Klopt! Had druk met andere dingen morgen verstop ik 250 echt beschilderde gekookte eierenquote:
Jij hebt even 250 eieren staan koken?quote:Op zondag 1 april 2018 10:49 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Klopt! Had druk met andere dingen morgen verstop ik 250 echt beschilderde gekookte eieren
Waarom heb je nog geen punten?quote:Op zondag 1 april 2018 10:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij hebt even 250 eieren staan koken?
quote:Op zondag 1 april 2018 10:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik had meer van je verwacht haags.quote:
maak je wel een goede schatkaart om ze terug te vinden.quote:Op zondag 1 april 2018 10:49 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Klopt! Had druk met andere dingen morgen verstop ik 250 echt beschilderde gekookte eieren
Ik tel niet meer mee in de stand. Meest wijze besluit dat ik ooit genomen heb.quote:
quote:Op zondag 1 april 2018 10:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik tel niet meer mee in de stand. Meest wijze besluit dat ik ooit genomen heb.
ben ik niet met je eens.quote:Op zondag 1 april 2018 10:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik tel niet meer mee in de stand. Meest wijze besluit dat ik ooit genomen heb.
Niet in Mn eentje hoor...quote:Op zondag 1 april 2018 10:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik meld dan zeker als het zover is.quote:Op zondag 1 april 2018 10:53 schreef m1st1g het volgende:
[..]
we hadden al een potje gemaakt voor een cadeautje.
Neuhquote:Op zondag 1 april 2018 10:52 schreef m1st1g het volgende:
[..]
maak je wel een goede schatkaart om ze terug te vinden.
quote:Op zondag 1 april 2018 10:51 schreef _--_ het volgende:
Ik moet een caffeine pilletje slikken anders val ik weer in slaap
quote:Op zondag 1 april 2018 10:59 schreef _--_ het volgende:
Heeft iemand al de 1 april grap van nos ontdekt?
dat ze een keer geen fake nieuws brengen?quote:Op zondag 1 april 2018 10:59 schreef _--_ het volgende:
Heeft iemand al de 1 april grap van nos ontdekt?
verstopt, komen op 2 aprilquote:Op zondag 1 april 2018 11:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Waar zijn alle 1-aprilgrappen eigenlijk?
hij zou beter eens neukenquote:
twitter:QldPolice twitterde op zaterdag 31-03-2018 om 22:30:00Police are investigating after numerous children have woken up to find fruit hidden inside Easter Egg wrappers.Eggsperts say parents might be playing the April Fool or it could be a case of sour grapes. https://t.co/bwPTYFDwHt reageer retweet
yes sirquote:
goed te doen net paas onbijt op.quote:
is mogelijk weet niet of ik het ga doen.quote:Op zondag 1 april 2018 11:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mooi zo, vanmiddag even Feyenoord kijken?
ah beterquote:Op zondag 1 april 2018 11:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
is mogelijk weet niet of ik het ga doen.
mijn broers houden me meestal goed op de hoogte.
al staat nu vitaya op een soort libelle tv van België.quote:
??quote:Op zondag 1 april 2018 11:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
al staat nu vitaya op een soort libelle tv van België.
HUP GRONINGENquote:
dat was bv veendamquote:
quote:
tuurlijkquote:
lees net dat hexx zwanger is.quote:
nu thuis uitleggenquote:Op zondag 1 april 2018 11:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ohja, dat was een test exemplaar
goat es een grunnigs wiefke scoren.quote:
Ik niet. Was het wat?quote:Op zondag 1 april 2018 11:32 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Gisteren Eigen Huis en Tuin weer gezien.
hij was vorig seizoen wat gefrustreerd geraakt.quote:
quote:Op zondag 1 april 2018 11:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
hij was vorig seizoen wat gefrustreerd geraakt.
jepquote:Op zondag 1 april 2018 11:39 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
Het is maar een spelletje.
Die van de + reclamequote:Op zondag 1 april 2018 11:37 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Een kelder ombouwen tot rustplek. En bij een dikke BN'er de tuin doen.
Gewoon
Way of life.quote:Op zondag 1 april 2018 11:39 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
Het is maar een spelletje.
prachtigquote:Op zondag 1 april 2018 11:41 schreef _--_ het volgende:
ik heb een quote bedacht: We are not living, we are the living?
en?
ah ah loa ah loa al loa allooaaquote:
ga eens naar een paaskermis joh.quote:
paasmis beter ?quote:
dat is genoeg iddquote:Op zondag 1 april 2018 11:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik gebruik dat niet meer sinds ik 20 gb abo heb.
Ik heb geen idee. Ze willen er niets over loslaten dus mijn verwachtingen zijn hoog.quote:
aha...quote:Op zondag 1 april 2018 12:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Ze willen er niets over loslaten dus mijn verwachtingen zijn hoog.
spannend.quote:Op zondag 1 april 2018 12:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Ze willen er niets over loslaten dus mijn verwachtingen zijn hoog.
wie is ze in deze ?quote:
oei oei das altijd hit or mis.quote:
quote:Op zondag 1 april 2018 12:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
oei oei das altijd hit or mis.
ik kreeg gisteren gebakken vis waar je aan tafel nog de graatjes uit moest pulken hopelijk heb jij meer succes.
je hebt ze niet uitgekozenquote:Op zondag 1 april 2018 12:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
zijn lieve mensen hoor maar ja.
tsjaaquote:Op zondag 1 april 2018 12:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
nope, krijgt ze er gratis bij
negerwat?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |