at was ik in het begin ook maar altijd met woorden en niet alleen met smiley'squote:Op zondag 1 april 2018 01:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
laat hem lekker fanatiek zijn mooi om te zien.
_--_ gaat er dan vol voor.quote:Op zondag 1 april 2018 01:12 schreef m1st1g het volgende: [..] Is het dan moeilijker om punten te pakken in de nacht ?
HoiHoiquote:Op zondag 1 april 2018 01:14 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
rustaaaaaaaagh
keep the paasgedachte alive [ afbeelding ]
iedereen met een wijf thuisquote:Op zondag 1 april 2018 01:16 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Hij zit onder de plak. Wist je dat nog niet.
dankquote:
sorryquote:Op zondag 1 april 2018 01:17 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
dame
beetje eer voor de dames houden
wij ook van jouquote:
niks mis meequote:Op zondag 1 april 2018 01:18 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Enige nadeel is dat mijn armspieren zo oneven getraind worden.
Valt wel mee tijdens die 2 uur per dag dat je slaapt.quote:Op zondag 1 april 2018 01:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ben soms wat overdreven veel aanwezig.
Dat bedoel ikquote:Op zondag 1 april 2018 01:21 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Valt wel mee tijdens die 2 uur per dag dat je slaapt.
waar gaat dit over?quote:
gek zegquote:Op zondag 1 april 2018 01:22 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Kan je wederhelft niet die tijd hier komen posten in jouw naam?
oh sorry hoorquote:Op zondag 1 april 2018 01:23 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ik vroeg niks aan jou
waz met jou![]()
96 doden doordat teveel mensen er op de tribunes zaten. Iedereen werd plat gedrukt.quote:
van streepje krijg je hooguit een smiley.quote:Op zondag 1 april 2018 01:23 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ik vroeg niks aan jou
waz met jou![]()
Neehoor, zeer vriendelijk meestalquote:Op zondag 1 april 2018 01:24 schreef m1st1g het volgende:
[..]
van streepje krijg je hooguit een smiley.
Zo plat als een dubbeltje?quote:Op zondag 1 april 2018 01:25 schreef _--_ het volgende:
gvd die beelden zijn zo erg. Mensen met paarse gezichten die helemaal platgedrukt zijn.
Vreselijk noodlot.quote:Op zondag 1 april 2018 01:23 schreef _--_ het volgende:
[..]
96 doden doordat teveel mensen er op de tribunes zaten. Iedereen werd plat gedrukt.
Kijk direct ook even die docu over dat festival in Duitsland.quote:Op zondag 1 april 2018 01:25 schreef _--_ het volgende:
gvd die beelden zijn zo erg. Mensen met paarse gezichten die helemaal platgedrukt zijn.
Welke was dat?quote:Op zondag 1 april 2018 01:25 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Kijk direct ook even die docu over dat festival in Duitsland.
welnee, die spelen domino day naquote:Op zondag 1 april 2018 01:26 schreef _--_ het volgende:
[ afbeelding ]
Mensen vragen andere om hen op te tillen omdat ze zo vreselijk vast zitten daar beneden.
ja had al gevondenquote:Op zondag 1 april 2018 01:26 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Enkele in/uitgang door een tunneltje. Ik weet niet meer waar.
quote:
Mijn wekker staat geprogrammeerd om elke 2 minuten af te gaan komende week.quote:Op zondag 1 april 2018 01:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Mark gaat straks punten pakken als iedereen slaapt om 4 uur
Ja hij gooide mijn pareltjes topic dichtquote:
das wel een gezond ritme jaquote:Op zondag 1 april 2018 01:28 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Mijn wekker staat geprogrammeerd om elke 2 minuten af te gaan komende week.
Volgende keer diamanten gebruiken.quote:Op zondag 1 april 2018 01:29 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja hij gooide mijn pareltjes topic dicht
Parels voor de zwijnenquote:
Heb ik allemaal al gezien. Ik snap niet dat er nog Engelsen leven met al die doden in die serie.quote:
nouquote:Op zondag 1 april 2018 01:32 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Maakt het voor ons makkelijker maar de spanning is wel een stuk weg aan de top.
slaap lekker schatquote:Op zondag 1 april 2018 01:36 schreef Borrelnootje00 het volgende:
ok dit gaat de verkeerde kant op![]()
slaap lekker allen en veel plezier vandaag op deze gezegende zondag
[ afbeelding ]
Welterustenquote:Op zondag 1 april 2018 01:36 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[ afbeelding ]
Slaap lekker.quote:Op zondag 1 april 2018 01:36 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[ afbeelding ]
Ja joh ik spreek meer talen als dat ik vingers heb. ( ik heb er 5 afgezaagd en de rest zijn geen vingers)quote:
Fappen.quote:Op zondag 1 april 2018 01:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Als je van plan bent te gaan fappen. Ga dan eens op je handen zitten tot deze slapen. Als ze eenmaal slapen ga je fappen
quote:Op zondag 1 april 2018 01:39 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ja joh ik spreek meer talen als dat ik vingers heb. ( ik heb er 5 afgezaagd en de rest zijn geen vingers)
Ik laat liever het bloed gewoon stromen in die ene vinger.quote:Op zondag 1 april 2018 01:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Als je van plan bent te gaan fappen. Ga dan eens op je handen zitten tot deze slapen. Als ze eenmaal slapen ga je fappen
sommige dingen mag je gewoon voor jezelf houdenquote:Op zondag 1 april 2018 01:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
jij fapt met 1 vinger jaquote:Op zondag 1 april 2018 01:40 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik laat liever het bloed gewoon stromen in die ene vinger.
ben gewoon messcherpquote:Op zondag 1 april 2018 01:41 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
jij hebt spraakwater op
![]()
ofniet?
Haags maakt nooit grappenquote:Op zondag 1 april 2018 01:43 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Welterusten of is het nu echt 1 april ?
who knowsquote:Op zondag 1 april 2018 01:43 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Welterusten of is het nu echt 1 april ?
jaha Sorry!!!quote:Op zondag 1 april 2018 01:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Bedankt streepje, dacht dat wij vrienden waren
lolquote:Op zondag 1 april 2018 01:45 schreef m1st1g het volgende:
[..]
je mag maatregelen nemen hoor. gewoon zijn posts opruimen of zo...
neen er gingen toch mensen?quote:
ag ik loop nog achterquote:
Zo was ie ook bedoeldquote:Op zondag 1 april 2018 02:01 schreef m1st1g het volgende:
[..]
* m1st1g slikt de grap over nemen snel in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |