Kan het niet goed horen, maar is het deze?quote:Op zondag 1 april 2018 11:36 schreef Mark_nl het volgende:
Ik zoek de muziek die hier te horen is vanaf 42m 32s:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Kijken in de ziel - Schrijvers - Deel 2
Kun je hem hier terugzoeken?quote:Op vrijdag 20 april 2018 11:46 schreef tja77 het volgende:
Nou, ik heb mijn uiterste best gedaan met Shazam en google maar krijg het niet gevonden.
In de middagshow van Ruud de Wild op NPO 2 wordt de laatste tijd zo nu en dan een Duitstalig Techno/house georiënteerd nummer gedraaid.
De playlist van NPO 2 geeft geen uitkomst, want er staat gewoon een gat van 10 minuten op het moment dat het nummer on air was.
Ik meen (maar weet het niet zeker) dat er een 3 of drei in de titel voorkomt.
Iemand een idee?
Inmiddels gevonden:quote:Op donderdag 19 april 2018 11:37 schreef Flitskikker het volgende:
Kent iemand dit 'tropical house'-nummer? Het zat onder Temptation Island, maar was te kort voor Shazam:
https://vocaroo.com/i/s10WUOv3d11s
Daar had ik al gekeken, helaas zonder resultaat.quote:Op vrijdag 20 april 2018 15:02 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Kun je hem hier terugzoeken?
https://www.nporadio2.nl/uitzendinggemist
Het nummer zelf ook niet? Misschien kunnen we hem dan identificeren.quote:Op vrijdag 20 april 2018 15:03 schreef tja77 het volgende:
[..]
Daar had ik al gekeken, helaas zonder resultaat.
https://www.nporadio2.nl/gemist/uitzending/250662/3-3-2018quote:Op vrijdag 20 april 2018 15:04 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Het nummer zelf ook niet? Misschien kunnen we hem dan identificeren.
Kijk, dat gaat wat makkelijkerquote:Op vrijdag 20 april 2018 15:13 schreef tja77 het volgende:
[..]
https://www.nporadio2.nl/gemist/uitzending/250662/3-3-2018
Na een minuut of 43
Dankuquote:Op vrijdag 20 april 2018 16:18 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Kijk, dat gaat wat makkelijkerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
LÃŒtzenkirchen - 3 Tage wach (Hasen Version Unzensiert)
Op de lyrics kunnen zoeken
Nee dat is 'm niet helaas.quote:Op donderdag 19 april 2018 22:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kan het niet goed horen, maar is het deze?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Amelie Soundtrack
Already Dead uit American Beautyquote:Op woensdag 11 april 2018 12:31 schreef GlenSpey het volgende:
Op zoek naar het deuntje te horen in dit filmpje, vanaf 0:14om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Eef Hoos: Als je niet betaalt K*nkertyftsraal ik je zo het water in
Dit deuntje wordt al jaaaaaaaaren gebruikt in tv programma's en komt van tijd tot tijd dus weer voorbij ziften.
quote:Op maandag 30 april 2018 16:44 schreef ZuidGrens het volgende:
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
DE KWIS - "KAN DE MICROFOON AAN!!" THIERRY BAUDET - (2018)
Weet iemand wat het origineel is van wat er vanaf 2:08 tot en met 2:20 min. ongeveer gezongen wordt? Klinkt heel bekend, kom er ff niet op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop