Met de autoquote:Op zondag 1 april 2018 10:10 schreef Samuel24 het volgende:
TS wat is het volgende plan?....naar de maan vliegen?
De snelwegen voorbij Moskou moet je je niet teveel van voorstellen dat zijn vaak Nederlandse 80 kilometer wegen die iets verhoogt liggen.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 19:15 schreef TechnoCat het volgende:
[..]
In ieder geval niet als een stel slakken hier in Nederland die zo verstijfd zijn dat bij 1mm regen er gelijk 500km file staat en bij 2cm sneeuw het hele land plat ligt.
Maar die ongelukken gebeuren doorgaans in de grote steden en niet zo vaak op de autosnelweg. Daar zal ik toch de meeste tijd vertoeven.
[..]
Ook al stonden ze er in het Nederlands, ik zal toch afhankelijk zijn van navigatie. En met navigatie heb ik geen borden nodig.
jij bent de laat zich gek maken door YouTube video's man.quote:Op zondag 1 april 2018 09:31 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
ooh jeej, weer zo´n geitenwollen sok die denkt dat je wel ff door Rusland heen kan rijden.
kijk eens naar de cijfers i(.....)quote:Op zondag 1 april 2018 10:24 schreef Basp1 het volgende:
[..]
jij bent de laat zich gek maken door YouTube video's man.
Ik ben met een groep met totaal 20 autos naar singapore een heel stuk door Rusland gereden en we hebben het allemaal overleefd, met maar 1 auto betrokken bij een eenzijdig weg glij ongeluk in rusland.
quote:Op zondag 1 april 2018 10:11 schreef spijkerbroek het volgende:
Rusland
– aantal doden per miljoen inwoners: 210
– dodelijke ongevallen op jaarbasis: 29.936
– wegongelukken op jaarbasis: 218.322
Nederland
– aantal doden per miljoen inwoners: 41
– dodelijke ongevallen op jaarbasis: 677
– wegongelukken op jaarbasis: 23.708
Cijfers voor 1998-2008. Bron http://www.unece.org/file(...)11_Final_Version.pdf
en nog iets anders, jij was in een groep. TS wil dit in zijn eentje doen.quote:Op zondag 1 april 2018 10:24 schreef Basp1 het volgende:
[..]
jij bent de laat zich gek maken door YouTube video's man.
Ik ben met een groep met totaal 20 autos naar singapore een heel stuk door Rusland gereden en we hebben het allemaal overleefd, met maar 1 auto betrokken bij een eenzijdig weg glij ongeluk in rusland.
Die cijfers zeggen nog steeds niet dat iedereen die zich op de weg begeeft, dood gaat.quote:Op zondag 1 april 2018 10:26 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
kijk eens naar de cijfers idioot.
[..]
hoor je mij dat zeggen dan?quote:Op zondag 1 april 2018 10:28 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Die cijfers zeggen nog steeds niet dat iedereen die zich op de weg begeeft, dood gaat.
Het is over de fucking hele wereld onveiliger als in nl, dit topic gaat over een vakantie naar Rusland, maak alsjeblieft ergens anders je "jammer hier over onveiligheid op de weg buiten NL" topic aan.quote:Op zondag 1 april 2018 10:29 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
hoor je mij dat zeggen dan?maar het is daar onveiliger rijden dan hier. nou dan zegt toch wel iets lijkt me.
Van wat ik er heb gezien (met eigen ogen) is het af en toe best wildwest. Niet voor niets zijn er de dashcams, maar ook nog echte verkeerspolitie (de GAI) om de boel te regelen.quote:Op zondag 1 april 2018 10:01 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Die filmpjes laten uiteraard wel het slechtste zien. Als er niks gebeurt, is het het niet waard om op youtube te zetten.
En nee, daarmee wil ik niet zeggen dat ze allemaal schatjes zijn in het verkeer daar, mocht iemand dat uit bovenstaande zin proberen te halen.
Echt, waarom TO aanmoedigen om dit te doen terwijl hij autisme heeft. Autisme en een fucking eind rijden betekend problemen. Redelijke problemen in landen in westelijk Europa, grote problemen in landen als Rusland waar je geen woordje Russisch spreekt.quote:Op zondag 1 april 2018 10:37 schreef MaJo het volgende:
Ik had al zo'n vermoeden dat TS autistisch is, verklaard een boel
Ik zou sowieso dat in een auto slapen loslaten. Als je een hotel zoekt met een garage komt dat heus wel goed. En anders geef je een local een paar roebel om op je auto te letten, dat werkt in Oost Europa vaak prima![]()
Ik ben benieuwd naar je ervaringen, hou je ons op de hoogte?
En ik ben ook nog steeds benieuwd waarom je uitgerekend deze bestemming hebt gekozen maar iets zegt me dat je ons dit niet gaat vertellen
ook dat is weer niet waar.quote:Op zondag 1 april 2018 10:33 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Het is over de fucking hele wereld onveiliger als in nl, dit topic gaat over een vakantie naar Rusland, maak alsjeblieft ergens anders je "jammer hier over onveiligheid op de weg buiten NL" topic aan.
Vraag ik me ook nog steeds af.quote:Op zondag 1 april 2018 10:37 schreef MaJo het volgende:
Ik had al zo'n vermoeden dat TS autistisch is, verklaard een boel
Ik zou sowieso dat in een auto slapen loslaten. Als je een hotel zoekt met een garage komt dat heus wel goed. En anders geef je een local een paar roebel om op je auto te letten, dat werkt in Oost Europa vaak prima![]()
Ik ben benieuwd naar je ervaringen, hou je ons op de hoogte?
En ik ben ook nog steeds benieuwd waarom je uitgerekend deze bestemming hebt gekozen maar iets zegt me dat je ons dit niet gaat vertellen![]()
geweldig idee Lunatiek. maar ik heb zo het vermoeden dat TS vastbesloten is om deze reis te maken met zijn auto.quote:Op zondag 1 april 2018 10:50 schreef Lunatiek het volgende:
Het kan ook een optie zijn om met de boot vanuit Kiel naar Rusland (of daar in de buurt) te gaan. Slaap je lekker terwijl je je 's nachts honderden kilometers verplaatst.
Autisten kunnen prima autorijden. Geen enkel probleem.quote:Op zondag 1 april 2018 10:41 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Echt, waarom TO aanmoedigen om dit te doen terwijl hij autisme heeft. Autisme en een fucking eind rijden betekend problemen. Redelijke problemen in landen in westelijk Europa, grote problemen in landen als Rusland waar je geen woordje Russisch spreekt.
Ik vond het tof dat TO dit wilde doen, maar met de wetenschap dat hij autisme heeft, welke vorm dan ook, vind ik dit echt ontzettend dom.
quote:Op zondag 1 april 2018 10:53 schreef Cat-astrophe het volgende:
Als dit jouw diagnose is https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Agorafobie
Wauw! Goed dat je jezelf uitdaagt, maar Rusland? Is dat dan niet een beetje te hoog gegrepen? Als je daar in paniek raakt denk ik niet dat je je aandoening snel uitgelegd krijgt.
Dit topic kan door anderen ook gebruikt worden voor informatie en inspiratie. TS is niet de enige die in Rusland wil reizen met de (eigen) auto.quote:Op zondag 1 april 2018 10:52 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
geweldig idee Lunatiek. maar ik heb zo het vermoeden dat TS vastbesloten is om deze reis te maken met zijn auto.
en je weet wat ze zeggen....wie niet luisteren wil moet voelen.TS komt er vanzelf wel achter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |