Doe het graag, scriptjes schrijven is immers één van mijn hobby's.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 05:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mooi, was ik ook niet van plan![]()
Leuke tools wel die je maakt voor fok. Dank.
hoerquote:Op zaterdag 31 maart 2018 05:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ja, zo rollen we in de R&P SC. Topiques kapen en elkaar uitmaken voor hoeren. Shit is hardcore down in R&P.
Hier mogen topics alleen gekaapt worden tussen 3 en 6 uur 's ochtends of als je naam haags kwartietje is.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 05:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ja, zo rollen we in de R&P SC. Topiques kapen en elkaar uitmaken voor hoeren. Shit is hardcore down in R&P.
That all you got bitch?quote:
Grappig omdat je moeder ook per uur gebruikt wordt.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 05:50 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik mag maar 1 scheldwoord per uur gebruiken van mijn moeder
Ja, zo gaat dat daar Markie....quote:
Jammer, probeer het nog eens.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 05:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Grappig omdat je moeder ook per uur gebruikt wordt.
#R&PscLife
Euh, ik denk dat je een hele toffe moeder hebt?quote:
Hema en noodgang hebben de lat wel erg hoog gelegd qua moeder grappen. Lastig om nog iets leuks te verzinnen.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 05:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Euh, ik denk dat je een hele toffe moeder hebt?
R&P kom ik niet, KLB ben ik met je eens.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 05:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Maar serieus, R&P stompt je af mang. Alleen KLB is nog een groter afvoerputje gok ik.
Ik vond het er hier in ONZ serieus naïef en vrolijk aan toe gaan vergeleken met de AIDS-forums waar ik doorgaans dwaalquote:Op zaterdag 31 maart 2018 05:56 schreef devzero het volgende:
[..]
R&P kom ik niet, KLB ben ik met je eens.
Je moet toegeven dat hij erg contextueel en adrem was toch.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 05:56 schreef devzero het volgende:
[..]
Hema en noodgang hebben de lat wel erg hoog gelegd qua moeder grappen. Lastig om nog iets leuks te verzinnen.
Niets mis met naïef en vrolijk. Dit forum is "Vrolijkheid troef in dit lieve forum vol humor."quote:Op zaterdag 31 maart 2018 05:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik vond het er hier in ONZ serieus naïef en vrolijk aan toe gaan vergeleken met de AIDS-forums waar ik doorgaans dwaal
Dat wel/quote:Op zaterdag 31 maart 2018 06:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je moet toegeven dat hij erg contextueel en adrem was toch.
Godverdomme, nou voel ik me schuldig.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 06:01 schreef devzero het volgende:
[..]
Niets mis met naïef en vrolijk. Dit forum is "Vrolijkheid troef in dit lieve forum vol humor."
Ik blijf maar op F5 drukkenquote:Op zaterdag 31 maart 2018 06:14 schreef bondage het volgende:
Benieuwd of dit topic nu ook meer views krijgt met deze titel.
Nou, hierbij dan (NSFW):quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eigen werk, gelieve het plaatje niet ergens anders posten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Te vaag voor de vroege ochtend. Misschien beter om te gaan kijken voor het slapen gaan.quote:
Een vroeg middagdutjequote:Op zaterdag 31 maart 2018 06:34 schreef bondage het volgende:
[..]
Te vaag voor de vroege ochtend. Misschien beter om te gaan kijken voor het slapen gaan.
Ga je zo weer verder slapen ?quote:
Nee, moet nog wat huishoudelijke taken verrichten helaas... Was is al rondjes aan het draaien, straks de stofzuiger tevoorschijn halen.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 06:37 schreef markdeajaxfan het volgende:
[..]
Ga je zo weer verder slapen ?
Tja, een schizofreen is nooit alleen...quote:Op zaterdag 31 maart 2018 06:40 schreef Clicks_nl het volgende:
I'm so happy 'cause today I found my friends
They're in my head
Zaterdag om 6:39? Je buren zullen blij zijn om jouw stofzuiger te horenquote:Op zaterdag 31 maart 2018 06:39 schreef bondage het volgende:
[..]
Nee, moet nog wat huishoudelijke taken verrichten helaas... Was is al rondjes aan het draaien, straks de stofzuiger tevoorschijn halen.
Ja hoor, heb het ook wel eens 's nachts gedaanquote:Op zaterdag 31 maart 2018 06:43 schreef devzero het volgende:
[..]
Zaterdag om 6:39? Je buren zullen blij zijn om jouw stofzuiger te horen
Ohja, je woonde in een bejaardenflagquote:Op zaterdag 31 maart 2018 06:44 schreef bondage het volgende:
[..]
Ja hoor, heb het ook wel eens 's nachts gedaan![]()
Denk niet dat de buren veel zullen horen
Nee, wel vrijstaand.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 06:45 schreef devzero het volgende:
[..]
Ohja, je woonde in een bejaardenflag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Hmm, de tijd loopt niet helemaal synchroon zie ik... De klok op mijn server lijkt correct te staan.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 07:29 schreef Monitor het volgende:
Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 31-03-2018 07:30
wtfquote:Op zaterdag 31 maart 2018 09:16 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Afwijking.
Ik tel altijd getallen op. Stats zijn dan een kado.
Heb je ook iets met priemgetallen?quote:Op zaterdag 31 maart 2018 09:22 schreef -sabine- het volgende:
Alle getallen idd. Gelukkig zie ik steeds slechter.![]()
Gaat er nog iemand wat leuks doen vandaag? Poetsen en nakijken staat hier op 1&2
genotquote:Op zaterdag 31 maart 2018 09:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
straks naar het klooster van westmalle kaas en bier halen.
quote:
Weleens in Postel geweest?quote:Op zaterdag 31 maart 2018 09:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
straks naar het klooster van westmalle kaas en bier halen.
jahoorquote:Op zaterdag 31 maart 2018 11:33 schreef m1st1g het volgende:
Zal ik het toch proberen om natttekat voorbij te gaan ?
Nog 12 uur lang topic spammen?quote:Op zaterdag 31 maart 2018 11:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hebben jullie nog leuke plannen vandaag?
Ammol christelijke feestdagen tochquote:
ja maar ik ben niet gelovig.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 11:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ammol christelijke feestdagen toch
Ik geloof alleen dat vlees beter smaakt dan botten.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 11:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Smerige heidenhonden!Looft den Heere of brand voor eeuwig in de hellevuren!
ik zei toch al, komt goedquote:Op zaterdag 31 maart 2018 11:46 schreef _--_ het volgende:
Raar maar waar: Ik voel me vandaag ineens veel beter. Ik heb helemaal niets meer behalve lichtelijke keel pijn. Heel bizar. Ik was zeg maar 12 uur ziek en nu ben ik topfit.
Looft den Heere!quote:Op zaterdag 31 maart 2018 11:46 schreef _--_ het volgende:
Raar maar waar: Ik voel me vandaag ineens veel beter. Ik heb helemaal niets meer behalve lichtelijke keel pijn. Heel bizar. Ik was zeg maar 12 uur ziek en nu ben ik topfit.
Ik ben 16 vrind. Het komt dus vast door paracetamol en wat warme thee en fruit.quote:
moet je nagaan wat voor een wonderlijke wereld er nog voor je verborgen is. Drankquote:Op zaterdag 31 maart 2018 11:51 schreef _--_ het volgende:
[..]
Ik ben 16 vrind. Het komt dus vast door paracetamol en wat warme thee en fruit.
Het komt omdat Jezus zich jouw leed aantrok!quote:Op zaterdag 31 maart 2018 11:51 schreef _--_ het volgende:
[..]
Ik ben 16 vrind. Het komt dus vast door paracetamol en wat warme thee en fruit.
quote:Op zaterdag 31 maart 2018 11:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het komt omdat Jezus zich jouw leed aantrok!
Ook voor jou heeft de Heere liefde mistag!quote:
quote:Op zaterdag 31 maart 2018 11:52 schreef m1st1g het volgende:
[..]
moet je nagaan wat voor een wonderlijke wereld er nog voor je verborgen is. Drank
Beter ga je op Snickers wonen.quote:
quote:Op zaterdag 31 maart 2018 12:25 schreef m1st1g het volgende:
[..]
plaatje klopt niet helemaal. Je onderzoekt elke dag eitjes...
Bijna.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 12:42 schreef m1st1g het volgende:
Soms he. Dan heb je bijna een topickill.
Succes, dat gaat zwaar worden.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 12:56 schreef m1st1g het volgende:
Ik moet naar buiten.
Boodschappen doen.
Laters
![]()
Ja.quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |