Waarom smeergeld betalen, je gewoon aan de regels houden en je wordt ook niet aangehouden.quote:Op zondag 1 april 2018 10:53 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Autisten kunnen prima autorijden. Geen enkel probleem.
Zou me meer zorgen maken over pleinvrees en bijstand (vast niet genoeg om hier en daar wat smeergeld te betalen).
Rijden zal waarschijnlijk het probleem niet zijn, maar hoe te handelen bij problemen lijkt me een grotere uitdaging.quote:Op zondag 1 april 2018 10:53 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Autisten kunnen prima autorijden. Geen enkel probleem.
Zou me meer zorgen maken over pleinvrees en bijstand (vast niet genoeg om hier en daar wat smeergeld te betalen).
wie wil nou naar Rusland gaan met de auto?quote:Op zondag 1 april 2018 10:56 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Dit topic kan door anderen ook gebruikt worden voor informatie en inspiratie. TS is niet de enige die in Rusland wil reizen met de (eigen) auto.
Ha, volgens mij kun je je aan de regels houden wat je wil. Als je een Nederlands nummerbord hebt valt er wat te halen. Ook buiten de auto zien ze meteen dat je ergens anders vandaan komt, reken maar dat je meer betaalt.quote:Op zondag 1 april 2018 10:57 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Waarom smeergeld betalen, je gewoon aan de regels houden en je wordt ook niet aangehouden.![]()
Ik hoop echt voor TS dat hij deze reis in 4 weken maakt en dagelijks iets gaat posten over zijn avontuur. In 2 weken op en neer lukt niet als hij alleen rijdt, en dan kan hij ook niets posten.
"Anderen" betekent niet per se jij.quote:Op zondag 1 april 2018 10:58 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
wie wil nou naar Rusland gaan met de auto?sorry...zelfs met het vliegtuig mij niet gezien. en Rusland is niet eens een mooi land om te zien trouwens.
Basp1 is samen met iemand geloof ik naar Singapore gereden, is een verslag met foto's van.quote:Op zondag 1 april 2018 10:46 schreef Samuel24 het volgende:
TS, mocht je toch stranden in de middel of nowere post dan vooral een hulp-post hier op je forum. dan zijn er vast wel een paar stoere fokkers (zoals bijv Basp1, ITrade) die je komen redden hoor. maak je maar geen zorgen.![]()
fijne vakantie.
sterkers nog. de kans is heel groot dat TS met pech langs de weg komt ergens in de hele rit.quote:Op zondag 1 april 2018 10:59 schreef Diqiu-Long het volgende:
Ik zou het vooral doen: maar vind het niet geheel onterecht, dat er door diverse geroepen word dat je heel wat van je auto vraagt. Wegdek in Nederland is echt perfect, daar heeft een auto niet veel onder te lijden.
Maar buiten Nederland is dat wel anders, dus je zou inderdaad weleens met pech kunnen stilstaan. Wat ik overigens al in Engeland meegemaakt hebt.
dus? whatever.quote:Op zondag 1 april 2018 11:00 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
"Anderen" betekent niet per se jij.
Ja daar ben ik ook wel bang voor: al gebeurde het bij mij pas, na 4x het kanaal over te steken. Maar hoeveel km's is dat wel niet naar Rusland?quote:Op zondag 1 april 2018 11:00 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
sterkers nog. de kans het heel groot dat TS met pech langs de weg komt ergens in de hele rit.
Je kunt ook doorslaan.quote:Op zondag 1 april 2018 10:58 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
wie wil nou naar Rusland gaan met de auto?sorry...zelfs met het vliegtuig mij niet gezien. en Rusland is niet eens een mooi land om te zien trouwens.
Ook dat hoeft geen probleem te zijn. Volgens mij begrijp je "autisme" niet: het is een stoornis met een groot aantal kenmerken, autisten hebben die kenmerken in meer of mindere mate en sommige kenmerken ontbreken zelfs bij individuele autisten.quote:Op zondag 1 april 2018 10:58 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Rijden zal waarschijnlijk het probleem niet zijn, maar hoe te handelen bij problemen lijkt me een grotere uitdaging.
Maar goed, ik weet niet hoe TS functioneert.
ja inderdaad zeg. dan moet je juist niet zo ver gaan. ik heb zelf ook pleinvrees en ik raak heel erg in paniek is ik te ver van huis ben. dus dat probeer ik ten alle tijden te vermijden.quote:Op zondag 1 april 2018 11:00 schreef Mylene het volgende:
[..]
Basp1 is samen met iemand geloof ik naar Singapore gereden, is een verslag met foto's van.
Maar TS heeft dus kennelijk pleinvrees, lekker met die grote oppervlakte's in de middle of nowhere.
De link naar mijn reisblog richting singapore staat nog steeds in mijn ondertitel.quote:Op zondag 1 april 2018 10:58 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 1 april 2018 11:02 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Ja daar ben ik ook wel bang voor: al gebeurde het bij mij pas, na 4x het kanaal over te steken. Maar hoeveel km's is dat wel niet naar Rusland?
Als je Koppeling al ver op zijn einde is, dan sta je straks wellicht met een kapotte Koppeling. Nee ik zou ook beslist niet jaar Rusland rijden: vliegen is veel goedkoper! Volgens mij heb je al een vliegticket voor zo'n ¤ 300 retour met Aeroflot.
oke sorry dan. mag ik je topic nog zien of?....quote:
Ik zeg nergens dat TS automatisch of vrijwel zeker problemen zal ondervinden omdat hij autisme heeft.quote:Op zondag 1 april 2018 11:02 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Ook dat hoeft geen probleem te zijn. Volgens mij begrijp je "autisme" niet: het is een stoornis met een groot aantal kenmerken, autisten hebben die kenmerken in meer of mindere mate en sommige kenmerken ontbreken zelfs bij individuele autisten.
Maar over het algemeen zijn ze beter bestand tegen autorijden dan tegen reizen met het ov, waaronder vliegtuigen.
Zegt hij zelf in andere topics.quote:Op zondag 1 april 2018 11:06 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat TS automatisch of vrijwel zeker problemen zal ondervinden omdat hij autisme heeft.
Ik durf niet eens met zekerheid te zeggen dat hij dat überhaupt heeft omdat het nu wordt opgerakeld.
Dus
Folklore hè. 100 roebel in dollars aan smeergeld betalen om een boete van 25 roebel te ontlopen en zo.quote:Op zondag 1 april 2018 10:57 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Waarom smeergeld betalen, je gewoon aan de regels houden en je wordt ook niet aangehouden.![]()
Daarmee maak je je pleinvrees alleen maar groter, dat weet je neem ik aan?quote:Op zondag 1 april 2018 11:03 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
ja inderdaad zeg. dan moet je juist niet zo ver gaan. ik heb zelf ook pleinvrees en ik raak heel erg in paniek is ik te ver van huis ben. dus dat probeer ik ten alle tijden te vermijden.
De autosnelweg? Bij mijn weten heeft Rusland niet zoveel autosnelweg.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 19:15 schreef TechnoCat het volgende:
[..]
In ieder geval niet als een stel slakken hier in Nederland die zo verstijfd zijn dat bij 1mm regen er gelijk 500km file staat en bij 2cm sneeuw het hele land plat ligt.
Maar die ongelukken gebeuren doorgaans in de grote steden en niet zo vaak op de autosnelweg. Daar zal ik toch de meeste tijd vertoeven.
[..]
Ook al stonden ze er in het Nederlands, ik zal toch afhankelijk zijn van navigatie. En met navigatie heb ik geen borden nodig.
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |