abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_178262544
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2018 19:17 schreef TechnoCat het volgende:

[..]

Bezinning, meningen van anderen serieus nemen, nadenken, verstandig redeneren.
Of is het nu weer niet goed? }:|
Neenee :D
Blij dat je de meningen van anderen serieus overwoog ^O^

Zie je niet vaak op FOK!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_178262575
quote:
1s.gif Op maandag 2 april 2018 19:10 schreef Molo het volgende:

[..]

Zitten vrij veel bedrijven bij die je oplichten daatmee als je je sleutels moet afgeven.
Ik heb het nog niet meegemaakt. Reviews lezen en geen obscure bedrijfjes gebruiken. En foto maken van je km stand voor je de sleutels afgeeft.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 2 april 2018 @ 19:21:43 #103
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_178262585
quote:
1s.gif Op maandag 2 april 2018 19:21 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Ik heb het nog niet meegemaakt. Reviews lezen en geen obscure bedrijfjes gebruiken. En foto maken van je km stand voor je de sleutels afgeeft.
Dat zeker ja :Y
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_178262741
Wat een avonturiers in dit topic zeg. Man man man.

Als het je om het gemak gaat, pak vooral het vliegtuig. Wil je wat van het land zien en buiten de gebaande paden gaan: vooral doen! Tussen de zolderkamerreacties door zijn in het vorige topic best wat nuttige tips gegeven, zoals de basis van het Cyrillische schrift lezen, je geld spreiden en verstoppen, niet te afhankelijk zijn van technologie, een paar jerrycans achterin e.d. Of december een goede maand is om zoiets te ondernemen, dat denk ik dan weer niet.

Leuke wending heeft het topic overigens genomen. Houd ons vooral op de hoogte, dit kan wel weer eens een Fok!-klassiekertje worden.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 02-04-2018 19:29:24 ]
  dinsdag 3 april 2018 @ 09:34:36 #105
475456 Samuel24
ik ben een aardige jongen.
pi_178272620
quote:
6s.gif Op maandag 2 april 2018 19:27 schreef Sloggi het volgende:
Wat een avonturiers in dit topic zeg. Man man man.

Als het je om het gemak gaat, pak vooral het vliegtuig. Wil je wat van het land zien en buiten de gebaande paden gaan: vooral doen! Tussen de zolderkamerreacties door zijn in het vorige topic best wat nuttige tips gegeven, zoals de basis van het Cyrillische schrift lezen, je geld spreiden en verstoppen, niet te afhankelijk zijn van technologie, een paar jerrycans achterin e.d. Of december een goede maand is om zoiets te ondernemen, dat denk ik dan weer niet.

Leuke wending heeft het topic overigens genomen. Houd ons vooral op de hoogte, dit kan wel weer eens een Fok!-klassiekertje worden.
en weer een geitenwollenssok die denkt dat het verstandig is om in je eentje door Rusland te rijden met een Nederlands kenteken. het houd niet op, niet vanzelf. :')
Maar niet heus.....Daaaag.
pi_178272633
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 09:34 schreef Samuel24 het volgende:

[..]

en weer een geitenwollenssok die denkt dat het verstandig is om in je eentje door Rusland te rijden met een Nederlands kenteken. het houd niet op, niet vanzelf. :')
En waar ben jij allemaal geweest in je leven dan, als je het allemaal zo goed weet?
  dinsdag 3 april 2018 @ 09:38:47 #107
475456 Samuel24
pi_178272673
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 april 2018 09:35 schreef Sloggi het volgende:

[..]

En waar ben jij allemaal geweest in je leven dan, als je het allemaal zo goed weet?
ik ben een keer in mijn eentje naar Duitsland gereden. en dat was voor mij een vreselijke rit.
ik had toen op dat moment heel graag iemand anders bij mij willen hebben die het van mij zou overnemen.
maar ja....Duitsland is natuurlijk heulemaal niet ver (volgens sommige). :') dat mag je pas zeggen als je naar freaking Singapore bent gereden ofzo.
pi_178272711
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 09:38 schreef Samuel24 het volgende:

[..]

ik ben een keer in mijn eentje naar Duitsland gereden. en dat was voor mij een vreselijke rit.
ik had toen op dat moment heel graag iemand anders bij mij willen hebben die het van mij zou overnemen.
maar ja....Duitsland is natuurlijk heulemaal niet ver (volgens sommige). :') dat mag je pas zeggen als je naar freaking Singapore bent gereden ofzo.
Jij doet alsof het allemaal levensgevaarlijk en ondoenlijk is. Feitelijk is het dat niet. Dat jij er zelf moeite mee hebt staat daar los van. Daar heb ik verder geen oordeel over, iedere gek z'n gebrek.
pi_178272725
quote:

[..]

Sommigen vinden het heerlijk om auto te rijden, sommigen vinden het minder heerlijk. Of alleen rijden naar en in Rusland verstandig is als West Europeaan valt te betwijfelen, maar laat mensen in hun waarde die het wel zien zitten om dat te gaan doen. We weten nu wel hoe je er tegenover staat.
  dinsdag 3 april 2018 @ 09:43:31 #110
475456 Samuel24
pi_178272743
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 april 2018 09:41 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Jij doet alsof het allemaal levensgevaarlijk en ondoenlijk is. Feitelijk is het dat niet. Dat jij er zelf moeite mee hebt staat daar los van. Daar heb ik verder geen oordeel over, iedere gek z'n gebrek.
ik heb nooit gezegd dat het levensgevaarlijk is. en zo doe ik ook helemaal niet.
maar wat wil je dan zeggen.....dat het heel veilig is om zo n onderneming in je eentje te doen. heb jij zelf wel eens in je eentje door Rusland gereden??? zo niet dan houd je mond.
pi_178272752
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 09:43 schreef Samuel24 het volgende:

[..]

ik heb nooit gezegd dat het levensgevaarlijk is. en zo doe ik ook helemaal niet.
maar wat wil je dan zeggen.....dat het heel veilig is om zo n onderneming in je eentje te doen. heb jij zelf al eens in je eentje door Rusland gereden??? zo niet dan houd je mond.
Jij hebt er ook niet in je eentje gereden :')
  dinsdag 3 april 2018 @ 09:44:55 #112
475456 Samuel24
pi_178272755
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 april 2018 09:44 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Jij hebt er ook niet in je eentje gereden :')
maar wel naar Duitsland. dat is in de zelfde richting. :')
pi_178272768
quote:

[..]

Ieder heeft zijn eigen mogelijkheden en eigen grenzen. Dat de een minder goed voorbereid lijkt lijkt om verre reizen te gaan maken wil niet zeggen dat dat voor iedereen geldt. En je hoeft er zeker niet om te gaan schelden (post 115). Oneens zijn mag, maar houd het wel netjes.
pi_178272803
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 09:43 schreef Samuel24 het volgende:

[..]

maar wat wil je dan zeggen.....dat het heel veilig is om zo n onderneming in je eentje te doen. heb jij zelf wel eens in je eentje door Rusland gereden??? zo niet dan houd je mond.
Joh, ook in Rusland wonen mensen hoor. Zelfs in Siberië. Er zijn hoofdwegen en langs hoofdwegen liggen dorpjes, tankstations en af en toe eens een hotel (hoe basaal ook). Het enige wat ik écht goed uit zou zoeken is wat er gebeurt als je auto kapot gaat en niet meer gerepareerd kan worden. Kun je hem dan (onder voorwaarden) achterlaten of krijg je dan ontzettend veel gezeik bij de douane.

Maar goed, dit is allemaal hypothetisch. TS komt er op een andere manier, wat in zijn geval wel zo verstandig is.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-04-2018 09:49:28 ]
  Moderator dinsdag 3 april 2018 @ 09:55:37 #115
45833 crew  Fogel
pi_178272885
Opruimslot. Kan even duren omdat ik op mijn werk zit en dit niet kan prioriteren nu. De andere TRV mods, spring graag bij als het te lang duurt.

Voor als het weer open is; niet op de man en niet door blijven zagen over het rijden want TS gaat vliegen...
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
  Moderator dinsdag 3 april 2018 @ 11:10:36 #116
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_178273962
Opgeruimd. Of zo. Zal vast wel een post hier of daar gemist hebben.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  Moderator dinsdag 3 april 2018 @ 16:27:01 #117
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_178280933
quote:

[..]

Je kunt ook een beetje overdrijven ;) Ik ben naar Turkije gereden, naar Marokko, naar Griekenland, naar de Scandinavische landen en dan via de Baltische Staten terug. In de VS zijn onze roadtrips altijd een km of 5000. Ik heb nog nooit problemen gehad. En zeker niet in Duitsland :D

Helemaal naar het einde van Rusland rijden vind ik dan weer een stapje te ver gaan, zeker in je eentje in zo'n kort tijdsbestek. Maar als ik er de tijd voor had zou ik het ook zo doen hoor.
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  dinsdag 3 april 2018 @ 16:32:35 #118
475456 Samuel24
pi_178281039
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 16:27 schreef MaJo het volgende:

[..]

Je kunt ook een beetje overdrijven ;) Ik ben naar Turkije gereden, naar Marokko, naar Griekenland, naar de Scandinavische landen en dan via de Baltische Staten terug. In de VS zijn onze roadtrips altijd een km of 5000. Ik heb nog nooit problemen gehad. En zeker niet in Duitsland :D

Helemaal naar het einde van Rusland rijden vind ik dan weer een stapje te ver gaan, zeker in je eentje in zo'n kort tijdsbestek. Maar als ik er de tijd voor had zou ik het ook zo doen hoor.
woow dat is inderdaad wel ver. tja...je moet het maar kunnen he. ik kan het niet want als ik te lang in de auto zit dan raak ik ongeduldig en gestrest enzo.

maar uuh....je bent dus ook naar Scandinavië gereden enzo :D ... Stockholm toevallig ook?
  Moderator dinsdag 3 april 2018 @ 16:37:31 #119
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_178281125
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 16:32 schreef Samuel24 het volgende:

[..]

woow dat is inderdaad wel ver. tja...je moet het maar kunnen he. ik kan het niet want als ik te lang in de auto zit dan raak ik ongeduldig en gestrest enzo.

maar uuh....je bent dus ook naar Scandinavië gereden enzo :D ... Stockholm toevallig ook?
Ik hou van autorijden O+ Heb zelf ook vliegangst dus pak net wat makkelijker de auto voor verre reizen ;) Hoewel ik inmiddels aardig wat gevlogen heb ook.

Ik ben inderdaad naar Scandinavië gereisd. Fantastische reis was dat! Duitsland - Denemarken - Noorwegen - Zweden - Finland - Estland - Letland - Litouwen - Polen - Duitsland _O_ Het engste vond ik Polen nog, die rijden echt als gekken :X

Stockholm niet geweest, verder wel bijna alle andere grote steden in Zweden _O- Ga je erheen?

Vorig jaar ook nog in Albanië gereden, ik denk dat dat wel eens vergelijkbaar kan zijn met Rusland. Slecht wegdek en mannetjes met ezels en karren op de weg. Maar vond dat juist wel een toffe ervaring! Op de weg zie je veel meer van het land dan wanneer je per vliegtuig gaat. Daarom snap ik wel de romantiek van reizen met de auto. Míts je er de tijd voor neemt.
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  dinsdag 3 april 2018 @ 16:43:13 #120
475456 Samuel24
pi_178281241
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 16:37 schreef MaJo het volgende:

Stockholm niet geweest, verder wel bijna alle andere grote steden in Zweden _O- Ga je erheen?

Vorig jaar ook nog in Albanië gereden, ik denk dat dat wel eens vergelijkbaar kan zijn met Rusland. Slecht wegdek en mannetjes met ezels en karren op de weg. Maar vond dat juist wel een toffe ervaring! Op de weg zie je veel meer van het land dan wanneer je per vliegtuig gaat. Daarom snap ik wel de romantiek van reizen met de auto. Míts je er de tijd voor neemt.
ik ben twee keer in Stockholm geweest (met de vliegtuig) en ik vond het daar wel zooooo mooi. helaas heb ik verder weinig van Zweden gezien. dus in die zin lijkt mij zo n roadtrip naar zweden toe inderdaad leuk want dan kan je veel meer van zweden zien enzo. het het schijnt dat ze in zweden goed en veilig rijden. de wegen zijn daar een beetje als de Nederlandse wegen volgens mij.

maar uuh...jij bent wel op veel plekken geweest zeg met de auto. deed je dat nou allemaal in je eentje? of was je met meer mensen? en heb je onderweg ook wel eens autopech gehad op een van je reizen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')