Ik vertik het überhaupt om zoveel geld te betalen voor bier in het stadionquote:Op zondag 1 april 2018 01:02 schreef leolinedance het volgende:
Dat pasjessysteem om wat te drinken te halen is wel volkomen kut. Waar er vroeger 1 iemand voor 4 man iets kon halen, gaan er nu 4 man 1 drankje halen. En dan zijn die barlui ook nog eens traag. Gevolg is lange rijen, eerste minuten van de 2e helft missen etc.
Denk dat dit systeem PSV alleen maar geld kost. Mensen besluiten om dat drankje halen in de rust maar te laten zitten.

Ben er maar trots op dat je zo je punten haalt.quote:

Mad.quote:Op zondag 1 april 2018 01:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ben er maar trots op dat je zo je punten haalt.
Tegen NAC notabene. Godverdomme man. Trieste kut mentaliteit.

5-1quote:Op zondag 1 april 2018 01:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ben er maar trots op dat je zo je punten haalt.
Tegen NAC notabene. Godverdomme man. Trieste kut mentaliteit.

Als Ajax zo wint is t fantastisch en PSV is t weer lucky en geflatteerdquote:

Nee. Ik heb de grootste hekel aan NAC. Ik had gehoopt dat jullie ze met 10-0 op zouden rollen. Alleen dat gejank en die schwalbes van de Jong zijn gewoon echt te sneu.quote:

Zal ik jou eens onderuit gooien en vervolgens zeggen dat je een schwalbe maakt?quote:Op zondag 1 april 2018 02:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nee. Ik heb de grootste hekel aan NAC. Ik had gehoopt dat jullie ze met 10-0 op zouden rollen. Alleen dat gejank en die schwalbes van de Jong zijn gewoon echt te sneu.

quote:Op zondag 1 april 2018 02:33 schreef Mr.Maul het volgende:
[..]
Zal ik jou eens onderuit gooien en vervolgens zeggen dat je een schwalbe maakt?

quote:Op zondag 1 april 2018 02:02 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Als Ajax zo wint is t fantastisch en PSV is t weer lucky en geflatteerd
quote:Op zondag 1 april 2018 02:33 schreef Mr.Maul het volgende:
[..]
Zal ik jou eens onderuit gooien en vervolgens zeggen dat je een schwalbe maakt?

Het is dit en vorig seizoen vaak zat voorgekomen dat op deze manier we een penalty tegen kregen. Vooral Isimat heeft er een handje van spelers vast te houden. Soms gebeurde het zelfs in dezelfde wedstrijd dat wij een pingel tegen kregen maar andersom niet voor precies hetzelfde.quote:Op zondag 1 april 2018 02:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nee. Ik heb de grootste hekel aan NAC. Ik had gehoopt dat jullie ze met 10-0 op zouden rollen. Alleen dat gejank en die schwalbes van de Jong zijn gewoon echt te sneu.

Het gaat erom dat Luuk gewoon constant aan het janken is om elk contact. Wat een trieste lulquote:Op zondag 1 april 2018 04:10 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Het is dit en vorig seizoen vaak zat voorgekomen dat op deze manier we een penalty tegen kregen. Vooral Isimat heeft er een handje van spelers vast te houden. Soms gebeurde het zelfs in dezelfde wedstrijd dat wij een pingel tegen kregen maar andersom niet voor precies hetzelfde.
Vasthouden is een penalty klaar. Maar blijkbaar is een penalty alleen terecht als het tegen PSV is. Echte elke penalty die we meekrijgen begint iedereen te janken. Lijkt Sjaak Swart wel.

Ik ben het een soort van met je eens. Dat 'alleen tegen psv is terecht' gedeelte is onzin natuurlijk. Maar er we hebben dit seizoen veel penalties tegen gekregen (vooral door Isi) welke vooral als dom werden beschouwd. De stemming van 'gewoon met je poten van de tegenstander afblijven' heerste toen (en terecht). Ook al was er verder vrij weinig aan de hand. Persoonlijk vind ik dit veel te licht voor een penalty idd. Maar als je ziet waar er penalties voor zijn gegeven en dat toen bovengenoemde stemming heerste, is het raar om te Luuk als jankerd te bestempelen, omdat het Luuk is. Maar dan kan je hier inderdaad ook gewoon een penalty voor geven. 10 minuten eerder werd Luuk 'erger' vastgehouden, bleef hij wel staan kreeg hij geen penalty. Dan krijg je dit.quote:Op zondag 1 april 2018 04:10 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Het is dit en vorig seizoen vaak zat voorgekomen dat op deze manier we een penalty tegen kregen. Vooral Isimat heeft er een handje van spelers vast te houden. Soms gebeurde het zelfs in dezelfde wedstrijd dat wij een pingel tegen kregen maar andersom niet voor precies hetzelfde.
Vasthouden is een penalty klaar. Maar blijkbaar is een penalty alleen terecht als het tegen PSV is. Echte elke penalty die we meekrijgen begint iedereen te janken. Lijkt Sjaak Swart wel.

Luuk wordt gehaat omdat hij constant aan het huilen is bij de scheids. Als je een pingel krijgt voor een lichte overtreding; prima. Maar om nou om elk contact met je kankerkop te gaan huilen bij de scheids wekt gewoon agressie op.quote:Op zondag 1 april 2018 04:20 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ik ben het een soort van met je eens. Dat 'alleen tegen psv is terecht' gedeelte is onzin natuurlijk. Maar er we hebben dit seizoen veel penalties tegen gekregen (vooral door Isi) welke vooral als dom werden beschouwd. De stemming van 'gewoon met je poten van de tegenstander afblijven' heerste toen (en terecht). Ook al was er verder vrij weinig aan de hand. Persoonlijk vind ik dit veel te licht voor een penalty idd. Maar als je ziet waar er penalties voor zijn gegeven en dat toen bovengenoemde stemming heerste, is het raar om te Luuk als jankerd te bestempelen, omdat het Luuk is. Maar dan kan je hier inderdaad ook gewoon een penalty voor geven. 10 minuten eerder werd Luuk 'erger' vastgehouden, bleef hij wel staan kreeg hij geen penalty. Dan krijg je dit.
Maar in het stadion liep ik precies net naar de toilet. Dus of ik het helemaal goed gezien heb hou ik verder ook even in het midden. Morgen eerst even een samenvattinkje kijken

quote:Op zondag 1 april 2018 00:05 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
[..]
Hier verschillen de meningen duidelijk.

Nou en. Liever tegen AZ er niet bij, dan tegen Ajax.quote:Op zondag 1 april 2018 08:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Apart die reactie van Bergwijn op zijn gele kaart:"Ik was het vergeten." Omdat hij al heel lang op 4 kaarten stond.
Dat is toch een prof onwaardig?

Het gaat hier om het grotere plaatje, profs die niet weten dat ze op scherp staan, of dat zijn 'vergeten'. Dan ben je gewoon niet serieus met je vak bezig.quote:Op zondag 1 april 2018 08:35 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Nou en. Liever tegen AZ er niet bij, dan tegen Ajax.

Zeur niet zo.quote:Op zondag 1 april 2018 08:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het gaat hier om het grotere plaatje, profs die niet weten dat ze op scherp staan, of dat zijn 'vergeten'. Dan ben je gewoon niet serieus met je vak bezig.
Instellingsprobleempje dat heel diep zit bij dit soort jongens.

Precies die instelling dus. Alsof je tegen een puber praat.quote:

quote:Op zondag 1 april 2018 08:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Precies die instelling dus. Alsof je tegen een puber praat.

Dat is een kip/ei discussie waar je uren over door kunt blijven gaan.quote:Op zondag 1 april 2018 09:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Van dat steeds influisteren worden het juist van die luie flikkertjes die er zelf niet meer bij stilstaan.Cocu had deze keer trouwens bewust besloten om het niet onder de aandacht te brengen.
Eens. Maar ik vind geel eigenlijk ook wel wat overdreven voor wat hij deed, maar goed, hij moet het niet doen.quote:Buiten dat alles moet je ook gewoon geen domme kaarten pakken, zeker niet in deze fase van het seizoen, zeker niet als aanvaller.

Ik zie Lozano graag op links. En mijn vriend Pereiro op rechts. En dan Luuk die hopelijk een aantal penalties bij elkaar jankt tegen AZ en Ajax.quote:Op zondag 1 april 2018 08:35 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Nou en. Liever tegen AZ er niet bij, dan tegen Ajax.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Land of the free. Home of the brave.

quote:Op zondag 1 april 2018 10:12 schreef Scarface88 het volgende:
Lozano gaat voor 3 wedstrijden geschorst worden volgens vi.nl.Zou niet onterecht zijn. Wat is er mis met die vent?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Zuid-Amerikaans temperament he. Dat wat Suarez ook had. Jij als Ajax-fan zou dat toch deels ook moeten kunnen appreciëren?quote:Op zondag 1 april 2018 10:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zou niet onterecht zijn. Wat is er mis met die vent?

Is hij niet voor Willem 2?quote:Op zondag 1 april 2018 10:18 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Zuid-Amerikaans temperament he. Dat wat Suarez ook had. Jij als Ajax-fan zou dat toch deels ook moeten kunnen appreciëren?

Mexico is Midden-Amerika. Dus die theorie klopt niet.quote:Op zondag 1 april 2018 10:18 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Zuid-Amerikaans temperament he. Dat wat Suarez ook had. Jij als Ajax-fan zou dat toch deels ook moeten kunnen appreciëren?

Ik ken hem verder niet, maar de meesten die hier komen klagen zijn voor Ajax. Foute aanname dan.quote:

Mexico is geen Zuid Amerikaquote:Op zondag 1 april 2018 10:18 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]

Latijns-Amerikaans dan. Mierenneuker.quote:

Bakkes Scarface.quote:

zijn toch een stuk lelijker die Mexicanenquote:Op zondag 1 april 2018 10:23 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Latijns-Amerikaans dan. Mierenneuker.

Dan kijk je lekker Ajax TVquote:Op zondag 1 april 2018 10:26 schreef Scarface88 het volgende:
Bij PSV TV maken ze die fout ook altijd. Toen met Guardado en Moreno spraken ze altijd over de "Zuid-Amerikanen"Goeie journalistiek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |