Voel je je opgejaagd? Mna mna mnaquote:Op zondag 1 april 2018 08:44 schreef VarkensHart het volgende:
Vissen in een videospelletje. Man mna man
quote:Op zondag 1 april 2018 08:44 schreef VarkensHart het volgende:
Vissen in een videospelletje. Man mna man
Ondanks dat ik een schijthekel heb aan (in het echt) vissen kan het in een game in de juiste omgeving heerlijk ontspannend zijn.quote:Op zondag 1 april 2018 09:45 schreef Goudenvis het volgende:
Waarom ga je in godsnaam polygonen vangen. Doe eens wat nuttigs joh
wat voor spellen speel jij dan buiten fps's om?quote:Op maandag 2 april 2018 10:46 schreef KreKkeR het volgende:
Ken het spel niet echt en hou helaas niet van fps games, maar ziet er wel vet uit! Zou het bijna aanschaffen vanwege het vissen
[ afbeelding ]
WoWquote:Op maandag 2 april 2018 10:52 schreef spierbal het volgende:
[..]
wat voor spellen speel jij dan buiten fps's om?
ALS ik de tijd zou hebben mmorpg's zoals WoW en Guild Wars 2.quote:Op maandag 2 april 2018 10:52 schreef spierbal het volgende:
[..]
wat voor spellen speel jij dan buiten fps's om?
Omdat je dat vanuit je zolderkamer kunt doen?quote:Op maandag 2 april 2018 10:48 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
[..]
Ondanks dat ik een schijthekel heb aan (in het echt) vissen kan het in een game in de juiste omgeving heerlijk ontspannend zijn.
Misschien wanneer je je ergens op Hawaii bevindt of op een of ander tropisch paradijs, lekker met een biertje erbij.quote:Op maandag 2 april 2018 11:33 schreef tja77 het volgende:
[..]
Omdat je dat vanuit je zolderkamer kunt doen?
Vissen in het echt is juist helemaal geweldig.
Je leven te verdoen door achter een pc scherm te zitten gamen terwijl je eigenlijk bezig moet zijn effectief aan je toekomst te werken en een goed betaalde baan te zoeken of te hebben.quote:Op zondag 1 april 2018 01:51 schreef cherrycoke het volgende:
Ben al vanaf 21:00 aan het vissen in far cry 5 wat ben ik aan het doen met mijn leven?
En als je de tijd niet hebt?quote:Op maandag 2 april 2018 11:05 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
ALS ik de tijd zou hebben mmorpg's zoals WoW en Guild Wars 2.
Niks moet.quote:Op dinsdag 3 april 2018 18:33 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Je leven te verdoen door achter een pc scherm te zitten gamen terwijl je eigenlijk bezig moet zijn effectief aan je toekomst te werken en een goed betaalde baan te zoeken of te hebben.
Dan kijk ik vol hoop uit naar momenten in de toekomst dat ik wel weer wat meer tijd zal hebben. En meestal komen die ook wel weer (even).quote:Op dinsdag 3 april 2018 18:39 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
En als je de tijd niet hebt?
Ik wil skylar en haar boyfriend niet helpen ontsnappen, iets zegt me dat ze trailer trash zijnquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |