Moet gewoon nog een jaar hier blijven sowieso. Speelt ie bij mexico op links of rechts trouwens?quote:Op zaterdag 31 maart 2018 21:17 schreef nickhguitar het volgende:
Lozano is echt rijp voor de wissel. Ik zie het ook echt totaal niet in die jongen. Leuk aantal doelpunten gemaakt maar zelden voetballend echt een toegevoegde waarde. Ik heb ook geen idee wat hij precies in gedachten heeft voor een eventuele volgende club maar ik hoop toch niet dat hij denkt dat een club als Bayern, Juventus of Real ooit voor hem komt.
Heeft ook wel te maken met speelstijl denk ik, wordt niet vaak weggestuurd en staat altijd dubbel gedekt.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 21:17 schreef nickhguitar het volgende:
Lozano is echt rijp voor de wissel. Ik zie het ook echt totaal niet in die jongen. Leuk aantal doelpunten gemaakt maar zelden voetballend echt een toegevoegde waarde. Ik heb ook geen idee wat hij precies in gedachten heeft voor een eventuele volgende club maar ik hoop toch niet dat hij denkt dat een club als Bayern, Juventus of Real ooit voor hem komt.
Jepquote:Op zaterdag 31 maart 2018 21:19 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Schiet ie echt prima binnen wel. Hij is rechts toch?
Plus nog een van richting veranderd schotquote:Op zaterdag 31 maart 2018 21:17 schreef tja77 het volgende:
[..]
Corner, pingel, eigen doelpunt.
Je hebt helemaal geen uitgespeelde kansen nodig.
Bergwijngod.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 21:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Want hij bakt er geen kut van vandaag.
Psssst.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 21:21 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Die was er dus echt nooit ingegaan he
"Ik hoop dat PSV degradeert"quote:Op zaterdag 31 maart 2018 21:22 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Wat een kutgoals vandaag allemaal![]()
![]()
Dat wordt SjaakGENOT
Veel gebiljart denk ik. Driebandengenot.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 21:21 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Die was er dus echt nooit ingegaan he
Dit. Die man wordt verschrikkelijk onderschat.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 21:24 schreef Rabieluh het volgende:
En podver wat ga ik Arias missen als hij weg is.
Die gast brengt zoveel. Hij is echt goed.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 21:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dit. Die man wordt verschrikkelijk onderschat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |