quote:Op maandag 16 april 2018 09:40 schreef Spockjuh_ het volgende:
Lauwersoog, ooit in een diep verleden met mevrouw spockjuh de dijk afgerold. Je bent verliefd en vergeet dan soms de zwaartekracht
De Liefde en Lauwersoog een retegoede combinatie. Ook wel gerollebold op Lauwersoogquote:Op maandag 16 april 2018 09:40 schreef Spockjuh_ het volgende:
Lauwersoog, ooit in een diep verleden met mevrouw spockjuh de dijk afgerold. Je bent verliefd en vergeet dan soms de zwaartekracht
Daar ben ik nog nooit geweest.quote:Op maandag 16 april 2018 09:47 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
De Liefde en Lauwersoog een retegoede combinatie. Ook wel gerollebold op Lauwersoog
Ik kom er regelmatig met mooi weer meestal wekelijksquote:
Zonde ..quote:Op maandag 16 april 2018 10:51 schreef Spockjuh_ het volgende:
Sinds ik de Groningse heb 18 jaar geleden meegenomen uit de noordelijke reservaten ben ik er ook nooit meer geweest.
eens! Ik hou van dat gebied. Kom er nog wel 1 a 2x per jaar daar aangezien mijn zus in een dorp in Groningen woontquote:
Er valt daar immers ook niks te beleven.quote:Op maandag 16 april 2018 10:51 schreef Spockjuh_ het volgende:
Sinds ik de Groningse heb 18 jaar geleden meegenomen uit de noordelijke reservaten ben ik er ook nooit meer geweest.
Aardbevingen?quote:Op maandag 16 april 2018 11:37 schreef Maringo het volgende:
[..]
Er valt daar immers ook niks te beleven.
Nope, hangt even van tijd en plek af.quote:Op maandag 16 april 2018 14:13 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
je hebt de wagen al aan het warm draaien?
Wordt ergens in het noorden, Smallingerland hoogstwaarschijnlijk.quote:Op maandag 16 april 2018 15:35 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Nope, hangt even van tijd en plek af.
hebben ze weer geluk dat ik nog niet weer magquote:Op maandag 16 april 2018 15:52 schreef I. het volgende:
[..]
Wordt ergens in het noorden, Smallingerland hoogstwaarschijnlijk.
Dan had je 'm direct opgehaald?quote:Op maandag 16 april 2018 16:13 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
hebben ze weer geluk dat ik nog niet weer mag
Als je maar zorgt dat hij er morgen aan het begin van de middag ligt !quote:Op maandag 16 april 2018 15:52 schreef I. het volgende:
[..]
Wordt ergens in het noorden, Smallingerland hoogstwaarschijnlijk.
Ik ga m'n best doen.quote:Op maandag 16 april 2018 18:07 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Als je maar zorgt dat hij er morgen aan het begin van de middag ligt !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |