komt er zelf mee leipo, bijna elke post vermeld je dat je homo bent, fijn voor je maar heeft niks met dit topic te maken. (ja misschien dat men de politie soms homo's noemt)quote:Op maandag 2 april 2018 13:52 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
bruinwerker? waarom weer zo n waardeoordeel? omdat ik homo ben soms?
jij beschuldigd mij ervan dat ik een bruinwerker ben ofzo. echt vet raar.quote:Op maandag 2 april 2018 13:55 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je komt er zelf mee leipo, bijna elke post vermeld je dat je homo bent, fijn voor je maar heeft niks met dit topic te maken. (ja misschien dat men de politie soms homo's noemt)
Wat vind jij van die politievrouw Anthonie?quote:
Ja dat is een ander woord voor homo, ben je nu getriggered?quote:Op maandag 2 april 2018 13:57 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
jij beschuldigd mij ervan dat ik een bruinwerker ben ofzo. echt vet raar.
ik vind haar een stoer wij. maar ik zou haar niet doen ofzo.quote:Op maandag 2 april 2018 13:58 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Wat vind jij van die politievrouw Anthonie?
ja!quote:Op maandag 2 april 2018 13:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja dat is een ander woord voor homo, ben je nu getriggered?
Anaalridder gespot.quote:Op maandag 2 april 2018 13:57 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
jij beschuldigd mij ervan dat ik een bruinwerker ben ofzo. echt vet raar.
Van welke vrouw krijg je hem wel omhoog dan?quote:Op maandag 2 april 2018 14:03 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
ik vind haar een stoer wij. maar ik zou haar niet doen ofzo.
waarom steeds al dat haat naar homo s toe. pas geleden in Dordrecht zijn er ook al 2 homo s in elkaar geslagen. het houd niet op, niet vanzelf.quote:
En deze?quote:Op maandag 2 april 2018 14:03 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
ik vind haar een stoer wij. maar ik zou haar niet doen ofzo.
Misschien lokte ze het wel uit :Squote:Op maandag 2 april 2018 14:06 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
waarom steeds al dat haat naar homo s toe. pas geleden in Dordrecht zijn er ook al 2 homo s in elkaar geslagen. het hou niet op, niet vanzelf.
Welke haat? Je ziet weer dingen die er niet zijn denk ikquote:Op maandag 2 april 2018 14:06 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
waarom steeds al dat haat naar homo s toe. pas geleden in Dordrecht zijn er ook al 2 homo s in elkaar geslagen. het hou niet op, niet vanzelf.
Die wil sowieso heel modern zijn, elke wijkagent heeft wel een twitter waar ze selfies maken met de lokale hangjeugdquote:Op zondag 1 april 2018 13:04 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Dat ja. Dat de politie hier aan mee werkt.
geen 1 helaas. tenzij het een hele mannelijke vrouw is. zoiets bijv.quote:Op maandag 2 april 2018 14:04 schreef kastenmakersboy2 het volgende:
[..]
Van welke vrouw krijg je hem wel omhoog dan?
ik heb een relatie hoor. en ik heb al genoeg aan mijn vriend.quote:
Faalklacht want los van het gegeven dat het natuurlijke enerzijds werving is voor de Politie,is het anderzijds ook een manier om nu eens te zien wat ze elke dag zoal doen of waarmee men te maken heeft gedurende de dag.quote:Op zondag 1 april 2018 12:46 schreef Doublepain het volgende:
SerieusKunnen ze niet gewoon boeven vangen? Is dat nou zo moeilijk tegenwoordig?
man man man
Zeg jij dit nu echt?quote:Op dinsdag 3 april 2018 18:29 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Faalklacht want los van het gegeven dat het natuurlijke enerzijds werving is voor de Politie,is het anderzijds ook een manier om nu eens te zien wat ze elke dag zoal doen of waarmee men te maken heeft gedurende de dag.
Daarvoor heb je die onboard camera’s en niet die eigen geilerdsquote:Op dinsdag 3 april 2018 18:29 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Faalklacht want los van het gegeven dat het natuurlijke enerzijds werving is voor de Politie,is het anderzijds ook een manier om nu eens te zien wat ze elke dag zoal doen of waarmee men te maken heeft gedurende de dag.
Vreselijk dingquote:Op maandag 2 april 2018 15:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
En niet vergeten de politie rap
lolquote:Politie plaatst twee keer onterecht privacygevoelig beeld op sociale media
De politie heeft in ieder geval twee keer onterecht privacygevoelig beeldmateriaal op sociale media geplaatst.
Dat schrijft minister Ferd Grapperhaus van Justitie en Veiligheid in antwoord op Kamervragen over het socialemedia-beleid van de politie, na een uitzending van het tv-programma De Monitor in januari.
De politie deelt regelmatig zelfgemaakte foto's en video's op sociale media, met als doel om mensen meer inzicht in het politiewerk te geven. In de beelden mag de politie echter geen informatie bekendmaken die direct of indirect te herleiden is naar een persoon.
Sinds november 2017 staat op de website van de politie een formulier waarmee mensen die menen onterecht in beeld te zijn gebracht bezwaar kunnen maken.
Volgens Grapperhaus zijn sindsdien dertien verzoeken binnengekomen, waarvan de politie er acht in behandeling heeft genomen. In twee gevallen concludeerde de politie dat er inderdaad onterecht privacygevoelige informatie online was gezet. Deze berichten zijn verwijderd. De onderzoeken naar de overige zes gevallen lopen nog.
Politievloggers
In september 2017 werd bekend dat de politie beelden gemaakt door twee politievloggers aan zou passen omdat verdachten herleidbaar waren. De politieagenten maken video's van hun werkzaamheden en plaatsen die op YouTube.
Journalisten van De Monitor vonden in de 163 filmpjes tot nu toe 31 gevallen waarin de politie onterecht te veel persoonsinformatie naar buiten bracht.
https://www.nu.nl/interne(...)d-sociale-media.html
Ja zie mijn topicquote:Op donderdag 5 april 2018 05:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]kunnen ze die handel niet beter gewoon opdoeken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |