SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Heb je een iOS (Apple) of Android tablet of telefoon?
Dan kun je onze eigen Radio49 app (Apple/iOS/Android) gratis downloaden via iTunes of de Google Play
Store.
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor Apple/iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
ATTENTIE:
Eftelingmeet
Voorlopig gepland: zaterdag 16 juni 2018. Wie kan en wil mee? Hoe meer zielen hoe meer vreugd! Ook erg leuk om elkaar een keer irl te spreken, voor zover dat nog niet al een keer was gebeurd!
Stuur een pm of dm naar Diaan73 of je meekunt en gaat. Er zijn kortingsbonnen van AH
beschikbaar! Overnachten kan de avond ervoor en/of erna bij Melting. Wel graag even op tijd aangeven.
Gup heeft honger, voer hem maar!Juin uit Eigen Tuin!
ik heb er vandaag niets mee te maken, ik vegeteer op de bank en eet paaseitjesquote:Op zaterdag 31 maart 2018 19:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En daar is de productieleidster van de show...
quote:Op zaterdag 31 maart 2018 19:59 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik heb er vandaag niets mee te maken, ik vegeteer op de bank en eet paaseitjes
Je hebt toch thee gezet? Noem dat maar niets.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 19:59 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
An sich ook niet verkeerd.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 19:59 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik vegeteer op de bank en eet paaseitjes
Na vanavond niet meer, denk ik..quote:
dat zou echt niet goed zijnquote:Op zaterdag 31 maart 2018 20:02 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Na vanavond niet meer, denk ik..
quote:Op zaterdag 31 maart 2018 20:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat zou echt niet goed zijn
2 kilo paaseitjes op een avond is wat veul
"Geen ei was een chocolade-ei"quote:
Ik vraag me wel af wat de schrijver dacht toen hij dit schreef.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 20:09 schreef livelink het volgende:
De tekst blijft helaas nog steeds pijnlijk actueel.
Niemand draait Racoon vrijwillig zonder jou in de buurt...quote:Op zaterdag 31 maart 2018 19:59 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik heb al een deel gemist, las ik. Het lukte helaas niet om te luisteren in de auto. Mijn 4G was erg slecht.quote:
ik had geen ideequote:Op zaterdag 31 maart 2018 20:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niemand draait Racoon vrijwillig zonder jou in de buurt...
quote:Op zaterdag 31 maart 2018 20:20 schreef MadMaster het volgende:
Riets out en tutsj, personal jesus...
Die heeft Vout je vast ingefluisterd.quote:
quote:Op zaterdag 31 maart 2018 20:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Die heeft Vout je vast ingefluisterd.
nee preciesquote:Op zaterdag 31 maart 2018 20:26 schreef spijkerbroek het volgende:
Het niveau van de show moet natuurlijk niet té hoog worden...
quote:Op zaterdag 31 maart 2018 20:26 schreef spijkerbroek het volgende:
Het niveau van de show moet natuurlijk niet té hoog worden...
Dat is een kangoeroe, geen haas.quote:
quote:Op zaterdag 31 maart 2018 20:26 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dat is een kangoeroe, geen haas.
Het is alsof je gewoon een voorraad gifs klaar hebt staan voor welke situatie dan ookquote:
Oscar de gif mengerquote:Op zaterdag 31 maart 2018 20:28 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Het is alsof je gewoon een voorraad gifs klaar hebt staan voor welke situatie dan ook
quote:Op zaterdag 31 maart 2018 20:28 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Het is alsof je gewoon een voorraad gifs klaar hebt staan voor welke situatie dan ook
Ik wist niet dat Oscar ook vergif maakte en mengdequote:
Hij heeft overal gif voorquote:Op zaterdag 31 maart 2018 20:29 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Oscar ook vergif maakte en mengde
Daar kan je vergif op innemenquote:
fijne avondquote:Op zaterdag 31 maart 2018 20:32 schreef Tuned22 het volgende:
Ik moet er helaas vandoor![]()
Bedankt Symph en fijne avond luitjes
Fijne avond, Tuned.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 20:32 schreef Tuned22 het volgende:
quote:Op zaterdag 31 maart 2018 20:32 schreef Tuned22 het volgende:
We moeten nog raden zo...quote:Op zaterdag 31 maart 2018 20:32 schreef Tuned22 het volgende:
Ik alleen de kinderversie van het boek. Dat is nog wel te doen.quote:
Hebben Johan en David elkaar ontmoet dan?quote:Op zaterdag 31 maart 2018 20:34 schreef OscarMopperkont het volgende:
Bowie speelde de rol van Pontius Pilate in JC Superstar
Er ligt er wel vaak 1 in het laatje van het nachtkastje op de hotelkamer, maar ik ben er nooit in begonnen...quote:
quote:Op zaterdag 31 maart 2018 20:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er ligt er wel vaak 1 in het laatje van het nachtkastje op de hotelkamer, maar ik ben er nooit in begonnen...
de passion is echt een gruwelijk wrede film.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 20:36 schreef livelink het volgende:
Ik heb de film ook nog nooit gezien. Trekt me ook niet, net zoals The Passion eigenlijk.
Zekerquote:Op zaterdag 31 maart 2018 20:35 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Hebben Johan en David elkaar ontmoet dan?
Dat is net vloeitjes in de kerk...quote:Op zaterdag 31 maart 2018 20:37 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik heb gehoord dat het papier in bijbels zich wel goed lenen voor het draaien van joints.
rizla 13 vers 21quote:Op zaterdag 31 maart 2018 20:37 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik heb gehoord dat het papier in bijbels zich wel goed leent voor het draaien van joints.
bovendien is hij gekruisigd en niet gestenigdquote:Op zaterdag 31 maart 2018 20:37 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik heb gehoord dat het papier in bijbels zich wel goed leent voor het draaien van joints.
Niet mee zitten, neem nog een chocolade eitje...quote:Op zaterdag 31 maart 2018 20:40 schreef Doedezemaar het volgende:
Basiskennis heb ik wel, maar dat hele ding heb ik nooit uitgelezen. Nu ben ik ook opgegroeid met de Statenvertaling en da's net ff taaiere kost
Mijn kinderen vonden het ook " fijn" om uit de kinderbijbel voorgelezen te wordenquote:Op zaterdag 31 maart 2018 20:41 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb de bijbel nooit gelezen eigenlijk. Mijn oma vertelde de verhalen altijd. Vond ik erg leuk om naar te luisteren.
Oh ja? Die pastoor zei dan dingen als: "Jongens, als jullie nat worden kunnen jullie beter zonder kleren spelen" enzo?quote:Op zaterdag 31 maart 2018 20:43 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik ben katholiek opgevoed. We hoefden de bijbel niet te lezen. De pastoor zei ons wel wat we moesten doen. Niet dat ik daar naar luisterde, maar goed.
Ik moest van mijn ouders wel op catechismus en elke zondag naar de kerk tot mijn 15e.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 20:43 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik ben katholiek opgevoed. We hoefden de bijbel niet te lezen. De pastoor zei ons wel wat we moesten doen. Niet dat ik daar naar luisterde, maar goed.
Ik heb een aha erlebnis...quote:Op zaterdag 31 maart 2018 20:47 schreef Melting het volgende:
Stel je toch eens voor dat Jezus dat toen ook gezegd zou hebben...... ik heb geen zin om op te staan.
Dat heb ik eerder gehoord.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 20:47 schreef Melting het volgende:
Stel je toch eens voor dat Jezus dat toen ook gezegd zou hebben...... ik heb geen zin om op te staan.
nou dat idd, al zat ik dan wel op een lagere school vol met schijnheiligenquote:Op zaterdag 31 maart 2018 20:45 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik moest van mijn ouders wel op catechismus en elke zondag naar de kerk tot mijn 15e.
De bijbel zelf heb ik nooit gelezen, maar heb wel ontelbaar veel lezingen uit de bijbel gehoord.
Ach ja, ik heb er niks van overgehouden behalve wat algemene ontwikkeling.
Hij had toch geen pijama aanquote:Op zaterdag 31 maart 2018 20:47 schreef Melting het volgende:
Ik las HENK.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 20:49 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont gaat de AIVD maar even bellen, kreeg vandaag gewoon een AANSLAG van het HHNK
Hebben dus niet hun werk gedaan om die aanslag te voorkomen
Mijn ouders waren wat dat betreft slimmer. Die hadden al lang voor de ruzies 15 jaar als grens vastgesteld. Ik ben daarna bijna nooit meer naar de kerk geweest, mijn kinderen zijn niet gedoopt en naar openbare scholen gegaan.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 20:46 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik moest ook elke zondag naar de kerk tot een jaar of 12. Mijn oudere broer had dikke ruzies met mijn ouders omdat hij niet meer wilde gaan. Ik hebt meegelift op zijn succes
Ik moest sowieso tot m'n 16e naar de kerk en moest ook misdienaar worden, maar ik ben er steeds meer en meer tegenin gegaan. Ik heb er allemaal nooit in geloofd, ook al zat ik op een Katholieke basisschool en later op een christelijke middelbare school.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 20:50 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn ouders waren wat dat betreft slimmer. Die hadden al lang voor de ruzies 15 jaar als grens vastgesteld. Ik ben daarna bijna nooit meer naar de kerk geweest, mijn kinderen zijn niet gedoopt en naar openbare scholen gegaan.
Mijn vader is op dit moment lekenpriester. Hij schrijft nu zelf preken.
Ja, hoewel ik de draad een beetje kwijt ben op dit moment.quote:
Ik ga naar de kerk als vrienden of familie trouwen of dood gaan.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 20:50 schreef livelink het volgende:
Mijn ouders waren wat dat betreft slimmer. Die hadden al lang voor de ruzies 15 jaar als grens vastgesteld. Ik ben daarna bijna nooit meer naar de kerk geweest, mijn kinderen zijn niet gedoopt en naar openbare scholen gegaan.
Mijn vader is op dit moment lekenpriester. Hij schrijft nu zelf preken.
die draad was er ook nietquote:Op zaterdag 31 maart 2018 20:51 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, hoewel ik de draad een beetje kwijt ben op dit moment.
Jep met het gereedschap van toen!quote:Op zaterdag 31 maart 2018 20:52 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik ga naar de kerk als vrienden of familie trouwen of dood gaan.
En ik ga veel meer naar kerken om ze te bekijken. Ik vind vooral oude kathedralen fascinerend. Hoe konden mensen in 1600 zulke hoge en grote gebouwen bouwen; dat soort dingen.
Er lag een grote ronde steen voor de grot waar Jezus dood lag te zijn. En die is weggerold.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 20:51 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, hoewel ik de draad een beetje kwijt ben op dit moment.
en soms van die prachtige kruisweg statiesquote:Op zaterdag 31 maart 2018 20:52 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
En ik ga veel meer naar kerken om ze te bekijken. Ik vind vooral oude kathedralen fascinerend. Hoe konden mensen in 1600 zulke hoge en grote gebouwen bouwen; dat soort dingen.
Ik kom de laatste tijd inderdaad alleen in kerken bij begrafenissem, of als toerist, ja.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 20:52 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ja, de vorige had ik even niet door tot de afkondiging van Symph.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 20:53 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Er lag een grote ronde steen voor de grot waar Jezus dood lag te zijn. En die is weggerold.
Het zou veel knapper zijn als ze dat met het gereedschap van nu zouden doen.quote:
En ben je er al uit?quote:Op zaterdag 31 maart 2018 20:52 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Steen voor steenquote:
Jezus is dan ook niet opgehangen, maar aan het kruis genageld, volgens de verhalen. Daar kwam geen draad aan te pas.quote:
En er werd ook niet op een arbeider meer of minder gekeken.quote:
Een draadnagel misschien?quote:Op zaterdag 31 maart 2018 20:56 schreef cafca het volgende:
[..]
Jezus is dan ook niet opgehangen, maar aan het kruis genageld, volgens de verhalen. Daar kwam geen draad aan te pas.
je slaat de spijker op zijn kopquote:Op zaterdag 31 maart 2018 20:56 schreef cafca het volgende:
[..]
Jezus is dan ook niet opgehangen, maar aan het kruis genageld, volgens de verhalen. Daar kwam geen draad aan te pas.
Hij werd wel genaaid door Pontius Pilatus.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 20:56 schreef cafca het volgende:
[..]
Op sommige tekeningen staat hij anders met touwen afgebeeld aan het kruis, maar dat zal dan wel zijn om onze tere zieltjes te sparen.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 20:56 schreef cafca het volgende:
[..]
het geld moet ergens vandaan komenquote:Op zaterdag 31 maart 2018 20:57 schreef spijkerbroek het volgende:
RECLAME OP RADIO49
WAT KRIJGEN WE NOU, ZEG!?!?
Het rare is dat ze dat dus nooit meer doen.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 20:57 schreef Diaan73 het volgende:
Mijn moeder is katholiek, mijn vader niet. Ik ben wel gedoopt, mijn broertje niet. We gingen naar een openbare school en hoefden niet naar de kerk. Alleen mijn oma ging naar de kerk, maar was daar op een gegeven moment klaar mee en bad alleen nog thuis. We gingen wel altijd met Kerst. Mijn eerste huwelijk was wel in de kerk trouwens.
We hebben Twan en Lennon nooit laten dopen, dat mogen ze zelf beslissen.
Ik zal mijn bijdrage stopzetten.quote:
We worden steeds commerciëler.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 20:57 schreef spijkerbroek het volgende:
RECLAME OP RADIO49
WAT KRIJGEN WE NOU, ZEG!?!?
quote:Op zaterdag 31 maart 2018 20:58 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik zal mijn bijdrage stopzetten.
Mijn oom heeft zich op latere leeftijd nog laten dopen.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 20:58 schreef Melting het volgende:
[..]
Het rare is dat ze dat dus nooit meer doen.
Terwijl het geen beïnvloeden is als je ze wel laat dopen. Daar merken ze niets van, en kunnen vervolgens zelf kiezen of ze er iets mee willen doen.
Helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 20:59 schreef just me het volgende:
dank je wel Symph
![]()
je hebt het weer super gedaan en... misschien wat vaker draaien
dit enzoquote:Op zaterdag 31 maart 2018 20:59 schreef just me het volgende:
dank je wel Symph
![]()
komt goedquote:Op zaterdag 31 maart 2018 20:59 schreef just me het volgende:
dank je wel Symph
![]()
Fake news!quote:Op zaterdag 31 maart 2018 20:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Op sommige tekeningen staat hij anders met touwen afgebeeld aan het kruis, maar dat zal dan wel zijn om onze tere zieltjes te sparen.
quote:Op zaterdag 31 maart 2018 21:00 schreef just me het volgende:
En dan kan nu het eieren gooien beginnen
Gaan we met knokkels gooien?quote:Op zaterdag 31 maart 2018 21:00 schreef just me het volgende:
En dan kan nu het eieren gooien beginnen
moet ie eerst weer eens aanwezig zijnquote:
Niet?quote:Op zaterdag 31 maart 2018 21:01 schreef livelink het volgende:
En welkom discjockey person![]()
![]()
Dit nummer ken ik alvast niet.
Nee, echt niet. Ik had ook nooit kunnen bedenken dat dit The Bee Gees warenquote:
Zo te zien waren ze toen nog heel jong.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 21:02 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
toen hadden ze ruzie en was Robin er niet bij
Okay, leuke nieuwe kennismaking dan. Mijn vader draaide vroeger vaak The Bee Gees.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 21:03 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, echt niet. Ik had ook nooit kunnen bedenken dat dit The Bee Gees waren
quote:Op zaterdag 31 maart 2018 21:05 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik ken het lied, maar weet niet wie of wat.
+1quote:Op zaterdag 31 maart 2018 21:05 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik ken het lied, maar weet niet wie of wat.
quote:Programma van vandaag
21:00 - 23:00 Melting in de avond
23:00 - 00:00 Madmaster - Up Where We Belong...
Het houdt niet op!quote:
quote:Op zaterdag 31 maart 2018 21:07 schreef livelink het volgende:
[..]
Het houdt niet op!
Ik ga maar stoppen met drinken, anders hou ik het niet meer vol.
* MTheBassman opent nog even een nieuw biertjequote:Op zaterdag 31 maart 2018 21:07 schreef livelink het volgende:
[..]
Het houdt niet op!
Ik ga maar stoppen met drinken, anders hou ik het niet meer vol.
Heeft bij just me ook niet geholpen.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 21:08 schreef spijkerbroek het volgende:
Mensen moeten nog meer gaan draaien, dan is livelink binnen no time van haar verslaving af
quote:
quote:Op zaterdag 31 maart 2018 21:09 schreef livelink het volgende:
Haddaway - What is love (in een andere versie dan ik hem ken)
Origineel was ook al niks....quote:
Ik zat net te bedenken dat ik ook over kan stappen naar opwekkende alcohol.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 21:08 schreef spijkerbroek het volgende:
Mensen moeten nog meer gaan draaien, dan is livelink binnen no time van haar verslaving af
quote:Op zaterdag 31 maart 2018 21:09 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Origineel was ook al niks....
quote:Op zaterdag 31 maart 2018 21:09 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Origineel was ook al niks....
Na 3 wijntjes lig ik ook te maffen.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 21:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik zat net te bedenken dat ik ook over kan stappen naar opwekkende alcohol.
Van wijn dut ik altijd half in.
quote:Op zaterdag 31 maart 2018 21:09 schreef Melting het volgende:
[..]
Heeft bij just me ook niet geholpen.
Prosecco?quote:Op zaterdag 31 maart 2018 21:12 schreef livelink het volgende:
Was champagne nou maar iets betaalbaarder. Dat vind ik lekker en opwekkend.
en prosecco dan?quote:Op zaterdag 31 maart 2018 21:12 schreef livelink het volgende:
Bier maakt me altijd wakkerquote:Op zaterdag 31 maart 2018 21:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik zat net te bedenken dat ik ook over kan stappen naar opwekkende alcohol.
Van wijn dut ik altijd half in.
Als je nou Olympisch kampioen was geworden en die pose van Usain Bolt had aangenomen, dan had je nu een grote fles champagne gehad. Gemiste kans weer!quote:Op zaterdag 31 maart 2018 21:12 schreef livelink het volgende:
Dat zal weinig met dit specifieke nummer te maken hebben gehad. Neem aan dat er meer dan 1 nummer gedraaid werdquote:Op zaterdag 31 maart 2018 21:10 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]![]()
Goeie tijd gehad toen op feesten en in discotheken
Ja, dat vind ik toch minder. Maar misschien komt dat ook omdat ik champagne associeer met vrolijke gebeurtenissen.quote:
Het nummer verhoogde de vrolijkheid welquote:Op zaterdag 31 maart 2018 21:14 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Dat zal weinig met dit specifieke nummer te maken hebben gehad. Neem aan dat er meer dan 1 nummer gedraaid werd
Doen we niet allemaal. Ik niet bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 21:14 schreef OscarMopperkont het volgende:
Goed idee wel, * OscarMopperkont pakt er een glas whisky bij. Als we toch allemaal zitten te drinken
Ik zit helemaal niet te drinkenquote:Op zaterdag 31 maart 2018 21:14 schreef OscarMopperkont het volgende:
Goed idee wel, * OscarMopperkont pakt er een glas whisky bij. Als we toch allemaal zitten te drinken
Lekker, welke?quote:Op zaterdag 31 maart 2018 21:14 schreef OscarMopperkont het volgende:
Jij bent dan ook aan het werk.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 21:14 schreef Melting het volgende:
[..]
Doen we niet allemaal. Ik niet bijvoorbeeld.
Ik ben juist na mijn ene wijntje gestopt. Ik stap wel over naar cola.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 21:14 schreef OscarMopperkont het volgende:
Wij drinken nog theequote:Op zaterdag 31 maart 2018 21:14 schreef OscarMopperkont het volgende:
Heb je die 15 speciaalbiertjes nu al weer op?quote:Op zaterdag 31 maart 2018 21:14 schreef Melting het volgende:
[..]
Nog niet aan begonnen.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 21:16 schreef livelink het volgende:
[..]
Heb je die 15 speciaalbiertjes nu al weer op?
Niet eens Schrobbeleeeeeeeeer nee?quote:Op zaterdag 31 maart 2018 21:14 schreef Melting het volgende:
[..]
Jij zuipt!quote:
quote:Op zaterdag 31 maart 2018 21:16 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Niet eens Schrobbeleeeeeeeeer nee?
Ja, goeie vraag. Welke zal ik eens inschenken vandaag.quote:
Ja, dat durf ik nog niet.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 21:17 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik drink niet, ik heb gewoon pure alcohol in mijn infuus.
Echt? Het is toch niet echt een bekende plaat geworden, volgens mij.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 21:18 schreef MadMaster het volgende:
Damn, dit heb ik vaak gedraaid.
Maar al weer een tijdje niet..
Ik heb vandaag nog geen druppel alcohol opquote:
quote:Op zaterdag 31 maart 2018 21:19 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb vandaag nog geen druppel alcohol op
quote:Op zaterdag 31 maart 2018 21:10 schreef cafca het volgende:
Hier wordt ik een beetje zenuwachtig/agressief van
Klinkt goed!quote:Op zaterdag 31 maart 2018 21:18 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb nu bier dat in een whiskyvat gerijot is.
Ik heb de CD-single met diverse versies...quote:Op zaterdag 31 maart 2018 21:18 schreef Melting het volgende:
[..]
Echt? Het is toch niet echt een bekende plaat geworden, volgens mij.
anders weet ik morgen toch niet waar ik de eieren verstopt hebquote:
Enjoyquote:Op zaterdag 31 maart 2018 21:19 schreef OscarMopperkont het volgende:
De whisky van vanavond is geworden: de Arran 12 batch #6
Slainthé!
Sláinte of slàinte.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 21:19 schreef OscarMopperkont het volgende:
De whisky van vanavond is geworden: de Arran 12 batch #6
Slainthé!
de klok is goed te doenquote:Op zaterdag 31 maart 2018 21:19 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Klinkt goed!![]()
Ik doe lekker skeer met mijn Pittbier en de Klok
quote:Op zaterdag 31 maart 2018 21:19 schreef just me het volgende:
[..]
anders weet ik morgen toch niet waar ik de eieren verstopt heb
Munt en een parapluutje.quote:
Oh, dat heb ik echt al in geen eeuwen meer gedronken.quote:
Het beste op MTV was nog wel Most Wanted met Ray Cokes.quote:
Heb je per ongeluk weer sinaasappelsap erin geschonken?quote:Op zaterdag 31 maart 2018 21:23 schreef OscarMopperkont het volgende:
Er drijven dingetjes in m'n whiskyfles
Nee. Het enige dat lekker is met munt, is peper.quote:
Ik vond What is the question erg leuk. Toen ik 16 jaar was, heb ik Pfeiffer gehad en weken thuis geweest met bed in de woonkamer. Toen keek ik dat altijd.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 21:23 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Het beste op MTV was nog wel Most Wanted met Ray Cokes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |