Ik heb een zakje knabbelbacon. Bizar hoog eiwitgehalt, 69%, rest is vet en zout gok ikquote:Op vrijdag 30 maart 2018 22:52 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Een nootje bij de borrel is trouwens niet verkeerd
is moe van werken..quote:
momenteel zelf ook niet zo zin in.quote:
Ik ga echt niet huppelen. Ik trek er nog eentje open!quote:
quote:Op vrijdag 30 maart 2018 22:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik ga echt niet huppelen. Ik trek er nog eentje open!
Ook dat is geen excuus. elkaar op jullie leeftijd een paar dagen niet zien moet toch ballen tussen je knieën veroorzakenquote:Op vrijdag 30 maart 2018 22:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
momenteel zelf ook niet zo zin in.
beetje twijfels over de toekomstplannen en alles.
Goed idee...ik doe meequote:Op vrijdag 30 maart 2018 22:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik ga echt niet huppelen. Ik trek er nog eentje open!
Maar zijn het onrealistische eisen of heeft die persoon een punt?quote:Op vrijdag 30 maart 2018 22:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
soms heb ik het idee dat alles wat ik doe nooit goed genoeg is en toch wel als negatief wordt ervaren.
dat doet het ook maar dat merk ik dan meer als ik in de winkel ben of zoals vanmiddag in de trein.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 22:59 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ook dat is geen excuus. elkaar op jullie leeftijd een paar dagen niet zien moet toch ballen tussen je knieën veroorzaken
quote:Op vrijdag 30 maart 2018 22:59 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ook dat is geen excuus. elkaar op jullie leeftijd een paar dagen niet zien moet toch ballen tussen je knieën veroorzaken
Had er net één van 10,5, dat gaat toch wel hard, nu een beschaafde 9%-er.quote:
beetje van beidequote:Op vrijdag 30 maart 2018 22:59 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Maar zijn het onrealistische eisen of heeft die persoon een punt?
Dat gaat snel jaquote:Op vrijdag 30 maart 2018 23:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Had er net één van 10,5, dat gaat toch wel hard, nu een beschaafde 9%-er.
true voor een week of drie.quote:
ik weet het niet meer soms allemáál veel over en weer irritaties over kleine dingen.quote:
quote:Op vrijdag 30 maart 2018 23:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
ik weet het niet meer soms allemáál veel over en weer irritaties over kleine dingen.
ja vast wel maar láátste tijd spookt het door me hoofd dat ik deze zomer dertig ga worden en hierna het jong zijn echt voorbij is.quote:
Pristheshiz knows how it is!quote:Op vrijdag 30 maart 2018 23:05 schreef PrisTheShiz het volgende:
Over praten en elkaar beetje ruimte geven zodat je je minder irriteerd
ja en als dat zich blijft opstapelen wel lastig dan, maar een relatie is nooit alleen maar geluk en geen zorgen, ook mindere periodes natuurlijk.. maar als je uit elkaar gaat groeien is wel een probleem.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 23:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
ik weet het niet meer soms allemáál veel over en weer irritaties over kleine dingen.
kapitein koekquote:
murpquote:
Dus eigenlijk zit het probleem bij jou maar gebruik je je vriendin als excuus.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 23:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
ja vast wel maar láátste tijd spookt het door me hoofd dat ik deze zomer dertig ga worden en hierna het jong zijn echt voorbij is.
nee zij gaf aan twijfels te hebben een paar maanden geleden nu ben ik zelf ook gaan twijfelen.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 23:08 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Dus eigenlijk zit het probleem bij jou maar gebruik je je vriendin als excuus.
Komop zeg
heb wel honger ja, maar what's newquote:
Oh dat veranderd de boelquote:Op vrijdag 30 maart 2018 23:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
nee zij gaf aan twijfels te hebben een paar maanden geleden nu ben ik zelf ook gaan twijfelen.
En fido didoquote:Op vrijdag 30 maart 2018 23:09 schreef FlippingCoin het volgende:
kapitein koek koeken waren wel lekker, en je kreeg er kekke stickers bij
7up?quote:
wasdadan?quote:
mascotte van 7upquote:
moriaantje zo zwart als roet.quote:
ja die driehoekquote:
Die goede oude tijdquote:
quote:
ga niet toegevenquote:
welk bier?quote:Op vrijdag 30 maart 2018 23:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Had er net één van 10,5, dat gaat toch wel hard, nu een beschaafde 9%-er.
Gulden Draak net, en nu een Bornem tripel. Tijdje terug bij de Lidl gehaald godbetertquote:
quote:Op vrijdag 30 maart 2018 23:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
dat hij met een vrouw mee naar huis gaat en vervolgens zingt bedankt voor die nacht ik ga weer naar me ex toedeloe.
is die draak een beetje te zuipen?quote:Op vrijdag 30 maart 2018 23:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Gulden Draak net, en nu een Bornem tripel. Tijdje terug bij de Lidl gehaald godbetert
haha jaquote:
Gulden Draak ken ik wel, maar Bornem niet.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 23:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Gulden Draak net, en nu een Bornem tripel. Tijdje terug bij de Lidl gehaald godbetert
waarom?quote:
daarom vond ik dat een toff nummer.quote:
Yup, maar is geen standaard assortiment bij Lidl neem ik aan. Heb het gekocht in de reclame. 6 zware Belgische bieren voor 7 euro.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 23:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
is die draak een beetje te zuipen?
wel eens zien staan bij de Lidl.
subtiele hintquote:Op vrijdag 30 maart 2018 23:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
daarom vond ik dat een toff nummer.
zou je gebeuren lig je naast iemand speel je dat nummer af.
hoe gaat het met de binnenvaart?quote:
Die ligt er volgens mij ook nog één in de koelkast.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 23:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Gulden Draak ken ik wel, maar Bornem niet.
Ik zit aan een Farmhouse Ale van 8,5%
ik durf geen FOK!kers te meetenquote:Op vrijdag 30 maart 2018 23:24 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Ik stel een meet voor en geen reactie
Vind de meeste "abdij" bieren matigquote:Op vrijdag 30 maart 2018 23:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Yup, maar is geen standaard assortiment bij Lidl neem ik aan. Heb het gekocht in de reclame. 6 zware Belgische bieren voor 7 euro.
Die Lidl 'huismerk'-abdijbieren vind ik beduidend minder. Niet dat ze vies zijn. Maar het zijn geen toppers.
Mij niet? Kapitein igloquote:Op vrijdag 30 maart 2018 23:25 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ik durf geen FOK!kers te meeten
Het vaart nog, dus niet teveel bekeuringen gegevequote:
De eckte trappisten zijn doorgaans wel beter, al kan dat ook spychisch zijn vrees ikquote:Op vrijdag 30 maart 2018 23:25 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Vind de meeste "abdij" bieren matig
is zo een product wat bij thema weken elke keer weer terugkomt idd.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 23:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Yup, maar is geen standaard assortiment bij Lidl neem ik aan. Heb het gekocht in de reclame. 6 zware Belgische bieren voor 7 euro.
Die Lidl 'huismerk'-abdijbieren vind ik beduidend minder. Niet dat ze vies zijn. Maar het zijn geen toppers.
als uitzondering misschienquote:
meeten is eng.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 23:24 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Ik stel een meet voor en geen reactie
Die staan er wel altijd dus neem er eens een flesje van mee zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 23:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
is zo een product wat bij thema weken elke keer weer terugkomt idd.
die lidl eigenmerk nooit gehad abdijbieren kan ik ook wel waarden de laatste jaren met dank aan mijn Vlaamse schoonvader.
Jaaa trappistenbierquote:Op vrijdag 30 maart 2018 23:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
De eckte trappisten zijn doorgaans wel beter, al kan dat ook spychisch zijn vrees ik
ben van die dingen uit echte kloosters etc gewoon als ik aan abdijbieren denk weet niet of dquote:Op vrijdag 30 maart 2018 23:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Die staan er wel altijd dus neem er eens een flesje van mee zou ik zeggen.
Ik ben al bejaard. De zenuwen krijgen kan funest zijn.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 23:29 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]goed voor je hart, beetje zenuwen
quote:Op vrijdag 30 maart 2018 23:31 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik ben al bejaard. De zenuwen krijgen kan funest zijn.
Nou ja, het is gewoon een abdijbier, dus wel echt bij een abdij gebrouwen volgens mij.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 23:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
ben van die dingen uit echte kloosters etc gewoon als ik aan abdijbieren denk weet niet of d
lidl eigenmerk dan een goed idee is sowieso geen fan van alleen drinken.
dan weet iedereen dat ik maar een PlayStation held ben en durf ik niet meer tof te doen op fok!quote:Op vrijdag 30 maart 2018 23:31 schreef PrisTheShiz het volgende:
Maar meeten is ook niet leuk met iedereen. Ben alleen soms benieuwd naar de mensen achter deze accounts
Heb je al weleens gemeet?quote:Op vrijdag 30 maart 2018 23:31 schreef PrisTheShiz het volgende:
Maar meeten is ook niet leuk met iedereen. Ben alleen soms benieuwd naar de mensen achter deze accounts
vooral marketing trucje, vernoemd naar een abdij in de buurt maar niet gebrouwen binnen een abdij. Zelfs trappistenbier is niet altijd binnen een klooster gebrouwen, wel onder supervisie van een trappisten monnikquote:Op vrijdag 30 maart 2018 23:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nou ja, het is gewoon een abdijbier, dus wel echt bij een abdij gebrouwen volgens mij.
Alcohol is the solution.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 23:34 schreef Borrelnootje00 het volgende:
straks kom je op de meet en is het niet gezellig
lijkt me een verschrikkelijk idee
heb ook meegemaakt dat er een paar gingen meeten en je er vervolgens niet meer echt bij hoort als je niet geweest bent.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 23:34 schreef Borrelnootje00 het volgende:
straks kom je op de meet en is het niet gezellig
lijkt me een verschrikkelijk idee
Of neem een blowtjequote:Op vrijdag 30 maart 2018 23:35 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
dat kan helemaal uit de hand lopen
o dat is ook raar, beetje mean girls taferelenquote:Op vrijdag 30 maart 2018 23:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
heb ook meegemaakt dat er een paar gingen meeten en je er vervolgens niet meer echt bij hoort als je niet geweest bent.
Ja, de plaatselijk trappist hier wordt gebrouwen door Bavaria. Wel op locatie en aan het eind van elke batch pist een monnik er een keer in dan mag het trappist heten.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 23:35 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
vooral marketing trucje, vernoemd naar een abdij in de buurt maar niet gebrouwen binnen een abdij. Zelfs trappistenbier is niet altijd binnen een klooster gebrouwen, wel onder supervisie van een trappisten monnik
Niet in grote groepen. Maar vaan fok! Heb ik al wel 4 mensen gezien.quote:
Dat was eigenlijk ook wel een beetje de bedoeling. Als je allemaal zat bent geweest en voor lul hebt gestaan schept dat een band.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 23:35 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
dat kan helemaal uit de hand lopen
Das stomquote:Op vrijdag 30 maart 2018 23:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
heb ook meegemaakt dat er een paar gingen meeten en je er vervolgens niet meer echt bij hoort als je niet geweest bent.
Haha klopt, en idd goed spulquote:Op vrijdag 30 maart 2018 23:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja, de plaatselijk trappist hier wordt gebrouwen door Bavaria. Wel op locatie en aan het eind van elke batch pist een monnik er een keer in dan mag het trappist heten.
Wel goed spul trouwens.
https://www.latrappetrappist.com/nl/
quote:Op vrijdag 30 maart 2018 23:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat was eigenlijk ook wel een beetje de bedoeling. Als je allemaal zat bent geweest en voor lul hebt gestaan schept dat een band.
kloptquote:Op vrijdag 30 maart 2018 23:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat was eigenlijk ook wel een beetje de bedoeling. Als je allemaal zat bent geweest en voor lul hebt gestaan schept dat een band.
merk je pas als het leed al geschied isquote:Op vrijdag 30 maart 2018 23:38 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
klopt
maar als je de enige bent dan is het kut
heb je wel eens meegemaakt dst iemand heel leuk en tof overkwam online en vervolgens een ontzettende kneus was in rl?quote:
Van de zomer weer een keer het terras op zoeken daar, ze hebben er ook erg lekkere bitterballen, kaasjes en het bieren is er relatief goedkoop. Heb er nu al zin in.quote:
ja preciesquote:Op vrijdag 30 maart 2018 23:40 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
merk je pas als het leed al geschied is
Begin eens met de fobo's van iedereen te stalken.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 23:31 schreef PrisTheShiz het volgende:
Ja omg dat is echt ergquote:Op vrijdag 30 maart 2018 23:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
heb je wel eens meegemaakt dst iemand heel leuk en tof overkwam online en vervolgens een ontzettende kneus was in rl?
lijkt mij zo zonde.
Fobo?quote:Op vrijdag 30 maart 2018 23:41 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Begin eens met de fobo's van iedereen te stalken.
Ook al.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 23:40 schreef hemarookworst het volgende:
Allemaal sociaal gehandicapte fokkers, dus dat schept wel een band
dat onze opper aloa opeens een ontzettende kneus blijkt te zijn ik zou er niet van kunnen slapen.quote:
Een jongen die ik online had leren kennen kwam een weekend langs. Omg hij was zo dom en lelijk en heeft me nog jaren lastig gevallequote:
quote:Op vrijdag 30 maart 2018 23:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
dat onze opper aloa opeens een ontzettende kneus blijkt te zijn ik zou er niet van kunnen slapen.
zit je er ook gelijk een heel weekend aan vast.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 23:43 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Een jongen die ik online had leren kennen kwam een weekend langs. Omg hij was zo dom en lelijk en heeft me nog jaren lastig gevalle
gelukkig maar.quote:
ojee meneer is weer gefrustreerdquote:Op vrijdag 30 maart 2018 23:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
gelukkig maar.
meneer ik stop oh nee ik doe toch weer mee.
dat is echt wel worst case scenarioquote:Op vrijdag 30 maart 2018 23:43 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Een jongen die ik online had leren kennen kwam een weekend langs. Omg hij was zo dom en lelijk en heeft me nog jaren lastig gevalle
Dat iemand tyfusdom is heb je online toch ook wel door?quote:Op vrijdag 30 maart 2018 23:43 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Ja geen succesquote:Op vrijdag 30 maart 2018 23:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
zit je er ook gelijk een heel weekend aan vast.
Ja echt kutquote:Op vrijdag 30 maart 2018 23:46 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
dat is echt wel worst case scenario![]()
ook nog lastigvallen, gekke shit
quote:
quote:Op vrijdag 30 maart 2018 23:46 schreef Cousin_Eddy het volgende:
Ik ga zondagmorgen kijken waar de buren de eitjes verstoppen en ga ze rapen voor die kut kinderen van ze komen zoeken.
Nou blijkbaar niet.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 23:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat iemand tyfusdom is heb je online toch ook wel door?
Gelukkig geen kut kinderen hier in de buurt. Helaas dus ook geen verstopte eieren.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 23:46 schreef Cousin_Eddy het volgende:
Ik ga zondagmorgen kijken waar de buren de eitjes verstoppen en ga ze rapen voor die kut kinderen van ze komen zoeken.
En nu ben je 17 en weet je wel beter!quote:Op vrijdag 30 maart 2018 23:48 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Nou blijkbaar niet.
In de hoop de boel nog beetje te redden gingen we uit eten bij de chinees.
Bestelde hij friet met frikandellen
Mn moeder pest me er nog mee.
Ik Was denk ik 16 jaar oud ofzo
Ik heb zelf eieren verstoptquote:Op vrijdag 30 maart 2018 23:48 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Gelukkig geen kut kinderen hier in de buurt. Helaas dus ook geen verstopte eieren.
Je zusje weet anders mijn "eitjes" wel te vindenquote:Op vrijdag 30 maart 2018 23:46 schreef Cousin_Eddy het volgende:
Hehe jij snapt tquote:Op vrijdag 30 maart 2018 23:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En nu ben je 17 en weet je wel beter!
quote:Op vrijdag 30 maart 2018 23:49 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Je zusje weet anders mijn "eitjes" wel te vinden
quote:Op vrijdag 30 maart 2018 23:48 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Nou blijkbaar niet.
Mn moeder pest me er nog mee.
Ik Was denk ik 16 jaar oud ofzo
Klopt ze houd wel van een roereiquote:Op vrijdag 30 maart 2018 23:49 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Je zusje weet anders mijn "eitjes" wel te vinden
Hahaha ja.quote:
Auto kopen?quote:
Mensen die friet en frikandellen eten bij een wok terwijl ze geen kinderen meer zijn of verstandelijk beperkt staat héél hoog op mijn irritatie lijstje.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 23:48 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Nou blijkbaar niet.
Voorlopig vind ik gekookt of gebakken de beste optie hoewel gepocheerd ook wel lekker is.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 23:50 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]wil je je eieren gekookt of bevrucht?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
Dan moet je ze toch vaker vrijlaten.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 23:52 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
meer kooieieren, gevangen achter m'n rits
Was niet bij de wok maar bij een a la carte chineesquote:Op vrijdag 30 maart 2018 23:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Mensen die friet en frikandellen eten bij een wok terwijl ze geen kinderen meer zijn of verstandelijk beperkt staat héél hoog op mijn irritatie lijstje.
wat was je reactie?
quote:Op vrijdag 30 maart 2018 23:51 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Hahaha ja.
als je afspreekt om te gaan eten met iemand en die neemt patat en frikandellen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
gaaf
i feel youquote:Op vrijdag 30 maart 2018 23:53 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Was niet bij de wok maar bij een a la carte chinees
Ik denk dat ik even dood ging en heb hem na het weekend nooit meer gesproken
quote:Op vrijdag 30 maart 2018 23:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
i feel you
KLB / Volwassenen die friet eten bij de wok.
Favoriete auto onder drugsrunners.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 23:55 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Ik heb vandaag mn nieuwe seat leon gehaald
Prima, niet Fransquote:Op vrijdag 30 maart 2018 23:55 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Dan moet die auto wel goed zijn.quote:
Geen Ford Fiesta rijdenquote:Op vrijdag 30 maart 2018 23:55 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 30 maart 2018 23:51 schreef PrisTheShiz het volgende:
friet met frikandellen is niks mis mee.
Ik eet ze bijna wekelijks wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
Gelukkig.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 23:56 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Lol nou dat is de mijne niet hoor
leuke autoquote:Op vrijdag 30 maart 2018 23:55 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Ik ga slapen ouwe reusquote:Op zaterdag 31 maart 2018 00:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
mark gaat mij nog net voor 1 april voorbij steken in de punten.
Daar trek ik los de stoeptegels mee uit de grond gekquote:
quote:Op zaterdag 31 maart 2018 00:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
het is hier eens ongeforceerd gezelig prima ontwikkeling.
Ik weet het, ik heb er zelf ook 1.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 00:01 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Daar trek ik los de stoeptegels mee uit de grond gek
Deze man weetquote:
wanneer is dan hier geforceerd gezellig?quote:Op zaterdag 31 maart 2018 00:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
het is hier eens ongeforceerd gezelig prima ontwikkeling.
tweede keer op rij zo vroeg maatje.quote:
ga je los?quote:Op zaterdag 31 maart 2018 00:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik trek er nog één open. En daarna nog wel één denk ik
als er bepaalde personen aanwezig zijn.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 00:02 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
wanneer is dan hier geforceerd gezellig?
Altijd Maar Gaan?quote:
ok duidelijkquote:Op zaterdag 31 maart 2018 00:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
als er bepaalde personen aanwezig zijn.
hahaquote:Op zaterdag 31 maart 2018 00:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
als er bepaalde personen aanwezig zijn.
We gaan beuken!!1!!quote:
verstandigquote:Op zaterdag 31 maart 2018 00:04 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ok duidelijk
ik vraag niet verder
Ik rij liever dan dat ik moet gaanquote:Op zaterdag 31 maart 2018 00:05 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
daar heb je een AMG voor toch
vraag nog eens iets waar ik semi schunnig op kan reageren .quote:
Dat laat ik wel aan anderen over vandaagquote:Op zaterdag 31 maart 2018 00:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
vraag nog eens iets waar ik semi schunnig op kan reageren .
ik vond dat de vorige keer veel te grappig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |