quote:Op maandag 2 april 2018 13:41 schreef wimderon het volgende:
Er zijn maar heel weinig darters die ik een permanente handblessure gun maar de klootzak Wade is daar wel 1 van. Het is heel opmerkelijk dat hij eind vorig jaar zijn meeste wedstrijden verloor met ongeveer 80 gemiddeld en korte tijd later weer echte topvorm laat zien
Eerst stond er dit:quote:Op maandag 2 april 2018 13:45 schreef maxi-mus het volgende:
Erg jammer dat de klootzak Wade mede door een smerige 150 finish voor de tweede week achter elkaar van Klaasen heeft gewonnen. Ik hoop dat Wade binnenkort zijn linkerhand breekt zodat zijn klote kop dit jaar niet op de majors is te zien #rtl7darts
quote:Op zondag 1 april 2018 20:40 schreef KennyPowers het volgende:
Erg jammer dat de klootzak Wade mede door een smerige 150 finish voor de tweede week achter elkaar van Klaasen heeft gewonnen. Ik hoop echt dat Wade binnenkort zijn nek breekt zodat die klootzak nooit meer instaat is om te darten
Tabern is verdwaald. Had mazzel dat Wattimena een 5-2 voorsprong weggaf en de sympathieke Kijl, tsja..quote:
Ik doelde vooral op het plotselinge weglopen van Wrightquote:Op maandag 2 april 2018 14:36 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Tabern is verdwaald. Had mazzel dat Wattimena een 5-2 voorsprong weggaf en de sympathieke Kijl, tsja..
Komt ook terug op ET3 en 4, alleen maar goed voor die jongen.quote:Op maandag 2 april 2018 15:25 schreef Tagliano het volgende:
Humphries maakte een aardig gespannen indruk. Toch ook wel een leuk spelertje
quote:Op maandag 2 april 2018 15:26 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Komt ook terug op ET3 en 4, alleen maar goed voor die jongen.
Benieuwd of hij ook vorm kan laten zien op de vloer volgende week.
En dan gooit hij die 109 gewoon meteen uitquote:Op maandag 2 april 2018 16:23 schreef Tagliano het volgende:
Brown maakt het zichzelf wel heel moeilijk zo
99 erbovenopquote:Op maandag 2 april 2018 16:25 schreef Masterminded het volgende:
[..]
En dan gooit hij die 109 gewoon meteen uit
Hij heeft wel een vriendin of iets dergelijks.quote:Op maandag 2 april 2018 16:29 schreef Mani89 het volgende:
Wow, Keegan probeert Webster aan te randen. #gay
Hoe heet ook alweer dat TV-programma over vaders/moeders die uit de kast zijn gekomen? Je kunt tegenwoordig helemaal nergens meer van uitgaan.quote:Op maandag 2 april 2018 16:30 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Hij heeft wel een vriendin of iets dergelijks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |