Zeker als je niet trade heeft het weinig zin om te kijken.quote:Op zondag 1 april 2018 21:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
No offense maar heb jij de koers live draaien in je huiskamer ofzo? Moeten we ons al zorgen maken?
Probeer eens een weekje niet te kijken, al was het maar om te checken of je niet verslaafd bent.
Had ik inderdaad beter niet kunnen doen. Van mijn 1500 euro inleg zijn er nog zo een 380 overquote:Op zondag 1 april 2018 21:27 schreef KappenBakken het volgende:
[..]
Zeker als je niet trade heeft het weinig zin om te kijken.
Heb je tips? Dan die ik het tegenovergestelde.quote:Op zondag 1 april 2018 21:33 schreef Geralt het volgende:
[..]
Had ik inderdaad beter niet kunnen doen. Van mijn 1500 euro inleg zijn er nog zo een 380 over![]()
1 dag later kopen. Dan had ik nu nog 1000 gehad ofzo, weet ik veel.quote:Op zondag 1 april 2018 21:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heb je tips? Dan doe ik het tegenovergestelde.
Ik trade niet maar ik heb soms wel de grafiek aan op me laptop.quote:Op zondag 1 april 2018 21:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
No offense maar heb jij de koers live draaien in je huiskamer ofzo? Moeten we ons al zorgen maken?
Probeer eens een weekje niet te kijken, al was het maar om te checken of je niet verslaafd bent.
Dat is denk ik prima als je het leuk vind.quote:Op zondag 1 april 2018 21:48 schreef TwztId het volgende:
[..]
Ik trade niet maar ik heb soms wel de grafiek aan op me laptop.
Vind het wel leuk om af en toe te kijken, zeker als het zo hard daalt/stijgt als vandaag.
alles is kut op het moment....dus geen ideequote:Op zondag 1 april 2018 22:22 schreef Kyran het volgende:
Denk dat ik een deel VEN ga verkopen en ergens anders in ga stoppen (na eerstvolgende pump). Nu nog bepalen waarin. Tips?
Of verdelen onder andere coins kan natuurlijk ook nog. Heb op dit moment bijna alles gekocht wat ik wilde kopenquote:Op zondag 1 april 2018 22:23 schreef Predator38 het volgende:
[..]
alles is kut op het moment....dus geen idee
ik heb wel een tip maargoed dan word ik weer compleet afgebrand hier ....dus u heeft dm
Ik zou het niet doen.quote:Op zondag 1 april 2018 22:22 schreef Kyran het volgende:
Denk dat ik een deel VEN ga verkopen en ergens anders in ga stoppen (na eerstvolgende pump). Nu nog bepalen waarin. Tips?
Yeah right.quote:Op zondag 1 april 2018 22:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik zou het niet doen.
Uit zeer betrouwbare bron heb ik vernomen dat ven volgende week op Coinbase als ven/USD pair verkocht gaat worden.
en die bron heet: 1 aprilquote:Op zondag 1 april 2018 22:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik zou het niet doen.
Uit zeer betrouwbare bron heb ik vernomen dat ven volgende week op Coinbase als ven/USD pair verkocht gaat worden.
Ik zie elke dag nieuwe coins voorbij komen die op coinbase gelist worden. Mooie dingen.quote:Op zondag 1 april 2018 22:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik zou het niet doen.
Link naar betrouwbare bron!quote:Op zondag 1 april 2018 22:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik zou het niet doen.
Daarom is het #1 advies ook dat je er geen geld in moet stoppen wat je niet kan missen.quote:Op zondag 1 april 2018 21:33 schreef Geralt het volgende:
[..]
Had ik inderdaad beter niet kunnen doen. Van mijn 1500 euro inleg zijn er nog zo een 380 over![]()
Die zijn al maanden te laat met uitstappenquote:Op zondag 1 april 2018 22:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik hoop echt dat de mensen die hier in verge zitten er op tijd uitstappen
mwahquote:Op zondag 1 april 2018 22:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die zijn al maanden te laat met uitstappen
Alsof jouw bron weet wie lospedrosa op fok is joh.quote:Op zondag 1 april 2018 22:34 schreef Lospedrosa het volgende:
Als ik dat vertel dan heb ik een probleem.
Ik kan het prima missen. Al had ik er natuurlijk ook een nieuwe tuinset van kunnen kopen. Dat doe ik nu met ander geld.quote:Op zondag 1 april 2018 22:36 schreef KappenBakken het volgende:
[..]
Daarom is het #1 advies ook dat je er geen geld in moet stoppen wat je niet kan missen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |