Ik heb niet echt een favoriet eigenlijk.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 17:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat is jouw lieveling thee smaak?
smaakjes theequote:Op zaterdag 31 maart 2018 17:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat is jouw lieveling thee smaak?
Ik welquote:Op zaterdag 31 maart 2018 17:41 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
Ik heb niet echt een favoriet eigenlijk.
ik kan je deze aanradenquote:Op zaterdag 31 maart 2018 17:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik drink nogal eens thee maar vind er eigenlijk geen fuck aan
zeker en helemaal als ze lang gemarineerd zijnquote:Op zaterdag 31 maart 2018 17:47 schreef m1st1g het volgende:
hmmm kip saté. ook een goep plan om er morgen bij te maken.
Ga ik doen nadat ik de spareribs op heb.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 17:48 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
zeker en helemaal als ze lang gemarineerd zijn![]()
![]()
quote:Op zaterdag 31 maart 2018 17:50 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ga ik doen nadat ik de spareribs op heb.
is ook 2 minuten snijwerk, 2 minuten om de marinade te maken en op de stokjes prikken is ook 2 minuten. schoonmaken duurt daarna langer dus alles bij elkaar 15 minuten als het tegen zit.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 17:50 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]![]()
wel veel werk maar ultiem genieten morgen dan
ohhhhhh valt juist meequote:Op zaterdag 31 maart 2018 17:52 schreef m1st1g het volgende:
[..]
is ook 2 minuten snijwerk, 2 minuten om de marinade te maken en op de stokjes prikken is ook 2 minuten. schoonmaken duurt daarna langer dus alles bij elkaar 15 minuten als het tegen zit.
quote:Op zaterdag 31 maart 2018 18:06 schreef m1st1g het volgende:
Het was een leuke strijd. 616 tegen 614. Je hebt gewonnen want ik heb geen tijd meer. Gefeliciteerd Nattekat.
Normaal zou ik ook niet opgeven maar ik heb echt geen tijd vanavond.quote:
dat ziet er fancy uitquote:
Was niets voor niets 1gb.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 18:24 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
dat ziet er fancy uitmet allemaal stats erbij
dat hebben meer mensenquote:Op zaterdag 31 maart 2018 18:25 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
hij slaapt veel te weinig denk ik
quote:
Die video.quote:
Ik nietquote:Op zaterdag 31 maart 2018 18:38 schreef markdeajaxfan het volgende:
wie gaan er vanacht punten pakken ?
nopequote:Op zaterdag 31 maart 2018 18:38 schreef markdeajaxfan het volgende:
Ik denk dat een zekere kat een poging gaat wagen.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 18:38 schreef markdeajaxfan het volgende:
Er zijn dus 200.000.000.000 * 200.000.000.000 = ..... sterrenquote:De schattingen gedaan door verschillende wetenschappers lopen nogal uiteen maar men neemt aan dat er ergens tussen de 100 miljard en 200 miljard sterrenstelsels zijn.
Wat ontzettend interessantquote:Op zaterdag 31 maart 2018 18:50 schreef _--_ het volgende:
De milkyway heeft dus 200.000.000.000 sterren.
En dat is nog maar 1 sterrenstelsel.
er zijn miljarden sterrenstelsel.
Wat ontzettend sarcastisch.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 18:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat ontzettend interessant
Heel veel mensen draaien helemaal door als ze er dieper over na gaan denken.quote:
Het heelal groeit met een snelheid grote dan licht.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 18:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heel veel mensen draaien helemaal door als ze er dieper over na gaan denken.
dat is weerzinwekkend iddquote:Op zaterdag 31 maart 2018 18:57 schreef _--_ het volgende:
[..]
Het heelal groeit met een snelheid grote dan licht.
Uit het niets hebben we iets dat groter is dan dat we kunnen bedenken.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 18:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
dat is weerzinwekkend idd
Hoax want we kunnen helemaal niet weten hoe ie er uit ziet.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 18:39 schreef _--_ het volgende:
[ afbeelding ]
aanschouw ross 128 B een planeet die op 11 lichtjaar afstand van aarde zit en mogelijk leefbaar is:
https://www.ad.nl/wetensc(...)leven-ooit~a516a0f9/
niet te lang over nadenkenquote:Op zaterdag 31 maart 2018 18:59 schreef _--_ het volgende:
[..]
Uit het niets hebben we iets dat groter is dan dat we kunnen bedenken.
uit het niets he.
Jawel.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 18:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoax want we kunnen helemaal niet weten hoe ie er uit ziet.
Dus omdat toevallig uit het niets een deeltje (molecuul/atoom/neutron/proton/ etc.) verscheen hebben we nu een immens grote universum?quote:Kwantumfluctuatie is een fluctuatie van energie in de lege ruimte volgens de onzekerheidsrelatie van Heisenberg. Vacuüm heeft zelf een bepaalde energie. De ogenblikkelijke energie is niet stabiel, maar schommelt om die waarde. Uit de energie kunnen deeltjes en antideeltjes (virtueel deeltje) uit het niets verschijnen en verdwijnen. Volgens sommige kwantumfysici is onze hele kosmos het gevolg van een kwantumfluctuatie: zie oerknal.
Nee, kan niet. Tot recent wisten we niet eens hoe Pluto eruit ziet.quote:
Aan de hand van de invloed van de zon en temperatuur kun je redelijk inschatten hoe een planeet eruit ziet.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 19:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, kan niet. Tot recent wisten we niet eens hoe Pluto eruit ziet.
Nee.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 19:05 schreef _--_ het volgende:
[..]
Aan de hand van de invloed van de zon en temperatuur kun je redelijk inschatten hoe een planeet eruit ziet.
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 31 maart 2018 19:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee.
Van een lichtjaar kan je onmogelijk alle oceanen en continenten van Aarde bepalen. Je ziet dat de atmosfeer uit stikstof, waterdamp en koolstofdioxide bestaat en mag daar je gok mee wagen. Een echte indruk heb je pas als je er geweest bent, zoals Pluto.
Je weet dat de aarde blauw is en met wat mazzel kan je inschatten uit welke mineralen de ondergrond bestaat. Dat we hele complexe continenten, groene regenwouden, grote woestijnen en gebergten hebben kan je onmogelijk te weten komen. Zelfs met de beste telescoop denkbaar.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 19:17 schreef _--_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
zon, zee en aarde.
Aan de hand van de temperatuur kun je al deze 3 dingen verklaren.
Die dingen zie je ook niet. Je ziet alleen aarde wolken en water.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 19:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je weet dat de aarde blauw is en met wat mazzel kan je inschatten uit welke mineralen de ondergrond bestaat. Dat we hele complexe continenten, groene regenwouden, grote woestijnen en gebergten hebben kan je onmogelijk te weten komen. Zelfs met de beste telescoop denkbaar.
quote:
Ja, wonderbaarlijk genoeg. Ging wel erg snel. Alleen een beetje keelpijn.quote:
quote:Op zaterdag 31 maart 2018 19:24 schreef _--_ het volgende:
[..]
Ja, wonderbaarlijk genoeg. Ging wel erg snel. Alleen een beetje keelpijn.
quote:Op zaterdag 31 maart 2018 19:25 schreef _--_ het volgende:
Sinds ik ziek ben al 12 Strepsils snoepjes opgegeten.
kom danquote:Op zaterdag 31 maart 2018 19:33 schreef hemarookworst het volgende:
Ik voel me zo agressief nu, kan echt iemand in elkaar timmeren nu
doe mij ook maarquote:Op zaterdag 31 maart 2018 19:41 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
* Rapporteer-Deze-Gebruiker pakt popcorn..
quote:Op zaterdag 31 maart 2018 19:44 schreef hemarookworst het volgende:
[ afbeelding ]
met straatvechten wint niemand van mij!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Caramelquote:
quote:
waaaaaaaaaaaaaaaaaaaarooooooooooooom?quote:Op zaterdag 31 maart 2018 19:57 schreef hemarookworst het volgende:
doei allemaal tot vannacht of morgen helemaal klaar met nu
zijn laptop installeert iets op de achtergrond zie paar pagina's terug.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 20:08 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
waaaaaaaaaaaaaaaaaaaarooooooooooooom?
wat fijn dat je er bent.quote:
ah okéquote:Op zaterdag 31 maart 2018 20:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
zijn laptop installeert iets op de achtergrond zie paar pagina's terug.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Ach al een hele tijd niet gedronken dacht is ook wel weer eens lekker!quote:
Kun je nagaanquote:Op zaterdag 31 maart 2018 21:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
dat dronk ik altijd in mijn pubertijd memories
safari en Passoa jus was het altijd niet te sterk maar lekker zoet.quote:
nog nooit gehadquote:Op zaterdag 31 maart 2018 22:00 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Ach al een hele tijd niet gedronken dacht is ook wel weer eens lekker!
Smaakt ook wel weer ..
Safari cola en passoa puurquote:Op zaterdag 31 maart 2018 22:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
safari en Passoa jus was het altijd niet te sterk maar lekker zoet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |